H ζωή είναι δώρο. Σαν ένα σπιτικό ηδύποτο σε ακριβό σκαλιστό ποτηράκι, γεμάτο γεύσεις

Πέμπτη 15 Μαρτίου 2018

Καλωσόριμα στις νέες γειτονιές των φίλων του Pathfinder




O "ΙΧΝΗΛΑΤΗΣ" ή αλλιώς "PATHFINDER", το δικτυακό δημιούργημα της Ελληνικής Εταιρείας PHAISTOS NETWORKS.GR ήταν η πρώτη και μοναδική στην πατρίδα μας δικτυακή πλατφόρμα που από το 1997 μέχρι σήμερα φιλοξενούσε μια μεγάλη γκάμα δικτυακών λειτουργιών:
  • Ιστολόγια  (Blogs)
  • Δικτυακές Κοινότητες (Clubs)
  • Εφαρμογή e-mail
  • Δίκτυο και προφίλ μελών (me Pathfinder)
και πάρα πολλά άλλα.


Η Γειτονιά του Pathfinder, ήταν για χιλιάδες Έλληνες η πρώτη τους επαφή με τον κόσμο του διαδικτύου. Με λίγα λόγια, πάρα πολλοί, εμού συμπεριλαμβανομένου, μάθαμε το δίκτυο μέσα από τις γειτονιές του. Προσωπικά από το 2004. μέχρι και σήμερα, πρώτα δημιούργησα την δικτυακή μου Κοινότητα και στη συνέχεια ήρθε στον κόσμο το "CINEFIL"


Δυστυχώς, αυτή η όμορφη και ιδιαίτερα φορτισμένη γειτονιά ρίχνει αυλαία και τίτλους τέλους στις 10 Απρίλη 2018. Οι λόγοι έχουν να κάνουν με τις αυστηρές προδιαγραφές που έχει μια Κοινοτική οδηγία για πλατφόρμες που επεξεργάζονται προσωπικά δεδομένα και αυτές δεν μπορούν να εκπληρωθούν από τον αγαπημένο μας Pathfinder για τεχνικούς λόγους. 

Η Ουσία είναι ότι ΟΛΑ τα Blogs του Pathfinder κλείνουν οριστικά στις 10 Απρίλη. 

Έχοντας λοιπόν λειτουργήσει χρόνια σε εκείνη την μικρή, όμορφη γωνία, είχαμε δημιουργήσει μια όμορφη παρέα, η οποία γυρίζει σελίδα, παίρνει το δρόμο της ....μετανάστευσης σε άλλες πλατφόρμες και έρχεται να ΕΝΩΘΕΙ μαζί μας εδώ.

Θα γνωρίστε αυτούς τους φίλους και φίλες, στο βαθμό που δεν το έχετε κάνει, με τις αναρτήσεις τους, τις παρουσίες τους, τα σχόλιά τους.
Εγώ, προσωπικά, θέλω να κάνω μια γενική αναφορά στην παρουσία τους δίνοντας και τις καινούργιες δικτυακές τους διευθύνσεις έτσι ώστε η γειτονιές να ενωθούν και να γνωριστούν μεταξύ τους. Με λίγα λόγια να κάνω τις ...συστάσεις.



BLOGO_STORIES vol.2
από την Λυγερή


 Φεύγουμε ;
από την Μαρία Γ.


Η Ζωή μου σε Επτά Νότες
από την Βεργινία


Ο Κρυφός μου Εαυτός
από την Θεοπούλα

 
eldorado
από τον Γιάννη Τζίτζικα

 
ΤΟΥ ΜΥΑΛΟΥ ΤΑ ΓΥΡΙΣΜΑΤΑ
από τον Βασίλειο Διακοβασίλη

 
Όνειρα...Ελένη Κοτσιρούλα
από την Ελένη Πανταζή

 
Στον Πηγαιμό για την Ιθάκη
από την Λυγερή Βασιλείου

 
Fairelena's Blog
από την Fairelena

 
GLOWWORM 
από την Ολυμπία Βράκα

Κώστας
από τον Κώστα

ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ
από την koulapan

 STAVROvelonies
από τον STAVROSX1

 
KARTson
από τον Pan Kartsonakis

Spry Notes (Hosting Μπλε Τετράδιο)
από τον Γιάννη Δ. 

Ηλιοθεραπευτική Συννεφοπλασία  
από τον astrojoggi 

Φιρίκι  
από την Όλγα 


Υ.Γ. Η Σειρά αναφοράς των ιστολογίων είναι φυσικά τυχαία. 


Ο Παραπάνω κατάλογος των φίλων που προχώρησαν σε μετάπτωση των blog τους είναι  προσωρινός. Υπάρχουν ακόμα παλιοί φίλοι και φίλες που δεν έχουν ολοκληρώσει την μετάπτωσή τους στα καινούργια τους "σπιτικά".
Συνεπώς κρατάμε αυτό το "παράθυρο" ανοιχτό για να ανανεώσουμε την πληροφόρησή μας.

Καλώς ήλθατε λοιπόν σε μια καινούργια αγκαλιά....! υπάρχουν εκεί έξω δεκάδες καινούργιοι φίλοι που διψούν να μεγαλώσει αυτή η γειτονιά. Να μπολιαστεί με νέο φρέσκο αεράκι δημιουργίας και επικοινωνίας. 
Μην διστάζετε να ανοίξετε τις "γραμμές" επικοινωνίας σας σε νέες αγκαλιές.

Καλές και όμορφες δημιουργίες. 
Καλώς ήλθατε...


 

64 σχόλια:

  1. Α....τι συγκινητικό!! Και επειδή και εγώ ξεκίνησα και έμαθα από μπλογκ στον Ιχνηλάτη και επειδή έφυγα όχι πριν πολυ καιρό ενώ είχα φτιάξει το Ατενίζοντας στη νέα γειτονιά, ξέρω τους φίλους και φίλες, χαίρομαι που είναι κοντά μας και το καλωσόρισμα είναι ειλικρινές. Εξάλλου το διαδίκτυο μια μεγάλη γειτονιά είναι και απ'όπου και αν βρίσκεται ο καθένας μπορεί να συναντάται διαδικτυακά με όλους. Καλώς ορίσατε φίλοι καλή συνέχεια στο νέο σας στέκι.
    Μπράβο Γιάννη για την ιδέα σου και το καλωσόρισμα
    Να σαι καλά
    ΥΓ και να πω για σένα ότι στήριξες και είσαι κοντά σε όλους από την αρχή της ειδοποίησης ότι τα pathfinder blogs κλείνουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Άννα μου, ξέρω και θυμάμαι τον εξαίρετο "ΚΗΠΟ" σου στον Pathfinder. Εκεί σε γνώρισα την πρώτη φορά και απολάμβανα τις εγγραφές σου.
    Τώρα, ευτυχώς, πρόλαβες εδώ και καιρό και ...μετακόμισες σε άλλη γειτονιά μετά από σειρά τεχνικών προβλημάτων στο "ΑΤΕΝΙΖΟΝΤΑΣ".
    θεώρησα καλό να βοηθήσω, με τον ταπεινό μου τρόπο, τα παιδιά του pathfinder της παλιάς γειτονιάς, για να μπορέσουν να ενταχθούν όμορφα και δημιουργικά στις νέες αγκαλιές φίλων που τους περιμένουν.
    Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.
    Καλό απόγευμα κορίτσι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν τον ήξερα τούτο τον ιχνηλάτη ούτε τα μπλογκς εκεί
    πολύ καλή η ιδέα σου μπράβο
    έτσι να γνωρίσουμε και νεα μπλογκς/μπλόγκερς
    να σαι καλά
    παω να δω τα μπλογκ που αναφέρεις

    ελπίζω να είναι όλα καλά -έλειψες καιρό από αναρτήσεις σου

    καλή συνέχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλώς όρισαν στη νέα γειτονιά!!!!άλλωστε μια οικογένεια είμαστε όλοι!!!!
    Καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δελφινάκι μου, καλησπέρα.
    Χμμμμ, κορίτσι μου μάλλον δεν βλέπεις τα άλλα δύο μπλογκ μου ε ;
    Γιατί έχει και εκεί αναρτήσεις μου, ανά 2-3 μέρες.
    Θα τα δεις από τα εικονίδια πάνω δεξιά εδώ στη στήλη στο ΗΔΥΠΟΤΟ.
    Όσο για τους φίλους και τα μπλογκ τους από τον Pathfinder, ναι....!
    Είναι ένα προς ένα διαλεχτά και δοκιμασμένα στην πορεία του διαδικτύου με τη δική τους ιστορία και διαδρομή.
    Ευχαριστώ και να πας να τα δεις ναι. Να τα παρακολουθείς κιόλας.
    Καλό απόγευμα κορίτσι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δέσποινά μου να είσαι καλά.
    Σε ευχαριστώ πολύ για τα λόγια σου και τη διάθεσή σου.
    Καλή συνέχεια να έχουμε.
    Όλοι, μια αγκαλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. δεν πρόσεξα ότι έχεις κι άλλα μπλογκς
    παω τρεχοντας τωρα να τα δω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Όλοι εδώ λοιπόν κι πάλι! καλή αρχή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Γιάννη μου καλησπέρα! Χαίρομαι πολύ που οι παλιοί μου γείτονες γίνονται γείτονες μου ξανά! Καλωσόρισαν όλοι και γρήγορα να προσαρμοστούν στους νέους τους χώρους! Από μένα καλοδεχούμενοι και θα τους επισκεφτώ όλους σιγά σιγά ήδη έχω κάνει την αρχή με κάποιους φίλους! Πολλά φιλιά καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Δελφινάκι μου είναι στην διάθεση και στην κρίση σου. Σε ευχαριστώ πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κώστα φίλε ναι, ζωντανεύει και αυγαταίνει η γειτονιά....!
    Σε ευχαριστώ πολύ, καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλησπέρα Γιάννη,
    Πολύ ωφέλιμη η ιδέα σου να συγκεντρώσεις όλους τους καινούργιους και να μας τους παρουσιάσεις. Προσθέτω λοιπόν στη λίστα μου δύο άτομα που δεν ήξερα.
    Για τους φίλους του blogger έχω να πω τα καλύτερα! Μεγάλη υποστήριξη και μια μεγάλη και ζεστή αγκαλιά!
    Ευχαριστώ προσωπικά εσένα, από τους φίλους του Path που μας βοήθησες μαζί με την Άννα να στήσουμε τα νέα σπίτια μας και να προσαρμοστούμε στην καινούργια γειτονιά μας.
    Συνεχίζουμε λοιπόν και όλα καλά...
    Καλό βράδυ Γιάννη μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μαίρη μου δεν ξέρεις πόσο χαίρομαι....!
    Σε ευχαριστώ προσωπικά που άνοιξες αμέσως την αγκαλιά σου στους παλιούς φίλους. Να είσαι καλά και όλα προχωρούν.
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μαρία Γ. μου καλησπέρα....!
    Είναι χαρά μου και θέλησή μου, να προσφέρω, όσα μπορώ, με την ταπεινή μου προσπάθεια στους παλιούς φίλους να νιώσουν καλά σε μια μεγάλη-ανοιχτή κοινότητα.
    Ξέρω ότι και εκεί θα βρείτε αγκαλιές και διάθεση.
    Εγώ σας ευχαριστώ που σας νιώθω εδώ μαζί, παρέα με τις ανάσες και τις δημιουργίες σας.
    Την αγάπη μου και προχωράμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τί ωραία κίνηση φίλε Γιάννη να παρουσιάσεις τους φίλους σου.
    Θα τους επισκεφτώ σιγά σιγά.
    Είναι ωραία η γειτονιά μας και θα ομορφαίνει περισσότερο με τους καινούργιους φίλους.
    Καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ρένα μου καλησπέρα σου....!
    ευγενικά και ζεστά ανθρώπινα τα λόγια σου. Σε ευχαριστώ πολύ. Είμαι σίγουρος για τα αισθήματά σου.
    Να έχεις μία όμορφη βραδιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Γεια σου Γιάννη μερακλή! Καλή συνέχεια σε όλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πολύ ωραία !!!! Γιάννη !!!χαίρομαι που είμαστε και πάλι όλοι εδώ αν και μερικούς δεν τους ξέρω . Σημασία έχει πως νιώθω πάλι μια όμορφη διαδικτυακή γειτονιά !!! Καλό ξημέρωμα σε όλους και καλή αρχή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλυσπέρα Γιάννη,
    Δεν γνώριζα την πλατφόρμα του Ιχνηλάτη και καλά κάνεις που μας παρουσιάζεις τα ιστολόγια των φίλων σου. Θα προσπαθήσω να τα επισκεφθώ!
    Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Γιάνναρε καλησπέρα....! ευχαριστώ φίλε για την ευχή σου. Προχωράμε λοιπόν με όμορφες συνέχειες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Έλενά μου, Fairelena μου, δεν πειράζει που δεν γνωριζόμαστε όλοι. Σημασία έχει που τα δικτυακά σπιτικά μας συνεχίζονται και βρίσκουν νέο πεδίο δημιουργίας και σχέσεων.
    Καλή συνέχεια λοιπόν θα πω εγώ και σε ευχαριστώ καλή μου φίλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Μαριάννα μου καλημέρα σου. Όλοι σιγά-σιγά θα γνωρίσουμε καινούργιους φίλους. Ας είμαστε καλά.
    Σε ευχαριστώ από καρδιάς. Καλό σου ξημέρωμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Γιάννη τι ωραία που έκανες τις συστάσεις. Κρίμα που κλείνουν τα "blogs" του κόσμου λόγω πλατφόρμας, αλλά ευτυχώς που στο αχανές διαδίκτυο πάντα υπάρχει μια γωνιά να "αράξει" κανείς.
    Θα ρίξω μια ματιά στα blogs που αναφέρεις κι ίσως περάσω να πάω κανένα "γεια".
    Καλό Σ-κ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Προσωπικά Γιάννη μου, εδώ σ' αυτό το "Ηδύποτο" σε γνώρισα και εδώ θα συνεχίζω να σε διαβάζω!
    "Δείξε μου τον φίλο σου, να σου πω ποιός είσαι"!
    Κάπως έτσι δεν "λειτουργεί" και το blogging;

    ΑΦιλιά και καλή μας συνέχεια! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Μαρίνα μου, καλησπέρα
    όπως τα λές καλή μου φίλη. Διάθεση να υπάρχει και μπορούμε να μετακομίσουμε.
    Πάρε το χρόνο σου και ριξε μια ματιά στα καινούργια παιδιά, μικρά και μεγάλα, που έρχονται από τον Pathfinder. Θα συναντήσεις όμορφες αγκαλιές.
    Καλό σου ΣαββατοΚύριακο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Στεφανία μου τιμή και χαρά μου να είσαι εδώ.
    Σε ευχαριστώ για αυτό. Η Γνώμη σου μεγαλώνει και την ευθύνη μου.
    Προχωράμε λοιπόν. Καλό σου ΣαββατοΚύριακο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Τους καλωσορίζω κι εύχομαι με τον καιρό να γνωριστούμε καλύτερα!
    Καλή αρχή και καλή συνέχεια σε όλους!! :):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Είναι κρίμα να χάνουμε πλατφόρμες και σελίδες που είχαμε χρόνια συνηθίσει αλλά ο κόσμος είναι ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο μέρος. Για εμένα είναι πιο βολικό να σε βρίσκω εδώ μιας και είμαι και εγώ στον blogger (πήρα μια τρομάρα στην αρχή νόμιζα ότι θα σταματούσες να ασχολείσαι με το Ηδύποτον).
    Και μιας και είσαι ψαγμένος πολύ με αυτά μήπως ξέρεις που θα μπορούσα να ανεβάζω τα έργα μου μιας και δε θα μπορώ στο isuu;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Μαρία μου να είσαι καλά και σε ευχαριστούμε πολύ. Ξέρω ότι οι ευχές σου είναι από καρδιάς.
    Καλή Κυριακή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Καλησπέρα Φίλε.
    Χαίρομαι για τα καλά σου λόγια και τα αισθήματά σου.
    Χμμμμ να σου πω την αλήθεια και εγώ το isuu ήξερα. Κάτι άλλο δεν έχω υπόψη αλλά να το ψάξουμε. Υπάρχουν χώροι που μπορείς να κάνεις ανέβασμα σε e-book ελεύθερο αλλά πρέπει να το μετατρέψεις σε ανάλογο φορματ. Πρέπει να βρεις ένα πρόγραμμα, υπάρχουν πάρα πολλά ελεύθερα.
    Εδώ είμαι και τα ξαναλέμε.
    Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Το ΠΑΘ κλείνει αλλά εδώ όλα θα πάνε ομορφότερα.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. καινούρια γειτονιά...καινούριες εμπειρίες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Καλησπέρα Μαρία Έλενα....!
    σίγουρα όλα θα πάνε καλά. Ευχαριστώ για το σχόλιό σου. Καλή συνέχεια να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Θεοπούλα καλώς όρισες και εδώ καλή μου φίλη. Όλα θα πάνε καλά ναι. Καλές εμπνεύσεις να σου ευχηθώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ωραίο το καλωσόρισμα!
    Θέλω κι εγώ να τους καλωσορίσω στον blogger, αν και προσωρινά απέχω. ( Αλλά, ο δολοφόνος λένε επιστρέφει ε; ☺)
    Μπράβο Γιάννη για την ανάρτηση :)
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Αριστέα μου φυσικά και επιστρέφει. Και σε προσμένουμε πάντα μετά Βαίων και κλάδων, το ξέρεις.
    Θεώρησα ταπεινά ότι τα παιδιά αξίζουν ένα καλωσόρισμα και μια παρουσίαση σε μια γειτονιά που μπορεί να ενώσει τα λουλούδια της.
    Την καλησπέρα μου με πολλές ευχές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Ρε παιδά, να σας κάνω μία χαζή ερώτηση ....μάλλον δύο ερωτησεις!! πως βρίσκουμε καινουρια μπλογκ για να διαβάσουμε και εννοω αυτούς που δεν έχουμε φίλους και δευτερον στο προφίλ κάποιων, γιατι δεν εμφανίζεται το ιστολόγιο τους???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να πω για το προφίλ ότι πρόσφατα το άλλαξα το δικό μου και δείχνει το ιστολόγιο. Τι έκανα; Μέσα από το μπλογκ μου στις ρυθμίσεις επέλεξα αντί για προφιλ google + προφίλ bloger Και είμαι και στην γκουγκλ συν και φαίνονται και το ιστολόγιο στο προφίλ. Αλλά και σε εκείνουν που έχουν προφίλ γκουγκλ συν μπαίνεις στη σελίδα τους πατάς πληροφορίες και σου δείχνει τα μπλογκς τους. Τα είπα κατανοητά;

      Διαγραφή
    2. Πάω να το τσεκάρω και εγώ Άννα μου. Ευχαριστούμε πολύ.

      Διαγραφή
  38. Θεοπούλα μου καλησπέρα σου.
    Χαίρομαι για το ενδιάφερον και τις αναζητήσεις πάνω σε αυτά τα θέματα.
    Κράτα λοιπόν τις προτάσεις μου:

    1) Δυστυχώς στο προφίλ μας στην google, δεν εμφανίζονται πάντα τα ιστολόγια μας και αυτό είναι ένα θέμα.

    2) ΠΩΣ ΒΡΙΣΚΕΙΣ ΝΕΑ ΜΠΛΟΓΚ:
    Αυτό θα το κάνεις βήμα-βήμα ως εξής:
    Ξεκινάς π.χ. εδώ στο δικό μου μπλογκ. Πλάι σε κάθε ιστολόγιο αναφέρονται τα μπλογκς που ακολουθεί ο καθένας μας. Ξεκινάς λοιπόν και ρίχνεις τις ματιές σου σιγά-σιγά, ένα προς ένα σε αυτά. Αν δεις κάτι που σε ενδιαφέρει και θέλεις να κρατήσεις ΜΟΝΙΜΗ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ πατάς την επιλογή "Παρακολούθηση".
    Αυτόματα το μπλογκ αυτό θα μεραφερθεί στη Λίστα ανάγνωσης των μπλογκ που παρακολουθείς και την οποία επισκέπτεσαι για να βλέπεις τις καινούργες δημοσιέυσεις.
    Οπότε με αυτόν τον τρόπο αρχίζεις και γνωρίζεις και μπλογκ που δεν ήξερες. Μετά πας στις λίστες εκείνων των μπλογκ κλπ κλπ. Έτσι μεγαλώνει ο κύκλος μας.

    Ελπίζω να σε βοήθησα. Σε κάθε περίπτωση πες μου τι ακριβώς χρειάζεσαι.
    Φιλιά πολλά και σε ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τον τροπο αυτον με την αναζήτηση των μπλογκ τον ξερω, εγω εννοουσα και φταίει η διατύπωση μου που δεν εγινα κατανοητη, πως βρίσκουμε νεα μπλογκς οχι απο τις λιστες των φιλων μας. Παντως σε ευχαριστώ πολυ για την απάντηση σου, ηταν πολύ λεπτομερης.καλο βραδυ Γιάννη και παλι σε ευχαριστώ πάρα πολύ.

      Διαγραφή
    2. Παρακαλώ Θεοπούλα μου.
      Κοίτα άλλος τρόπος δεν υπάρχει. Ο Χώρος είναι χάος. Μόνο έτσι μπορείς να προσεγγίσεις μπλογκ και σε διάφορες κατηγορίες. Και έτσι αποκτάς και μια συνάφεια σχέσης ανάμεσα σε φίλους όπως είχαμε και στον Παθ.
      Καλή Κυριακή να έχεις.

      Διαγραφή
  39. Μεγαλώνει η παρέα! Τι καλά!
    Με το καλό εύχομαι σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Να είσαι καλά Πέτρα μου. Σε ευχαριστώ για τις ευχές σου και την παρουσία σου.
    Καλή μας δύναμη και συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Καλησπέρα! :)
    Τι ωραία ανάρτηση!
    Πρέπει να σε ευχαριστήσουμε για τη συμπαράσταση, καθώς και την πολύτιμη βοήθειά σου για την ομαλή μας μετάβασή μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λυγερή μου εγώ σε ευχαριστώ που είστε όλοι εδώ και διατηρούμε την παρέα μας ανοίγοντας τα φτερά της σε άλλες γειτονιές.
      Να είσαι καλά καλή μου φίλη και ότι όμορφο στη μέρα σου.
      Καλή βδομάδα.

      Διαγραφή
  42. Δεν είναι τυχαίο !
    Δεν έτυχε να αγαπηθείς ,ν' αναγνωριστείς ώς μοναδικός συντελεστής της ενότητας του ιστού της γειτονιάς του Path όταν οι γείτονες αιφνιδιασμένοι από τη αναγγελία της κατάργησής του, έτρεχαν να μαζέψουν την πνευματική πραμάτεια τους.
    Συνέβη επειδή πραγματικά αγαπάς τους συνανθρώπους σου , τους αποδέχεσαι, θέλεις να βοηθάς και μπορείς να το κάνεις. Εύγε Σου.

    Να είσαι καλά ,να σε απολαμβάνουν οι φίλοι , να σε χαίρεται η οικογένειά σου.

    Προσωπικά σε ευχαριστώ για την παρουσία Σου που στάθηκε
    « εφ’ όλης της ύλης στήριξη» για μένα.

    Εν προκειμένω. Mου λείπεις….(βλέπεις μ' έχεις καλομάθει )

    Λείπεις από τον https://pygemos.blogspot.gr

    Λείπεις από της Ψυχής τα Λόγια τα γραμμένα https://lygeri.blogspot.gr/

    Λείπεις από τη Λαλίστατη Σιωπή των Εικόνων https://eikonesxvrislogia.blogspot.gr/

    Έφερα μια… « γύρα» είδα ότι είσαι ΠΑΡΩΝ ησύχασα και καρτερικά περιμένω.
    Καλή μας μέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λυγερή μου καλησπέρα....!
      Λείπωωωω ;; πως το έκανα εγώ αυτό ; α για να ρίξω μια ματιά σε παρακαλώ να δω τι συμβαίνει.
      Όσο για τα λοιπά σου λόγια εντάξει, με τιμούν ιδιαίτερα, αλλά πιστεύω υπάρχουν άπειρα παιδιά στην παρέα που μόχθησαν, αγωνιούσαν, δούλεψαν πάνω στην στήριξη των παιδιών και των φίλων που μετακόμισαν.
      Και μάλιστα έκαναν και πολλά περισσότερα τεχνικά.
      Ο Γιάννης ο Τζίτζικας φερ' ειπείν δούλεψε πάρα πολύ για να στηρίξει τους φίλους να μεταφέρουν το αρχείο τους.
      Ας είμαστε όλοι καλά Λυγεροί μου και παρέα.
      Είδες έτσι ; χρησιμοποιώ τον όρο "παιδιά". Πως με βλέπεις ; χαχαχαχαχαχ Επιμένω παιδί μου στην τρέλα της νιότης.
      Σε φιλώ και σπεύδω στα σπιτικά σου.

      Διαγραφή
  43. Δεν ήξερα πως κλείνει η πλατφόρα του pathfinder Γιάννη μου.
    Καλή αρχή σε αυτό λοιπόν.
    Πολύ όμορφο είναι και είμαι σίγουρη πως όλες οι ενημερώσεις θα είναι ποικιλόμορφες και άκρως ενδιαφέρουσες.


    Να είσαι πάντα καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κική μου, ο Pathfinder κλείνει όλες τις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης. Τα μπλογκ, τις κοινότητες μελών και κάποιες άλλες. Ο Λόγος είναι κάποιοι όροι και κανονισμοί της Ε.Ε. για την επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων.
      Έτσι μας προέκυψε "μετακόμιση" για μια σειρά φίλους που λειτουργούσαν εκεί χρόνια.
      Η Ζωή συνεχίζεται και φυσικά θα βρουν τη καινούργια τους γωνιά στην αγκαλιά μας.
      Καλή συνέχεια και σε ευχαριστώ.

      Διαγραφή
  44. Γιάννη πολύ μου άρεσαν τούτες οι συστάσεις! Καλά έκανες και μίλησες για τους διαδικτυακούς φίλους του pathfinder, για να γνωρίσουμε κι εμείς όσους δεν είχαμε την τύχη να γνωρίσουμε σε παρελθόντα χρόνο. Το βρήκα άδικο να κλείνει η πλατφόρμα και να τρέχουν όλοι να μετακομίσουν τα ηλεκτρονικά τους σπίτια... σκέφτομαι πως ίσως κάποια στιγμή όλοι να χάσουμε την δουλειά, τις σκέψεις, τα λόγια χρόνων για τον ίδιο λόγο...
    Συγνώμη που άργησα λίγο την επίσκεψη... Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λία μου καλησπέρα. Να μην ζητάς καθόλου συγγνώμη κορίτσι μου. Αυτό δα έλειπε. Σε παρακαλώ.
      Ναι είναι κρίμα να χάνεται χρόνων πνευματική δουλειά, έστω και το πιο απλό, το πιο προσωπικό. Τι να κάνουμε. Μακάρι να μην γίνεται ποτέ.
      Την καλησπέρα μου και σε ευχαριστώ από καρδιά.

      Διαγραφή
  45. Για πέρασε από της Ψυχής τα Λόγια τα Γραμμένα ,σε αφορά ... (https://lygeri.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Εσύ το φοβάσαι το κύμα και δεν του ...πας κόντρα;;;;

    https://eikonesxvrislogia.blogspot.gr/2018/03/blog-post_82.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Ειλικρινά κρίμα, Γιάννη μου. Καλές μετακομίσεις σε όλους. Ένα όμως είναι βέβαιο. Δεν θα χαθούμε. Η μπλογκογειτονιά μας κρατάει την αγκαλιά της ανοικτή για όλους. Πολλά φιλιά, φίλε μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι για τα λόγια και τη διάθεσή σου Μία μου....!
      το ξέρω και δεν είχα αμφιβολία για την πρόθεσή σου.
      Ας είμαστε καλά. Η Ζωή προχωράει και εδώ θα ενώσουμε τις γειτονιές μας.
      Φιλιά και ευχαριστώ πολύ.

      Διαγραφή
  48. Πωπωπω μονο εγω λειπω απο εδω ? εμ σας τα λεω και δεν με πιστευετε ! που να βρω χρονο οεο ??? και εχει παει 2 .οο μετα τα μεσανυχτα και επιτελους επεισα τον εαυτο μου ενω τρεχουν τα δακρυα απο τη νυστα να κατσω λιγο στο blog να ριξω μια ματια ...αχ πως περνανε ετσι οι ωρες ? το χαζο face φταιει που σκαλωσα εκει με τις παλιες μου φιλες και δωστου παρτου το κους κους ! αχ Γιαννη ντρεπομαι να το πω αλλα δεν μαρεσει εδω ! :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ολυμπία, "ευθαρσώς" θα πω δεν έχεις δίκιο....!
      Αν εννοείς τεχνικά με την πλατφόρμα, έχει τεράστιες δυνατότητες, βλέπεις και στο δικό μου π.χ. μπλογκ τι αλλαγές μπορείς να κάνεις με δικά σου αισθητικά πρότυπα.
      Αν εννοείς το περιβάλλον εκεί που δεν έχεις δίκιο. Αν και πιστεύω ακράδαντα το πρώτο εννοείς.
      Όσον αφορά το face, το έχω ξαναπεί, ευνουχίζει πνευματικά κάθε χρήστη, του σκοτώνει τον χρόνο.
      Δεν θα ορίσω εγώ τον χρόνο σου, που είναι πολύτιμος. Κάνε το σχέδιό σου και εδώ είμαστε.
      Καλό Πάσχα να ευχηθώ.

      Διαγραφή
  49. Κυριε Γιαννη μου καλησπερα...
    Συναρπαστικο το διηγημα σας!!! Ειχε ακριβως οτι χρειαζεται για να κεντρισει το ενδιαφερον του θεατη (μυστηριο, σεναριο, υποπτους, ανατροπη).
    Η παρουσιαση σας ηταν μεστη και συγκροτημενη, χωρις σεναριακες υπερβολες, καθημερινους ανθρωπους πρωταγωνιστες, καθως και εξυπνη ανατροπη!!!Στα κειμενα σας φαινεται η αγαπη που εχετε για το γραψιμο που αντανακλα το ηθος σας!!!
    Συγχαρητηρια λοιπον για το υπεροχο διηγημα σας, οπως και στις υπολοιπες συμμετοχες!!!
    Καλο Πασχα να εχετε και να περασετε χαρουμενες στιγμες με την οικογενεια σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τάκη μου,
      τι όμορφα και συγκινητικά λόγια....!
      σε ευχαριστώ καλέ μου φίλε ειλικρινά. Όλο αυτό με κάνει πιο υπεύθυνο απέναντι σε κάθε φίλο που δίνει τον πολύτιμο χρόνο του και την παρουσία του εδώ.
      Να είσαι καλά, να δημιουργείς και να περνάς όμορφα.
      Χρόνια σου πολλά με ανάλογες όμορφες μέρες.

      Διαγραφή
  50. Το υδήποτον εδώ έχει μια ιδιαίτερα φινετσάτη γεύση, που ζεσταίνει τη ματιά και χαρώνει τις αισθήσεις τόσο όσο για να μπορούν να παραδοθούν στον κόσμο της ανάγνωσης Αυτή τη γωνιά κατάφερες να την διακοσμήσεις με τέτοιο τρόπο ώστε να νιώθω πως βρίσκομαι σε ένα δωμάτιο με μια μεγάλη ξύλινη βιβλιοθήκη, ένα γραφείο... αναπαυτικές πολυθρόνες και να απολαμβάνω το ποτό μου ...
    Να σαι καλά Γιάννη που μας κάλεσες όλους εδώ. Αφήνω το στίγμα μου... ένα αρωματισμένο μεταξωτό... φουλάρι στην πολυθρόνα με κεντημένη την καληνύχτα μου
    Σε φιλώ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάνια μου...!!!!!!!!!!!
      Καλώς όρισες κοπέλα μου....!
      στρώνω χαλάκι, βγάζω γλυκό κεράσι και λικέρ ντοτούρα και σε κερνώ για την επίσκεψη.
      Ευχαριστώ για τα λόγια σου και την αίσθησή σου.
      Καλώς όρισες πάλι κοντά μας σιγά-σιγά.
      Χριστός Ανέστη με υγεία και ελπίδα.

      Διαγραφή