H ζωή είναι δώρο. Σαν ένα σπιτικό ηδύποτο σε ακριβό σκαλιστό ποτηράκι, γεμάτο γεύσεις

Παρασκευή 13 Απριλίου 2018

Διαγωνισμός Φωτογραφίας: "Άνοιξη"


Η Καλή μας Φίλη, το Δελφινάκι, είχε διοργανώσει εδώ: Διαγωνισμός Φωτογραφίας "Άνοιξη": Οι συμμετοχές έναν όμορφο διαγωνισμό με θέμα δικές μας προσωπικές φωτογραφίες που θα είχαν αντικείμενο την Άνοιξη.

Χάρηκα πολύ αυτόν τον διαγωνισμό, γιατί τόσο σαν θέμα (φωτογραφία), όσο και σαν κατηγορία (Άνοιξη), ήταν γεμάτος φως και έμπνευση:

Σας δίνω εδώ τη δική μου Φωτογραφία με την οποία συμμετείχα στον διαγωνισμό:



"Ζωή ξανά"

Την συγκεκριμένη φωτογραφία την έχω τραβήξει με κινητό τηλέφωνο στο Πάρκο Τρίτση, αγαπημένος μου τόπος για περπάτημα, ποδήλατο, γυμναστική, είτε μόνος είτε παρέα με τον Άρη μας.

Να ευχαριστήσω όλους τους φίλους που στάθηκαν στην φωτογραφία και όλους τους φίλους για το χρόνο τους και την συμμετοχή τους.

Σας παρουσιάζω τις δύο φωτογραφίες που κέρδισαν την ψηφοφορία:

"Ζωή στα ριζά του Βράχου" από την Άννα Φλο.




"Συνάθροιση"  από την MeMaria

Θερμά συγχαρητήρια για την διάκρισή τους.


Για μια ακόμα φορά νιώθω την ανάγκη να ευχαριστήσω το Δελφινάκι

για την όμορφη αυτή έμπνευση και τον συντονισμό του διαγωνισμού.

Ελπίζω φυσικά στην συνέχισή του σε επόμενη φάση με άλλο θέμα που θα διαλέξει.


54 σχόλια:

  1. Συγχαρητήρια για την φωτογραφία σου Γιάννη μου! Απεικονίζει υπέροχα την αναγέννηση της φύσης! Μα σ άυτό το πάρκο να μην έχω πάει ποτέ;! Εγώ καθυστέρησα νσ στείλω φωτογραφία γιατί έληξε λίγο νωρίτερα ο διαγωνισμός, αλλά επιφυλλάσομαι για την επόμενη φορά!
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου κ.Μαριάννα μου
      μου δίνεται η ευκαιρία εδώ να σου εξηγήσω:
      όταν ανακοίνωνα τον διαγωνισμό 1 του Μάρτη, δεν είχα σκεφτεί οτι η πρώτη εβδομάδα του Απρίλη ,θα είναι η Μεγάλη Εβδομάδα
      {τέλος διαγωνισμού 31 Μαρτίου}
      οταν κόντευε η λήξη , το συνειδητοποίησα
      και σκέφτηκα ποιος θα κάτσει να ψηφίζει φωτογραφίες Μεγάλη Εβδομάδα
      γι αυτό τέλειωσε ποιο νωρίς

      Με μεγάλη μου χαρά , αν κάμω διαγωνισμό ξανά, να συμμετέχεις

      Διαγραφή
    2. Μαριάννα μου, σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια.
      Το Πάρκο Τρίτση, είναι ένας Παράδεισος ζωής για το Λεκανοπέδιο Αττικής. Κουβαλάει φυσικά άπειρα προβλήματα διαχείρισης και ενίσχυσης αλλά παρ όλα αυτά είναι πανέμορφο με πλούσια φύση, πανίδα και χλωρίδα. Να πας....!
      Καλό σου βράδυ.

      Διαγραφή
  2. Ωραία η φωτογραφία σου Γιάννη μου από ένα όμορφο Πάρκο που ελπίζω να μην το εγκαταλείψουν κι αυτό. Ώστε την τράβηξες με κινητό...ακόμη μεγαλύτερη η αξία της
    Σ'ευχαριστώ για την αναφορά
    Ελπίζω και εγώ το Δελφινάκι μας να συνεχίσει το διαγωνισμό
    Το ξέρεις όμως ότι τρέχει το φωτογραφίζειν της Μαρίας Νικολάου έτσι;
    Καλή συνέχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άννα μου ναι την πήρα με κινητό. Κάθε μου βόλτα από εκεί μου δημιουργεί και ανάλογη έφεση να αποτυπώσω στιγμές της μαγικής φύσης. Μια πανδαισία πραγματικά.Σε ευχαριστώ πολύ.
      Φυσικά και πρέπει το Δελφινάκι να συνεχίσει τον διαγωνισμό.
      Ναι είδα το "Φωτογραφίζειν" της Μαρίας, θα το τσεκάρω για συμμετοχή.
      Φιλιά.

      Διαγραφή
  3. Η τέλεια συμμετρία της φύσης στη φωτογραφία σου Γιάννη μου.
    Αν και με κινητό, αποτύπωσες με ακρίβεια την αρμονική συνεύρεση ουρανού και ανθισμένης γης. Μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου Χρόνια σου Πολλά κορίτσι μου,
      Ναι, μια ισορροπημένη παρουσίαση γης και ουρανού. Σου έρχεται η επιθυμία να κυλιστείς στο γρασίδι.
      Ευχαριστώ καλή μου φίλη.

      Διαγραφή
  4. Ευχαριστώ πολύ για τη συμμετοχή σου με την ομορφη φωτογραφία σου
    Ο τρόπος παρουσιασης του ταπεινού μου διαγωνισμού σε τούτη εδώ την ανάρτηση σου και η σκέψη σου να αναφέρεις , αλλά και να δείξεις τις νικήτριες φωτογραφίες μου άρεσε πολύ
    Ουτε που καταλαβαίνεται ότι είναι με το κινητό , είναι πολύ όμορφη
    Κι εγώ οι περισσότερες που βγάζω είναι με το κινητό μου
    κάποιες είναι με τη ψηφιακή μηχανή [οχι επαγγελματική]

    Ισως ξανακάμω διαγωνισμό ,θα δούμε
    ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια

    υγ-χωρίς παρεξηγήση, μια διόρθωση, στον τίτλο της συμμετοχής της συμπατριώτισσας μας Αννας, "Βράχου"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δελφινάκι μου, εμείς σε ευχαριστούμε για την ευκαιρία και τον όμορφο αυτό διαγωνισμό.
      Στο έχω ξαναπεί, το επαναλαμβάνω, να τον συνεχίσεις με άλλο θέμα, δεν είναι δα δύσκολο να το σκαρφιστείς, να το εμπνευστείς.
      Ευχαριστώ για τις παρατηρήσεις και την συμμετοχή σου πάντα κοντά μας.

      Διαγραφή
  5. Κυριε Γιαννη μου καλησπερα...
    Πολυ ομορφη η φωτογραφια με την οποια λαβατε μερος στο διαγωνισμο, γεματη αρμονια και ηρεμια, οπως ακριβως ειναι η ανθιση της Ανοιξης.
    Συγχαρητηρια σε εσας για την ομορφη συμμετοχη σας και στο δελφινακι για τον εξαιρετικο διαγωνισμο που διοργανωσε!!!
    Καλο απογευμα σας ευχομαι κυριε Γιαννη μου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Τάκη μου για τα λόγια σου.
      Χάρηκα που σου άρεσε. Η ομορφιά της άνοιξης κυριαρχεί γύρω μας.
      Να είσαι καλά φίλε που είσαι εδώ. Καλό βράδυ.

      Διαγραφή
  6. Πολύ ωραία η φωτογραφία αυτή και θα ήθελα να χαθώ ανάμεσα στις μαργαρίτες. Τώρα το να χαθώ είναι μια κουβέντα γιατί δεν είμαι λιλιπούτεια αλλά έτσι για έμφαση θα ήθελα να χαθώ! Μπράβο βρε Γιάννη μου! Αλήθεια γιατί έχουν κυριαρχήσει οι κίτρινες. Οι λευκές πού έχουν πάει; Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαίρη μου, εγώ να δεις ....έφεση....! πάντα σαν περνάω από το πάρκο που είναι ντυμένο έτσι σαν χαλί, μούρχεται να ξαπλωθώ και να κυλιστώ κάτω στη γη, στο άρωμά της. Αυτό το σμάρι από μαργαρίτες ήταν όλες πράσινες εκεί για αυτό.
      Να είσαι καλά μάτια μου και όμορφο βράδυ.

      Διαγραφή
  7. Ουρανός και γη σε μια φώτο!
    Πω πω... να ήμουν παιδί...
    Καλησπέρα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λυγερή παιδιά είμαστε κοπέλα μου....!
      Παιδιά....! σημασία έχει να κουβαλάμε την παιδική αγνότητα, την παιδική τρέλα και την αίσθηση της νιότης. Το δέσιμό της με την ωριμότητα δεν είναι τέλειο ; ε ;
      Ευχαριστώ γλυκιά μου, όμορφο βράδυ.

      Διαγραφή
  8. Τι λες ρε Γιάννη ; Η δική σου είναι υπέροχη. Μιλάει σαν αγκαλιά που σε καλεί να χωθείς μέσα της.
    Όταν σταθείς περισσότερο να την κοιτάς οργιάζει η Άνοιξη μέσα σου.
    Έχει και την αύρα σου....

    ΥΓ: Δεν λέω της Αννούλας μας είναι ΠΡΟΣΤΑΚΤΙΚΗ η ανάγκη για επιβίωση κάτω κι από τις δυσμενέστερες συνθήκες. Έχω και γω αρπαχτεί από μια ανάλογη θέαση και την έχω αποτυπώσει στη Σιωπή των Εικόνων στο Path.
    (Είδες;;;;αν λειτουργούσε , τώρα θα σε έστελνα να την δεις .)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λυγερή μου,
      κάθε φωτογραφία έχει τα κρυφά της μυστικά. Η Κρίση της δεν αφορά μονάχα ένα υπέροχο χρώμα αλλά και άλλες παραμέτρους. Την τεχνική, τις γωνίες λήψης αλλά βασικά την έμπνευση. Εδώ εγώ απλά είδα το μέρος και το αποτύπωσα. Ε διάλεξα πλάνο χαμηλό να φαίνεται και ο ουρανός.
      Τα λόγια σου όμορφα γεμάτα ευγένεια όπως πάντα.
      Σε φιλώ.

      Διαγραφή
  9. Άγρια και ατίθαση άνοιξη. Καλή σου άνοιξη John!
    Μου αρέσει και το contrast που είναι έντονο, όπως στους πίνακες του Van, π.χ.
    https://en.wikipedia.org/wiki/A_Lane_near_Arles#/media/File:Van_Gogh_-_Allee_bei_Arles_mit_H%C3%A4usern.jpeg
    (ο οποίος θα ήταν ωραιότερος αν είχε και ένα άσπρο σύννεφο όπως η φωτογραφία σου).

    Και της Άννας Φλο είναι πολύ ωραία, μου θύμισε το «Κουβέντα με ένα λουλούδι» του Ρίτσου:

    Κυκλάμινο-κυκλάμινο στου βράχου τη σχισμάδα
    πού βρήκες χρώματα κι ανθείς πού μίσχο και σαλεύεις

    Μέσα στο βράχο σύναξα το γαίμα στάλα-στάλα
    μαντήλι ρόδινο έπλεξα κι ήλιο μαζεύω τώρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α ρε Γιάνναρε και δεν στο είχα το ρομαντικό και το ποιητικό...! είδες πόσες πτυχές μπορεί να έχει ένας άνθρωπος ; σε χαίρομαι φίλε ειλικρινά.
      Οι αναφορές σου δείχνουν ψαγμένο και με διάθεση άνθρωπο.'
      Σε ευχαριστώ για τα λόγια σου.

      Διαγραφή
  10. Τα αγριολούλουδα όταν ανθίζουν είναι η καλύτερη απόδειξη ότι ήρθε η Άνοιξη. Το κίτρινο χαλί που τράβηξες με το κινητό σου είναι πανέμορφο.
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελενη μου,ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Πράγματι δεν υπάρχει πιο μαγικό χαλί από αυτό της φύσης.
      Χρόνια πολλά με όλες μου τις ευχές.

      Διαγραφή
  11. Γιάννη μου συγχαρητήρια για τη φωτογραφία σου! Ήταν εκείνη που ξεχώρισα στο παιχνίδι και για την ομορφιά της, μα κι όλα εκείνα τα συναισθήματα που με γέμισε!
    Τη λάτρεψα κυριολεκτικά!
    Θα σου έλεγα κι εγώ για το "Φωτογραφίζειν" που τρέχει αυτόν τον καιρό, αλλά με πρόλαβε η Άννα παραπάνω!
    Σε ευχαριστώ πολύ για την αναφορά!
    Καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου σε ευχαριστώ από καρδιάς για τα ιδιαίτερα λόγια σου. Ομολογώ ότι την αγαπησα και εγώ αυτήν την φωτογραφία και στο χώρο που τραβήχτηκε.
      Θα προσπαθήσω να συμμετάσχω στον διαγωνισμό και εκεί.
      Ευχαριστώ και εύχομαι καλή συνέχεια.

      Διαγραφή
  12. Kαλησπέρα Γιάννη μου!
    Εμένα μου άρεσαν πολύ και οι τρεις φωτογραφίες, η κάθε μια για διαφορετικούς λόγους. Της Memaria μου άρεσε η γωνία λήψης σε συνδυασμό με την λεζάντα. Της Άννας μου άρεσε που φάνταξε στα μάτια μου σαν Μπονσάι μέσα στο γκρίζο. Και η δική σου μου άρεσε επειδή κυριαρχεί το κίτρινο χρώμα που είναι και το αγαπημένο μου. Ένα βασιλικό χρώμα στα πιο ταπεινά λουλούδια. Όπως κατάλαβες ειδική δεν είμαι γι'αυτό έκρινα συναισθηματικά.
    Σε φιλώ και σας συγχαίρω και τους τρεις για την "οπτική" σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου,
      σε ευχαριστώ για τα λόγια σου και την παρουσία σου. Αν μπεις στον σύνδεσμο αξίζει να δεις όλες τις συμμετοχές.
      Κάθε φωτογραφία έχει κάτι ξεχωριστό κρατημένο μέσα της.
      Το κίτρινο στη φύση ξεχωρίζει πάρα πολύ τι να λέμε.
      Σε καλησπερίζω κορίτσι μου.

      Διαγραφή
  13. Γιάννη μου, η φωτογραφία σου είναι απλά ΥΠΕΡΟΧΗ!!!!! Την ξεχώρισα άλλωστε από την αρχή. Χάρηκα που έμαθα ότι σου αρέσει το περπάτημα και το ποδήλατο. Κι εγώ τρελαίνομαι! Πολλά φιλιά, φίλε μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μία μου χαίρομαι διπλά....!
      και γιατί σου άρεσε η φωτογραφία και για την έφεσή σου στο ποδήλατο και το περπάτημα. Ναι είμαι λάτρης χρόνια τώρα, ειδικά με το ποδήλατο.
      Καλό Σ/Κ φίλη μου καλή.
      Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  14. Ο,τι θελει ο κοσμος και ο,τι ψηφιζει ειναι παντα σεβαστο! Η φωτογραφια σου μου αρεσε ωστοσο πολυ, χανεσαι και στο βαθος του ουρανου και στο επιπεδο των λουλουδιων βουλιαζεις μαλακα μαλακα. Ωραια ιδεα το παρκο, το ποδηλατο αλλα και αδυναμια ο Αρης..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στέλλα μου....!
      τι έκπληξη....! δεν ήξερα ότι είχες φωτογραφικό μπλογκ....! τα λένε αυτά κορίτσι μου δεν τα κρατάνε κρυφά.
      Ευχαριστώ για τις παρατηρήσεις σου. Ναι το πλάνο το πήρα χαμηλά σε κόντρ πλονζέ που λένε και στην κινηματογράφιση.
      Ε ναι ο Άρης είναι ....παντού...! ψυχοπαίδι. Όσο για το ποδήλατο, ανάσα ζωής.
      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για την παρουσία σου Στέλλα μου.

      Διαγραφή
  15. Πολύ όμορφη η συμμετοχή σου.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Διαβάζω πως έγινε λήψη με το κινητό σου κι αυτό την ανεβάζει ακόμα περισσότερο στα μάτια μου, Γιάννη. Τελικά, η φωτογραφική ματιά είν' αυτό που μετράει περισσότερο. Πολύ μ' άρεσε η φωτογραφία σου, που μέσα σε μία μόνο φωτογραφία κλείνεις περί θανάτου κι αναγέννησης. Τρομερή αντίθεση! Μπράβο σου, Γιάννη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αναστασία μου, πλέον τα κινητά τηλέφωνα έχουν καλές φωτογραφικές κάμερες. Βέβαια δεν έχουν την δυνατότητα μεγάλων παραμετροποιήσεων αλλά αυτές οι τελευταίες απαιτούν και γνώση μεγάλη.
      Ναι, για μένα, το κάδρο μιας φωτογραφίας μετράει πολύ. Εκεί είναι να εκφράσεις τι θέλεις να πεις, τι θέλεις να αποτυπώσεις.
      Και πάλι κορίτσι μου σε ευχαριστώ.
      Τα φιλιά μου.

      Διαγραφή
  17. Πόσο όμορφη φωτογραφία! Όπως επισημαίνει η συνονόματή μου, πιο πάνω, εξαιρετικό το πάντρεμα θανάτου - αναγέννησης σ' ένα καρέ!
    Καθόλου δεν με "ενόχλησε" το γεγονός ότι η φωτογραφία προέρχεται από κινητό, είναι πολύ άρτια ποιοτικά για να "ψειρίσω" τα πίξελ της!
    Τα συγχαρητήριά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αναστασία μου καλησπέρα.
      Στα βήματα εκεί στο μεγάλο Πάρκο έχεις τη δυνατότητα να ζήσεις τέτοιες υπέροχες στιγμές. Πολλές από αυτές αν τις "αιχμαλωτίσεις" σου κρατούν συντροφιά υπέροχη στις μνήμες σου.
      Σε ευχαριστώ πολύ κορίτσι μου. Να είσαι καλά.

      Διαγραφή
  18. Κίτρινο σαν μικροί ήλιοι να χύθηκαν στα πόδια σου Γιάννη και πάνω το γαλάζιο χαμογελά με την ανατροπή !!! Πάρκο Τρίτση !! , αν δεις κάποια να χαζογελά με τα λουλούδια, εγώ θα είμαι !!1 Καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νικόλ μου, η σχέση σου με τα λουλούδια μαρτυρά την ποιόητητα της ψυχής σου....!
      Σε ευχαριστώ πολύ καλή μου φίλη για τα καλά σου λόγια.
      Καλή βδομάδα.

      Διαγραφή
  19. Πολύ όμορφες φωτογραφίες Γιάννη μου! Και η δική σου και αυτές που κέρδισαν. Φαντάζομαι πόσο δύσκολο θα ήταν να διαλέξουν και να ψηφίσουν οι φίλες και οι φίλοι μας!...
    Έχω βρεθεί δυο-τρεις φορές στο πάρκο Τρίτση καλοκαίρι και δεν μπορούσα να φανταστώ πόσο όμορφο είναι τέτοια εποχή, μέχρι που είδα τη φωτογραφία σου!
    Να είσαι καλά, να αιχμαλωτίζεις με το φακό και την ευαισθησία σου κάθε ομορφιά γύρω σου!
    Καλή σου εβδομάδα
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρίνα μου ευχαριστώ πολύ.
      Να δραπετεύεις όσο μπορείς πιο συχνά στη φύση. Ξέρω ότι το αγαπάς.
      Οι φωτογραφίες ήταν όλες όμορφες. Καθένας κατέθεσε την αίσθησή του.
      Σε ευχαριστώ από καρδιάς.
      Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  20. Πολύ όμορφη φωτογραφία Γιάννη, ειδικά για φωτογραφία που τραβήχτηκε με κινητό, είναι θαυμάσια! Μπράβο σου. Να 'σαι καλά, να συμμετέχεις σε δρώμενα της blogoγειτονιάς μας. Καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρίνα μου σε ευχαριστώ πολύ. Χαίρομαι που σου άρεσε ναι.
      Όσο για τα δρώμενα, εδώ είμαστε, προσπαθώ να συμμετέχω όπου μπορώ και είναι δόκιμο για μένα.
      Τα φιλιά μου κορίτσι μου.

      Διαγραφή
  21. Απ΄τις φωτογραφίες που ξεχώρισα ήταν και η δική σου, τώρα για να είμαι ειλικρινής θυμάμαι μόνο πού έβαλα το 3 και ήταν σ' αυτή που ήρθε πρώτη, γι αυτό εξ άλλου και το θυμάμαι!!!
    Αλλά τι σημασία έχουν οι βαθμοί, το λέμε και θα το ξαναλέμε, σημασία έχει η χαρά της συμμετοχής και η αναμονή του αποτελέσματος!
    ΑΦιλιά Γιάννη μου και καλή δημιουργική βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς Στεφανία μου....!
      σημασία έχει η γοητεία και η χαρά της συμμετοχής....! αυτή είναι η ομορφιά σε όλα ετούτα τα δρώμενα και τα παιχνίδια. Να δημιουργούμε και να περνάμε όμορφες στιγμές.
      Σε φιλώ και σε ευχαριστώ πολύ.

      Διαγραφή
  22. Καλησπέρα αγαπητέ μου φίλε!
    Θερμά συγχαρητήρια κατ' αρχήν για τη φωτογράφιση που ανήκε στις επιλογές μου. Όλες οι φωτο ήταν ξεχωριστές και πολύ αξιόλογες αισθητικά. Γι' αυτό έπρεπε κάπου να πιαστώ και να ακουστεί από μέσα μου το κλικ για να επιλέξω. Έτσι λοιπόν στάθηκα στη δική σου, γιατί δε μου έκανε αίσθηση μόνο η αντίθεση των χρωμάτων, αλλά και η ίδια η εικόνα που μου ξύπνησε ευχάριστες αναμνήσεις από τη σειρά "το μικρό σπίτι στο λιβάδι" (εδώ τώρα γέλασε όσο θες)!
    Να είσαι πάντα καλά!!! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νίκο καλώς όρισες φίλε μου σε αυτή τη γωνία.
      Δεν γελάω καθόλου μα καθόλου στην αναφορά σου σε ένα όμορφο όνειρο των νεανικών μας χρόνων.
      Τότε που στα σπίτια μας δίπλα είχαμε αλάνες κατάφυτες και αγριολούλουδα να κυληστούμε.
      Σε ευχαριστώ από καρδιάς για την προτίμηση και τα λόγια σου.
      Θα τα λέμε πλέον τακτικά.
      Χρόνια σου Πολλά.

      Διαγραφή
  23. Η φύση παιδί μου, είναι άλλο πράγμα!
    Και τα κινητά βγάζουν ωραιότατες φωτογραφίες!
    Μπράβο και στα κορίτσια, πολύ ωραίες λήψεις!
    Τέλος, θα αφήσω κι εγώ μια ανοιξιάτικη πινελιά:
    "Την άνοιξη αν δεν την βρεις την φτιάχνεις"..
    Οδυσσέας Ελύτης. Καλό απόγευμα Γιάννη ✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κρατώ τη ρήση του Ελύτη που τόσο επίκαιρα έβαλες ως αποχαιρετισμό στο σχόλιό σου Πέτρα μου.
      Και σε ευχαριστώ πολύ. Χάρηκα που σου άρεσε η εικόνα.
      Τα φιλιά μου.

      Διαγραφή
  24. Καλέεε! ζηλεύω..τι όμορφες φωτογραφίες τραβάτε βρε παιδιά!! Με το κινητό βγάζω μα..κινούμενες!!!!!!Προτιμώ τη μικρή μου ψηφιακή που δεν είναι και σπουδαία οπότε οι φωτογραφίες μου είναι τυχερές αν βγουν όπως τις θέλω. Γιάννη μου θαυμάσια η συμμετοχή σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεωργία μου να είσαι καλά....!
      Ευχαριστώ καλή μου για τα λόγια σου. Η Ψηφιακή μηχανή έχει περισσότερες επιλογές από το κινητό και καλά κάνεις και την χρησιμοποιείς.
      Τις καλησπέρες μου.

      Διαγραφή
  25. Επιτέλους, σας βρήκααα! Και έπεσα και πάνω στην ολάνθιστη φωτογραφική σας άνοιξη! Πάντα τέτοια, λοιπόν! Και μ' ένα ωραίο, σπιτικό λικεράκι στο ακριβό σκαλιστό ποτηράκι! Τσίριους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Διονύση.....!
      τι όμορφη έκπληξη φίλε.....! καλώς όρισες στο ταπεινό σπιτικό.
      Τιμή μου η παρουσία σου και χαρά.
      Να σε ευχαριστήσω από καρδιάς και να ευχηθώ τα καλύτερα με κάθε σου έμπνευση. Στην υγειά σου φίλε.

      Διαγραφή
  26. Η αλήθεια είναι πως δεν παρακολούθησα τις υπόλοιπες, αλλά και με τη δική σου, γέμισε ο τόπος μυρωδιές!
    Οι δικές μου κατακλύζονται από τον μικρό, και ομολογώ πως μου θυμίζει όλες τις εποχές <3

    Καλή συνέχεια Γιάννη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Νικολέτα μου για το σχόλιό σου. Χαίρομα που σου άρεσε. Η Άνοιξη είναι φορτωμένη λουλούδια και ομορφιές. Ας τις χαιρόμαστε όσο μπορούμε. Καλό απόγευμα καλή μου φίλη.

      Διαγραφή