H ζωή είναι δώρο. Σαν ένα σπιτικό ηδύποτο σε ακριβό σκαλιστό ποτηράκι, γεμάτο γεύσεις

Κυριακή 16 Σεπτεμβρίου 2018

Σκέψεις και Εικόνες Καλοκαιριού...

Το χρονικό μεταίχμιο μεταξύ Αύγουστου και Σεπτέμβρη έχει πάντα ένα ιδιαίτερο χρώμα. Όχι μονάχα στη Φύση, στα χρώματά της, στο ύφος της αλλά και στα δικά μας συναισθήματα. Μια ξεχωριστή εποχή, το Καλοκαίρι, σβήνει αργά μέσα στο Φθινόπωρο. Μεταβολίζεται μαζί του. Κάνει έρωτα μαζί του και γονιμοποιεί τον ερχομό της νέας εποχής. αυτής του Φθινοπώρου.

Αυγουστιάτικη ανατολή στην Αζόλιμνο Σύρου (2006)

Είναι οι ώρες εκείνες που ο ουρανός κυοφορεί τον ερχομό της νέας μέρας. Είναι οι στιγμές που ένας καινούργιος ήλιος φέρνει φρέσκες ελπίδες στους ανθρώπους και στα όνειρά τους. Καλημέρα λοιπόν. Φορτωμένη με χρώματα, με προσδοκίες και σχέδια.

Πρωινό στη θαλασσα της Αζόλιμνου Σύρος (2006)

Ο Ήλιος έχει φτάσει ψηλά. Ο Αίολος, κατά την προσφιλή του συνήθεια κάθε Αύγουστο, διώχνει πέρα μακριά από το ασκί του, τα Μελτέμια του Βοριά. Και αυτά ξεχύνονται με μιας στα πέλαγα ανταριάζοντας ως ένα μέτρο τη θάλασσα. Όχι να την εξοργίζουν αλλά να την αναστατώνουν.

Δελφίνι Σύρος (2006)

Και θάρθει το απομεσήμερο. Εκεί που όλα καίνε. Εκεί που ακόμα και το μελτέμι θα ξαποστάσει στην μεσημεριανή του Σιέστα. Για να γύρει να κοιμηθεί και η θάλασσα εκεί στη γαλήνη και στην ερημιά της. 

Ικαρία Νας (2008)
Ο Ερχομός του απογεύματος. Όλα στην ηρεμία τους. Στη γαλήνη τους. Η Φύση αργά-αργά θα κάνει τα πρώτα νυσταγμένα ακόμα βήματά της μετά τον υπνάκο του μεσημερινού. Οι πρώτες ματιές στο μπαλκόνι φορτώνει με σχέδια. Που θα πάμε τώρα ;

Ικαρία, Καρκινάγρι (2008)

Α, Να ! λέω να πάμε έναν ρομαντικό περίπατο μιας που έπεσε απογευματάκι. Ο Ήλιος έχει πέσει προς το λιόγερμα. Ας κατέβουμε στο μικρό λιμανάκι ! πόσο όμορφο, πόσο απάγκιο. Πόσο γραφικό. Και εκεί, να γίνουμε ένα με την ηρεμία του και να αφουγκραστούμε τις σιωπές του.

Άλιμος Παραλία (20017)
Όμορφα δεν είναι και στην πόλη ; έτσι λέω. Απογευματάκι μετά το μικρό λιμανάκι, ερχόμαστε εδώ. Δίπλα στη θάλασσα, στην αγκαλιά της. Αλλά δες ! δες τα σύννεφα στα Βόρειο Δυτικά ! βροχή θε να φέρει ; ίσως και καταιγίδα ; δεν μας πειράζει ! δεν μας φοβίζει ! θα γίνουμε ένα αγκαλιά μαζί της.

Λιόγερμα στο Σαρωνικό, παραλία Αγίου Κοσμά (2017)
Ω έλα να ξαποστάσουμε εδώ στην ακρογιαλιά. Θέλω να ζήσουμε μαζί εδώ αντάμα όλοι το λιόγερμα. Κοίτα ! ο ήλιος πέφτει πέρα στην αγκαλιά της Αίγινας. Δες την πως τον καρτερεί, πως ανοίγει την αγκαλιά του. Κάνε μια ευχή ! σε παρακαλώ.

Μαρίνα Φλοίσβου (2011)
Α θα με πας και στη μαρίνα ; να δω τα μεγάλα καράβια ; κοίτα το χρώμα του ουρανού. Δεν είναι όμορφο. Και τα σύννεφα που παίζουν κρυφτό στον ουρανό. Αχ τελειώνει ο Άυγουστος. Μην μου στενοχωριέσαι. Τις εποχές τις ομορφαίνουμε εμείς με τις στιγμές μας.

Ικαρία (2008)

Έλα να σταθούμε εδώ. Κουράστηκα. Εδώ θέλω να δούμε το λιόγερμα. Κοίτα ! σαν η θάλασσα να πήρε φωτιά εκεί στα πέρατα. Και το κόκκινο στα έγκατά της μαρτυρά τη δύναμη της φύσης, την υπόσχεσή της για την επόμενη μέρα. 


Εκκλησάκι της Ανάστασης στην Αζόλιμνο Σύρου (2006)
Νύχτωσε. Κοίτα ο ουρανός. Τα χρώματά του έγιναν σκούρα μαβιά. Έβαλε ψύχρα. Σεπτέμβρης....  Έλα να ανάψουμε ένα κεράκι ! να ευχηθούμε νάμαστε πάλι εδώ. Σε τέτοιες στιγμές. Με υγεία και Αγάπη.

Αζόλιμνος Σύρος (2009)

Έλα, έλα ! έλα να δούμε το φεγγάρι ! δες το πως λαμπυρίζει στην αγκαλιά της θάλασσας. Κάνε μια ευχή. Λες να δούμε πεφτάστερα ; μακάρι !




Είναι αργά. Η Κούραση μιας γεμάτης μέρας απλώθηκε στα κορμιά μας. Πάρε με αγκαλιά. Θέλω τα όνειρά μας να μας βρουν σε ένα κορμί ενωμένο τυλιγμένο στου έρωτα τους χυμούς και τις ανταύγειες.

Καληνύχτα.....



Αυτό το ξεφύλλισμα σκέψεων και αναμνήσεων του Καλοκαιριού παίρνει μέρος σε ένα ακόμα όμορφο Δικτυακό Blog Δρώμενο της όμορφης γειτονιάς μας.


στο Πανέμορφο blog της Μαρίας Νικολάου






49 σχόλια:

  1. Γιάννη μου ευχαριστώ για το υπέροχο καλοκαιρινό οδοιπορικό που μου χάρισε η ονειρεμένη εγγραφή σου. Την είχα μεγάλη ανάγκη.Πάει καιρός που έχω να δω θάλασσα.
    Να είσαι καλά. Καλή συνέχεια στη μέρα σου!! Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βιργινία μου,
      στο εύχομαι όχι μόνο να δεις, γιατί αυτό το θεωρώ εύκολο αλλά να ζήσεις ξανά τη θάλασσα. Ξέρω ότι θα το κάνεις και μάλιστα σύντομα. Και δεν θέλω αντιρρήσεις. Με το συνολάκι σου και την αγάπη σου για αυτήν.
      Χαίρομαι που μπόρεσα κάτι όμορφο να προσφέρω.
      Σε φιλώ και εύχομαι όμορφη ημέρα.

      Διαγραφή
  2. Πανέμορφο ταξίδι. Στο όνειρο; Στην πραγματικότητα; Στις αναμνήσεις; Γύρω μας; Μέσα μας; Τα ίδια όμως που μας μαγεύει και μας πάει μακριά κι όμως τόσο κοντά.
    Αχ, βρε Γιάννη, να είσαι καλά! ☺

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο κορέκτορας κάνει για άλλη μια φορά "τα ίδια"... Ταξίδι ήθελα να πω. ☺

      Διαγραφή
    2. Χαχαχαχαχααχα αυτός ο ....κορρέκτορας τελικά σπάει νεύρα ρε παιδί μου χαχαχαχαχαχα. Άσε που κάνει και ζημιές.
      Κατερίνα μου μην αγχώνεσαι καλή μου. Χαίρομαι που ήσουν συνταξιδιώτισσα σε μνήμες και ταξίδια όμορφα. Στην αγκαλιά του καλοκαιριού.
      Σε ευχαριστώ από καρδιάς για τα σχόλιά σου. Καλή συνέχεια.

      Διαγραφή
  3. Τί όμορφη βόλτα που με πήγες!
    Ξεχάστηκα και έκαψα την καρυδόπιτα αλλά αυτό κάτι λέει. Ti;
    Ότι είσαι μάγος φίλε μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμάν ζημιά Μαρία.....!!!! αμαν....! είπαμε όχι να μας καεί και η καρυδόπιτα. Κοίτα, σαν την μελώσεις θέλω δύο κομμάτια μεγάλα. Φρόντισε σε παρακαλώ.
      Σε ευχαριστώ ψυχή μου για τη γλυκιά σου παρέα, καλή σου συνέχεια.

      Διαγραφή
  4. Πολύ όμορφες φωτογραφίες που σκορπούν μια νοσταλγία γι' αυτά που πέρασαν και μια προσδοκία για αυτά που θα ξανάρθουν.
    Καλό Φθινόπωρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κυρίως Ελένη μου ελπίδες και προσμονή για αυτά που ονειρευόμαστε να έρθουν. Ξέρω, κάθε χρονιά πια γίνεται όλο και πιο δύσκολο αλλά πάντα ελπίζουμε.
      Να είσαι καλά κοπέλα μου για τα ζεστά σου αισθήματα.
      Καλό απόγευμα.

      Διαγραφή
  5. Τι όμορφο αναμνηστικό ταξίδι σκέψεων και εικόνων!!! Ναι τις εποχές τις ομορφαίνουμε εμείς αλλά και τις στιγμές μας εμείς επίσης τις κάνουμε όμορφες. Όπως έκανες πανέμορφες τις στιγμές που πέρασαν για σένα, τις έκανες και για μας. Να σαι καλά Γιάννη μου να μαζεύεις τέτοιες όμορφες στιγμές στο πουγγί των αναμνήσεών σου
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να γεμίσουμε το κοφίνι των αναμνήσεων Άννα μου. Είναι σημαντικό. Να το κρατάμε γεμάτο για να μπορέσει να μας δίνει το άρωμά του σε στεγνές και στείρες εποχές. Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά λόγια, τη θέρμη και τη ζεστασιά σου εδώ. Προχωράμε καλή μου φίλη.

      Διαγραφή
  6. ωωω παλι διαγωνισμος και παλι διεπρεψες με 10 αριστα Γιαννη μου! Ζηλεψα τη βολτα σου αλλα πιο πολυ την γλυκυτητα της παρουσιασης σου. Καλο Φθινοπωρο σε ολους μας ευχομαι. Προσωπικα οι αλλαγες ειδικα οταν παμε προς τον χειμωνα με αγχωνουν, αλλα ειναι μεχρι να στρωσει ο καιρος και να ξερει η ζυγαρια που να γυρει. Να σκεφτεις σημερα ειμασταν στη θαλασσα, κι απο οτι φαινεται θα τραβηξει το καλοκαιρι φετος. Θα ηθελα Φθινοπωρινες εικονες δυνατες, με πεσμενα φυλλα και χρωματα κλπ κλπ βεβαια στην πολη λιγα πραγματα βλεπουμε οποτε καλα να ειμαστε να πηγαινουμε οποτε μπορουμε εκδρομουλες στη φυση.
    Καλο απογευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στέλλα μου και εγώ βρίσκομαι ακόμα ψυχή και σώμα στο καλοκαίρι. Και δικαίως καθότι βρίσκεται και ο καιρός μαζί μας. Σήμερα, όπως λες, κάηκα από τον ήλιο σε μια ποδηλατοβόλτα στη θάλασσα. Έλεγα να κάνω ...ανώδυνη ηλιοθεραπεία αλλά να που ήταν ...επικίνδυνη. Η δε θάλασσα ήταν να την πιεις στο ποτήρι.
      Θα σταθεροποιηθεί ο καιρός μην αγχώνεσαι. Και κάθε εποχή θα μας δώσει τα καλούδια της.
      Τα φιλιά και τις ευχές μου να έχεις.

      Διαγραφή
  7. Koίτα πού μπορεί να σε πάει μια ποδηλατάδα, απ' τις ακτές της Αττικής ίσαμε την Ικαριά!...
    Χαίρομαι που φοράς ακόμα τα "καλοκαιρινά" σου ρούχα Γιάννη μου.
    Καλές φθινοπωρινές εξορμήσεις να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α Μαρία μου όλα κι όλα....! τα καλοκαιρινά όχι μόνο τα βγάζω αλλά να που ...κάηκα σήμερα στην παραλία με το ποδήλατο ηλιοθεραπεία. Και δεν το περίμενα και καθόλου ντε.
      Μια ανοιχτή "ποδηλατάδα" στα πέρατα του χώρου και των αναμνήσεων.
      Ευχαριστώ που ήσουν στην παρέα του ταξιδιού Μαρία μου.
      Φιλιά και καλή σου βδομάδα.

      Διαγραφή
  8. Μας πήρες μαζί σου, σε πανέμορφες σκέψεις κι εικόνες και σε ευχαριστούμε γι' αυτό. Εύχομαι πάντα να έχεις τόσο όμορφες εμπνεύσεις, να μαγεύεις!
    Καλό βραδάκι! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω Μαρίνα μου.
      Σε ευχαριστώ καρδιά μου. Χάρηκα που μπόρεσα να σου δώσω κάτι όμορφο γεμάτο χρώμα. Να έχεις μια καλή βδομάδα καλή μου φίλη.

      Διαγραφή
  9. Και ποιός είπε Γιάννη μου, πως θα αφήσουμε το καλοκαιράκι να μας φύγει έτσι γιατί αυτή η μεταβατική εποχή έχει ακόμα πολλές χαρές να μας δώσει!
    Μπράβο σ'αυτό το δρώμενο που σε παρακίνησε να γράψεις ένα τόσο όμορφο κείμενο και να μας δείξεις και το δικό σου καλοκαιρινό φωτογραφικό οδοιπορικό!
    Πάμε λοιπόν δυναμικά να υποδεχτούμε επισήμως το φθινόπωρο στις 21 του μήνα!

    Πολλά ΑΦιλιά καρδιάς σου στέλνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στεφανία μου,
      ναι, το Φθινόπωρο ξεκινάει επίσημα σε λίγες μέρες. Θα δούμε πως θα καταφτάσει και τι διαθέσεις θα έχει. Εμείς είμαστε καλοπροαίρετοι απέναντί του. Το ξέρει, το νιώθει. Έχει πολλά να μας δώσει. Και επιμένουμε ....καλοκαιρινά.
      Σε ευχαριστώ πολύ καλή μου φίλη για τις όμορφες σκέψεις σου εδώ. Καλή βδομάδα με την καρδιά μου.

      Διαγραφή
  10. Υπέροχο οδοιπορικό σε αναμνήσεις, σκέψεις και καλοκαίρια!
    Πολύ το ευχαριστήθηκα!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ απολαμβάνω την παρέα σας σε αυτό το ταξίδι Μαρία μου. Με όλη μου την καρδιά και τα αισθήματα ειλικρινά.
      Καλή βδομάδα ψυχή μου και ευχαριστώ πολύ.

      Διαγραφή
  11. Καλά που υπάρχουν οι φωτογραφίες για να μας θυμίζουν όμορφες στιγμές από το παρελθόν.
    Ωραίο ταξίδι μας πήγες πάλι, φίλε Γιάννη.
    Να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρένα μου, είναι όμορφο σε τέτοια ταξίδια με αναμνήσεις και νοσταλγία να κουβαλάς τους φίλους σου συντροφιά. Είναι ευλογία η παρουσία σας.
      Σε ευχαριστώ καλή μου φίλη για την παρουσία και τα αισθήματά σου.

      Διαγραφή
  12. Τι όμορφα που με ταξίδεψες Γιάννη μέσα από τις εικόνες και τις λέξεις σου! Καλό Φθινόπωρο λοιπόν, κι είθε να μας φέρει μόνο χαρές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λία μου σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου και τα όμορφα ζεστά σου λόγια. Ας έχουμε καλό Φθινόπωρο με κάθε γόνιμη προσδοκία.

      Διαγραφή
  13. Μια όμορφη βόλτα στο καλοκαίρι σου!
    Σου εύχομαι και για το φθινόπωρο να είναι εξίσου όμορφο και ταξιδιάρικο!
    Σ΄ευχαριστώ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία, εγώ ευχαριστώ για την ευκαιρία που μας δίνεις να αναδείξουμε και να παρουσιάσουμε όμορφα και ανθρώπινα θέματα. Μέσα από την καθημερινότητα και τη ζωή μας. Πολλές ευχές να έχεις για την εποχή που έρχεται.

      Διαγραφή
  14. Τα έχουμε πει. Τα μέρη που επισκεπτόμαστε αποκτάνε ιδιαιτερότητα ξεχωριστή όταν μας ξεναγεί σ' αυτά ένας καλός φίλος, όταν μας τα φωτίζει με τη ματιά του (και με το φακό του, στην προκειμένη περίπτωση), όταν έτσι το ταξίδι γίνεται ταυτόχρονα και στους ανθρώπους και την ψυχή. Ένα ευχαριστώ για την αισθαντική ξενάγηση, λοιπόν, Γιάννη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ ευχαριστώ Διονύση μου, που είσαι ένας γλυκός και εκφραστικός άνθρωπος, συνεπιβάτης σε αυτό το όμορφο ταξίδι. Ας χαιρόμαστε λοιπόν κάθε μας στιγμή όσο το μπορούμε. Καλή βδομάδα φίλε μου.

      Διαγραφή
  15. ποσο ομορφες φωτογραφιες και τι ωραια συναισθηματα!!!
    υπεροχα ειναι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κική μου, τι γλυκά λόγια !
      ευχαριστώ κορίτσι μου. Να είσαι καλά, να δημιουργείς. Καλή βδομάδα.

      Διαγραφή
  16. Διακοπούλες μες στο Σεπτέμβρη! Χάρη σε σένα και τη Μαρια, τι ωραία! Πήραμε μια μεγάλη ανάσα!
    Καλή εβδομάδα, Γιάννη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι ιδιαίτερα Αλεξάνδρα μου αν μπόρεσα να βοηθήσω σε αυτό. Έστω και φιλολογικά. Το χρειαζόμαστε άλλωστε. Καλή βδομάδα καλή μου φίλη και φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  17. Εικόνες όμορφης ηρεμίας απόλυτα ταιριαστές με τη γαλήνη που εκπέμπει το λογοτεχνικό σου κείμενο, αγαπητέ μου Γιάννη.
    Μου πρόσφερες, εμένα τον ορεσίβιο, μια απολαυστική εκδρομή από το πρωί ως το βράδυ δίπλα στη θάλασσα, την οποία σπάνια την αντικρίζω, αρκούμενος στα ποτάμια και στους χειμάρρους των βουνών μου. Να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άρη μου καλησπέρα σου,
      μένω με τον ίδιο σεβασμό απέναντι σε έναν άνθρωπο που διαλέγει την Ορεινή φύση για να επικοινωνεί μαζί της και να την χαίρεται. Έχει την ίδια δύναμη, την ίδια μαγεία, την ίδια μεγαλειώδη προσφορά στον κάθε άνθρωπο. Θα έλεγα μάλιστα ότι είναι πιο "ατίθαση" στη συμβίωση μαζί της.
      Θα ήθελα και εγώ να είχα μια τέτοια επαφή αλλά δυστυχώς δεν έχω επαφή ή ρίζα προς τα εκεί.
      Να είσαι καλά Άρη μου και να χαίρεσαι με όποιον τρόπο αγαπάς αυτήν την συμβίωση.
      Καλή βδομάδα φίλε.

      Διαγραφή
  18. Ωραία η βόλτα σου στην πιο ωραία εποχή! Χαίρομαι που ανακάλυψα το μπλογκ σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Στέλιο καλησπέρα !
      Τιμή μου η παρουσία σου στο δικτυακό μου σπιτικό εδώ. Σε ευχαριστώ για την επίσκεψη και το σχόλιο και εύχομαι το καλύτερο.
      Θα χαρώ να τα λέμε τακτικά.
      Καλή βδομάδα.

      Διαγραφή
  19. Σ΄αυτό το μεταίχμιο των εποχών όλα τα νιώθουμε πιο έντονα. Οι εικόνες και τα χρώματα, οι ήχοι και οι σιωπές, οι άνθρωποι δίπλα μας κι η φύση που αλλάζει μέρα με τη μέρα αποτυπώνονται βαθυτερα.
    Υπέροχο οδοιπορικό!! Μακάρι να ξεκλεβαμε μια μέρα έστω ακόμα για να την αφιερώσουμε στη θαλασσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα σου Νίκη μου. Χαίρομαι για την παρουσία σου καλή μου φίλη. Πράγματι. Κάθε περίοδος αλλαγής έχει τις ομορφιές της. Αρκεί να τις χαιρόμαστε όσο μπορούμε. Ευχαριστώ για τις σκέψεις σου. Καλή σου συνέχεια.

      Διαγραφή
  20. μου άρεσαν πάρα πολλά όλες οι φωτογραφίες σου
    ειδικά αυτές με τη θάλασσα , τα βράχια, τα κύματα, το ηλιοβασίλεμα
    και αυτή με το μικρό εκκλησάκι {μου αρέσουν τα μικρά}
    Δελφίνι Σύρου --- εκεί πρέπει οπωσδήποτε να πάω χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δελφινάκι μου να πας ! είναι ένα υπέροχο μέρος που ταιριάζει απόλυτα και με το ...ψευδώνυμο και την αγάπη σου.
      Σε ευχαριστώ πολύ για το σχόλιό σου. Καλή συνέχεια.

      Διαγραφή
  21. Αχ τι όμορφο!!!! πολύ το ευχαριστήθηκα και αυτή την ώρα ήταν ότι έπρεπε . Θα πάρω μαζί στα όνειρα μου τις πιο όμορφες καλοκαιρινές στιγμές . Να είσαι καλά φίλε μου και καλό σου ξημέρωμα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω Έλενα ! δεν υπάρχει μεγαλύτερη τιμή για ένα κείμενο, ένα θέμα, να αποτελέσει υλικό για τα όνειρα ενός αναγνώστη. Ειλικρινά πίστεψέ με, με συγκινείς, είναι θαυμάσιο αυτό σου το συναίσθημα.
      Μου δίνεις μεγάλη χαρά καλή μου φίλη. Όμορφη μέρα να έχεις.

      Διαγραφή
  22. Γιάννη μου, με ταξίδεψες με τις όμορφες φωτογραφίες σου. Τι υπέροχο οδοιπορικό σε θάλασσες, ηλιοβασιλέματα και ξενοιασιά. Αχ, ωραίες στιγμές. Πολλά φιλιά, φίλε μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μία μου, να είσαι καλά !
      όμορφο το συναίσθημα να κάνεις χαρούμενους αγαπημένους φίλους. Σε ευχαριστώ απ την καρδιά μου. Καλή συνέχεια στη μέρα σου.

      Διαγραφή
  23. Τι όμορφα που τα λες... Τι ρομαντική βόλτα, θάλασσα, ηλιοβασίλεμα, πανέμορφα χρώματα...όλα τα είχε! Ευχαριστούμε για το οδοιπορικό που μοιράστηκες απλόχερα μαζί μας. Πάντα το έλεγα ότι μέσα από αυτά τα δρώμενα αναδεικνύονται διαμάντια! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλήθεια είναι Αναστασία μου.
      Ανοίγουν την καρδιά μας και εμπνέουν την έκφρασή μας.
      Και εγώ με τη σειρά μου να σε ευχαριστήσω για το γλυκό σου σχόλιο. Χαίρομαι κάθε στιγμή της παρουσίας σου.
      Καλό ΣαββατοΚύριακο.

      Διαγραφή
  24. Ηρθα ήρθα, ομολογώ λίγο άργησα αλλά ήρθα ήρθα και πήγαμε παντού παντού όποτε αυτό που εύχομαι είναι ...
    να συνεχίσεις να φωτογραφίζεις την ζωή και να γράφεις για αυτή με όλη την δύναμη των συναισθημάτων σου!
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάνια μου κορίτσι μου !
      σημασία δεν έχει ο χρόνος. Σημασία έχει η παρουσία σου, η συμμετοχή και το σχόλιό σου. Παντού.
      Να ξέρεις ότι χρωστάω πολύ από αυτή τη διάθεση στην θετική σου αύρα με την οποία πάντα μας ντύνεις.
      Την καλησπέρα μου.

      Διαγραφή