H ζωή είναι δώρο. Σαν ένα σπιτικό ηδύποτο σε ακριβό σκαλιστό ποτηράκι, γεμάτο γεύσεις

Κυριακή 17 Μαρτίου 2019

Ελένη Γιαννάκαρη: "Οι λαβές των αγγέλων"




Αγαπητές Φίλες και Φίλοι,
συνεχίζω σήμερα την παρουσίαση των τελευταίων εκδόσεων από φίλες/φίλους της "δικής μας" δικτυακής γειτονιάς.
Για όσους δεν γνωρίζουν η Ελένη Γιαννάκαρη είναι η αγαπημένη μας Ελένη που εδώ και χρόνια μας ταξιδεύει στον μαγικό κόσμο της ποίησης μέσα από το προσωπικό της ιστολόγιο (blog):

Είχα τη χαρά αλλά και την ποιητική εμπειρία να κρατήσω στα χέρια μου και να διαβάσω την Ποιητική της Συλλογή

"ΟΙ ΛΑΒΕΣ των ΑΓΓΕΛΩΝ"

Θα ήθελα λοιπόν να κάνω μια αναφορά στα συναισθήματα που ένιωσα διαβάζοντας την υπέροχη αυτή ποιητική συλλογή, η οποία πιστεύω αποτελεί ένα στολίδι στον ποιητικό-λυρικό λόγο.



Ξεκινώντας αντίστροφα έχει μεγάλο ενδιαφέρον να σταθούμε λίγο, ως αναφορά, στους 35+1 λόγους για τους οποίους γράφει ποίηση η Ελένη Γιαννάκαρη.

Μπορούμε να τους βρούμε στο τέλος του βιβλίου, διατυπωμένους με τον δικό της μοναδικό λυρικό τρόπο. Σταχυολογώ μερικούς από αυτούς αντιγράφοντας τα ίδια της τα λόγια:

Γράφω Ποίηση:

  • Για να μπορέσω με μια λάμπα θυέλλης και μόνο να φωτίζω όλη τη γη.
  • Για να διασαλεύεται η τάξη του σύμπαντος απ' το χορό δύο δροσοσταλίδων και μόνο.
  • Επειδή στις μοναχικές μου ώρες βουίζουν οι άνεμοι των χειμάρρων παραδίπλα μου.
  • Για να φτάνουν οι σχεδίες γεμάτες ελπίδες  στα βραχονήσια με τους γλάρους.
  • Επειδή το χώμα μυρίζει όμορφα μετά τη βροχή γιατί απλά και μόνο ανασαίνει το μπλε του ουρανού.
  • Επειδή τα βράδια σαν καλώ τις πλειάδες πάντα μια με πάει στο αθάνατο χιόνι των κορφών, το όνομά της να προσκυνήσω.



Η "Λαβή των αγγέλων" αποτελείται από σαρανταπέντε (45) μεγάλα ποιήματα που κουβαλούν στους στίχους τους την δυνατή, εκφραστική, λυρική δεινότητα του λόγου της Ελένης. Ένας λόγος που ξεχωρίζει για τον πλούτο του, τον λυρισμό και τις εικόνες του.

Σας καλώ να κάνουμε ένα μικρό ταξίδι επιλεκτικά μέσα από τους στίχους μερικών από αυτά τα ποιήματα:


"Σ΄αγαπάω γιατί μες στο μεσοχείμωνο
μου χάρισες ένα δεμάτι στάχυα
απ' τους σιτοβολώνες του ήλιου"

Να, γιατί σ' αγαπάω ακόμα...(20+2 λόγοι)


"...Στα νέφη στα νέφη να βρεθώ,
γιορτινό να γεννήσω το πρώτο φιλί
κέρασμα, στους αθώρητους αγγέλους
που τρυφερά σε ασκούς διπλοκλειδώνουν τα όνειρα!"

Οι τροχοί των πλειάδων


"Είναι κάποια φιλιά που αξέχαστα μένουν,
σαν να έχει η μνήμη χρυσαφένια κλουβιά
και μέσα τα κλείνει.
Πολύτιμα φιλιά λατρεμένα..."

Σύννεφα-άγγελοι


"Εσύ εδώ θα ζεις.
Με αναστατωμένες τις αισθήσεις
και χαμηλωμένα τα μάτια.
Με προτεταμένα τα χέρια
και κλειστή την αγκαλιά.
Χωρίς χρώματα να μου φανερώνεις το λυκαυγές!
Με αγάπη να μου επιστρέφεις του κόσμου το μερίδιο.
Γυμνή να μην χάνομαι στα αφανή όρια του..."

Εσύ εδώ θα ζεις


"Στο πλάι σου μένω
διπλά να σε φρουρώ,
ως να πλαγιάσεις
γαλήνιος στα φύλλα.
Με στρώσεις πολλές μη πληγωθεί σε χώμα ξερό τ' όνειρό σου!..."

Της πορφύρας όνειρο


"Μην αργείς.
Άναψα μυριάδες κεριά μην και σκοντάψεις.
Έλα να σε ξεδιψάσω
Στο σπίτι σε περιμένουν τα τριαντάφυλλα.
Στο πηγάδι το νερό μουρμουρίζει ερωτόλογα δικά σου
τα πρώτα του νου μου λεξιλόγια
Σε περιμένω!..."

Εκείνα που δεν σου 'πα


"...Μόνο το βλέμμα σου μ' έκλεψε
κι εκείνη η λάμψη που γιγάντωνε
τα σβησμένα μου πάθη.
Ήρθες για να ντύσεις τις εσοχές στο μαντήλι.
Σε λεβάντες να κρύψεις
το αρχαίο μου όνομα.
Καιρός κακός μην το βρει κι ανοίκειος φόβος..."

Μπερδεύτηκαν τα χρώματα με τα μάτια σου


"Φοβόταν μην της αρπάξει κανένα και λιγοστέψει το φως της...
Κυματάκια μετρούσε.
Αυτά που την πήγαιναν στα όνειρα.
Αυτά που 'σκαγαν στις όχθες της καρδιάς της και την αρμύριζαν.

Μικροί άγγελοι


"...Τα χείλη έτοιμα για ψευδορκία.
Μόνο τα μάτια παρέμειναν αληθινά.
Τα χέρια ησυχαστήριο της νικοτίνης
περιθωριοποιούν τις μοναξιές.
Συμβιβασμός..."

Μικρές ελαφίνες


"...Μέχρι και σήμερα
μυστικά σου κρατάω ακόμα
τα πρώτα μου σκιρτήματα.
Εκείνο το γλυκό μεθύσι κάτω απ τις νεραντζιές.
Αν στα φανέρωνα μαμά ίσως σε βάραινα,
ίσως έπαιρναν απόσταση τα φιλιά μας..."

Το περιβόλι με τις πιπερίτσες


"...Τα μονοπάτια προσέχαμε που δεν οδηγούν παρά μόνο στην
άβυσσο.
Αυτά αφήναμε πίσω και προχωρουσαμε!..."


"Έφεγγε το σπίτι μαμά
σαν όπως έφεγγαν τα μάτια σου
πριν αρρωστήσεις.
.....
πόσο θά 'θελα
στην διχάλα της κιτρολεμονιάς
πλάι στο συντριβάνι,
να δέσω μια κούνια.
Να πηγαίνω ψηλά και να βλέπω α χρυσόψαρα
πως κολυμπούν.
Να πηγαίνω χαμηλά και να βλέπω
τα μάτια των πανσέδων
πως γελάνε..."

Πεινάω μαμά...


"...Κι αν ήταν δύσκολα τα χρόνια και σκληρά.
Μια σποριά στάρι σου ήταν αρκετή
για να πλάθεις όνειρα χρωματιστά.
Σαν εκείνους τους ανεμόμυλους τους παιδικούς
που στα παζάρια του τόπου σου χάζευες
και που τόσο απέλπιδα λαχταρούσες ν' αποκτήσεις
Σαν τους ανεμόμυλους...

Γιατί είναι άπρεπο να μην αγαπάς και να μην συντρέχεις
ό,τι η γη κλείνει στις χούφτες της και το θρέφει..."

Για μια σποριά στάρι


Έδωσα δειγματολογικά φίλες και φίλοι μια μικρή εικόνα από τα λυρικά εκείνα λόγια της Ελένης που τόσο τρυφερά και συναισθηματικά μιλάνε στην καρδιά μας. Είναι οι "Λαβές των αγγέλων". Ποιήματα και σκέψεις πολλές για να μας συνοδεύουν στις ώρες της ανάγκης μας να έρθουμε κοντά στον κόσμο των στίχων.

Την Ποιητική συλλογή μπορείτε να την βρείτε στις Εκδόσεις:  "24 Γράμματα". Σας την προτείνω ανεπιφύλατα καθώς αξίζει να χαιδέψει και να αγγίξει την ψυχή σας αλλά και να συντροφεύσει επάξια την Βιβλιοθήκη σας.


Εύχομαι προσωπικά στην Ελένη μας, κάθε επιτυχία και κάθε έμπνευση στα ποιητικά μονοπάτια της, που χρόνια τώρα ακολουθεί και αφήνει το στίγμα της και τις δημιουργίες της.

"Γιατί είναι άπρεπο να μην αγαπάς και να μην συντρέχεις
ό,τι η γη κλείνει στις χούφτες της και το θρέφει"










42 σχόλια:

  1. Αγαπημένη τρυφερή Ελένη μας. Γιάννη όμορφη παρουσίαση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την απολαμβάνουμε πάντα κοντά μας με την ποίησή της Μαρία μου. Σε ευχαριστώ πολύ. Καλή Κυριακή.

      Διαγραφή
  2. Ήταν επόμενο και απαραίτητο να εκδοθεί το βιβλίο της Ελένης μας για να είναι προσιτή η δροσιά της ποίησής της σε όλους. Χρόνια μας συντροφεύει με τόσο διαλεχτούς στίχους στη μπλογκογειτονιά μας. Τώρα το βιβλίο της, τους ταξιδεύει παντού και εύχομαι να είναι όντως το ταξίδι που του αξίζει, με ούριο άνεμο, να φτάσει στην άκρη του κόσμου, να χαρίσει στιγμές ομορφιάς σε όλους. Το αξίζει η Ελένη
    Όμορφη παρουσίαση Γιάννη
    Καλή σου μέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ θα συμφωνήσω Άννα μου. Χρόνια τώρα απολαμβάνουμε τη θέρμη και το λυρισμό των στίχων της. Τώρα είναι καιρός δικαιωματικά να ανοίξει τα φτερά της, να απλωθεί περαιτέρω αυτό που μπορεί να δώσει. Με κάθε μας ευχή.
      Σε ευχαριστώ καλή μου φίλη, όμορφη ημέρα να έχεις.

      Διαγραφή
  3. Ευχαριστώ για την τιμη Γιάννη μου
    Ειμαι χωρις υπολογιστή και δεν σου γραφω πιο πολλά


    Να εισαι καλα φιλε μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου καλησπέρα σου.
      Μην αγχώνεσαι κορίτσι μου. Να είσαι καλά και πάντα να μας χαρίζεις τις δημιουργίες σου. Καλή Κυριακή.

      Διαγραφή
  4. Πολύ ωραία παρουσίαση Γιαννη! Μπραβο στην Ελένη! Καλό ταξιδι στο εργο της!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Ειρήνη μου. Να είσαι καλά. Να την συνοδεύουν οι ευχές μας.

      Διαγραφή
  5. Ενδιαφέρον το σταχυολόγημα από την ποιητική συλλογή της φίλης Ελένης Γιαννάκαρη.
    Είναι πολλοί οι λόγοι που την ωθούν να γράφει ποίηση. Αλλά και ένας μόνο να ήταν θα έφθανε. Ενδιαφέρουσα και η παρουσίασή σου Γιάννη μου.
    Καλοτάξιδο το βιβλίο της!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου, αυτή η Ποίηση. Πόσο δύσκολη και απρόσιτη μοιάζει. Και πόσα ανώτερα και δυνατά συναισθήματα παράγει. Σε ευχαριστώ καρδιά μου για την παρουσία και τα λόγια σου. Όμορφη να είναι η μέρα σου.

      Διαγραφή
  6. Καλημέρα Γιάννη μου
    Από την πρώτη στιγμή που διάβασα τα ποιήματα της Ελένης στο blog της τα λάτρεψα. Είναι μοναδική στο να πλέκει τις λέξεις και να σε ταξιδεύει, να σου δημιουργεί εικόνες που δεν βάζει εύκολα ο νους.
    Μπράβο σου για το αφιέρωμα αυτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου καλησπέρα σου. Σε ευχαριστώ πολύ. Πράγματι αυτό ακριβώς κάνει η Ελένη μας. Αυτό που τονίζεις και που ζούμε όλοι μας.
      Χαίρομαι που είναι και εκείνη ανάμεσά μας.
      Τα φιλιά μου.

      Διαγραφή
  7. Την Ελένη, την γνώρισα από κοντά για να διαπιστώσω πως πραγματικά εκπέμπει αυτή την ευαισθησία και ομορφιά που διαβάζουμε και στη ποίηση της!
    Ευχαριστούμε Γιάννη, που μας έβαλες και μερικούς στίχους της, έτσι έχουμε και μια πιο ολοκληρωμένη γνώμη για το αναμφισβήτητο ταλέντο της!
    ΑΦιλιά πολλά και φωτεινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω είχες λοιπόν Στεφανία μου, αυτήν την χαρά της αμεσότητας της γνωριμίας σας. Πολύ όμορφη λοιπόν εμπειρία. Πράγματι έτσι είναι. Το ταλέντο της αναγνωρισμένο μέσα από το έργο της και την αγάπη της στην ποίηση.
      Ευχαριστώ πολύ Στεφανία μου, να είσαι καλά.

      Διαγραφή
  8. Αγαπημένη ύπαρξη, γεμάτη ευαισθησίες και άπειρη έμπνευση να ρέει ανεξάντλητα στο λόγο της. Η Ελένη χωράει όλες τις κλίμακες συναισθημάτων στα ποιήματά της. Έτσι, μπορείς να κάνεις με ένα εισιτήριο, ολόκληρη τη διαδρομή: νοσταλγία, αναμνήσεις, λύπη, ελπίδα, αισιοδοξία, χαρά και τούμπαλιν...
    Υπέροχο το οδοιπορικό σου στα ποιητικά της μονοπάτια Γιάννη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κρατώ τα λόγια σου Μαρία μου. Ολάκερη διαδρομή μέσα από τα ποιήματά της. Διαδρομή βιωμάτων και συναισθημάτων.
      Να είσαι καλά κορίτσι μου. Καλή βδομάδα να έχεις.

      Διαγραφή
  9. Πολύ όμορφη και πάντα με την ιδιαίτερη ματια σου, η παρουσίαση για το βιβλίο της Ελένης, το οποίο εύχομαι να 'ναι καλοτάξιδο και να αγγίξει πολλές ψυχές.
    Να 'σαι πάντα καλά Γιάννη!
    Μια όμορφη εβδομάδα ας μας ξημερώσει :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εσύ να είσαι καλά Μαρίνα μου. Με μια γλυκιά και γόνιμη βδομάδα. Σε ευχαριστώ πολύ για την ζεστασιά της καρδιάς σου.

      Διαγραφή
  10. Δικαιο και σωστό τα όμορφα ψήγματα της γραφής της Ελένης μας να περάσουν στην αθανασία. Οι στίχοι της γεμάτοι συναίσθημα και εικόνες δοσμένες απλόχερα μέσα από ένα πλούτο λέξεων και εννοιών. Κάθε ποίημα και ένα ταξίδι που δεν θες να τελειώσει 🌷
    Ας είναι καλοπλοο!
    Την αγάπη μου

    Γιάννη μου, έχοντας ήδη ζήσει τη χαρά της φιλοξενίας σου εδώ, χαίρομαι δίπλα που συνεχίζεις αυτά τα όμορφα λογοτεχνικά σαλόνια για τη χαρά των φίλων. Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σταυρούλα μου,
      ξέρεις πόσο σας χαίρομαι, τις λογοτέχνισσες της παρέας μας και όχι μόνο. Ποιήτριες χαρισματικές και συγγραφείς. Για να μας χαρίζετε υπέροχες στιγμές σκέψης και λογισμού.
      Σε ευχαριστώ απ την καρδιά μου για τα ζεστά σου λόγια καλή μου. Καλή βδομάδα.

      Διαγραφή
  11. Σημαντικό να γνωρίζουμε γιατί κάποιος γράφει ποίηση - γιατί επιλέγει να επικοινωνεί με τρόπο που φαντάζει απαιτητικός. Ωραία παρουσίαση, γεμάτη συναίσθημα. Εύχομαι με το ίδιο συναίσθημα να ανταποκριθούν οι αναγνώστες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ιωάννα μου,
      πόσο με χαροποιεί η παρουσία σου! ναι, έχεις δίκιο. Η Ποίηση αναδεικνύει ανθρώπους με ιδιαίτερη ψυχοσύνθεση και συναισθηματικό πλούτο. Και για μας τους αναγνώστες είναι ευλογία. Να σε ευχαριστήσω πολύ καλή μου φίλη για την παρουσία και τη συμμετοχή.

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστώ για την φιλική υποδοχή,
      Τζοάννα

      Διαγραφή
    3. Πάντα καλοδεχούμενη Ιωάννα μου!

      Διαγραφή
  12. Ο πλούτος των λέξεων και των εικόνων στα γραπτά τής Ελένης μαρτυρούν πλούσια σκέψη και πλημμύρα αισθημάτων. Με … «ανάγκασε» πολλές φορές να γράψω σχόλια με στίχους παίρνοντας τις δικές της λέξεις.
    Ιδιαίτερη συγκίνηση προκαλούν τα αναφερόμενα στην απώλεια αγαπημένου προσώπου. Όσοι τα διαβάσουν, τα προβάλλουν σαν δική τους εμπειρία και τα συναισθήματα εκπηγάζουν με σφοδρότητα. Πονεμένες εικόνες που όμως λειτουργούν σαν βάλσαμο.
    Εσύ, Γιάννη, ευαίσθητος ικανός ανθολόγος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω έτσι είναι ακριβώς Άρη μου. Έχετε οι ποιητές της παρέας αυτό το προνόμιο και την ευλογία. Και να προκαλέσετε συγκίνηση και να την περιγράψετε με ποίηση επίσης. Πόσο όμορφο αλήθεια.
      Να είσαι καλά αγαπητέ φίλε. Να έχεις όμορφη βδομάδα.

      Διαγραφή
  13. Ααααααα, η φίλτατη Ελένη που ποιεί!
    Έτσι την αποκαλώ. Ελένη που ποιεί!
    Μου αρέσουν πάρα πολύ τα ποιήματά της κι ας μη τα καταλαβαίνω όλα.
    Μια φορά, όλα όσα έχω διαβάσει στο βλογ της με κάνουν να νιώθω πράγματα.
    Είμαι σίγουρη ότι το βιβλίο της θα αγαπηθεί πολύ!
    Αλλά κι εσύ κύριε Πιτ μου, τι ωραία που τα παρουσιάζεις όλα σου τα θέματα!
    Μακάρι να μπορούσα κι εγώ να το κάνω έτσι!
    Καλό βράδυ κύριε Πιτ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω Αρτίστα μου,
      ποιος σου είπε ότι οι δικές σου παρουσιάσεις στερούνται ανάλογης εκφραστικής δύναμης; λάθος! πόσες φορές, προσωπικά, έχω μιλήσει για το ιδιαίτερο καλλιτεχνικό σου ύφος, αυτό το μοναδικό vintage λόγο επέτρεψέ μου.
      Όσον αφορά την Ελένη που ...ποιεί, ναι, την έχουμε απολαύσει να ...ποιεί εδώ και μεγάλο διάστημα στα πατήματά μας στο διαδίκτυο. Τώρα και έντυπο βιβλίο να μοσχοβολά το άρωμά του.
      Καλή βδομάδα αγαπημένη μου φίλη.
      Ευχαριστώ πολύ.

      Διαγραφή
  14. Άλλη μια όμορφη & ζεστή παρουσίαση - φιλοξενία στο e-σπιτικό σου, Γιάννη μου. Η Ελένη μας είναι τεχνίτρια στο να δημιουργεί ποταμάκια όπου ρέουν αβίαστα σκέψεις, συναισθήματα και εικόνες. Καλοτάξιδο να 'ναι, λοιπόν, το βιβλίο της, καραβάκι που θα πάρει και νέους ταξιδιώτες για να τους ταξιδέψει στα δικά της νερά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εμείς ταξιδευτές με τα καραβάκια αυτά Αναστασία μου! μαζί και με την Ελένη και με κάθε φίλη/φίλο που εδώ δημιουργεί. Και ευτυχώς είναι πολλοί.
      Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια κορίτσι μου.
      Φιλιά.

      Διαγραφή
  15. Η Ελένη μας είναι καταπληκτική! Τη θεωρώ μια από τις σημαντικότερες ποιήτριας της εποχής μας,και πιστεύω το όνομα της θα μείνει ανεξίτηλο και θα την μνημονεύουν οι επόμενες γενιές! Εξαίρετο αφιέρωμα Γιάννη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την καμαρώνουμε και την απολαμβάνουμε Χριστίνα μου.
      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ. Καλή βδομάδα κορίτσι μου.

      Διαγραφή
  16. Γιάννη, καλησπέρα.
    Επειδή η ποίηση θέλει την άργητά της, είπα να τα βρω χρόνο να τα δω πιο ήσυχα και να επανακάμψω. Θα επισκεφτώ και το "ποιώ".
    Όμως, εκτός από ένα γεια, να θίξω, για την ώρα, αυτό που κι άλλες φορές σου έχω πει. Αυτή η πηγαία δοτικότητα που εκπέμπεται για όλους και για τον καθένα, η από καρδιάς καλή σου κουβέντα, τώρα μέχρι και η ανθολόγηση, γα να παρουσιάσεις το έργο της Ελένης.

    Για τα ποιήματα, είπαμε: θα ξανάρθω :-) Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με το καλό και με την άργητα που, πολύ σωστά, αναφέρεις Διονύση μου. Δεν μας βιάζει κανείς! κάποια πράγματα θέλουν χρόνο και ηρεμία.
      Τον έχεις χωρίς την παραμικρή πίεση αγαπητέ μας φίλε.
      Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και τα συναισθήματά σου. Πάντα με γεμίζουν γαλήνη.
      Καλό απόγευμα.

      Διαγραφή
  17. Συμφωνώ με τον Διονύση :)
    Σε φιλώ να σαι καλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε πολύ Μάνια μου! να είσαι καλά κορίτσι μου. Όμορφη συνέχεια στη μέρα σου.

      Διαγραφή
  18. Η ποίηση της Ελένης ρέει αβίαστα και είναι ανεξάντλητη!!
    Μπορεί η ίδια να εξηγεί τους λόγους που γράφει ποίηση, αλλά ξέρω ότι δε θα μπορούσε να κάνει διαφορετικά!
    Πολύ ωραία παρουσίασα Γιάννη!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχω να διαφωνήσω στο παραμικρό Μαρία μου. Σε ευχαριστώ πολύ. Να είσαι καλά κορίτσι μου. Καλό βράδυ.

      Διαγραφή
  19. Συνυπογράφω τα λόγια και τις σκέψεις σου για την ποίηση της Ελένης μας, Γιάννη! Τα Χριστούγεννα μια φίλη, μου έκανε δώρο το βιβλίο της λέγοντάς μου "είναι καινούργια ποιήτρια, δεν ξέρω αν την ξέρεις"... Γέλασα με τη συγκυρία και ομολογώ πως χάρηκα που με πρόλαβε!! Ο λυρισμός της και ο πλούτος των συναισθημάτων που μεταδίδει είναι θαυμαστός!! Εξαιρετικό αφιέρωμα, μπράβο σου!!
    Φιλιά πολλά
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καταλαβαίνω Μαρίνα μου,
      είδες τελικά η δουλειά της ήταν γνωστή ευρύτερα από τον δικό μας κύκλο και αυτό είναι θετικό. Ήταν από τα πρώτα πράγματα αυτός ο λυρισμός που με συγκίνησε σε αυτή εδώ τη "γειτονιά". Και έκτοτε την απολαμβάνουμε.
      Ευχαριστώ πολύ Μαρίνα μου για τα καλά σου λόγια απ την καρδιά μου. Θα συνεχίσουμε να την χαιρόμαστε και να την απολαμβάνουμε.

      Διαγραφή
  20. Μπορεί να αργω να ερθω αυτον τον καιρό αλλα πηγαινοντας λιγο πίσω σε αυτα που έχω χασει με χαρα μου είδα την παρουσίαση του βιβλιου της Ελένης μας.. και λέω μας...γιατί την θεωρούμε μελος αυτης της όμορφης γειτονιας..και ειμαστε πολύ περήφανοι για εκεινη που η ποιηση της μας παει σε άλλα μονοπατια πιο ψαγμενα για εμενα που καθε φορα που διαβασω την ποιηση της προσκυνω την σκεψη της!!!
    Να περνας ομορφα διαβαζοντας.. καλο σου βραδυ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρούλα μου,
      έτσι ακριβώς είναι. Όπως το νιώθεις. Και εσύ και όλοι μας. Η Ελένη, μας ταξιδεύει σε έναν υπέροχο ποιητικό κόσμο διαλογισμού και σκέψης με τον δικό της μοναδικό τρόπο. Και αυτό είναι υπέροχο. Σε ευχαριστώ πολύ καλή μου φίλη για το σχόλιο και τη συμμετοχή.

      Διαγραφή