H ζωή είναι δώρο. Σαν ένα σπιτικό ηδύποτο σε ακριβό σκαλιστό ποτηράκι, γεμάτο γεύσεις

Δευτέρα 4 Ιουνίου 2018

Οι Συμμετοχές μου στο 15ο Παιχνίδι με τις Λέξεις



Φίλες και Φίλοι, ένα ακόμα από τα αγαπημένα μου λογοτεχνικά δρώμενα στον δικτυακό blogo-χώρο τελείωσε με ρεκόρ επιτυχίας σε συμμετοχές. Ένα Δρώμενο, που διοργανώνει με αγάπη, μεράκι και έμπνευση η Μαρία μας εδώ:  https://mytripssonblog.blogspot.com

Στον διαγωνισμό συμμετείχα με δύο αφηγήματα, τα οποία και σας παρουσιάζω ευθύς αμέσως:





“ΤΟ ΜΕΝΤΑΓΙΟΝ ΜΕ ΤΑ ΠΡΑΣΙΝΑ ΠΕΤΡΑΔΙΑ”

-”κ. Πρόεδρε..”, ακούστηκε η φωνή του σωματοφύλακά ,“η Κυρία σας περιμένει”
-”Φέρτην μέσα και φύγε”. 
Το βλέμμα του έμεινε έκπληκτο επάνω σε κάθε εκατοστό του κορμιού της.
-”Είμαι η Λιάνα”
-”Πέρα από κάθε προσδοκία....!”, απάντησε λαίμαργα “Πέρασε....!”
Προχώρησε, έριξε μια ματιά στην χλιδή της σουίτας. Έκατσε στον δερμάτινο καναπέ.
Τα κόκκινα μαλλιά της με τα γαλανά της μάτια. Έδινε μάχη για να συγκρατηθεί καθώς η φούστα με ένα σκίσιμο έστηνε μια κολασμένη άβυσσο ανάμεσα στα πόδια της.
-”Ακριβής στο ραντεβού  Λιάνα” της είπε προσφέροντας τσιγάρο.                                                                                                                                                               
-”Επαγγελματική συνήθεια”,  απάντησε φυσώντας τον καπνό προκλητικά στο πρόσωπό του.
-”Εκτιμώ την αμεσότητα, στις δουλειές μου απαιτώ ταχύτητα”
-”Και αποτελεσματικότητα...” του απάντησε. Ξαφνιάστηκε..!
-”Το συμπεραίνετε ;”
-”Φυσικά, ένας άντρας σαν εσάς,τολμηρός στις ορέξεις του, καθαρός στις υποθέσεις του...”
Την κοίταξε διερευνητικά.  Είχε κάτι διαφορετικό από τα συνήθη πληρωμένα call girls.
-”Με εντυπωσιάζεις....”  είπε πλησιάζοντάς την. 
-”Για αυτό είμαι εδώ απόψε....!” απάντησε προκλητικά.
Βούλιαξε  στο λαιμό της. Τα χέρια του χύμηξαν στο στήθος της και αχόρταγα ψηλά ανάμεσα στα πόδια της.                                                                                             
-”Ένα ποτό ;” τον διέκοψε.
-”Ω συγγνώμη....!” παραδέχτηκε εκείνος. Κατευθύνθηκε στο άλλο δωμάτιο.                                                                                                                                              
-”Τι πίνεις ;”                                                                                                                                  
-”Ουίσκι” .
Επέστρεψε με δύο ποτήρια στα χέρια του. Τα μάτια του καρφώθηκαν στο δερμάτινο μισάνοιχτο κουτί πάνω στο τραπεζάκι. Ένα εντυπωσιακό μενταγιόν με πράσινα πετράδια κρεμόταν αντιφεγγίζοντας στο φως. Τα χέρια του άρχισαν να τρέμουν. Έπιασε με το χέρι του το μενταγιόν με απίστευτη έκπληξη.    
-”Που το βρήκες αυτό ;” 
- “Σας θυμίζει κάτι ;” τον ρώτησε αινιγματικά.
Το ποτήρι κύλησε από το τρεμάμενο χέρι του, έγινε κομμάτια στο μαρμάρινο πάτωμα.
-”Που το βρήκες αυτό καταραμένη σε ρωτάω...!!!” ακούστηκε η φωνή του γεμάτη τρόμο. “Ποιος στο έδωσε ;” οι φωνές του ακούστηκαν απ’ το φωταγωγό.
                                                                                                                                                                                                                   
................................................
Σταμάτησε το αυτοκίνητό της σε ένα ξέφωτο στο δάσος. Έβγαλε μεθοδικά την περούκα και  τους χρωματιστούς φακούς επαφής. Η Τσάντα ρίχτηκε σε υπόνομο μερικά χιλιόμετρα μετά. Στον καθρέφτη του αυτοκινήτου τα μάτια της ήταν υγρά με ένα σκληρό χαμόγελο στο πρόσωπό της.

Άναψε το φως στο γραφείο της και έβγαλε από το συρτάρι τις παλιές εφημερίδες με φωτογραφίες.
“Η 28χρονη Λυδία Ανεζάκη βρέθηκε βιασμένη και στραγγαλισμένη σε δωμάτιο ξενοδοχείου σήμερα τα ξημερώματα. Μάρτυρες κατέθεσαν ότι επρόκειτο για ερωτικό ραντεβού με ώριμο άντρα αγνώστων στοιχείων. Ένα μενταγιόν με πράσινα πετράδια βρέθηκε πάνω στο πτώμα της νεαρής. Η  αστυνομία θεωρεί τον δράστη ως διεστραμμένη προσωπικότητα.....”

Έκλεισε τα μάτια της γεμάτη συγκίνηση. Τα χέρια της άνοιξαν μια επιστολή:

“...Το μενταγιόν ήταν το δώρο σου Ιφιγένεια. Το κτήνος την φλέρταρε καιρό. Την πολιορκούσε με μανία. Εκείνο το ραντεβού στάθηκε μοιραίο....   Δεν μπορέσαμε να στοιχειοθετήσουμε κατηγορία σε βάρος του... Εφοπλιστής βλέπεις.... στημένα άλλοθι παντού...  το μενταγιόν μας το παρέδωσε η Αστυνομία μετά ....”

Σηκώθηκε αργά. Τα χέρια της πήραν την φωτογραφία δύο όμορφων νεαρών κοριτσιών. Μια αφιέρωση από πίσω:  “Λυδία-Ιφιγένεια, φίλες για πάντα”. Το δάκρυ της κύλησε στο κρύσταλλο και η κορνίζα χάθηκε στην αγκαλιά της.

Την επομένη τα δελτία ειδήσεων ανήγγειλαν:

“Ο Εφοπλιστής Λουκάς Ρέζος βρέθηκε νεκρός χθες νύχτα σε σουίτα  ξενοδοχείου. Εντύπωση προκαλεί ένα μενταγιόν με πράσινα πετράδια επάνω στο πτώμα του θύματος....”



Λίγα λόγια για το Αφήγημα:  
"Το Μενταγιόν με τα πράσινα πετράδια" είναι ένα μικρό διήγημα στο χώρο του αστυνομικού δράματος. Βασισμένο στο κίνητρο της εκδίκησης και της τιμωρίας με σημείο αναφοράς την υπέρτατη αξία της Φιλίας και της κοινής πορείας στη ζωή. 
Ο Κόσμος των δικαστηρίων και της "δικαιοσύνης" απέχει πολύ από την πραγματική έννοια της δικαιοσύνης και της Νέμεσης. Οι λόγοι γνωστοί σε όλους. Η Ιφιγένεια δεν θα μπορούσε να αφήσει τη μνήμη της φίλης της Λυδίας στην ανελέητη και εξαγορασμένη λήθη.






“Εκτιμήσεις άψογα δοσμένες”


-”Κύριε Πρέσβυ στο τηλέφωνο...!” ακούστηκε η φωνή.
-”Ποιος είναι Έμιλυ ;”                                                                                                                                          
-”Ο υπουργός Εξωτερικών”

Ο Πρεσβευτής, ένας ώριμος άντρας γύρω στα 55, άφησε την συντροφιά του στο σαλόνι και κινήθηκε στο γραφείο. 
-”Παρακαλώ”
.........
-”Κύριε Υπουργέ, εκτιμώ το ενδιαφέρον σας. Βεβαίως... κατανοώ τη θέση της Κυβερνήσεως, αντιλαμβάνεστε, η απόφασή μας αυτή αποτελεί σημαντική επιλογή και θα εκτιμούσα δεόντως την συμπόρευσή σας”.
.........
“Χαίρομαι ιδιαιτέρως, έτσι δένεται ακόμα περισσότερο η συνεργασία μας που τα τελευταία χρόνια έχει αφήσει πίσω  επώδυνες αγκυλώσεις του παρελθόντος.”
..........
Ο Πρεσβευτής έκλεισε το τηλέφωνο και επέστρεψε πασιχαρής στο σαλόνι. Ενώθηκε ξανά στην προηγούμενη κουβέντα του με τον Κυβερνητικό εκπρόσωπο και την Κάτια Ζιάγκου, διευθύντρια ειδήσεων στο μεγαλύτερο κανάλι της χώρας.
-”Νομίζω πηγαίνουμε καλά”,  είπε με αποφασιστικό χαμόγελο.
Είδε ερωτηματικά στα πρόσωπά τους. Αποφάσισε να τα απαντήσει.
“Αυτήν την ώρα δίνουμε μια μάχη που εμείς κρίνουμε σοβαρή”
“Ομολογώ ότι οι διεθνείς αντιδράσεις είναι σημαντικές...” είπε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος. Θα ξεπεραστούν ;”
“Υπάρχουν μεγάλες διαδηλώσεις με δεκάδες νεκρούς εκεί κάτω. Γινόμαστε μάρτυρες σφαγής ακόμα και παιδιών,  πως θα τα καλύψουμε όλα αυτά ;” παρενέβη η κ. Ζιάγκου.
Ο Πρέσβυς, σκλήρυνε απότομα το βλέμμα του. Η φωνή του βγήκε κοφτή.
“Οι λέξεις με βαρείς χαρακτηρισμούς μοιάζουν με άβυσσο. Φτηνά συναισθήματα χωρίς αξία, σας παρακαλώ λοιπόν...” της είπε αυστηρά.
“Η Κοινή γνώμη έχει ξεσηκωθεί” επέμεινε εκείνη.
“Για αυτό είστε εδώ κ. Ζιάγκου” την αποστόμωσε.
Από τον φωταγωγό ακούστηκαν πολλές συντεταγμένες φωνές  κάπου μακριά.
“Τι συμβαίνει Έμιλυ ;”
“Έχουμε διαδήλωση που προσεγγίζει την πρεσβεία....”
Ο Πρέσβυς στράφηκε στον Κυβερνητικό εκπρόσωπο.
“Κύριε Αρτζέντη, περιμένω να φροντίσετε επί του θέματος....”
Ο Εκπρόσωπος φύσηξε τον καπνό του τσιγάρου του. Σκέφτηκε και είπε.
“Τα εθνικά μας συμφέροντα πλέον κ. Πρέσβυ ταυτίζονται με τις επιλογές σας. Οφείλω να ομολογήσω ότι τις διεκπεραιώνετε με τρόπο ωμό που προκαλεί μεγάλες αναταράξεις. Ακόμα και φίλιες χώρες επισήμαναν την λάθος στιγμή της απόφασής σας...”
“Εμμονή στις παλιές σας σημαίες κ. Εκπρόσωπε ;” ρώτησε ο Πρέσβυς.
“Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να εξυπηρετηθεί μια πολιτική μετάλλαξη κ. Πρεσβευτά. Όπως επίσης και το να παίξει κανείς με το δημόσιο αίσθημα. Δεν μας έχετε εμπιστοσύνη ;”
Ο Πρέσβυς άναψε το πούρο του και ένευσε θετικά.
“Οφείλω να παραδεχτώ ότι δεν περίμενα αυτήν την θεαματική σας μεταμόρφωση από το ένα άκρο στο άλλο. Μάλιστα εκτιμώ ότι έγινε και με τρόπο ανώδυνο και για σας...”
“Υπάρχουν κάποιοι εκεί έξω κ. Πρεσβευτά, που εξακολουθούν να πιστεύουν ότι είμαστε κομμάτι τους και ακόμα περισσότεροι  που τους μάθαμε να λένε ότι δεν υπάρχει άλλη λύση... συνεπώς...”
“Δουλέψατε στην εμπέδωση της απογοήτευσης τέλεια κ. Εκπρόσωπε”, είπε ο Πρέσβυς.
“Μάθατε πολύ γρήγορα την εξουσία κ. Αρτζέντη, δεν σας το είχα ...” διέκοψε η κ. Ζιάγκου.
Ο Φινετσάτος εκπρόσωπος χαμογέλασε.
“Κανείς σας δεν βγήκε χαμένος από αυτήν την αλλαγή κ. Ζιάγκου”, της είπε με νόημα. Πρέπει όμως να κάνω δηλώσεις, θα μιλήσουμε αργότερα....”

...................................

“Η Κυβέρνησή μας στέκεται πάντοτε αρωγός στους αγώνες των λαών για αυτοδιάθεση και ανεξαρτησία στα πλαίσια της διεθνούς νομιμότητας...   καλούμε όλες τις πλευρές σε αυτοσυγκράτηση...” 
                                      
Ο Πρέσβυς, έκλεισε την τηλεόραση και  κοίταξε τους συνεργάτες του χαμογελαστός...




Λίγα λόγια για το αφήγημα:
Πριν λίγες μέρες, το κράτος του Ισραήλ, όψιμος σύμμαχος της Ελληνικής Κυβέρνησης, ανακήρυξε παράνομα, προσβάλλοντας την ιστορία αιώνων, την Ιερουσαλήμ, ως επίσημη πρωτεύουσα του κράτους του. Ο Λαός της Παλαιστίνης, για μια ακόμα φορά, ξεχύθηκε στους δρόμους να διεκδικήσει το ιστορικό του δικαίωμα. Ακολούθησε σφαγή με δεκάδες νεκρούς ανάμεσα στους οποίους γυναίκες και μικρά παιδιά.
Το Ελληνικό Υπουργείο Εξωτερικών της "αριστερής" μας κυβέρνησης, εξέδωσε ανακοίνωση με την οποία καλούσε τα ...εμπλεκόμενα μέρη σε ...αυτοσυγκράτηση.
Τα συμπεράσματα δικά σας.....!
Αυτά λοιπόν τα γεγονότα αποτέλεσαν το ερέθισμά μου να γράψω ένα ακόμα Πολιτικό Θρίλερ. Το έχω ξανακάνει με το "Political Correct" που μπορείτε να το βρείτε στο "ΗΔΥΠΟΤΟΝ".
Το Πολιτικό θρίλερ είναι ένα δραματικό μυθιστορηματικό είδος που χρησιμοποιεί κυνικό λόγο για να αποτυπώσει την ωμή πραγματικότητα.
Ήταν και αυτό έμπνευση της πρόσφατης επικαιρότητάς μας.


Θέλω να δώσω τα θερμά μου Συγχαρητήρια στην αγαπημένη μας φίλη και συνοδοιπόρισσα εδώ, την Αριστέα για την διάκριση και την επιτυχία της με το διήγημά της που θα το απολαύσετε εδώ:
Ένα διήγημα, επίσης της πρόσφατης επικαιρότητας, που τσακίζει κόκαλα και σπάζει την ψεύτικη και υποκριτική επιφάνεια της επιφανειακής "ηθικής".

Θερμά επίσης συγχαρητήρια στις αμέσως δύο συμμετοχές που κατέκτησαν τις θέσεις 2-3
"ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΠΑΡΑΣΗΜΟ" από την αγαπημένη μας ΜΑΡΙΑ ΚΑΝΕΛΛΑΚΗ Το Απάγκιο
"Η Ιστορία μιας Λέξης"  από την αγαπημένης μας ΜΑΡΙΑ ΝΙΚΟΛΑΟΥ

Επίσης τα συγχαρητήριά μου σε όλες και όλους για τις συμμετοχές τους, την κατάθεση της ψυχής τους και τις εμπνεύσεις τους.
Τέλος ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ στην Μαρία, που μας δίνει τη δυνατότητα να δημιουργούμε μέσα από αυτόν τον διαγωνισμό.

ΟΛΕΣ τις συμμετοχές μπορείτε να τις απολαύστε είτε ΣΥΝΟΛΙΚΑ στους συνδέσμους που υπάρχουν στο μπλογκ της Μαρίας που σας έδωσα στην αρχή, είτε σταδιακά, στις επί μέρους αναρτήσεις των blogs των φίλων που συμμετείχαν.

ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ευχαριστώ όλους και όλες που στάθηκαν στις δύο μου συμμετοχές είτε βαθμολογώντας είτε όχι για το χρόνο τους και την διάθεσή τους.











56 σχόλια:

  1. Το αστυνομικό μυθιστόρημα είναι η αδυναμία μου και το δικό σου αφήγημα με τράβηξε αμέσως. Δεν ξέρω γιατί αλλά μου θύμισε την ταινία "Έτερος εγώ". Αξιόλογη και η δεύτερη συμμετοχή σου.
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου καλησπέρα.
      Σε ευχαριστώ πολύ καλή μου για την άποψη και τα λόγια σου.
      Ξέρεις ότι το "Έτερος εγώ" είναι λατρεμένο μου έργο, το θεωρώ μακράν αριστούργημα. Ναι έχει το ίδιο κίνητρο περίπου με σημείο αναφοράς την αξία της Φιλίας.
      Σε ευχαριστώ πολύ κορίτσι μου.

      Διαγραφή
  2. υπομονη να τα παρω ενα ενα, να τα απολαυσω αν μη τι αλλο! Το πρασινο μενταγιον λοιπον!!! Μου αρεσουν οι αντρες και οι γυναικες, ειναι τοσο γοητευτικοι, που περιγραφεις στις ιστοριες σου Γιαννη. Ειναι σαν να εχουν γεννηθει για να προσφερουν το παθος. Ζηλεψα! Την μισανοιχτη φουστα και τον ερωτισμο που εκπεμπει η ηρωιδα σου, την ανεση ενος αντρα να αγοραζει τον ερωτα! Βεβαια, η διαστροφη μια μερα πληρωνεται και η φιλη του δολοφονημενου κοριτσιου πηρε το αιμα του πισω, την ενιωσα αυτη τη δικαιωση.. κι αυτο το κολιε με τα πρασινα πετραδια ποσο να κοστιζε αραγε, περα απο την ζωη της κοπελας.
    Τι απολαυστικα που γραφεις, παω για τη δευτερη τωρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στέλλα μου, στέκομαι με μεγάλο σεβασμό στην κατάθεση της άποψής σου. Ειλικρινά την ήθελα ως παρατήρηση. Δεν υπάρχει καλύτερη χαρά για κάποιον από το να νιώθει ότι κάτι μπορεί να προσφέρει σε έναν αναγνώστη του. Με τιμούν ιδιαίτερα τα λόγια σου καλή μου φίλη. Άνθρωποι με πάθη έτσι ; Ναι, έτσι είναι. Πόσο όμορφα το προσεγγίζεις το θέμα αλήθεια.
      Με την καρδιά μου ένα μεγάλο ευχαριστώ.
      Περιμένω την επόμενη κρίση σου.

      Διαγραφή
    2. Η δεύτερη ιστορία σου Γιάννη, μου αρέσει από την άποψη ότι μπορείς να αγγίξεις διαφορετικά μεταξύ τους θέματα, αλλα να σου πω την αλήθεια, εγώ σαν Στέλλα, θα την ήθελα κάπως πιο συγκεκριμμένη, ή σε ένα διαφορετικό backround. Όμως από την άλλη αν ήταν όλα ίδια ή αν μας άρεσαν όλα το ίδιο πως θα μπορούσαμε να επιλεξουμε; Το ίδιο δε συμβαίνει και με τα βιβλία που διαβάζουμε;
      Σε χαίρομαι που γράφεις με τόσο πάθος!
      Καλό βράδυ

      Διαγραφή
    3. Στέλλα μου, ναι κατάλαβα τι θέλεις να πεις. Η Περιορισμένη έκταση στο χώρο ανάπτυξης έδωσε μια ασάφεια στην ιστορία αυτή. Έπρεπε κάποιος να ήταν "διαβασμένος" στα γεγονότα αν και νομίζω όλοι ξέραμε τι έγινε. Βέβαια η επικαιρότητα δεν έχει σε όλους τις ίδιες επιδράσεις κάτι αντικειμενικό.
      Να σε ευχαριστήσω απ την καρδιά μου για τις παρατηρήσεις και την παρουσία σου καλή μου φίλη.
      Καλό σου βράδυ.

      Διαγραφή
  3. Γιάννη μου, και τα δύο σου διηγήματα είναι υπέροχα. Αλλά ειδικά ο πρέσβυς με ξετρέλανε! Το'χεις, βρε παιδί μου! Μπράβο!!!!!!!! Πολλά φιλιά, φίλε μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μία μου, να είσαι καλά καλή μου φίλη.
      Σε ευχαριστώ. Χαίρομαι για τον ....Πρέσβυ αν τράβηξε την προσοχή σου.
      Τα φιλιά μου επίσης κορίτσι μου.

      Διαγραφή
  4. το πρώτο ,το μενταγιόν με τα πετράδια το ξεχωρισα και μου άρεσε από το παιχνίδι της Μαρίας
    χαίρομαι που το ξαναδιάβασα τώρα
    μπράβο και σένα και όσους συμμετέχουν / ΓΡΑΦΟΥΝ δυο ιστορίες
    εγώ όταν συμμετέχω ίσα ίσα που καταφέρνω να γράψω μια χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δελφινάκι μου,
      κοίτα, είναι ανάλογα την έμπνευση. Δεν είναι σίγουρη και μην νομίζεις ότι σε επισκέπτεται κάθε φορά.
      Σε ευχαριστώ καλή μου φίλη για τα όμορφα λόγια σου.

      Διαγραφή
  5. Τώρα που έπεσαν οι μάσκες, μπορείς να συνεχίσεις το μενταγιόν. Νομίζω καθήλωσε αρκετούς εδώ μέσα!!

    Συγχαρητήρια Γιάννη για τις συμμετοχές σου και για τον τρόπο που στέκεσαι σε όσα διαδραματίζονται!
    Καλή επιτυχία και στα επόμενα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξέρεις τελικά κάτι Νικολέτα μου ;
      όλα από αυτά που έχω κατά καιρούς γράψει στο πανέμορφο αυτό δρώμενο "νιώθω" μέσα μου ότι θέλουν συνέχεια και ανάπτυξη.
      Δεν τα έχω ξεχάσει να το ξέρεις. Το τι θα γίνει εξαρτάται από πολλά.
      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ κορίτσι μου.

      Διαγραφή
  6. Γιάννη, αγαπητέ, πήραμε φόρα, βλέπω! Ωραία! Και ο επίκαιρος πολιτικός προβληματισμός να περνάει από φαινομενικά αθώες ιστορίες .. καλό!

    Σας χαιρετώ εγκαρδίως. Ο πρέσβυς :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ θερμώς κύριε Πρέσβυ......! χαχαχαχαχαχα
      να είσαι καλά Διονύση μου με το χιούμορ και τη διεισδυτικότητα της σκέψης σου.
      Οι φαινομενικά αθώες ιστορίες τσακίζουν πραγματικά με τον κυνισμό τους.
      Τον σεβασμό μου.

      Διαγραφή
  7. Τι παιχνίδι και τα τοιούτα ;;; Εδώ Μιλάμε για ...επαγγελματία συγγραφέα του αστυνομικού μυθιστορήματος, που συναντά τις απαιτήσεις και του πιο ευφάνταστου, του πιο απαιτητικού ,του πιο εξοικειωμένου στο είδος αναγνώστη.
    Αφού συναρπάζεις και τους αποστασιοποιημένους ακόμη ( όπως την χάρη μου) της αστυνομικής νουβέλας, φαντάσου πως κυριεύεις το συναίσθημα, την κρίση, την φαντασία των φίλων των αστυνομικών μυθιστορημάτων.

    Καλή επιτυχία σε ό,τι κάνεις αν και προσωπικά την έχω δεδομένη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λυγερή μου αχ βρε παιδί μου.
      Πάντα με στολίζεις με τα καλύτερα λόγια, ανεβαίνει το αίσθημα της ευθύνης πάντα για κάτι καλύτερο και έτσι όλοι μαζί πορευόμαστε σε δημιουργικούς δρόμους.
      Καλό μας κάνει, να μην σαπίσουμε στο γκρίζο και στη μιζέρια.
      Τι να πω παιδί μου για τα λόγια σου ειλικρινά.
      Ευχαριστώ.

      Διαγραφή
  8. Γιάννη καλησπέρα όμορφες αφηγήσεις και οι δύο. Ιδιαίτερα το αστυνομικό μου άρεσε πάρα πολύ Συγχαρητήρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιώργο μου καλησπέρα σου.
      Ξέρω την αγάπη σου φίλε για το αστυνομικό και φανταστικό μυθιστόρημα. Σε ευχαριστώ πολύ. Σε έχω χάσει δημιουργικά τελευταία ή κάτι χάνω από το μπλογκ σου ; για να το δω.
      Την καλησπέρα μου.

      Διαγραφή
  9. Μπράβο σου πολυτάλαντε! Τα δυο διηγήματά σου υπέροχα μεστά γεμάτα μηνύματα. Αλλά το Μενταγιόν το λάτρεψα. Τα είχε όλα. Και ομορφογραμμένο και συναίσθημα και αγωνία και κάθαρση. Αυτήν την κάθαρση που θες να την πω δικαιοσύνη; Θες να την πω εκδίκηση; Ήταν τόσο όμορφα δοσμένη που σκέφτηκα αυθόρμητα ''καλά του έκανε''!! Τόσο έντονα και ζωντανά μας το έδωσες. Ευφάνταστο όμως και μπράβο σου να υπάρχει μενταγιόν πάνω στο νεκρό. Ωραίο και πρωτότυπο
    Καλή συνέχεια Γιάννη μου
    Συγχαρητήρια πολλά για τις συμμετοχές σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άννα μου, χαίρομαι που σου άρεσε. Να ομολογήσω ότι και μένα αυτό το "σκηνοθετικό" εύρημα με το μενταγιόν μου άρεσε πολύ. (Ευλογάω τα ...γένια που δεν έχω τώρα χαχαχαχαχα).
      Να είσαι καλά κορίτσι μου για την προτροπή. Την καλησπέρα και την αγάπη μου.

      Διαγραφή
  10. Γιάννη μου, εγώ δεν είμαι θαυμάστρια του αστυνομικού. Πέρυσι το καλοκαίρι ξεκίνησα να έχω επαφή, μου άρεσε δεν λέω, αλλά προτιμώ άλλα πιο προσφιλή μου αναγνώσματα. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν αναγνωρίζω την δεινότητά σου σε αυτό το είδος. Επειδή στο παρελθόν μας έχεις δώσει δείγματα ότι μπορείς και σε άλλα ταμπλώ να παίξεις σε περιμένω με ανυπομονησία ...να αλλάξεις! λατρεύω εξάλλου τις εκπλήξεις!
    Σε ευχαριστώ πολύ για την αναφορά σου σε μένα!
    Σε φιλώ γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αριστέα μου χαχαχαχαχαχα,
      ρε συ ; θα χάσω το .....ψωμί μου ;;; να αλλάξω είδος ; δεν σου αρέσει ε ; κοίτα, σεβαστό, δεν μπορώ να πω κάτι σε αυτό, προτιμήσεις είναι.
      Κοίτα όμως, ρίξε μια ματιά στις προηγούμενες συμμετοχές μου, θα θυμηθείς άλλες σε εντελώς διαφορετικό είδος. ("Μετρώ τους χτύπους", "Η Σέλφι με το καπέλλο", "Αγάπη είναι", "Η Εν πολλαίς αμαρτίαις")
      Βλέπεις ; σε άλλα είδη.
      Και σίγουρα θα πειραματιστώ και σε άλλα ακόμα.
      Αλλά το αστυνομικό δράμα είναι η "αρρώστια" μου, το πάθος μου Αριστέα μου εκφραστικά, τι να κάνω ο δόλιος ;;;;;
      Να είσαι καλά, ναι οι εκπλήξεις έχουν ομορφιά όντως.
      Καλό βράδυ και σε ευχαριστώ πολύ κοπέλα μου.

      Διαγραφή
    2. Γιάννη μου, επειδή ακριβώς σε θυμάμαι στα διαφορετικά σου και μου άρεσες πολύ (ξεχνώ εγώ το Μετρώ τους χτύπους!) στο ζήτησα!
      Άκου λέει θα χάσει το ψωμί του... Έλιωσα!!!
      Να'σαι καλά!

      Καλή εβδομάδα να έχουμε!
      Με τούτα και με κείνα με κάνατε να επιστρέψω στο μπλόκινγκ! ☺

      Διαγραφή
    3. Χαχαχαχαχαχαχα τι να κάνω ρε.....!
      Κοίταξε, στατιστικά, οι συμμετοχές μου στα δρώμενα με πεζό λόγο, έχουν μόνο δύο θαρρώ αστυνομικά διηγήματα. Τα άλλα είναι σε άλλα είδη.
      Το ξέρω, οι πειραματισμοί είναι πάντα εποικοδομητικοί. Σου επιφυλάσσω λοιπόν εκπλήξεις, με το καλό.
      Ας είμαστε καλά. Να περνάς όμορφο καλοκαίρι. Καλά κάναμε και σε γυρίσαμε πίσω, είχαμε κάνει μαύρα μάτια. Γύρισες και ορμητική μάλιστα. Και φρόντισε να μην ξαναλείψεις.
      Άντε φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  11. Γιάννη μου για άλλη μια φορά πλούτισες το παιχνίδι μας με δυο υπέροχες όσο και διαφορετικές μεταξύ τους συμμετοχές!
    Το πολιτικό θρίλερ είναι σίγουρα πιο ιδιαίτερο είδος το οποίο υποστήριξες άψογα, και το αστυνομικό σου αγαπήθηκε από πολλούς!
    Σε ευχαριστώ πολύ για όλα...και για τη συμμετοχή σου και για ότι έχεις κάνει για το παιχνίδι!
    Να είσαι πάντα καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία εντάξει, δεν τις λες και υπέροχες τις συμμετοχές αλλά και εγώ τις χάρηκε να είσαι σίγουρη όπως χαίρομαι κάθε φορά την ατμόσφαιρα στο παιχνίδι και στο δρώμενο. Αυτό δα το ξέρεις.
      Και χαίρομαι γιατί μπήκε νέος κόσμος και εδώ και στο Συμπόσιο και αυτό είναι υπέροχο.
      Εμείς σε ευχαριστούμε κορίτσι μου που μας δίνεις αυτό το πεδίο δράσης και έκφρασης.
      Φιλιά.

      Διαγραφή
  12. Καλησπέρα Γιάννη μου,
    και τα δυο σου αφηγήματα είχαν δυνατά θέματα με πολλές και σημαντικές παραμέτρους που τους έδωσαν τον "αέρα" για περισσότερη ανάπτυξη. Προσωπικά μου άρεσαν τα πράσινα διαμάντια γιατί βρήκα πως είχες δουλέψει περισσότερο τη γλώσσα και οι διάλογοι ήταν πολύ ρεαλιστικοί. Συγχαρητήρια για την συμμετοχή και το αποτέλεσμα.
    Καλό ξημέρωμα Γιάννη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς τη Μαρία μας....!
      Ναι ομολογώ και σε μένα άρεσε περισσότερο το "Μενταγιόν" να λέω την αλήθεια. Περισσότερο δραματικοί τόνοι και διάλογοι.
      Σε ευχαριστώ κοπέλα μου που είσαι κοντά μας με τα λόγια και την καρδιά σου.
      Τα φιλιά μου.

      Διαγραφή
  13. 1.
    Οι διάλογοι πειστικοί, η ατμόσφαιρα τέλεια, η γλώσσα απολαυστική,
    η πλοκή αριστοτεχνική.
    Και για όσους δεν αρκούνται στην επιφάνεια μιας ωραίας ταινίας ή αφήγησης, οι περιεκτικές αναφορές περί δικαιοσύνης και φιλίας.
    Άριστο αστυνομικό διήγημα!
    2.
    «Το Πολιτικό θρίλερ είναι ένα δραματικό μυθιστορηματικό είδος που χρησιμοποιεί κυνικό λόγο για να αποτυπώσει την ωμή πραγματικότητα».
    Το απέδειξες επιτυχέστατα, αγαπητέ μου Γιάννη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άρη αγαπητέ μου φίλε.
      Σε ευχαριστώ από καρδιάς. Μετρώ τα λόγια, την κρίση, τις παρατηρήσεις σου πάντα και θέλω, όπως από όλους, να είναι αυστηρές.
      Χαίρομαι αν κατάφερα κάτι καλό.
      Τον σεβασμό μου αγαπητέ φίλε.

      Διαγραφή
  14. Στάθηκα στο μενταγιον
    Αριστοτεχνικά δοσμένο!!!
    Μπράβο Γιάννη μου

    Σε φιλώ πολύ ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σου άρεσε Ελένη μου ;
      χαίρομαι κορίτσι μου....! ευχαριστώ πολύ. Το άλλο είναι πολύ συγκεκριμένο είδος, όμως έχει και αυτό περισσότερο την δραματική και καταγγελτική του αξία παρά την συναισθηματική φόρτιση.
      Σε ευχαριστώ πάντα για την παρουσία σου.
      Φιλιά πολλά κορίτσι μου.

      Διαγραφή
  15. Κύριε Πρέσβη, μας κακομαθαίνετε! :)
    Και παθαίνουμε εθισμό για ιστορίες
    "πολιτικού θρίλερ" όσο κι αστυνομικού!
    Όπως είδες, την τίμησα τη δεύτερη ιστορία,
    ωστόσο, Θερμά συγχαρητήρια και για τις δυο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέτρα μου,
      ναι το είδα. Το τσεκάρω αυτό να ξέρεις θετικά. Είναι δύσκολο και "αντιεμπορικό" είδος το πολιτικό θρίλερ. Έχει κλειστές αναφορές και θέμα αλλά σου δίνει την ευκαιρία να το αναπτύξεις με κάμποσα μηνύματα.
      Σε ευχαριστώ κορίτσι μου πολύ.

      Διαγραφή
  16. Γεια σου Γιάννη. Ωραίες οι ιστορίες σου, μου άρεσε περισσότερο η κινηματογραφική (τα πετράδια). Και στις επόμενες με υγεία και χαρά.
    Αν τελικά αποφασίσεις να γράψεις κάτι μεγάλο, δες μήπως σε βολέψουν διάφορα εργαλεία που έχουν προκύψει (δεν τα έχω δοκιμάσει), όπως το http://www.openbook.gr/writers-cafe/
    Καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Γιάννη μου,
      το ψάχνω εναγωνίως....! θα το ήθελα γιατί ετοιμάζω ένα μυθιστόρημα μεγάλο και θα ήθελα τρόπους προβολής και ανεβάσματος.
      Σε ευχαριστώ φίλε πάντα για τις παρατηρήσεις σου και τον γόνιμο λόγο σου. Να είσαι καλά για όλα.

      Διαγραφή
    2. Πολύ ωραία!
      Αν το πας για ηλεκτρονικό μια επιλογή είναι
      το amazon, μια άλλη το leanpub.
      Στον leanpub μπορείς να διαθέτεις το βιβλίο σου και δωρεάν
      (στο amazon πρέπει να βάλεις τιμή).
      Το leanpub έγινε ξανά δωρεάν (κάποιο διάστημα ήθελε 100 Euro το βιβλίο).
      Μπορείς να αρχίσεις από εκεί και μετά αν θες και σε κανονικό εκδοτικό (δεν υπάρχει η θέμα αποκλειστικότητας).
      Πάντως δεν ξέρω αν έχει προκύψει τίποτα καινούργιο τον τελευταίο χρόνο. Άρα καλή συγγραφή και αναμένουμε.

      Διαγραφή
    3. Αχ βρε Γιάννη μου,
      σε ευχαριστώ πολύ.....! ειλικρινά. Ήδη κατέβασα το openbook και προσπαθώ να βγάλω άκρη μαζί του.
      Να είσαι καλά που μας βοηθάς φίλε μου.

      Διαγραφή
  17. Συγχαρητήρια για τις συμμετοχές σου πολυτάλαντε Γιάννη μας!
    Η γραφή σου είναι πρωτοεμφανιζόμενη στην παρέα μας και πολλές φορές αναγνωρίσιμη, κι αυτή είναι η επιτυχία σου. Καθιέρωσες το προσωπικό σου στυλ γραφής και προχωράς ακάθεκτος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου κοίτα,
      οι απόψεις διίστανται.
      Άραγε κάποιος "γραφιάς" οφείλει να καθιερώνει τη γραφή του σε ένα μόνο είδος ; οφείλει να γίνεται "υπηρέτης" μιας ταυτότητας ;
      Για παράδειγμα, ο Γιάννης Μαρής, Ο Πέτρος Μάρκαρης, η Αγκάθα Κρίστι, καθιερώθηκαν σε ένα μοναδικό είδος, όπου αναγκαστικά κάποιος έπρεπε να το αγαπά.
      ΑΠό την άλλη υπάρχει η άλλη άποψη του ανοίγματος κάθε συγγραφέα σε πολλά είδη και ο πειραματισμός του εκεί.
      Εσύ π.χ. έχεις ένα ευρύτατο πεδίο γραφής σε πολλά είδη.
      Θεωρώ και οι δύο περιπτώσεις έχουν πράγματα να προσφέρουν. Και μάλιστα πολλά. Απλά στην πρώτη περίπτωση περιορίζεις το "κοινό" σου στον άξονα που υπηρετείς.
      Όπως είπα και στην Αριστέα, εδώ, στο παιχνίδι μας, έχω γράψει πολλά είδη. Βέβαια δεν έχω γράψει με χιούμορ, αποτέλεσμα του ίσως καταθλιπτικού μου χαρακτήρα και έλλειψης ταλέντου.
      Τώρα αν αυτό το προσωπικό στυλ αρέσει είναι κάτι που θα το δούμε στην πορεία.
      Μαρία μου σε ευχαριστώ για τις παρατηρήσεις και τα καλά σου λόγια.

      Διαγραφή
  18. Συγχαρητήρια και για τις δυο συμμετοχές σου, Γιάννη μου. Οφείλω να ομολογήσω πως τα πετράδια μού έκλεψαν τη καρδιά. Ήμουν σίγουρη πως ήσουν εσύ από πίσω τους. Φαίνεται πόσο αγαπάς αυτό το είδος, και το υπηρετείς πάντα με όμορφες εμπνεύσεις. Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αναστασία μου είναι αυτό που είπε η Μαρία παραπάνω.
      Έχω πλέον αφήσει το ...αποτύπωμά μου στο είδος της γραφής αλλά πάντα καραδοκούν οι εκπλήξεις και οι πειραματισμοί.
      Χάρηκα που σου άρεσαν τα πετράδια, είχαν πολλά συναισθήματα ναι.
      Ευχαριστώ Αναστασία μου. Τα φιλιά μου, να είσαι καλά.

      Διαγραφή
  19. Γιάννη, πολύ όμορφες κι οι δυο συμμετοχές. Εξαιρετικά τα Σμαράγδια, μα εμένα με κέρδισαν οι Εκτιμήσεις σου, που ήταν όντως άψογα δοσμένες, για τις αλήθειες που εξέφρασαν και τον τρόπο που τις επικοινώνησες.
    Κι οι δυο σου συμμετοχές, θα μπορούσαν να ήταν κομμάτι των ασκήσεων σεναρίου.
    Μπράβο Γιάννη, για τις εμπνεύσεις σου.
    Καλή Τετάρτη να έχουμε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρίνα μου,
      οφείλω να πω ότι με εξέπληξε θετικά η προτίμησή σου στο πολιτικό θρίλερ και στα μηνύματά του. Είναι συνέχεια μιας δικής σου προσωπικότητας που βλέπω ότι αποκαλύπτεται σταδιακά με στοιχεία που ειλικρινά τα καμαρώνω και τα σέβομαι.
      Ευχαριστώ πολύ για τη γνώμη σου και τις παρατηρήσεις σου καλή μου φίλη.
      Να είσαι καλά πάντα.

      Διαγραφή
  20. Γιάννη μου, αν και για πολύ σοβαρούς λόγους δεν παρακολουθώ τα δρώμενα όσο θα ήθελα, βρήξκα και τις δύο σου ιστορίες ε κ π λ η κ τ ι κ έ ς !!! Το αστυνομικό δράμα με την καταλυτική δικαίωση και το πολιτικό θρίλερ με την τόσο απροκάλυπτη αλήθεια....Υπηρετείς εξαιρετικά δύο είδη που λίγοι προσεγγίζουν και το κάνεις με ευχέρεια, με έμπνευση και φυσικότητα που σε κερδίζει από την αρχή ....Μπράβο φίλε μου, πραγματικά τις χάρηκα τις συμμετοχές σου. Συγχαρητήρια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κλαυδία μου,
      εύχομαι φίλη μου όλα να είναι καλά. Να σε ευχαριστήσω θερμά για τα ζεστά σου λόγια, για μένα μετράνε πάρα πολύ και με παρακινούν να προσπαθήσω περισσότερο. Δύσκολα είδη και τα δύο. Θέλουν αρκετή "διαστροφή". Πολλές φορές δείχνουν μονοσήμαντα αλλά εξαρτάται από πολλά.
      Καλή συνέχεια Κλαυδία μου με κάθε τι καλό.

      Διαγραφή
  21. Συγχαρητήρια, Γιάννη! Πολυγραφότατος, με διαφορετικά ερεθίσματα,θέματα, είδη! Καλή συνέχεια, δημιουργική! 🍓😊

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλεξάνδρα μου σε ευχαριστώ πολύ,
      για όλα. Για την συμμετοχή σου, τις δικές σου δημιουργίες, τη στήριξή σου.
      Να είσαι καλά κορίτσι μου.

      Διαγραφή
  22. Να και η αφεντιά μου που με την συνηθισμένη της καθυστέρηση ήρθε να διαβάσει και να απολαύσει τις δυο σου συμμετοχές!
    Και οι δυο "μυρίζουν" Γιάννη και για μια ακόμη φορά επιβεβαιώνεις το αναμφισβήτητο ταλέντο στα αστυνομικά θρίλερ!
    ΑΦιλιά με πολλά πολλά μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στεφανία μου,
      χαίρομαι ιδιαίτερα που σου άρεσαν. Απέκτησα ...ταυτότητα λες ; να είσαι καλά καλή μου φίλη. Ξέρεις πόσο σέβομαι τη γνώμη και την κριτική σου.
      Το προσπαθούμε.
      Να είσαι καλά και όμορφη συνέχεια να έχουμε.

      Διαγραφή
  23. Λάτρης των αστυνομικών θρίλερ, μου άρεσε περισσότερο το Πράσινο σμαράγδι .
    Θα μπορούσε να γίνει βιβλίο η και ταινία .
    Και η άλλη σου συμμετοχή όμως είναι ωραία και ακουμπάει ευαίσθητες περιοχές.
    Τώρα κατόρθωσα να διαβάσω όλες τις ιστορίες αλλά και τα σχόλια.
    Συγχαρητήρια φίλε Γιάννη και καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρένα μου,
      σε ευχαριστώ πολύ για την ενθάρρυνση και τα καλά σου λόγια. Ομολογώ και εγώ ότι το σμαράγδι με άγγιξε περισσότερο εκφραστικά.
      Να είσαι καλά Ρένα μου και εύχομαι κάθε τι καλό.

      Διαγραφή
  24. Εχει αγριέψει η γραφή σου χωρίς πολλά καλολογικά στοιχεία άλλα με πολλές εικόνες .. προσωπικά μου αρέσει.
    Πρέπει να δουλέψεις λίγο περισσότερο τους τίτλους σου
    Η πρώτη ιστορία μου άρεσε πολύ
    Σε φιλώ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάνια μου θα συμφωνήσω μαζί σου.
      Υπάρχει ένα θέμα με τους τίτλους. Πολύ μεγάλη η σημασία τους και ο ρόλος τους. Έχω πολύ δουλειά στο κομμάτι αυτό μπροστά μου.
      Χαίρομαι που μπόρεσα να σου μεταδώσω αυτήν την "αγριότητα" της γλώσσας και των εικόνων.
      Σε ευχαριστώ πολύ για όλα.

      Διαγραφή
  25. Αν περασεις απο εδώ θα δεις ακομα μια φορα μια καθηστεριμενη αναγνωστρια του παιχνιδιου των λεξεων
    Εψαξα να βρω ποτε τις είχες κανει αναρτηση τις συμμετοχες σου ομορφες και οι δυο και προπαντως εκεινη με το πρασινο σμαραγδι..μου ειχε κανει ενυπωση.. και εγω δεν ειμαι πολύ του αστυνομικού βιβλιου ομως βλεπω ευχαριστα μια αστυνομικη ταινια θλιλερ... χα..χα.. βιτσια ειναι αυτα τι να κανουμε;
    να περασεις ενα ομορφο καλοκαιρι..
    Μην δινεις σημασια που δεν βαζω τονους και αν υπαρχουν καποιες φορες ορθογραφικα λαθη.. το νοημα παντως το βγαζεις ε; χα..χα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ρούλα μου,
    σιγά μην κάτσω τώρα να δώσω τέτοια σημασία. Δεν κάνουμε ...άσκηση ορθογραφίας τονισμού. Μην αγχώνεσαι καλή μου φίλη με τέτοια.
    Κοίτα πολλές φορές άλλο η ταινία άλλο το βιβλίο για να το προτιμήσει κανείς. Διαφορετικά λειτουργούν.
    Χαίρομαι που σου άρεσε το "Πράσινο σμαράγδι".
    Όμορφο ΣαββατοΚύριακο Ρούλα μου και ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή