H ζωή είναι δώρο. Σαν ένα σπιτικό ηδύποτο σε ακριβό σκαλιστό ποτηράκι, γεμάτο γεύσεις

Τρίτη 5 Ιανουαρίου 2021

Ένα ολιγόλεκτο (25 Λέξεις), διάφορες σκέψεις και ένα νέο ...Blog


Η αγαπητή μας φίλη, Μαρία Νικολάου, μέσα από το προσωπικό της ιστολόγιο Το κείμενο διοργάνωσε και συντόνισε τον 13ο διαγωνισμό Ολιγολέκτων με όρια τις 25 λέξεις. Ως θέμα του διαγωνισμού ήταν η έμπνευσή μας από την ανωτέρω εξαίρετη εικόνα. Στον σύνδεσμο που ακολουθεί μπορείτε να μάθετε τα αποτελέσματα και να δείτε και όλες τις συμμετοχές.

 25 Λέξεις #13 Η βράβευση 

Σας δίνω το προσωπικό μου ολιγόλεκτο με το οποίο συμμετείχα, όπως το εμπνεύστηκα από την εικόνα.

 “Νιώθω να πέφτω,

το κορμί μου, κουρασμένο, στης γης την αγκαλιά”

“Κράτα το χέρι μου!

Δες την ανατολή, ο ήλιος, της νύχτας το σκοτάδι αποδιώχνει”

Να ευχαριστήσω τη Μαρία Νικολάου για την δυνατότητα έκφρασης που μας δίνει σε αυτό το δύσκολο ομολογουμένως εγχείρημα αλλά και όλους τους συμμετέχοντες που ακούμπησαν την ψυχή τους. Να συγχαρώ την Άννα μας για το νικητήριο υπέροχο ολιγόλεκτό της με το οποίο και πρώτευσε στο διαγωνισμό. Διαβάστε το εδώ:  "Ατενίζοντας" συμμετοχές




Σκέψεις των ημερών

"Και πόσο απάνθρωπο είναι, πατέρα, να γεράσουμε και να πεθάνουμε, χωρίς να έχουμε βοηθήσει και χωρίς να έχουμε δώσει λίγη χαρά ο ένας στον άλλον!"

Παραμονή Πρωτοχρονιάς

"Ήταν παλιός πια ο χρόνος εκείνη την ημέρα. Ο υπομονετικός γέρο χρόνος είχε αντέξει τις κατηγορίες και προσβολές των συκοφαντών του και είχε επιτελέσει πιστά το έργο του. Άνοιξη, καλοκαίρι, φθινόπωρο, χειμώνας. Είχε ολοκληρώσει τον προγραμματισμένο του κύκλο και τώρα, αποκαμωμένος έπεφτε να πεθάνει. Αποκλεισμένος ο ίδιος από κάθε ελπίδα, από κάθε παρόρμηση ζωής, από κάθε δραστηριότητα κι ευτυχία, μα αγγελιοφόρος χαρούμενων μηνυμάτων για τους άλλους...

Ο γέρο Τόμπυ θα μπορούσε να διαβάσει στο χρόνο που ξεψυχούσε την αλληγορία του φτωχού...

Οι δρόμοι ήταν γεμάτοι κίνηση και τα μαγαζιά είχαν στολιστεί χαρούμενα. Περίμεναν τον καινούργιο χρόνο σαν να ήταν βρέφος. κληρονόμος ολόκληρου του κόσμου, με καλωσορίσματα, καλούδια και χαρές...

Ο καινούργιος χρόνος! ο καινούργιος χρόνος! Παντού ο καινούργιος χρόνος! Τον παλιό τον λογάριαζαν πια για πεθαμένο και τα υπάρχοντά του ξεπουλιούνταν όσο όσο, σαν του πνιγμένου ναυτικού στο καράβι. Τα σχέδιά του ήταν πια σχέδια του παλιού χρόνου και ήταν έτοιμα να θυσιαστούν, προτού ακόμα ξεψυχήσει. Οι θησαυροί του ήταν πια σκέτα σκουπίδια πλάι στα πλούτη του αγέννητου διαδόχου του"

"Οι Καμπανες" Κάρολου Ντίκενς


Καλή χρονιά πλέον φίλες και φίλοι.

Είμαστε στο 2021 με το καλό. Και, μουδιασμένα, έχουμε πολλές προσδοκίες και αναμονές πάνω του καθώς το 2020 δεν ήταν καθόλου φιλικό μαζί μας. Οι λόγοι γνωστοί και εκτενώς αναλυθέντες. Αυτές τις μέρες διάβασα πολύ Κάρολο Ντίκενς. Ο μεγάλος αυτός συγγραφέας αλλά και κοινωνικός στοχαστής, είναι ότι καλύτερο μπορεί κάποιος να διαβάσει αυτές τις λαμπερές, κατ' όνομα,  μέρες. 

"Το πνεύμα των Χριστουγέννων", "Οι καμπάνες", "Ο γρύλλος στο τζάκι" αποτελούν μια τριλογία που συγκλονίζει και ξεγυμνώνει αυτό το ψεύτικο επιφανειακό γυάλισμα των γιορτών της υποκρισίας. Του κόσμου της "πλουτοκρατίας" όπως τον αναφέρει και ο Αλέξανδρος Παπαδιαμάντης. "Στο Χριστό στο κάστρο" και "Τα Χριστούγεννα του τεμπέλη" ήταν επίσης δύο διηγήματα που διάβασα αυτές τις μέρες. 

Άλλαξα εντελώς το δρομολόγιο του περιπάτου μου αυτόν τον καιρό. Ο λόγος ήταν ότι στο άλσος που πηγαίναμε με τον Άρη έγινε τόπος συγκέντρωσης μεγάλου πλήθους και δεν ένιωθα άνετα. Έτσι προτίμησα να πάρω τα ...στενά και τα σοκάκια της πόλης. Να βρεθώ σε σκοτεινά δρομάκια, σε απόλυτα ήρεμα και σιωπηρά στενά, σε φωτισμένα μικρά πάρκα. Βρήκα τη δυνατότητα να θαυμάσω κάποια πολύ όμορφα μικρά σπίτια με τη δική τους χάρη. Ομολογώ πέρασα και ξαναπέρασα από μπροστά τους λες και ήθελα να ανοίξω την πόρτα να μπω στη θαλπωρή τους. 

Να σας πω ότι μου έκανε εντύπωση ότι "ξετρύπωνα" σε παγκάκια, πάρκα μικρά, σκαλιά, ακόμα και πλατύσκαλα σπιτιών, ομάδες νεαρών παιδιών, που προσπαθούσαν να βρεθούν για λίγο μαζί. Να νιώσουν ο ένας την επαφή του άλλου. Να ακουμπήσουν τα ερωτευμένα χέρια τους έστω και για λίγο. Εικόνες πραγματικά ποιητικές αλλά και στενάχωρες. Που να πάνε να αγαπήσουν και να αγαπηθούν αυτά τα παιδιά.

Οι περίπατοι αυτοί, δεν ξέρω πως, με έφεραν ξανά σε μέρη παλιά, φορτωμένα αναμνήσεις των νεανικών μου χρόνων. Έτσι τα βήματά μου βρέθηκαν πάλι έξω από το παλιό μου Λύκειο και την αυλή του γεμάτη από πεύκα. Στην απόλυτη ησυχία της νύχτας κοντοστάθηκα στην σιδερένια πόρτα. Έκανα ξανά τα ίδια βήματα με τότε στα 18 μου χρόνια. Μπήκα στις ίδιες αίθουσες, συνάντησα τους ίδιους αγαπημένους φίλους. Και ακόμα ένα βήμα παραπέρα. Στα πεύκα αυτά, "συνάντησα" και τον πρώτο μου έρωτα! Ναι, καθίσαμε μαζί στα ξύλινα παγκάκια, διάβασα τα ποιήματα που μου έγραφε. Ο ρομαντισμός και η συγκίνηση της τότε εποχής. Μια εποχή που έχει διαβεί για πάντα αφήνοντας πίσω όμορφες αναμνήσεις.

Πέρασα ακόμα και από τα σκαλιά των σχολών των κοριτσιών μου πρόσφατα. Εκεί που, αρκετές φορές, τις πήγα και τις έφερα. Και ένιωσα τόσο τρυφερά και γεμάτα. Είδα τα βήματά τους, τις μορφές τους όπως τις καρτερούσα με τον Άρη συντροφιά αχώριστη.

Για αυτό σας λέω. Όμορφες σκέψεις και βιώματα αυτές τις μέρες.


Ένα νέο Blog γεννιέται...

Τέλος αγαπητές φίλες και φίλοι να σας ενημερώσω για τη γέννηση και τη δημιουργία ενός νέου ιστότοπου (blog), με προσωπικό χαρακτήρα και τίτλο. Εκτίμησα ότι καλό θα ήταν να έχω έναν συγκεκριμένο χώρο-ιστοσελίδα, στον οποίο θα υπάρχει ένα ανθολόγιο με όλα μου τα λογοτεχνικά έργα. Πεζογραφήματα και ποίηση. Με τις αντίστοιχες παραπομπές για το που μπορεί να κανείς να τα βρεί. Το blog ανοίχτηκε στην πλατφόρμα της wordpess. (Καλό είναι να έχουμε και ένα ...αποκούμπι και εντεύθεν) και θα το βρείτε εδώ:

Γιάννης Πιταροκοίλης

Είναι στη διάθεσή σας να το επισκεφθείτε και να το ακολουθείτε. Η διαδικασία αποστολής μηνύματος και όλων των γνωστών είναι όπως ακριβώς λειτουργούμε με τα blogs πολλών φίλων εδώ της συντροφιάς μας: (Μαρίνα Τσαρδακλή, Άιναφετς, "Καληνύχτα" της Μάνιας, In the pastel bag της Τζοάννα κλπ)

Να σας ευχαριστήσω μία ακόμα φορά θερμά και να σας ευχηθώ ολόψυχα Καλή χρονιά και πάλι.




53 σχόλια:

  1. Γιάννη φίλε μου να σε συγχαρώ για το ολοκαίνουργιο δημιουργικό σου σπίτι, πάρα πολύ ωραίο και χρήσιμο. Το σκάλιζα κάποτε το wordpress για να μεταπηδήσω απ'το blogger, μα δε το τόλμησα.
    Οι βόλτες σου μου θυμίζουν τις δικές μου στην Αθήνα, χανόμουν και ανκάλυπτα κάτι νέο πάντα.
    Τέλος να σε συγχαρώ και για το ολιγόλεκτο σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιώργο φίλε μου, σε ευχαριστώ πολύ. Η αλήθεια είναι ότι η δομή της wordpress είναι κάτι εντελώς διαφορετικό από αυτό που γνωρίζουμε. Και, ως κάτι καινούργιο, μας φαίνεται βουνό. Έχει βέβαια και τους περιορισμούς με το εμπορικό κομμάτι καθώς στην δωρεάν έκδοση δεν στα δίνει όλα τα καλούδια. Για παράδειγμα δεν μπορείς να αλλάξεις χρώμα γραμματοσειράς.
      Ευχαριστώ και για τα καλά σου λόγια για το ολιγόλεκτο αγαπητέ φίλε.
      Να είμαστε καλά να συνεχίζουμε.

      Διαγραφή
  2. Πάντα τρυφερή η γραφή σου φίλε μου! Πόσα όμορφα πράγματα κρυβεις στην ψυχή σου!
    Αυτές οι βραδινές βόλτες, αυτό το ταξίδι στο χρόνο, πολυ με συγκίνησαν.
    Καιρός ήταν να υπάρχουν ξεχωριστά τα πονηματα σου σε έναν δικό τους χώρο οπως τους αρμόζει.
    Καλορίζικο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστίνα μου, να ξέρεις τι χαρά μου δίνεις που σε βλέπω εδώ. Το βάζω υποθήκη για το επόμενό σου στάδιο που περιμένω με χαρά. Ναι, πίστεψέ με, αυτό το ταξίδι σε μνήμες είναι πολύ νοσταλγικό και κρύβει μεγάλες συγκινήσεις.
      Ευχαριστώ κορίτσι μου, να είσαι καλά.

      Διαγραφή
  3. Πρώτα πρώτα να αναφερθώ στις 25 λέξεις, ένα μικροκείμενο, δύσκολη φόρμα, που κι εδώ, μπόρεσες να ξεχωρίσεις. Χριστούγεννα με αναγνώσματα, κλασσικά μεν και πάντα αγαπημένα. Ύστερα στις βόλτες καραντίνας, με το Νο 6, όπως λέμε, από μια άλλη οπτική, αυτού που βλέπει, παρατηρεί και καταγράφει, με νοσταλγία αλλά και τρυφερότητα για την νεολαία.
    Όσο για το νέο σου μπλοκ, το βάζω ευθύς στα αγαπημένα!
    Νάσαι καλά, φίλε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ δύσκολο το ολιγόλεκτο Βασίλη, έχεις δίκιο. Συμπυκνωμένη έκφραση, συναισθήματα που οφείλεις να αποδώσεις πολύ σύντομα.
      Οι βόλτες αυτές είναι μια ολάκερη ιστορία. Έχουμε γίνει φίλε, παρατηρητές, χρονογράφοι. Θα μπορούσαμε να γράψουμε άρθρα ολάκερα με τις εμπειρίες μας. Και η νοσταλγία δένει άμεσα με τη συγκίνηση.
      Ευχαριστώ για το νέο μπλογκ Βασίλη μου, ειλικρινά σε ευχαριστώ πολύ. Στέλνω την καλησπέρα μου.

      Διαγραφή
  4. Καλή δημιουργική Χρονιά καλέ μου φίλε με υγεία, χαμόγελα και όμορφες ιδέες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βιργινία μου, ευχαριστώ πολύ κορίτσι μου για τις γλυκές σου ευχές. Να είσαι καλά και ότι όμορφο κοντά σου.

      Διαγραφή
  5. Μπράβο Γιάννη άλλο ένα βήμα που κανείς.η γραφή σου με ταξιδεύει.οπου κ να πέρασες οι εικόνες ξεπετάγονται μπροστά μου!!!συγχαρητήρια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή φίλη σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια. Και με συγκινούν και με τιμούν ιδιαίτερα, ειλικρινά. Να είσαι καλά.

      Διαγραφή
  6. Ξέρεις άραγε Γιάννη μου, πόσο με χαροποιεί η αστείρευτη δημιουργικότητα σου, που σε σένα εκδηλώνεται στη γραφή!
    Μπράβο για τις συμμετοχές σου, στα δρώμενα των φίλων μας και μπράβο για την ιδέα του νέου blog, περιμένω να έρθει η σειρά του για να το τιμήσω δεόντως!
    Κάτι μου λέει πως το 2021 θα είναι μια εξαιρετικά δημιουργική χρονιά γι αυτό και εύχομαι ψυχική υγεία, επίγνωση και υπομονή!

    ΑΦιλιά πάντα τρυφερά και χαρούμενα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξεκινήσαμε δύσκολα Στεφανία μου. Με τον θάνατο της πεθεράς μου, στην ουσία μάνας μου και εκείνης. Ας είναι. Θα τα καταφέρουμε κορίτσι μου. Η αγάπη σας και η παρουσία σας μετράει πάρα πολύ. Σε ευχαριστώ.

      Διαγραφή
    2. Ω! Γιάννη μου... λυπάμαι πολύ γιατί ξέρω ότι υπήρξε για σένα η μητέρα που στερήθηκες.
      Ναι, θα την χρειαστείς την ψυχική δύναμη και εμείς όλοι είμαστε εδώ για να αποδείξουμε πως οι Αληθινοί φίλοι, ακόμα και οι e-φίλοι σε παρόμοιες στιγμές φαίνονται.
      ΑΦιλιά καρδιάς και την αγάπη μου...

      Διαγραφή
    3. Για χρόνια πολλά για την εορταστική σου γιορτή ήρθα και λόγω πένθους ξεχάστηκα... Χρόνια πολλά αγαπημένε φίλε μου!

      Διαγραφή
    4. Η καρδιά σου απλόχερα μοιράζει αγάπη και συμπαράσταση. Μόνιμα και διαχρονικά. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ με την καρδιά μου. Να είσαι καλά.

      Διαγραφή
  7. Καλορίζικο το νέο στέκι των λογοτεχνικών σου έργων. Είναι υπέροχο.Σε παρακολουθώ να το ξέρεις. Συγχαρητήρια και για το ολιγόλεκτο. Είναι δυνατή γραφή όπως και οι σκέψεις σου λόγω των ημερών. Είναι σπουδαίο να βγαίνεις τη βόλτα σου και να παρατηρείς πέρα από όσα το μάτι βλέπει. Να καταγράφεις, να αναλύεις, να προβληματίζεσαι. Αυτό το ''πού θα αγαπηθούν τα νέα παιδιά'' είναι συγκλονιστικό. Κλέβουμε τη ζωή τους με την αλόγιστη χρήση της φύσης, με τις επιλογές μας στα πολιτικά πράγματα, με τις ανοχές μας, με τις υποχωρήσεις μας και τους συμβιβασμούς μας.
    Εύχομαι να πάνε όλα καλά αυτήν τη χρονιά γιατί μια επανάληψη του 2020 δεν θα την αντέξουμε
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άννα μου, σε ευχαριστώ πολύ! Ξέρω ότι ακολούθησες το νέο δικτυακό σπίτι αμέσως. Ελπίζω να είναι λειτουργικό και όμορφο.
      Ναι, αυτές τις μέρες σκέφτηκα το ερώτημα: "Που θα αγαπηθούν τα νέα παιδιά" Είναι πραγματικά δύσκολο ερώτημα και θέμα.
      Προχωράμε δημιουργικά παρά τα χτυπήματα της ζωής. Πεισμώνουμε με τα καπρίτσια της, απαντάμε με φως.
      Να είσαι καλά.

      Διαγραφή
  8. Αχ βρε Γιάννη! Ρομαντικέ, ευαίσθητε, ευάλωτε στην ανθρώπινη ευαισθησία, ο δρόμος που ανοιγόταν μπροστά μας έδειχνε τότε μαγικός.
    Άραγε λοξοδρομήσαμε εμείς ή η ζωή μας έφερε σε μια επίπλαστη εικόνα του κόσμου και τώρα στην ωριμότητα αυτές τις μέρες που αγιάζουν οι μνήμες κι οι αναμνήσεις μας χτυπούν το τζάμι ξαναζούμε τις στιγμές με το ίδιο δέος.
    Σε κάθε βήμα, δικό σου, των κοριτσιών σου, των νεαρών παιδιών που τα καθηλώνει η μοναξιά και η απόσταση, ένα και μόνο όνειρο. Να κρατάς την ελπίδα στις απλωμένες χούφτες, να τρεμουλιάζουν τα φυλλοκάρδια όχι απ’ το φόβο του ελέγχου και να ψιθυρίζεις...λίγο ακόμα. Όποιο κι αν είναι αυτό το λίγο.
    Και θέλω ακόμη να πω, πως στις νέες διαδρομές, αυτές που οι σκέψεις και τα αισθήματα σε φέρνουν σε άλλες εποχές....πως αποξεχνιέσαι!
    Γιάννη μου συγχαρητήρια για το ολιγόλεκτο και πολλές-πολλές ευχές για το νέο σου blog. Τα βήματά του φωτισμένα (αυτό είναι σίγουρο) άλλωστε έχει γερές βάσεις.
    Καλά να είσαι!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννίκα μου, αυτά σου τα "μελωδικά" λόγια γαληνεύουν την ψυχή, αγγίζουν και θωπεύουν τα συναισθήματα με όμορφο τρόπο. Σε ευχαριστώ πολύ με την καρδιά μου για όλο αυτό. Είναι οι περπατησιές μας τέτοιες που αφουγκραζόμαστε κάθε χτύπο και αγωνία καρδιάς.
      Να είσαι καλά.

      Διαγραφή
  9. Καλορίζικο το καινούργιο σου σπιτικό, φίλε μου.
    Θα το επισκεφθώ σύντομα.
    Το ολιγολεκτο σου μου άρεσε πάρα πολύ.
    Πώς γίνεται με 25 λέξεις να λέτε τόσα πολλά, δεν το κατάλαβα ποτέ.
    Τί ωραία που μπορείς και περπατάς!
    Εγώ έχω κλειστεί μέσα προσέχοντας τις εγγονές. Βγαίνουμε μόνο για λίγο μόλις βγει ο ήλιος.
    Ας περάσει ο εφιάλτης και θα βρούμε το ρυθμό μας.
    Καλή συνέχεια σε ότι κάνεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να περάσει όλο αυτό Ρένα μου να νιώσουμε καλύτερα, πιο άνθρωποι, πιο ζωντανοί.
      Τα ολιγόλεκτα είναι δύσκολα. Και εγώ το βιώνω αυτό. Είναι πολύ δύσκολο να κλείσεις μια σειρά έκφραση σε 25 λέξεις.
      Σε ευχαριστώ για κάθε σου ευχή, για κάθε σου παρουσία και στήριξη.
      Την καλησπέρα μου.

      Διαγραφή
    2. Ήρθα να σου εκφράσω κι εδώ τα συλλυπητήρια μου.
      Να είστε γεροί να τη θυμόσαστε .
      Δύσκολες ώρες παραμονή της γιορτής σου.
      Γιαυτό δεν πέρασα να σου ευχηθώ.
      Γερός και δυνατός.

      Διαγραφή
    3. Ρένα μου, ευχαριστώ για την αγάπη και τα συναισθήματά σου καλή μου φίλη. Ειλικρινά με συγκινείς. Να είμαστε καλά, να θυμόμαστε τους αγαπημένους που φεύγουν. Έτσι τους κρατάμε κοντά μας, ζωντανούς. Σε ευχαριστώ και πάλι με την καρδιά μου.

      Διαγραφή
  10. Καλή χρονιά, Γιάννη, με υγεία και χαρές στην οικογένειά σου! Πολύ καλά κάνεις που αποφεύγεις τα πολυσύχναστα μέρη και ο περίπατός σου σε πηγαίνει σε γειτονιές γεμάτες αναμνήσεις για σένα.
    Επισκέφτηκα στα γρήγορα το νέο σου μπλογκ, αλλά θα ξαναπεράσω σίγουρα! Καλορίζικο και καλοτάξιδο να είναι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριάννα μου σε ευχαριστώ πολύ, να είσαι καλά καλή μου φίλη. Ξέρω ότι είσαι πάντα παρούσα και κοντά μου.

      Διαγραφή
  11. Γιάννη μου σεργιάνισα μαζί σου στη βόλτα σου στα στενά σοκάκια της γειτονιάς σου, Μου αρέσουν κάτι τέτοιες διαδρομές. Συγχαρητήρια επίσης για το ολιγόλεκτο.
    Πηγαίνω και στον καινούργιο ιστότοπο. Καλορίζικο!
    Καλή χρονιά και χρόνια σου πολλά!(για την γιορτή σου, προκαταβολικές ευχές χαχα!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι όμορφες αυτές οι περπατησιές Ελένη μου. Στενοί έρημοι δρόμοι. Στο σκοτάδι της νύχτας με τα λίγα φώτα και τα στολισμένα μπαλκόνια. Με τους βρεγμένους δρόμους. Και τις αναμνήσεις παντού.
      Να είσαι καλά με κάθε όμορφη σκέψη.

      Διαγραφή
  12. Καλησπέρα, καλή χρονιά και χρόνια μας πολλά για αύριο Πέμπτη
    Έχουν μια ιδιαίτερη χάρη, οι βόλτες σε σοκάκια και στενά άγνωστα για κάποιο καιρό. Κάτι νέο να παρατηρήσουμε, κάτι νέο να σκεφτούμε. Για να δούμε, αυτές οι παρέες νέων που βρίσκουν καταφύγιο στο σκοτάδι τι ιστορίες έχουν να πουν. Τι ιστορίες θα διαβάσουμε στο νέο μπλογκ - ένα δώρο του 2021

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Τζοάννα μου, να είσαι καλά!
      Έχουμε πολλά να ζήσουμε και να δούμε στην καινούργια χρονιά. Ήδη ο παλμός της θλίψης δήλωσε το παρόν του. Με το θάνατο της πεθεράς μου. Έχουμε δρόμους μπροστά καλή μου φίλη. Σε ευχαριστώ που είσαι εδώ.

      Διαγραφή
  13. Αχ βρε Γιάννη, μέσα στη σκέψη μου είσαι. Αυτά τα έρμα τα παιδιά παρατηρώ διαρκώς κι εγώ και μονολογώ "πού θα αγαπηθούν τα νέα παιδιά;" Πόσο τραυματική αυτή η εποχή για τα μικρά και τα μεγάλα παιδιά! Εμείς τουλάχιστον προλάβαμε τις καλές εποχές και έχουμε αποθηκευμένες μνήμες ν' ανακουφίζουν τα σκοτάδια μας.
    Θερμά συγχαρητήρια για το ολιγόλεκτό σου που συμβολίζει την ψυχική κόπωση όλων μας. Καλοστέριωτο και το νέο σου μπλογκ, αν δεν έχω κάτι λάθος, έχω εγγραφεί κι εγώ για να λαμβάνω ειδοποιήσεις σου. Πολύ σοφή κίνηση να συγκεντρώσεις όλη την εργογραφία σου σ' ένα σημείο.
    Θα τα πούμε αύριο που έχεις και την τιμητική σου.
    Φιλιά πολλά και καλά βολταράκια με τον πιστό σου φίλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου, οι σκέψεις και οι ανησυχίες μας συναντιούνται σε αυτά τα δύσκολα ερωτήματα. Τελικά είμαστε τυχερή γενιά έχοντας ζήσει μια σειρά πράγματα που τώρα πάνε στα νέα παιδιά να τα στερήσουν. Ας τα έχουμε στις φτερούγες μας διακριτικά και στηρικτικά.
      Ναι είδα ότι ακολουθείς το νέο μπλογκ και σε ευχαριστώ. Ελπίζω να προσφέρει κάτι λειτουργικό, να είναι όλα τα δημιουργήματα μαζί.
      Σε ευχαριστώ ειλικρινά για όλα κορίτσι μου.

      Διαγραφή
  14. Πολύ ωραίο Γιάννη το ολιγόλεκτο σου.
    Παρά τις λίγες λέξεις συνθέτεις ένα βαρύ συναίσθημα.
    Εύχομαι οι περίπατοι σου, να σε γεμίζουν ωραίες σκέψεις και να σε εμπνέουν πάντα.
    Καλορίζικο να 'ναι το νέο σου blog και να 'χει την επιτυχία που του αξίζει!
    Χρόνια πολλά για αύριο για την εορτή σου. Να 'σαι πάντα καλά και πάντα δημιουργικός!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρίνα μου, σε ευχαριστώ πολύ, για κάθε σου παρουσία και στήριξη. Κάθε περίπατος είναι και ένα διαφορετικό συναίσθημα πραγματικά. Να είσαι καλά.

      Διαγραφή
  15. Καλησπέρα Γιάννη,

    Χρόνια Σου Πολλά με Υγεία, Έμπνευση και Δημιουργικότητα!
    Καλή Χρονιά!

    Να είσαστε όλοι Καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ φίλε και συνοδοιπόρε, ευχαριστώ πολύ, ειλικρινά. Χρόνια σου πολλά και όμορφες δημιουργίες πάντα.

      Διαγραφή
  16. Χρόνια πολλά Γιάννη για την γιορτή σου με υγεία και καλές δημιουργίες
    Συλλυπητήρια για την πεθερά σου Να ζήσετε να την θυμάστε
    Καλορίζικο το νέο σου blog έχω κάνει εγγραφή
    Συγχαρητήρια για το πολύ όμορφο ολιγόλεπτο σου


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου, αγαπητή μου φίλη, δεν έχω λόγια να σε ευχαριστήσω για την τιμή σου και τη στήριξή σου.
      Οι ευχές και η συμπαράστασή σου πολύτιμες. Να είσαι καλά.

      Διαγραφή
  17. Ας ξεκινήσω από το ολιγόλεκτό σου φίλε μου είναι αυτό ακριβώς που σου δίνει η εικόνα λίγες λέξεις με όλο το νόημα όπως το βλέπει ο καθένας μας και είδα ότι περίπου στα ίδια μονοπάτια περίπου βαδίσανε οι σκέψεις μας είναι τιμή μου που συμπορευτήκαμε..
    Και τώρα να σου πω πόσο μέσα στις μέρες μας είναι οι σκέψεις των καιρών.. πόσο αληθινό!!
    Καλορίζικο το καινούργιο σου μπλοκ πολύ ωραία σκέψη, μόλις βρω τον χρόνο θα περάσω...
    Θα ήθελα να σου δώσω την την συμπαράστασή μου στην απώλεια σας να είστε όλοι γεροί να
    την θυμιάστε δεν χάνονται οι αγαπημένοι μας όσο τους έχουμε στην σκέψη μας!!
    Και τώρα δέξου της ευχές μου για την σημερινή γιορτή σου να είσαι γερός και δυνατός ,να σε χαίρονται οι αγαπημένοι σου .
    Καλή χρονιά με υγεία υπομονή και ελπίδα πως όλα θα περάσουν!! να είσαι καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρούλα μου καλησπέρα και εδώ,
      το ολιγόλεκτο σε συνδυασμό με την εικόνα που "κληρονομήσαμε" μας άνοιξε αυτούς τους δρόμους Ρούλα μου. Και εγώ χάρηκα τη συμμετοχή σου όπως πάντα και παντού.
      Θα χαρώ να είσαι κοντά μου σε όλα αυτά τα μονοπάτια της γειτονιάς μας.
      Και πάλι ευχαριστώ για τις ευχές και τη στήριξή σου Ρούλα μου, να είσαι καλά.
      Καλησπέρα σου καλή μου.

      Διαγραφή
  18. Γιάννη χρονιά σου πολλά με καλή υγεία..
    Να είσαι πάντοτε ευδιάθετος, δημιουργικός..
    Να γράφεις πάντοτε με μεράκι, διατηρώντας τα υψηλά στάνταρ ποιότητας που σε χαρακτηρίζουν..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τάσο μου, αγαπητέ φίλε και συνοδοιπόρε καλησπέρα και καλή σου χρονιά.
      Σε ευχαριστώ για την παρουσία, τις ευχές αλλά και την επίσκεψη. Συνεχίζουμε φίλε.

      Διαγραφή
  19. Χρόνια πολλά και φωτεινά Γιάννη μου, με υγεία και αγάπη!
    Είναι εντυπωσιακό το πώς κάτι τέτοιοι περίπατοι μας ταξιδευουν στο παρελθόν...
    Δυνατό το ολιγολεκτο σου, μ'άρεσε! Και καλορίζικο το νέο ιστολόγιο!
    Καλή χρονιά εύχομαι και πάλι!

    (Συλλυπητήρια, Γιάννη μου, για την απώλειά σας...Καλή ανάπαυση να'χει...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλγα μου καλή μου φίλη. Η ανάσα και η παρουσία σου καλόδεκτη γεμάτη αισθήματα και ευχές. Σε ευχαριστώ για όλα σου ειλικρινά. Χαίρομαι που είσαι κοντά μας.
      Την καλησπέρα μου.

      Διαγραφή
  20. Πολυχρονος Ιωαννη!Μ'εμπνευσεις και δημιουργιες κι αγκαλιες...
    Οτι ποθεις! Πολυ ομορφη η ιδεα που μολις ειδα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλε μου καλησπέρα. Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου. Να είσαι καλά. Καλή χρονιά να ευχηθώ ολόψυχα και επίσης για τον ερχομό σου εδώ.

      Διαγραφή
  21. Γιάννη τις ευχές μου και από εδώ!! Πολυχρονος και φωτισμενος!!! Πόσο μου αρέσουν αυτά που γράφεις εγώ δεν το χω τόσο με το γράψιμο και γι αυτό σας θαυμάζω όλους εσάς που γράφετε!!!
    Καλορίζικο το νέο σου μπλογκ θα το επισκεφθώ σύντομα!!! Κάθε καλό στο σπιτικό σου!!!
    Καλή χρονιά και παλι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς όρισες και πάλι Δέσποινά μου στο ταπεινό σπιτικό μου. Σε ευχαριστώ πολύ για την συναισθηματική αύρα που κουβαλάς και μεταφέρεις. Είναι τιμή μας να νιώθουμε έναν δικό μας ακόμα άνθρωπο να δίνει την προσοχή του στα γραπτά και δημιουργήματά μας. Θα χαρώ ιδιαίτερα να σε συναντήσω και στο άλλο, εν δημιουργία, μπλογκ μου.
      Καλή χρονιά.

      Διαγραφή
  22. "Δες την ανατολή, ο ήλιος, της νύχτας το σκοτάδι αποδιώχνει”..
    Εκεί "ποντάρουμε" όλοι Γιάννη, απλά εσύ μπορείς και το εκφράζεις
    ποιητικά.. Καλορίζικο το νέο σου μπλογκ. Να το στολίζεις πάντοτε
    με τις υπέροχες εμπνεύσεις σου! Καλό βραδάκι και καλή Κυριακή🎈🎈

    Υ.Γ Χρόνια πολλά και για την γιορτή σου, το λησμόνησα εντελώς..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για τις ευχές σου Πέτρα μου, τις χρειάζομαι. Σε μια δύσκολη στιγμή για μας οικογενειακά.
      Ναι στην ανατολή ελπίζουμε αλλά δυστυχώς θέλει πολύ δουλειά για να γυρίσει το σκοτάδι.
      Μακάρι να το κάνουμε συνείδηση.
      Να είσαι καλά φίλη μου. Την αγάπη μου.

      Διαγραφή
  23. Συγχαρητήρια αγαπημένε μου!
    Το ξεχωρισα το ολιγόλεκτό σου!
    Καλή επιτυχια στο νεο σου μπλοκ!
    Παω να το εξερευνησω!

    φιλια πολλα και χρονια πολλα και απο εδω για τη γιορτουλα σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κική μου χαίρομαι που σου άρεσε. Θα χαρώ πολύ αν σε δω και στο νέο μου ανθολόγιο. Φιλιά πολλά, σε ευχαριστώ πάντα για κάθε γλυκό σου λόγο.

      Διαγραφή
  24. Συγχαρητήρια για το μπλογγερ
    Μήπως μπορείς να γίνεις αναγνώστης στο μπλογγερ
    https://olympiakosgate7news.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα αγαπητέ φίλε, ευχαριστώ πολύ και κρατώ τη σημείωσή σου.

      Διαγραφή