H ζωή είναι δώρο. Σαν ένα σπιτικό ηδύποτο σε ακριβό σκαλιστό ποτηράκι, γεμάτο γεύσεις

Σάββατο 14 Ιουλίου 2018

Φωτογραφίζειν #4 "Πρωινός καφές στα πόδια του Αιγαίου"

Φίλες και Φίλοι, 
η Αγαπητή μας φίλη η Μαρία Νικολάου εδώ:  4ο Δρώμενο Φωτογραφίζειν "Οι Συμμετοχές"
μας έβαλε στον γοητευτικό, γευστικό αλλά συνάμα και δροσερό πειρασμό να αναδείξουμε Προσωπικές μας Φωτογραφίες με θέμα "Καλοκαιρινές Γεύσεις".

Μια πολύ όμορφη, θα έλεγα, παρότρυνση που δεν με άφησε ασυγκίνητο. Ιδού λοιπόν η προσωπική μου φωτογραφία, με την οποία συμμετείχα στον όμορφο διαγωνισμό.

"Πρωινός καφές στα πόδια του Αιγαίου"


Λίγα λόγια για την Φωτογραφία:
Τραβήχτηκε με ψηφιακή μηχανή το 2008 σε ένα μαγευτικό μπαλκόνι στην ΙΚΑΡΙΑ. Στον κόλπο του Να.
Ένας πρωινός καφές με φόντο ολάκερο το Αιγαίο πέλαγος σε μια υπέροχη γαλήνη και ηρεμία.
Τι άλλο θα μπορούσε να είναι από μια καλοκαιρινή γεύση ; γεμάτη μάλιστα ζωή και δροσιά.

Σκεφτείτε λίγο, να ξυπνάτε το πρωί και να πίνετε τον πρωινό σας καφέ με αυτό το φόντο. Θα ήθελα να σας δείξω και άλλες εικόνες σχετικές αλλά το αφήνω σε μια ξεχωριστή ανάρτηση για την Ικαρία, που το αξίζει πραγματικά.

Πάμε τώρα στο Δρώμενό μας.
Η Βράβευση και τα αποτελέσματα   στον σύνδεσμο εδώ μπορείτε να δείτε τα τελικά αποτελέσματα και την βράβευση των φωτογραφιών.

"Ο Βυσσινόκηπος"
Η Φωτογραφία της Κάτιας Μαρκουίζου, απέσπασε την πρώτη θέση, με διαφορά επιλογών ψήφων καθώς ισοψήφισε με την:

"Απλή διαδικασία ωρίμανσης"
από την MeMaria.

Να δώσω τα προσωπικά μου συγχαρητήρια στις δύο καλές μας φίλες για τη διάκρισή τους. 
Επίσης να συγχαρώ ΟΛΕΣ τις συμμετοχές, σε μια δύσκολη διαδικασία επιλογής.
Τέλος να ευχαριστήσουμε την Μαρία Νικολάου για την δυνατότητα και το κέφι να διοργανώνει τέτοια δρώμενα δίνοντας ομορφιά στο καλοκαίρι μας.

Καλά να περνάτε παιδιά.





38 σχόλια:

  1. Καλοκαίρι δίχως φραπεδιά, πιτόγυρο δίχως τζατζίκι. Μα γίνεται;;;; Όσο σου γράφω, έχω και τη δική μου φραπεδιά από δίπλα κι απολαμβάνω. Μπράβο για τη συμμετοχή σου, κι εύχομαι όλοι σου οι καφέδες να 'χουν τέτοια θέα (έξω σου και μέσα σου!).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αναστασία μου,
      κρατώ αυτήν την τελευταία σου φράση "έξω σου και μέσα σου" και ειλικρινά σε ευχαριστώ για μια τόσο ζεστή ευχή. Φανερώνει την ζεστασιά της ψυχής σου.
      Την καλύτερη δουλειά κάνεις. Ο Καφές δροσερός είναι βάλσαμο, είναι εμπειρία.
      Να το απολαμβάνεις γεμάτο όμορφες στιγμές.

      Διαγραφή
  2. Τα ζω μαζι σου, οπως τα περιγραφεις παντα Γιαννη μου, τι ωραιο καφεδακι και θαλασσιτσα, ωραια φωτογραφια, ηρεμη, γαληνια.
    Το πρωτο βραβειο με τα κερασακια του μου αρεσε πολυ, το αξιζε, μπραβο σας που κανετε πραγματα, αν το ηξερα ισως εστελνα κι εγω καποια φωτογραφια, ολο εκ των υστερων τα μαθαινω :)
    καλο σ/κ να εχουμε
    φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στέλλα μου,
      στην επόμενη φορά θα έχω προσωπικά το νου μου σε ότι διοργανωθεί. Θα σε ειδοποιήσω προσωπικά γιατί είναι κρίμα να μην συμμετέχεις σε κάτι που θέλεις.
      Ευχαριστώ πολύ για τα λόγια και τα αισθήματά σου. Σε φιλώ.

      Διαγραφή
  3. Την αγαπήσα πάρα πολλά
    Την λάτρεψα τούτη τη φωτογραφία
    Για το φόντο της
    Την αγαπημένη μου θάλασσα
    Πολλά καλή λήψη
    Γι αυτό και τη ψήφισα
    Συγχαρητήρια και σε σένα και στις δύο πρώτες και όλες της συμμετοχές
    Και τη Μαρία για την ωραία ιδέα και τη φιλοξενία
    Θα περιμένω την ανάρτησή για την Ικαρία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δελφινάκι μου σε ευχαριστώ πολύ για την προτίμησή σου αλλά και τα ζεστά σου λόγια. Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε.
      Πραγματικά όλη η αξία της φωτογραφίας είναι το φόντο της. Σκέψου να απολαμβάνεις τον πρωινό σου καφέ σε τέτοια ατμόσφαιρα. Είναι μαγικό πραγματικά.
      Φιλιά πολλά και ναι θα τα πούμε.

      Διαγραφή
  4. Ένας καφές αγναντεύοντας το Αιγαίο
    τι πιο χαλαρωτικό
    Να είσαι καλά Γιάννη μου κι εκεί να πηγαίνεις

    Σε φιλώ πολύ ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Ελένη μου.....
      που είναι εκείνες οι εποχές, που είχαμε τη δυνατότητα να κάνουμε πράξη κάποια τέτοια όνειρα. Ας είμαστε καλά και ότι μπορέσουμε.
      Στα πόδια σου το Αιγαίο, να περνάει στη γεύση σου γουλιά-γουλιά.
      Σε ευχαριστώ κορίτσι μου και ανταποδίδω τα φιλιά σου.

      Διαγραφή
  5. Αν και δεν πίνω καφέ, καταλαβαίνω ότι είναι απόλαυση να τον απολαμβάνεις με αυτή τη θέα φίλε Γιάννη.
    Συγχαρητήρια για την συμμετοχή σου και σ αυτό το δρώμενο .
    Τελικά η παρέα είναι που αξι ζει κι όχι οι διακρίσεις.
    Καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρένα μου φυσικά....!
      Η Παρέα δίνει ζωή, χάρη, ενδιαφέρον, κίνητρο, έμπνευση. Το αν θα υπάρχει "διάκριση" είναι δευτερεύον και δεν είναι το ζητούμενο.
      Έτσι μπορούμε να απολαμβάνουμε κάθε τέτοια όμορφη στιγμή μας.
      Σε ευχαριστώ καλή μου φίλη. Τα φιλιά μου.

      Διαγραφή
  6. Μα είναι τώρα κατάσταση, να ανοίγω, πρωινό Κυριακής, τον υπολογιστή κι να έχω έτοιμο έναν τέτοιο καφέ σ' αυτό το σκηνικό;; Συγχαρητήρια για τη φωτογραφία, Γιάννη, αλλά μη μας βασανίζεις, φίλε μου! Το μόνο που είναι μέτριο στη φωτογραφία είναι ο ..καφές (αν δεν είναι γλυκός!) Όλα τα άλλα έχουν κάτι από μεγαλείο.
    Και ναι, μην ξεχάσεις την ανάρτηση για την Ικαρία.Πολύ ιδιαίτερος τόπος.
    Φιλιά (Άντε, σε συγχώρησα!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Διονύση μου εμ έχεις δίκιο...!
      Εδώ, σηκωνόμαστε και πίνουμε τον καφέ μας με θέα .....άντε μην πω τώρα και μας επιβληθεί πρόστιμο.
      Γλυκός ήταν ο καφές, έτσι τον πίνω. Αλλά και φαρμάκι να ήταν, σκέτος, με τέτοια θέα ολόγυρά σου μήτε που θα το έπαιρνες χαμπάρι. Όλα υπέροχα.
      Το ταξίδι στην Ικαρία είναι αλησμόνητο και θα επανέλθω.
      Αφού έλαβα τη συγχώρεσή σου, αποχωρώ με ευχές για όμορφη συνέχεια.
      Φιλιά.

      Διαγραφή
  7. Έχω μια απορία. Γιατί ένα καφεδάκι? Πάει κανείς σε τέτοια μέρη μόνος Γιάννη μου?
    Tί να πω εγώ τώρα? Tον καφέ τον ήπια, το αεράκι με δρόσισε, έριξα και μια βουτιά στο τέλος. Με λίγα λόγια, το έζησα όλο το σκηνικό που έστησες με τη ολοζώντανη φωτογραφία σου! Συγχαρητήρια! Ικαρία έ? Δεν έχω πάει και το έχω απωθημένο :)
    Μπράβο και στις φίλες που συμμετείχαν και διακρίθηκαν. Πολύ όμορφες και οι δικές τους φωτογραφίες.
    Καλό βράδυ Γιάννη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου,
      το καφεδάκι ήταν πρωινό και δεν ήταν "μονό" ήταν με παρέα συζυγική. Η πρώτη ματιά σε μια πανέμορφη μέρα στα ονειρικά ξέφωτα της Ικαρίας.
      Θα κάνω ανάρτηση ειδική και ξεχωριστή, όπως ξεχωριστές ήταν οι στιγμές εκεί.
      Πραγματικά όμορφες οι φωτογραφίες όλες.
      Τα φιλιά μου Μαρία και σε ευχαριστώ πολύ.

      Διαγραφή
  8. Πόσο θα ήθελα να ξυπνήσω αύριο το πρωί και να πιω έναν παγωμένο καφέ με θέα!
    Και καλά τον καφέ θα τον πιω, αλλά χωρίς τη θαλασσινή αύρα και μάλιστα τρέχοντας να ετοιμαστώ για τη δουλειά!
    Συγχαρητήρια για την όμορφη φωτογραφία που κουβαλάει όλη τη μαγεία της ανεμελιάς και σ ευχαριστώ πολύ για την αναφορά!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου,
      αυτό το πρωινό βίωμα ήταν υπέροχο, μαγικό ίσως αλλά και πρωτόγνωρο. Δεν μπορείς εύκολα, άνθρωπος της πόλης, να ζήσεις τέτοιες στιγμές. Συνεπώς φροντίζεις να τις φυλακίσεις και να σε ακολουθούν ως σημεία αναφοράς.
      Να είσαι καλά μάτια μου και πάλι μπράβο για τις φωτογραφικές σου εμπνεύσεις.
      Τα φιλιά μου.

      Διαγραφή
  9. Καλησπέρα Γιάννη μου !!Είδα πριν λίγο τις φωτογραφίες στην Μαρία και όντως μέσα τους είναι όλο το καλοκαίρι !!Αξίζει να κρατάμε στις αναμνήσεις μας όλες τις υπέροχες στιγμές που περνούν μεν αφήνουν μια γλυκα μέσα μας !!!
    Πέρασα να σου ευχηθώ καλό καλοκαίρι να έχεις με γαλήνη !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό έγραψα και παραπάνω στην Μαρία, Νικόλ μου. Αυτό ακριβώς που λες.
      Οι αναμνήσεις μας, ειδικά σαν έχουν σπάνια υλικά, οφείλουν να μένουν κοντά μας, σαν ένα Ηδύποτο να γλυκαίνει τη γεύση μας.
      Καλό καλοκαίρι ψυχή μου και να είσαι καλά.

      Διαγραφή
  10. Ικαρία ? Έχω έναν εφηβικό φίλο εκεί. Εχει το πατρικό το οποίο δεν το αλλάζει με κάνεναν άλλλον προορισμό τα καλοκαίρια Ψηλά το σπίτι του, και από ότι περιγράφει και αυτός νιώθεις το Αιγαίο να σε αγκαλιάζει. Πολύ ζωντανή φωτογραφία, ναι να το κάνεις το αφιέρωμα, δεν έχω πάει ποτέ Ικαρία :)
    Καλή εβδομαδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό ακριβώς Μάνια που ζει και βιώνει ο φίλος σου, αυτό ακριβώς το ύψος βιώσαμε και εμείς 15 μέρες. Μέρες μαγικές ανεπανάληπτες. Σε κάτι που πλέον μήτε στα όνειρά σου δεν μπορείς να ζήσεις.
      Ναι θα το κάνω το αφιέρωμα γιατί θέλω να το θυμηθώ. Να το ζήσω ξανά.
      Καλή βδομάδα κορίτσι μου με πολλά φιλάκια.

      Διαγραφή
  11. Συγχαρητήρια σε όλους, όσους το έχετε με τη φωτογραφία. Πολύ ωραία η συμμετοχή σου Γιάννη. Η Ικαρία είναι ένα από τα μέρη που θα ήθελα να επισκεφτώ, για να ζήσω λίγο κι εγώ σε χαλαρούς ρυθμούς χαχα
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρίνα μου,
      είναι ένας άλλος τόπος, με εντελώς άλλες αξίες και ανθρώπους. Ένας τόπος με βαριά ιστορία που την βλέπεις γραμμένη πάνω στα κακοτράχαλα βουνά της λες και ένα χέρι γίγαντα ανέβηκε εκεί και την αποτύπωσε.
      Να είσαι καλά για τα ευγενικά σου λόγια και να σου ευχηθώ καλή βδομάδα.

      Διαγραφή
  12. Μία φωτογραφία κλείνει μέσα της μια μονάχα στιγμή αλλά δεκάδες αναμνήσεις. Αυτές των διακοπών είναι κι από τις ομορφότερες στιγμές.

    Άντε να πάμε κι εμείς διακοπές, να πάρουμε καμιά φωτό με καφεδιές κι Αιγαίο...από Σύρα μεριά. Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωωωωω τι ακούω ; Σύρα μεριά ;
      αααααααα για τέτοια ταύτιση μιλάμε....! αγαπητέ φίλε. Οικογενειακά θεωρούμε τη Σύρα, δεύτερο σπίτι μας....! την λατρεύουμε και έχουμε ζήσει στην αγκαλιά της πολλές φορές, υπέροχες στιγμές.
      Στο εύχομαι με το καλό να πας. Αλήθεια έχεις άλλη σχέση με το νησί ; ή απλά ταξιδευτής ;
      Καλή βδομάδα φίλε μου και ευχαριστώ.

      Διαγραφή
    2. Σύρα πηγαίνω από έφηβος κι ενώ δεν είμαι από εκεί (θα το ήθελα πολύ βέβαια), το αγαπώ το νησί σαν να είναι τόπος μου. Έχω βρεθεί εκεί πολλές φορές, σχεδόν κάθε καλοκαίρι κι όποτε μπορώ να ξεκλέψω λίγες μέρες για να πάω. Έτσι και φέτος, δε θα μπορούσε να λείψει από τις διακοπές!
      Είναι ένα νησί που έχει τα πάντα, αλλά έχει και μία αόριστη ομορφιά που σου ζητάει να πας ξανά και ξανά. Και δε θα μπορούσα παρά να ακολουθήσω. :)

      Διαγραφή
    3. Μάλιστα.....! να λοιπόν που ένα ακόμα κοινό σημείο μας ταυτίζει αγαπητέ φίλε. Σύρο και εμείς πηγαίναμε πολλές φορές. Τελευταία φορά το 2011. Έκτοτε η κρίση έκοψε τη δυνατότητα διακοπών. Μέναμε στην Αζόλιμνο. Και εγώ θα συμφωνήσω μαζί σου για όσα αναφέρεις για το νησί.
      Αποτελεί προσωπικό μας όνειρο. Θα κάνω και μια ανάρτηση για αυτήν.
      Σε ευχαριστώ πολύ και θα ήταν όμορφο να μοιραστούμε και δικές σου παραστάσεις από εκεί.

      Διαγραφή
  13. Αγαπώ τα καφεδάκια και τα πρωινά και τα μεσημεριανά και τα απογευματινά!!!
    Μπράβο για τη συμμετοχή σου, Γιάννη! 👍😊

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και πως να μην τα αγαπάς Αλεξάνδρα μου σε τέτοια περιβάλλοντα μέρη ε ; πως ;
      ευχαριστώ πολύ καλό μου κορίτσι. Καλό σου βράδυ.

      Διαγραφή
  14. Με τέτοια θέα πίνω ευχαρίστως και φραπέ τόσο γαλακτερό όπως ο δικός σου!!χιχιχχι Μα τι αναμνήσεις γεννούν οι φωτογραφίες!! Συγχαρητήρια για τη συμμετοχή σου στο δρώμενο της Μαρίας μας αν και δεν την ψήφισα μου άρεσε.
    Να σαι καλά Γιάννη μου και Ικαρία δεν έχω πάει...οπότε καταλαβαίνεις πώς περιμένω το οδοιπορικό σου. Και πολλές φώτο να βάλεις, ναι;
    Καλημέρα όλη μέρα στέλνω,δροσερή δροσερή και θαλασσινή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα σου Άννα μου. Σε βλέπω και πρωινή. Τι όμορφα τα πρωινά στην εξοχή..!
      Χαίρομαι που σου άρεσε η φραπεδιά. Ναι την πίνω με πολύ γάλα. Φυσικά και θα βάλω πολλές φωτογραφίες στο οδοιπορικό της Ικαρίας. Το αξίζει άλλωστε.
      Σε φιλώ και σε ευχαριστώ κορίτσι μου.

      Διαγραφή
  15. Πώς είχα μείνει με την εντύπωση πως είχα σχολιάσει τη συμμετοχή σου στον διαγωνισμό; Φαίνεται ότι είχα μείνει όχι τόσο στον καφέ που ποτέ μου δεν έχω πιει αλλά στην καλοκαιρινή ατμόσφαιρα που τόσο εύστοχα αποτύπωσες και ξεχάστηκα!
    ΑΦιλιά καυτά αλλά χαμογελαστά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς το κορίτσι με την όμορφη καλοκαιρινή του αύρα και τα καλούδια με τις ευχές του.
      Δεν πίνεις καφέ Στεφανία μου ε ; ε τι να σου πω, δεν μπορώ να το σχολιάσω, σεβαστό είναι αυτό λόγω γούστου.
      Ευχαριστώ πολύ για τα σχόλιά σου. Καλή βδομάδα να έχουμε.

      Διαγραφή
  16. Όλο λαχταριστές εικόνες είχε το δρώμενο (δεν προλαβαίνω δυστυχώς να τα παρακολουθώ...)!
    Η δική σου φέρνει μνήμες από το αγαπημένο νησί!
    Ναι, να κάνεις ένα αφιέρωμα, καθώς είναι μοναδικής ταυτότητας τόπος!
    Άγρια ομορφιά και μια αίσθηση μεγάλης ελευθερίας!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλαύκη μου καλησπέρα σου,
      θα κάνω κορίτσι μου ναι. Θα το είχα ανεβάσει αλλά η καταστροφή στην Αττική δεν αφήνει πολλά περιθώρια.
      Το αξίζει όμως και θα το κάνω.
      Σε φιλώ και σε ευχαριστώ πολύ.

      Διαγραφή
  17. Αισιόδοξη,φωτεινή και γευστική θα έλεγα! Μου αρέσει πολύ! Φιλιά, έστω κι αργά. ��

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πάρα πολύ Κατερίνα μου, να είσαι καλά. Όμορφο Σ/Κ να περάσεις.

      Διαγραφή