H ζωή είναι δώρο. Σαν ένα σπιτικό ηδύποτο σε ακριβό σκαλιστό ποτηράκι, γεμάτο γεύσεις

Κυριακή 23 Φεβρουαρίου 2020

"Ένα χειμωνιάτικο βράδυ" (Συμμετοχή στο δικτυακό δρώμενο: "Μια ιστορία από στιχάκια")

Για το καινούργιο μας δικτυακό δρώμενο έχουμε ήδη μιλήσει στο μπλογκ της Κατερίνας



Δικτυακό λογοτεχνικό δρώμενο



Ξεκινάμε ένα συλλογικό έργο σε μορφή πρόζας (γραπτού λογοτεχνικού λόγου), στις "γραμμές" του οποίου θα υπάρχουν στίχοι από Ελληνικά τραγούδια. Είναι μια πολύ ενδιαφέρουσα και δύσκολη, θα έλεγα, απόπειρα, η οποία φιλοδοξούμε στην τελική της μορφή να δώσει μία όμορφη συλλογική νουβέλα. Στην συγγραφή συμμετέχουν δεκαέξι (16) φίλες και φίλοι με τα προσωπικά του μπλογκ.


Μου έπεσε ο κλήρος και η τιμή να κάνω το ξεκίνημα δίνοντας το πρώτο κεφάλαιο όπως ακολουθεί. Καλό ξεκίνημα λοιπόν. Σας ευχόμαστε καλή ανάγνωση. 





Διήγημα

Ένα χειμωνιάτικο βράδυ

Το φως του φεγγαριού έλουζε το μεγάλο σαλόνι. Ένα ασημένιο ποτάμι από φως κυλούσε απ τη μεγάλη μπαλκονόπορτα μέχρι μέσα στο κέντρο του. Το μεγάλο τραπέζι με τα ασημένια κηροπήγια και εκείνη τη φωτογραφία στα δεξιά έπαιρναν το ασημένιο του χρώμα. Αριστερά η μεγάλη βεράντα με τις βαριές κουρτίνες. Το τζάκι στο βάθος, σβηστό, φάνταζε επιβλητικό. Δίπλα του η μεγάλη ξύλινη εσωτερική σκάλα που οδηγούσε στα πάνω δωμάτια.

Η παγερή σιωπή στο χώρο έσπαγε από την υπόκωφη βουή της καταιγίδας που πλησίαζε από το Νότο. Ένα μπουκάλι ποτό μισοάδειο πάνω στη ροτόντα, ένα άλμπουμ με φωτογραφίες μισάνοιχτο στην μεγάλη πολυθρόνα και το μαύρο πιάνο έδεναν με όλο το σπίτι. Μια ξαφνική αστραπή άπλωσε με μανία το αστραφτερό φως της πάνω στη φωτογραφία μιας όμορφης καστανής γυναίκας που χαμογελούσε αινιγματικά.

“Έρχεται καταιγίδα” Ακούστηκε η φωνή μιας ηλικιωμένης γυναίκας από τα πάνω δωμάτια.
“Ναι το βλέπω” απάντησε μια αντρική φωνή.

Άνοιξε η πόρτα του πάνω δωματίου. Κοντά στα πενήντα, καλοστεκούμενος, επιβλητικός. Η μορφή του φάνταζε παράξενα στο χώρο. Κατέβηκε αργά τη μεγάλη σκάλα προς το σαλόνι. Φαινόταν κουρασμένος και βαρύθυμος. Το γλυκό του πρόσωπο φάνηκε στο φως του φεγγαριού που όλο και λιγόστευε καθώς τα σύννεφα το είχαν ήδη αγκαλιάσει. Τα κουρασμένα καστανά του μάτια με τις ρυτίδες στο πρόσωπό του.  Κατέβηκε, πλησίασε στη μεγάλη βεράντα και το βλέμμα του έψαχνε πέρα μακριά προς τις σκιές της πολιτείας.
“Γύρω σκοτάδι, κι ούτε ένα φως, τώρα κοιμάται η πολιτεία…” ψιθύρισε μονάχος συνεχίζοντας
“Κανείς το δίκιο δεν ζητά μέσα στου ύπνου τη μαγεία...”i
Άναψε τα δύο μεγάλα όρθια φωτιστικά. Ένα γλυκό φως πλημμύρισε το χώρο. Πήγε στο μπαράκι, έβγαλε ένα κρυστάλλινο ποτήρι και το γέμισε με το αγαπημένο του Αμερικάνικο μπούρμπον. Στο στόμα του τρεμόπαιξε ένα τσιγάρο. Ρούφηξε τη πρώτη δυνατή γουλιά νιώθοντας το ποτό να τον σιγοκαίει. Οι σκέψεις του έκαναν φωναχτά το δικό τους ταξίδι.
“Την ώρα τούτη στοργικά όλους η νύχτα αγκαλιάζει, κι ούτε ζήλεια ούτε καημός τη σκέψη τους δεν την ταράζει...”ii
Το βλέμμα του καρφώθηκε στο ημερολόγιο.
“Δεκαπέντε του Γενάρη” μουρμούρισε.
“Πέρασε τόσος καιρός, αλήθεια πόσος. Κι απ όλα περισσότερο αυτό που με πειράζει είναι την απουσία σου πως πάω να συνηθίσω”iii

Το πρόσωπό του έγινε ξαφνικά γκρίζο. Συνέχιζε να μιλάει έτσι. Άλλωστε το είχε πια συνηθίσει τελευταία και το είχε αποδεχτεί. Του έκανε παρέα πολλές φορές στη σιωπή του.
“Θα ήσουν τώρα κοντά μου έτσι δεν είναι Ερατώ;”
Έσυρε τα βήματά του δίπλα στη βιβλιοθήκη. Στην επιφάνεια του δρύινου γραφείου ήταν απλωμένες παλιές εφημερίδες. Σαν ένα κάποιο χέρι να της είχε αφήσει εκεί εντελώς ξαφνικά. Κάποιες από αυτές ήταν τσαλακωμένες απ τη φθορά του χρόνου. Τα μάτια του άρχισαν να ταξιδεύουν πάνω στους μεγάλους τίτλους: 
“Τραγικό τροχαίο δυστύχημα”
“Ερατώ Δημοπούλου-Οικονόμου. Για άγνωστους λόγους το αυτοκίνητο που οδηγούσε έφυγε από το δρόμο και έπεσε στο γκρεμό στη θάλασσα. Η 37χρονη οδηγός βρήκε τραγικό θάνατο”.
“Η ιατροδικαστική έρευνα δεν έδειξε κάτι ύποπτο στην νεαρή οδηγό του αυτοκινήτου που έπεσε στο γκρεμό παρασύροντάς την…”
“Απαρηγόρητος ο σύζυγος της νεαρής Ερατούς, Δημήτρης Οικονόμου για τις συνθήκες του τροχαίου…”
“Εξετάζεται το αυτοκίνητο από εμπειρογνώμονες για πιθανότητα δολιοφθοράς”
“Αναζητείται το κόκκινο αυτοκίνητο που ακολουθούσε την πορεία της σύμφωνα με αυτόπτες μάρτυρες για αναζήτηση περαιτέρω στοιχείων”

Έφυγε βιαστικά απ το γραφείο σαν να ήθελε να αποφύγει τη συνέχεια. Είχε πια σταθεί μπροστά στη μεγάλη φωτογραφία στο πιάνο, ήπιε μια δεύτερη δυνατή γουλιά και συνέχισε:
“Άραγε γιατί έφυγες εκείνη τη νύχτα; Τι σε οδήγησε σ’ αυτή τη φυγή; Εγώ; Πάντα εγώ με τις ηλίθιες συμπεριφορές και ανασφάλειες μου. Αχ να μπορούσες να μου φωνάξεις τι σε έκανε να φύγεις εκείνη τη μέρα. Τώρα, εγώ μόνος. Ήξερες πως με φόβιζε στη ζωή μου αυτό Ερατώ, ήξερες τον τρόμο που ένιωθα στη μοναξιά και στην απώλεια. Ήξερες ότι φοβόμουνα ακόμα και την ευτυχία. Ίσως γιατί δεν την πίστεψα ποτέ. Θυμάσαι;” Είπε και γέλασε πικρά. Τα μάτια του στράφηκαν στη βεράντα. Η καταιγίδα είχε πια πλησιάσει, τράβηξε κατά κει. 

“Θυμάσαι εκείνη τη νύχτα; Να εκεί κάτω στον κήπο πριν πολλά χρόνια. Θα ‘ταν τρεις το πρωί και σε ρώτησα αν νιώθεις γεμάτη πλάι μου και τότε με τα μεγάλα μάτια σου γύρισες και μου ‘πες: Θυμάμαι, όταν ήμασταν παιδιά, τα όνειρα που κάναμε θυμάμαι, νομίζαμε με μια δρασκελιά τον ουρανό θα φτάναμε”iv

Τις σκέψεις του διέκοψε η κ. Ερασμία. Η Οικονόμος του σπιτιού. Μια γλυκύτατη όμορφη γυναίκα που ζούσε χρόνια στο σπίτι εκεί προσφέροντας τις υπηρεσίες αλλά και την αγάπη της.
“Κύριε Δημήτρη, η ώρα είναι περασμένες εννέα. Με θέλετε τίποτα άλλο; “
”Όχι όχι Ερασμία, να πας να ξαπλώσεις, να ξεκουραστείς”
“Έχετε τίποτα; Σας βλέπω λίγο ταραγμένο απόψε”
“Δεν είναι τίποτα Ερασμία, άργησα σήμερα στη δουλειά και νιώθω κουρασμένος. Μήπως με ζήτησε κανείς το πρωί;”
“Ναι πήρε τηλέφωνο ο κύριος Γιάννης, θέλει μου είπε να σας δει”
“Ο Γιάννης; Καλά Ερασμία, του είπες θα είμαι εδώ απόψε;”
“Ναι, νομίζω πως θα έλθει, έτσι κατάλαβα”
“Εντάξει Ερασμία μου, πήγαινε και θα τα πούμε το πρωί. Η ώριμη γυναίκα έφυγε. Εκείνος κάθισε στη πολυθρόνα. Ο Γιάννης. Αδελφικός του φίλος από τα παιδικά του χρόνια. Είχε να τον δει πάνω από ένα μήνα. Κούνησε το κεφάλι του πικρά θέλοντας να διώξει κάποιες αναμνήσεις που τον κύκλωναν ξανά.

Άδειασε το ποτό και προσέθεσε και άλλο. Και κάποια στιγμή το έκανε ασυναίσθητα χάνοντας το λογαριασμό. Βυθίστηκε αργά στο λήθαργο του ποτού. Δεν ήξερε καν πόση ώρα είχε περάσει. Γύρισε και κοίταξε πάλι τη φωτογραφία στο πιάνο. Έξω η καταιγίδα είχε πια ξεσπάσει. Έβαλε ένα δίσκο να παίζει. Ο Ήχος του πιάνου από τα πρελούδια του Σοπέν γέμισε το χώρο προσπαθώντας να γαληνέψει την αψάδα της βροχής. 
“Το κομμάτι που σου άρεσε να παίζεις στο πιάνο αγάπη μου…  Ποτέ δεν θα μάθεις πόσο μου λείπεις. Δεν την αντέχω τόση μοναξιά. Δεν ξέρω πια τι θέλω. Μην με παρεξηγείς.v Τι με έπιασε απόψε Θεέ μου, νιώθω τόσο παράξενα. Αναρωτιέμαι γιατί; Τι με βαραίνει; 

“Αν κάποτε χαθώ Δημήτρη…..”

Αυτή η φωνή εισέβαλε στο χώρο μαζί με τον πάταγο της αστραπής που αυλάκωσε τον ουρανό. Γύρισε έντρομος το πρόσωπό του. Εκεί! Στα σκαλιά, στο μεσιανό της σκάλας, εκεί! Μια μορφή! Αχνή, διάφανη. Ανατρίχιασε σύγκορμος

“Ερατώ!”

Άπλωσε το χέρι προσπαθώντας να σηκωθεί απ τη πολυθρόνα καταβάλλοντας προσπάθεια. 

“Εγώ… δεν ήθελα να σε αφήσω μόνο απόψε…”
“Μα πως είναι δυνατόν, δεν μπορεί….”
“Είμαι αυτό που ζήτησες αγαπημένε μου, η παρουσία μου. Όμως θέλω να ξέρεις κάτι….”
Ένιωθε πλέον να ζει μέσα σε μια παραζάλη.
“Τι να ξέρω; τι δεν ξέρω Ερατώ;”
“Το λόγο της απουσίας μου… τι έγινε εκείνο το βράδυ, μήπως είναι ώρα να το μάθεις;”
“Να μάθω τι παραπάνω Ερατώ;”
Έβλεπε μέσα στη ζάλη του τη μορφή της να έρχεται και να χάνεται μπροστά της.
“Την αλήθεια Δημήτρη! Μπορείς; Αντέχεις;”
Άπλωσε τα χέρια του να την πλησιάσει. Ένιωθε τη μορφή να απομακρύνεται, να χάνεται μέσα στο ημίφως του χώρου ακούγοντας μαζί και τον παράταιρο ήχο να αργοσβήνει.
“Μπορείς; μπορείς;”

Το κουδούνι της εξώπορτας τον επανέφερε απότομα στην πραγματικότητα. Ο ήχος του ακούστηκε τόσο δυνατός στα αυτιά του.
“Ο Γιάννης! Αυτός θα ‘ναι ναι!” φώναξε με χαρά. Έτρεξε προς τη πόρτα προσπαθώντας να αλλάξει ψυχολογία . Την τράβηξε ανοίγοντάς την. 

Στη λάμψη της καταιγίδας τρεμόπαιξε μια επιβλητική γυναικεία μορφή. Τα μάτια του άνοιξαν διάπλατα.
“Εσύ;”
Το γυναικείο χέρι με το μαύρο γάντι έπιασε το μεγάλο μπρούτζινο πόμολο σπρώχνοντας την πόρτα προς τα μέσα.
“Καλησπέρα Δημήτρη! Δεν με περίμενες ε;”


Πηγές στίχων




i“Γύρω σκοτάδι” Στίχοι Μάνος Κουφιανάκης σε μουσική Κώστα Χατζή από το έργο “Ρεσιτάλ”
ii“Γύρω σκοτάδι” Στίχοι Μάνος Κουφιανάκης σε μουσική Κώστα Χατζή από το έργο “Ρεσιτάλ”
iii“Νύχτωσε νύχτα” Στίχοι Αφοί Κατσιμίχα από το έργο “Όταν σου λέω πορτοκάλι να βγαίνεις”
iv“Θυμάμαι” Στίχοι Κώστας Χατζής, από το έργο “Ρεσιτάλ”
v“Ποτέ δεν θα μάθεις” Στίχοι Έλενα Καρρά, σε μουσική Αντώνη Βαρδή, τραγουδά ο Γιάννης Βαρδής.

Όσοι θέλετε μπορείτε να ακούστε τα αντίστοιχα τραγούδια εδώ:












Καλή συνέχεια εύχομαι στους υπόλοιπους και καλό ξεκίνημα.
Πιστεύω ότι θα πάει πολύ όμορφα το δρώμενο και θα βγει ένα εξαίρετο συλλογικό έργο.











63 σχόλια:

  1. Πόσο υπέροχο ξεκίνημα!!

    Σε διαβάζω από τη δουλειά στο διάλειμμα μου και έχω κατενθουσιαστεί!!

    Καλή μας αρχή, καλή συνέχεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου, η μεγαλύτερη ανταμοιβή για μένα αυτό. Σε ευχαριστώ πολύ κορίτσι μου. Είμαι σίγουρος ότι θα το απολαύσουμε. Καλή βάρδια να έχεις.

      Διαγραφή
    2. Μεγάλη παράλειψη, δεν ανέφερα πόσο αρμονικά συνέδεσες στίχους και πλοκή...!

      Διαγραφή
    3. Ω σε ευχαριστώ πολύ Κατερίνα μου. Χάρηκα που σου άρεσαν οι επιλογές στους στίχους. Να είσαι καλά.

      Διαγραφή
  2. Το προσωπικό σου ύφος και στυλ στη γραφή και το περιεχόμενο φαίνεται εδώ καθαρά και μας προϊδεάζει για αυτό που θα ακολουθήσει: μια ιστορία που θα δέσει τις προσωπικότητες όλων μας! Τι πιο όμορφο και ενδιαφέρον;;;
    Συγχαρητήρια, Γιάννη μου, για την έναρξη!
    Καλή συνέχεια να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το πιστεύω και εγώ Αλεξάνδρα. Θα δούμε και θα απολαύσουμε κάτι πολύ καλό και συνάμα πρωτότυπο. Σε ευχαριστώ πολύ για κάθε σου σκέψη. Καλή συνέχεια να έχεις.

      Διαγραφή
  3. Γιάννη μου, κάτι τόσο δυνατό περίμενα από εσένα για την αρχή και είμαι ενθουσιασμένη που επιβεβαιώθηκα. Υπέροχη αρχή στο όμορφο συλλογικό μας έργο. Βλέπω να γλυτώνεις το ξύλο από τη Μαίρη. Της δίνεις εκπληκτική πάσα για έμπνευση. Πολλά πολλά φιλιά σε σένα αλλά και σε όλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχα Μία μου το εύχομαι και εγώ! Να μην την πίεσα. Σε ευχαριστώ πολύ κοπέλα μου για τα καλά σου λόγια. Είμαι σίγουρος ότι αυτό που θα γίνει θα το απολαύσουμε από κάθε άποψη. Καλησπέρα.

      Διαγραφή
  4. Ωραίο Γιάννη μου, πυκνό αλλά και λιτό, ευχάριστο και με σαπένς, περιμένω με αγωνία την συνέχεια που πιστεύω θα έχει πολύ ενδιαφέρον
    Σ' ευχαριστώ που δε έγραψες ατέλειωτες σελίδες :)))
    Τόσο όσο να διαβαστεί εύκολα.

    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Στέλλα μου. Ναι, πιστεύω έγραψα τόσο όσο να συγκροτηθεί σε μια στοιχειώδη βάση που πάνω της να στηθεί μια επερχόμενη πλοκή. Αρχικοί χαρακτήρες, κλίμα, πιθανές αναζητήσεις. Χάρηκα πολύ που σου άρεσε. Προχωράμε. Καλησπέρα με ευχές.

      Διαγραφή
  5. Δυνατή αρχή! Με πολλά αναπάντητα ερωτήματα. Ενδιαφέρον θα έχει το πώς θα το εξελίξουν οι επόμενοι.Τι συνέβη με το τροχαίο; Ήταν όντως τροχαίο; Και το κόκκινο αμάξι τι ρόλο έπαιξε; Ποιος ακολουθούσε; Ήταν υπεύθυνος για το ατύχημα; Και γιατί μετά τόσα χρόνια η ''παρουσία'' της Ερατούς; Τι σηματοδοτεί;
    Και η γαντοφορεμένη ποια είναι; Γιατί είχε ανασφάλειες ο Δημήτρης; Η Ερασμία τι να ξέρει;
    Κοίτα ερωτήματα που μου προκάλεσε η ανάγνωση του διηγήματος...
    Μπράβο Γιάννη δίνεις γερή πάσα στην Μαίρη.
    Καλή αρχή λοιπόν και καλή έμπνευση στους συμμετέχοντες.
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άννα μου, αυτό που λάτρεψα στην τοποθέτησή σου εδώ ήταν η κριτική σου ματιά αλλά και η περιγραφή ως περίληψη του τι έχουμε μέχρι τώρα. Όπως και τι μπορεί όλα αυτά να ανοίξουν. Με μαγεύει όλο αυτό, με ιντριγκάρει, να το ξέρεις.
      Χαίρομαι καλή μου φίλη που είσαι ΞΑΝΑ εδώ κοντά μας. Ξέρω, τίποτα δεν είναι εύκολο και απλό. Κρατώ την αύρα της παρουσίας σου ως μήνυμα ζωής από το μοναδικό ζεστό χαμόγελό σου. Σε ευχαριστώ πολύ.

      Διαγραφή
  6. Αχ βρε Γιαννη ανατρίχιασααα!!!πάρα πολύ δυνατό!!!πόσο μου έλειψαν όλα αυτά...ανυπομονώ για τη συνέχεια!
    Καλή αρχή και καλή συνέχεια σε όλους!!Να σαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς όρισες Δέσποινά μου και πάλι. Με μεγάλη χαρά το ξέρεις σε νιώθω πάλι εδώ. Σου άρεσε; Χαίρομαι καλή μου φίλη. Ειλικρινά. Θα πάει πολύ όμορφα και θα το χαρούμε. Καλή συνέχεια να έχεις.

      Διαγραφή
  7. Συγκλονιστικός Γιάννη μας πολύ δυνατή γραφή , υπέροχα παντρεμένο με στίχο και μουσική υπόκρουση , έξυπνη πλοκή με ανοίγματα για την Μαρία . Συγχαρητήρια καλή αρχή και καλή συνέχεια σε όλους μας 🎈🎈🎈🥰🥰

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάτια μου ναι, ξεκινήσαμε και το χαίρομαι σαν παιδί. Θα πάει πολύ όμορφα. Σε ευχαριστώ πολύ καλή μου φίλη για τα τόσο ζεστά σου λόγια.

      Διαγραφή
  8. Μας βάζεις δυναμικά στο παιχνίδι φίλε Γιάννη.
    Δεν περίμενα κι εγώ κάτι λιγότερο από σένα!
    Πολλά ερωτήματα που θα κλειθουμε να τα απαντήσουμε ένα ένα.
    Ήδη όμως έστρωσες το χαλί κι εμείς θα βαδίσουμε επάνω του.
    Πολύ ωραία τα τραγούδια που διάλεξες, δένουν υπέροχα μς το κείμενο.
    Ανυπομονώ για τη συνέχεια.
    Καλή εβδομάδα από αύριο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ομολογώ Ρένα μου δύσκολη η υπόθεση με τους στίχους. Συμβουλή στους επόμενους να διαλέξουν στίχους χωρίς ρίμα. Πιστεύω πως θα εξελιχθεί καλά και τα απολαμβάνω κάτι τέτοια συλλογικά. Μου άρεσαν και μένα αυτά τα τραγούδια, έχουν σημαδέψει την νεαρή μου ηλικία. Σε ευχαριστώ Ρένα μου, να είσαι καλά.

      Διαγραφή
  9. Γιάννη με την ιδιαίτερη συγγραφική σου ικανότητα αφουγκράζεσαι ακριβώς τις αναγνωστικές μας ανάγκες. Περιεκτική εισαγωγή με καθηλωτική ένταση στο νέο σας πόνημα που κεντρίζει το ενδιαφέρον απ’ τις πρώτες σειρές. Μνήμες που προβληματίζουν, που αναζητούν απαντήσεις, συναισθήματα που ακροβατούν στο όνειρο και στην πραγματικότητα, τρυφερό, συναισθηματικό, υπέροχο στις περιγραφές. Λυπήθηκα που τελείωσε τόσο γρήγορα. Η αρχή δυνατή, μακάρι και η συνέχεια. Καλή επιτυχία!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα μας ανοίξει η όρεξη να το πάμε και παραπάνω ...γύρους Αννίκα μου.
      Χαίρομαι πάρα πολύ καλή μου φίλη για τα καλά σου λόγια και το πόσο αφουγκράστηκες τα συναισθήματά μου. Σε ευχαριστώ από καρδιάς και χαίρομαι όσο τίποτα που είσαι ανάμεσά μας.
      Καλή βδομάδα.

      Διαγραφή
  10. Αχ ρε Γιάννη αχ ρε Γιάννη με αυτήν την υπέροχη δυναμική αρχή που έκανες, άντε να δω τώρα τι μυστικά κρύβονται. Ποια είναι η γυναίκα, γιατί έφυγε εκείνη τη νύχτα κλπ κλπ.... Άντε να δω τραγουδιστά πώς θα προχωρήσω το μυστήριο... Ωραία αρχή, ρυθμικό στίψιμο πρέπει να κάνω... και δεν έχω ρυθμό αυτήν την περίοδο η δόλια... Τέλος πάντων .... τα φιλιά μου να έχουμε μια καλή εβδομάδα και είθε να το πάω καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαίρη μου σου άναψα φωτιά ε; Χμμ νομίζω την άναψα προσεκτικά. Θέλω να πω άφησα περιθώρια για περαιτέρω διαφυγές. Το πιο δύσκολο είναι στους στίχους. Έτσι πιστεύω. Σου έχουμε απόλυτη εμπιστοσύνη Μαίρη μου και χρόνος υπάρχει 10ήμερος.
      Καλή έμπνευση να έχεις. Στέλνω φιλιά.

      Διαγραφή
  11. Γιάννη! Το ήξερα ρε φίλε, το ήξερα! Έκανες μια ανεπανάληπτη αρχή! Δεν ξέρω αν θα με πιστέψεις αλλά περίμενα το κείμενο σου να έχει αυτό την αίσθηση του φιλμ νουαρ, το μυστήριο, το δράμα, τον έρωτα!

    Μ'αρέσει πολύ! Έδεσες πολύ όμορφα τους, πραγματικά σπάνιους στίχους και νομίζω ότι η ιστορία έχει πολλαπλούς δρόμους για να αναπτυχθεί! Έχεις κάνει τέλεια πάσα! Πολύ καλή αρχή! Συνεχίζουμε! Εύγε φίλε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι και πεταρίζει η καρδιά μου Μάκη μου με τα συναισθήματά σου. Ναι, θα πάει καλά. Όλοι έχουμε το μεράκι και θα τα καταφέρουμε γιατί μας αρέσει. Και μακάρι να μπόρεσα να βάλω τις βάσεις. Ειλικρινά σε ευχαριστώ Μάκη, να είσαι καλά για την αύρα που μου δίνεις.

      Διαγραφή
  12. Γιάννη, μπράβο! Τι ωραία ενάρξη βοήθησες να έχει το καινούριο δρώμενο! Τι όμορφα που μπλέχτηκαν οι στίχοι στη ροή της ιστορίας σου. Ζήσαμε έντονα, την θλίψη, την απόγνωση, την μοναξιά του πρωταγωνιστή και μένει να δούμε πως θα ξετιλυχθεί η ιστορία.
    Για ακόμα μια φορά μας μάγεψες.
    Σε ευχαριστούμε πολύ.
    Καλό ξημέρωμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρίνα μου ευχαριστώ κορίτσι μου για τα λόγια και τη ζεστασιά σου. Με αγγίζουν πολύ όπως πάντα. Και μου δίνουν πάντα έφεση για ανάλογες συνέχειες. Προχωράμε και έχουμε αγωνία για το παρακάτω. Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  13. Ωραία! Έδωσες πρόσωπα, στίγμα, μια ωρααιότατη πρόκληση για παρακάτω, κι όλα αυτά μέσα σε μια εξαιρετική ατμόσφαιρα. Δεν θα ήθελα να είμαι η επόμενη... Περιμένω να δω πού θα το πάνε οι υπόλοιπες φίλες, ώστε να πλεχτεί η ιστορία, χωρίς να λήξει στο 3ο-4ο κεφάλαιο! ;-)

    Μπράβο Γιάννη! Δεν περίμενα, φυσικά, κάτι λιγότερο.
    Σε ευχαριστούμε πολύ, για το υλικό που μας "έχτισες"! Εσύ, η επόμενη φίλη και το κλείσιμο για μένα είναι οι πιο δύσκολες θέσεις σ'αυτήν την αλυσίδα.
    Τώρα, ελπίζω απλά να καταφέρω να ανταποκριθώ, όταν φθάσει η σειρά μου! Ήδη άρχισε να μου φαντάζει βουνό όλο το εγχείρημα...
    Για να δούμε!

    Καλή συνέχεια να έχουμε!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια χαρά θα τα καταφέρουμε Αριστέα μου. Είναι, όπως λες, να μπει η βάση, να τρέξουν τα πρώτα 2-3 κεφάλαια. Το δύσκολο επίσης είναι προς το τέλος. Πιστεύω θα βγει κάτι πολύ πρωτότυπο και όμορφο. Είναι και τα στιχάκια, από μόνα τους, μια πρόκληση τόσο να βρεθούν όσο και να "κουμπώσουν" με το κεφάλαιο.
      Αγωνία μεγάλη και προσμονή.
      Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, τα καταχάρηκα λέμε. Πολλά φιλιά.

      Διαγραφή
    2. Σωστή τοποθέτηση της Αριστέας και μια συμβουλή προς τους επόμενους! Προσπαθήστε να μη τα δώσετε όλα, αφήστε ανοιχτά παράθυρα, αινίγματα και προοπτικές για τους επόμενους... Επίσης, αν σας βοηθάει εγώ κρατάω σημειώσεις απο τα κεφάλαιά σας για να μη χαθώ στην πορεία, να μην ξεχάσω κάτι. Γράφω περίληψη από τους ήρωες και τα βασικά στοιχεία. Θα σας το πρότεινα γιατί θα βοηθήσει και την δική σας δομή.

      Καλή έμπνευση Μαίρη μας!!

      Διαγραφή
    3. Είναι εξαίρετο αυτό που κάνεις Κατερίνα. Το κάνω και εγώ. Θα έχεις την επιμέλεια του συνολικού έργου, με κεφάλαια και διάρθρωση καθώς είναι σίγουρο ότι μπορεί να γίνει ένα εξαίρετο e-book. Αυτό κράτα το να το δούμε στο τέλος.
      Σωστές και οι συμβουλές σου.

      Διαγραφή
  14. Μέσα σε μια νέα πιο φωτεινή ατμόσφαιρα σπιτικού και εννοώ το εδώ φόντο του δικού σου σπιτικού, ξαναχτυπάς με μια νέα ατμοσφαιρική ιστορία θρίλερ!
    Τι δύσκολο που πρέπει να είναι να συνδυάσεις στίχους και πλοκή και να βγάλεις παρόμοιο αποτέλεσμα, μπράβο (και πάλι) Γιάννη μου!
    ΑΦιλιά με γλυκές καλημέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανανέωσα λίγο το "σπιτικό" εδώ Στεφανία μου, όπως και το έκανα σε όλα τα μπλογκ. Να δώσουμε αέρα ανανέωσης. Καλό κάνει.
      Προσπάθησα να δώσω ένα βάσιμο ξεκίνημα να πατήσουμε πάνω σε μια μικρή νουβέλα. Έχει πολύ ψωμί η συνέχεια και θα χαρούμε πολύ είμαι σίγουρος.
      Στέλνω την καλησπέρα μου Στεφανία μου τα ευχαριστώ μου.

      Διαγραφή
  15. Καλησπέρα κι από εμένα, Γιάννη μου. Εξαιρετική αρχή, δεν περίμενα άλλωστε κάτι λιγότερο από σένα - η γραφή σου είναι χαρακτηριστική, περιγραφική όσο πρέπει και πάντα δημιουργεί την κατάλληλη ατμόσφαιρα. Άφησες αρκετά μέτωπα ανοιχτά για τους επόμενους, μένει να δούμε πώς θα τα εκμεταλλευτούν. Όσον αφορά τους στίχους, φαντάζομαι πόσο δύσκολο θα ήταν να ενσωματωθούν... τα κατάφερες όμως άψογα.
    Καλή συνέχεια να έχουν οι επόμενοι συμμετέχοντες. Θα σας παρακολουθώ με ενδιαφέρον!
    Φιλιά και καλό σου βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η παρουσία σου δίπλα μας Έλλη είναι όχι απλά επιθυμητή αλλά είναι και όμορφη. Ναι, πιστεύω θα έχει μεγάλο ενδιαφέρον αυτό το εγχείρημα και θα μας κρατήσει σε αγωνία.
      Το θέμα με τους στίχους έχει δυσκολία. Σε καλησπερίζω, σε ευχαριστώ και εύχομαι να έχεις καλή Αποκριά.

      Διαγραφή
    2. Γιάννη η παρουσία της (funky monkey για εσάς, κουμπάρα για εμένα) κανονικά έπρεπε να είναι εντός του δρώμενου αλλά μας την έκανε τελευταία στιγμή!! Θα της συγχωρήσουμε το άγχος με τις προθεσμίες (που ανακάλυψα ότι το έχουν πολλοί) και θα την καλοδεχτούμε ως αναγνώστρια πλέον!

      Διαγραφή
    3. Είναι πάντα στην καρδιά μας η Έλλη. Το ξέρει καλά και το απολαμβάνουμε και εμείς! Ναι, θα την "μαλώσω" Κατερίνα! Γιατί μας κάνει ...απουσίες τον τελευταίο καιρό :) :)
      Χαίρομαι που έχετε και συγγενική σχέση κορίτσια. Να την ζείτε στο απόλυτο.

      Διαγραφή
  16. Εξαιρετικό το γραπτό σου, Γιάννη. Από τις πρώτες σειρές βάζεις τον αναγνώστη σε μια προσεγμένη ατμόσφαιρα και του διεγείρεις το ενδιαφέρον για τη συνέχεια.
    Αν σε διαβάσει ένας σκηνοθέτης, θ’ αρχίσει να σχεδιάζει τις σκηνές που περιγράφεις.
    Η λογοτεχνική αξία τού κειμένου σου είναι εμφανέστατη. Η ελκυστική τάξη στην εξιστόρηση, το αισθηματικό και ψυχολογικό στοιχείο, η προοικονομία που δίνει στους επόμενους συγγραφείς σπουδαία βοήθεια, ώστε να συνεχίσουν με αντίστοιχη θέρμη. Και βεβαίως η γλωσσική καλλιέπεια.
    Εύχομαι καλή συνέχεια στο αξιέπαινο αυτό συλλογικό πνευματικό έργο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άρη αγαπητέ φίλε και δάσκαλε, η παρουσία σου είναι για μένα και για μας όχι απλά επιβαλλόμενη αλλά και ζεστή καθώς έχεις να μας δώσεις πολλά και να μας εκφράσεις άλλα τόσα.
      Σε ευχαριστώ πολύ για τη συμμετοχή, το χρόνο σου, τα λόγια σου.
      Πολλές ευχές αγαπητέ φίλε.

      Διαγραφή
    2. Άρη ευχαριστούμε πάρα πολύ για τα τιμητικά σου λόγια!!

      Διαγραφή
  17. Xαμπάρι δεν πήρα για το νέο δρώμενο, λόγω των προετοιμασιών του βιβλίου. Λοιπόν, μπράβο για την έμπνευση και καλή επιτυχία σ' όλους σας. Με το δυναμικό ποδαρικό που έκανες Γιάννη μου, δίνεις το έναυσμα για μια πολύ ενδιαφέρουσα συνέχεια. Μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είχες τις έγνοιες σου Μαρία μου αναμενόμενο.
      Ευχαριστώ πολύ για τα λόγια σου. Νιώθω ότι θα βγει κάτι εξαίρετο. Στέλνω φιλιά.

      Διαγραφή
  18. Πρωτότυπη ιδέα! Έχει ένα βαθμό δυσκολίας παραπάνω. Πρέπει να αγαπάς να ακούς μουσική και κυρίως να έχεις μνήμη για να θυμάσαι τους στίχους.
    Θα παρακολουθήσω με πολύ ενδιαφέρον τη συνέχεια.
    Ξεκίνησες με ατμόσφαιρα νουάρ Γιάννη και να δω τώρα πώς θα συνεχίσουν οι υπόλοιποι :)
    Συγχαρητήρια και δηλώνω πως θαυμάζω προκαταβολικά την προσπάθειά σας που δεν φαίνεται καθόλου εύκολη.
    Καλή συνέχεια σε όσους συμμετέχουν!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου ναι, σε θέλουμε κοντά εδώ. Για τις γνώμες, τις παρατηρήσεις, τα συναισθήματα. Ξέρεις ότι η παρουσία σου είναι σημαντική και αγαπημένη. Ναι, έχει δυσκολίες πολλές. Έχω αγωνία πως θα πάει και περιμένω τη συνέχεια για το συλλογικό εγχείρημα.
      Στέλνω τα φιλιά μου, σε ευχαριστώ πολύ . Την αγάπη μου.

      Διαγραφή
  19. Ω Γιάννη....σηματοδότησες την έναρξη του τόσο πρωτότυπου συλλογικού δρώμενου, ατμοσφαιρικά και κινηματογραφικά, με τον δικό σου απαράμιλλο και τόσο χαρακτηριστικό τρόπο και έπλεξες τους στίχους με την ιστορία σου και τους ήρωές σου αριστοτεχνικά και μεθοδικά....έδωσες πολλά στοιχεία προς αξιοποίηση στους επόμενους συγγραφείς και σε εμάς τους αναγνώστες, χάρισες την απόλαυση μιάς ακόμη "κινηματογραφικής" ανάγνωσης με ολοζώντανες σκηνές και έναν μοναχικό ήρωα που έχει πολλά να αποκαλύψει...Περιμένουμε εναγώνια την συνέχεια....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κλαυδία μου, το χάρηκα ναι! Και είμαι σίγουρος ότι θα το χαρούμε όλοι με τον καλύτερο τρόπο. Σε ευχαριστώ για τα όμορφα λόγια και τα ζεστά σου αισθήματα. Να είσαι καλά κορίτσι μου. Προσπάθησα να δώσω πατήματα για τη συνέχεια της ιστορίας, ως όφειλα. Θα περάσουμε όμορφα.
      Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
    2. Κλαυδία μου σ'ευχαριστώ πάρα πολύ για τα τιμητικά σου λόγια στην ιδέα μου! Θα ήθελα πολύ να ήσουν στην παρέα μας...
      Και ναι ο Γιάννης έκανε θριαμβευτική έναρξη, είναι γεγονός!!

      Διαγραφή
  20. Γιάννη μου εξαιρετικό ξεκίνημα. Με οδήγησες αμέσως στο χώρο με τις καταπληκτικές περιγραφές σου, πήρα μια πρώτη γεύση από την προσωπικότητα του πρώτου ήρωα και έδωσες πάσα στον επόμενο αφήνοντας μου μια αγωνία και μια περιέργεια για το πρόσωπο που εμφανίστηκε.
    Καλή συνέχεια στους υπόλοιπους.
    Την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς όρισες Ελένη μου στο συλλογικό αυτό δημιούργημα, που εξελίσσεται υπέροχα όπως θα δεις. Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια και τα συναισθήματα. Να σου ευχηθώ καλή Σαρακοστή φίλη μου καλή.

      Διαγραφή
  21. Κάτι μου έλεγε πως αυτό το δρώμενο θα ηταν για μενα αρκετα δύσκολο φιλε μου και δεν έκανα λάθος διαβαζοντας την δικη σου υπεροχη συμμετοχή.
    Το κατεχεις πολύ καλα το θέμα είναι γεγονός.. καλη αρχή.. θα ειμαι κοντα να παρακολουθω με αγωνια την συνεχεια...
    Να περνας όμορφα οτι και να κανεις καλο μηνα και καλή Σαρακοστη..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ξεχασα να σου πω ποσο λατρεμενος ειναι ο Χατζης..

      Διαγραφή
    2. Λατρεμένος και για μένα ο Κώστας Χατζής Ρούλα μου, ιδιαίτερα σε μια εποχή που έβγαινα από την εφηβεία. Σημάδεψε τα πρώτα νεανικά μου χρόνια.
      Το δρώμενο αυτό θα είναι όμορφο και πιστεύω ότι και εσύ έχεις δώσει αποδείξεις της γραφής σου και της έμπνευσής σου.
      Την επόμενη φορά λοιπόν συμμέτοχος τώρα αναγνώστρια. Ήδη δημοσιεύτηκε το 2ο μέρος.
      Ευχαριστώ Ρουλα μου και για τις ευχές σου. Ανταποδίδω.

      Διαγραφή
  22. Μετά από ένα χακάρισμα που μπλόκαρε τους λογαριασμούς μου, επανήλθα για να διαβάσω και επιτέλους να μπορώ να σου γράψω το θαυμασμό μου για την υπέροχη αρχή σου, Γιάννη μου, συμφωνώντας με όλους τους φίλους και τις φίλες που προηγήθηκαν από μένα, για την εξαιρετική γραφή σου και την κινηματογραφική ατμόσφαιρα που έδωσες στην ιστορία. Ένα δυναμικό ξεκίνημα με πολλές "πόρτες" ανοιχτές που περιμένουν τους επόμενους να τις κλείσουν ανοίγοντας νέες...
    Πολύ σωστά έγραψε η Μαρία πιο πάνω πως έδωσες ένα μεγαλύτερο βαθμό δυσκολίας για τους υπόλοιπους, ανεβάζοντας τον πήχη, αλλά αυτή είναι και η ομορφιά του συλλογικού δρώμενου, που μας πάει όλους ένα βήμα πιο πέρα, γι' αυτό και σ' ευχαριστώ από καρδιάς, γι' αυτό που διάβασα! Η ιδέα της Κατερίνας μας, βρήκε τον καταλληλότερο άνθρωπο για να σηματοδοτήσει την αρχή της υλοποίησής της και θέλω να την ευχαριστήσω και από εδώ, με την ευκαιρία!
    Σε φιλώ, καλή μας αρχή!!
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρίνα μου καλώς όρισες και πάλι. Αμάν βρε παιδί μου τι ήταν αυτό; Χακάρισμα στους λογαριασμούς σου; Χμμμ επικίνδυνο το βλέπω και ελπίζω να ξεπεράστηκε.
      Προσπάθησα να ξεκινήσω όσο μπορούσα καλύτερα καθώς αγάπησα με τη μία αυτό το δρώμενο. Μου αρέσουν οι συλλογικές προσπάθειες και πιστεύω όλοι θα δικαιωθούμε και θα το απολαύσουμε στο τέλος.
      Ειλικρινά σε ευχαριστώ πολύ και περιμένω με μεγάλη προσμονή τη δική σου συμμετοχή.
      Τα φιλιά και την αγάπη μου.

      Διαγραφή
  23. Εξαιρετικό! Είναι το πρώτο δημιόυργημά σας που διαβάζω και μπορώ να πω πως έχω εντυπωσιαστεί. Όντως, πρέπει να ήταν πολύ δύσκολη η συγγραφή ενός τέτοιου κειμένου. Καλή επιτυχία στον διαγωνισμό που συμμετέχετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δήμητρα αγαπητή φίλη, πολύ όμορφη έκπληξη αλλά και τιμή η παρουσία σου εδώ και το σχόλιό σου. Σε ευχαριστώ με όλη μου την καρδιά.
      Ναι ένα συλλογικό έργο έχει τη δική του ομορφιά και τις δυσκολίες. Δεν είναι διαγωνισμός απλά το κάνουμε για τη δική μας όμορφη διάθεση και δημιουργία.
      Καλή βδομάδα καλό μου κορίτσι.

      Διαγραφή
  24. Πω πω τέλειο.
    Εντυπωσιακή... η προσπάθεια που κάνετε.
    Μπράβο σας. Εύχομαι να βγει εκπληκτικό....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ αγαπητή φίλη για τα καλά σου λόγια. Να είσαι καλά. Σε θέλουμε κοντά μας να το δεις, να το χαρείς, να το κρίνεις. Την καλησπέρα μου.

      Διαγραφή
  25. Με μια μικρή καθυστέρηση..μια καλησπέρα και ένα σχόλιο
    Λατρεύω τα φιλμ νουάρ, της χρυσής εποχής του Χόλυγουντ. Και λατρεύω να διαβάζω ιστορίες με πρωταγωνιστές που αποπνέουν μυστήριο, και δράση που σε προσκαλεί να κοιτάξεις κάτω από την επιφάνεια των πραγμάτων. Με άλλα λόγια, υπέροχη η αρχή της ιστορίας.
    Όπως διάβαζα το κεφάλαιο, σκεφτόμουν ποια ηθοποιός θα μπορούσε να ενσαρκώσει την Ερατώ. Είδα την εικόνα της Τζιν Τίρνεϊ να προβάλει μέσα από την ταινία «Λάουρα» - μια κούκλα με γλυκό και συνάμα μελαγχολικό χαμόγελο. Σκεφτόμουν ποια η μελαγχολία της Ερατούς. Και η ηλικιωμένη γυναίκα στα επάνω δωμάτια, ποια μπορεί να είναι;
    Προχωρώ στα επόμενα κεφάλαια με ένα σημειωματάριο παρέα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τζοάννα, αγαπητή μου φίλη,
      διαπιστώνω ότι οι καρδιές πάλλονται στο ίδιο λογοτεχνικό είδος. Θα το έχεις διαπιστώσει άλλωστε. Την λατρεία μου για το είδος αυτό. Και δεν έφτασε μόνο η ...ταύτισή σου, διαλέγεις και μια αγαπημένη μου ηθοποιό της εποχής.
      Η Gene Tierney! Και της έχω κάνει και αφιέρωμα στο CINEFIL!
      Χαίρομαι τόσο που σου άρεσε. Περιμένουμε τη συντροφιά σου και τις κρίσεις σου.
      Να είσαι καλά Τζοάννα μου και με χαμόγελα.

      Διαγραφή
  26. Στίχοι, πλοκή, φαντασία, λογοτεχνική ευφράδεια σκηνών και ροή του λόγου, ήρωες βγαλμένοι λες από κινηματογραφική ταινία, ένας μοναδικός τρόπος γραφής με την προσωπική σου σφραγίδα...και κάπως έτσι, διαβάζοντας και ξαναδιαβάζοντας (ομολογώ πάνω από 10 φορές το κείμενό σου, αλλά και των υπολοίπων φίλων), αναρωτήθηκα αν, στ΄αλήθεια, μπορούσα να ανταποκριθώ στις ήδη πολλά υποσχόμενες προσδοκίες του δρώμενου. Δεν έχω λόγια να περιγράψω το δέος που ένοιωθα να με κατακλύζει, κάθε φορά που τελείωνα την ανάγνωση του κειμένου σου!! Πραγματικά εντυπωσιακή η αρχή της συλλογικής αυτής προσπάθειας, χάρης σε σένα και είμαι σίγουρη πως το ίδιο εντυπωσιακή αναμένεται και η εξέλιξή της! Πολλά συγχαρητήρια, φίλε μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριάνα μου!
      πόσο όμορφα λόγια! Και πόσο πανάκριβη κατάθεση συναισθημάτων σου! Είναι το καλύτερο δώρο για μένα πίστεψέ με. Το συλλογικό μας έργο προχωράει υπέροχο. Με τον καθένα να προσθέτει την καρδιά του πάνω σε αυτό. Τον κόσμο του, τις σκέψεις του.
      Αναρωτιέσαι και φοβάσαι αν θα ανταποκριθείς. Είναι δυνατόν; "Διαψεύστηκες" πανηγυρικά με το 7ο κεφάλαιο που φέρει τη σφραγίδα της πένας και της σκέψης σου το δημιούργημα.
      Να είσαι καλά Μαριάνα μου. Σε ευχαριστώ πολύ.

      Διαγραφή
  27. Πόσο όμορφο κείμενο!!!
    Ένα παιχνίδι με τους στοίχους που κάνω κι εγώ με το μυαλό χωρίς να τα γράφω πουθενά. Δεν έχω την δική σας ικανότητα και γιαυτό ταφηνω να φεύγουν. Τώρα που ανακάλυψα το blog σας θα το επισκεπτομαι συχνά. Καλή συγγραφική συνεχεια
    Ειρήνη Σ
    Δημιουργιες ψυχης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Καλησπέρα σου Ειρήνη μου και καλώς όρισες σε τούτο το δικτυακό σπιτικό μου. Χαρά και τιμή μου η παρουσία σου. Ενθαρρυντικά τα λόγια σου και ζεστή η παρουσία σου. Σε ευχαριστώ πολύ. Θα χαρώ ειλικρινά να σε βλέπω εδώ. Καλό καλοκαίρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή