H ζωή είναι δώρο. Σαν ένα σπιτικό ηδύποτο σε ακριβό σκαλιστό ποτηράκι, γεμάτο γεύσεις

Τετάρτη 17 Οκτωβρίου 2018

Όμορφη Έκπληξη και Ευχαριστίες

Καλησπέρα σε όλη την ομήγυρη. Ελπίζω να σας βρίσκω καλά και με διαθέσεις δημιουργικές. Χθες είχα μια πολύ ευχάριστη έκπληξη με την άφιξη ενός δέματος από το Ταχυδρομείο.

Θυμάστε τον διαγωνισμό που έκανε η καλή μας φίλη Μαρία-Έλενα με θέμα το καλοκαίρι ; 
Αν δεν το θυμάστε δείτε όλες τις συμμετοχές εδώ:

Είχα την τιμή τότε να συμμετάσχω στον διαγωνισμό με την παρακάτω φωτογραφία μου


Πόσο μάλλον είχα την μεγαλύτερη χαρά να την τιμήσουν οι Φίλοι με την επιλογή τους.

Πόση χαρά ένιωσα σαν παρέλαβα τα όμορφα ΔΩΡΑ από την Μαρία-Έλενα που διοργάνωσε τον καλοκαιρινό αυτό διαγωνισμό.

Ιδού λοιπόν:


Δια Χειρός λοιπόν της φίλης μας Μια Πετσέτα με αυτήν την πολύ όμορφη χειροποίητη διακόσμηση με πανέμορφα καραβάκια. Και επίσης ένα πολύ όμορφο μπρελόκ σε θαλασσινή "έκδοση".

Μαρία μου, σε ευχαριστώ πολύ για τα δώρα σου. Να είσαι πάντα καλά και να δημιουργείς.


42 σχόλια:

  1. Να τα χαρείς Γιάννη μου. Κι από όσο θυμάμαι είχε βγει πρώτη η φωτογραφία σου ναι;
    Πάντα δημιουργικός και ενεργός στην μπλογκογειτονιά μας
    Και η Μαρία Έλενα χρυσοχέρα
    Φιλιά πολλά και στους δυο σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άννα μου ναι,
      σε ευχαριστώ πολύ. Να ξέρεις ότι αυτή η όποια δημιουργικότητα οφείλετε και στη δική σας αγάπη και παρουσία.
      Να περνάμε όμορφα και να χαμογελάμε. Φιλιά.

      Διαγραφή
  2. Καλησπέρα Γιάννη μου
    Καλώς τα δέχτηκες αυτά τα υπέροχα δώρα
    Πάντα τέτοια!!!!!

    Σε φιλώ από καρδιάς ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όμορφες στιγμές μεταξύ μας στην δικτυακή γειτονιά Ελένη μου.
      Να είσαι καλά, σε φιλώ κοπέλα μου.

      Διαγραφή
  3. Γιάννη, πολύ όμορφη η φωτογραφία σου, δεν έχω δει τις υπόλοιπες αλλά σίγουρα αυτοί που ψήφισαν, είχαν κάτι καλό "στις οθόνες τους".... Νοσταλγία, χρώματα θερμά και ψυχρά, σίγουρα μια εικόνα που σε όλους μας κάτι θυμίζει. Πάντα τέτοια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βασίλη μου,
      σε ευχαριστώ πολύ αγαπητέ φίλε. Μπορείς να δεις όλες τις συμμετοχές στο σύνδεσμο που έδωσα. Ευχαριστώ πολύ ειλικρινά.
      Να είμαστε καλά να ζούμε φίλε. Καλό βράδυ.

      Διαγραφή
  4. Πήρα κι εγώ σήμερα το δικό μου. Να το χαρείς, Γιάννη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α Ωραία !!! όμορφες στιγμές λοιπόν γεμάτες χαμόγελο και ανθρώπινα αισθήματα.
      Ευχαριστώ Αλεξάνδρα μου. Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  5. Χαίρομαι που σου άρεσαν τα δωράκια μου Γιάννη. Έκανα και εγώ ανάρτηση την πετσέτα σου που κεντησα με τα χεραχερ μου. https://maria-elena-jewellery.blogspot.com/2018/10/blog-post_17.html?m=1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ. Να είσαι καλά, να δημιουργείς πάντα και να χαρίζεις όμορφες στιγμές.

      Διαγραφή
  6. Χαιρετώ τα παιδιά!

    Για τη φωτογραφία σου, Γιάννη, τα είχαμε πει και όταν την είχες "ανεβάσει". Τα "σπάει", που λένε και οι νεότεροι.. Τα δωράκια, όμως, της Μαρίας - Έλενας, καθώς πέρα από χαριτωμένα είναι και έργα χειρών, είναι κάτι που σπανίζει - και γι' αυτό αξίζει! :-)

    Οι κοινότητες, που φτιάχνουν άλλο γαλαξία.. που λέει και ο Σαββόπουλος.

    Να είσαστε καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοινότητες γεμάτες ανθρωπιά, ζεστά αισθήματα και δημιουργικές εμπνεύσεις Διονύση μου.
      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ αγαπητέ φίλε. Να είσαι πάντα καλά.

      Διαγραφή
  7. Πανέμορφη η πετσέτα που κέντησε για σένα η φίλη μας, Γιαννη μου!
    Να χαρείς το δωράκι σου για την ωραιότατη φωτογραφία σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Μαριάννα μου !!!!
      για τα ζεστά λόγια και τις ευχές σου.
      Να είσαι καλά. Καλό ξημέρωμα καλή μου.

      Διαγραφή
  8. Είδα σήμερα τη φωτογραφία σου Γιάννη μου και πραγματικά είναι ονειρεμένη , σαν επαγγελματική κάρτα !! Το δώρο της Μαρία Ελενας είναι πολύ τρυφερό και κυρίως χειροποίητο !!Καλό σου ξημέρωμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νικόλ μου ευχαριστώ για τα καλά λόγια και τη στήριξη.
      Να είμαστε καλά να ζούμε τέτοιες όμορφες δημιουργικές και ζεστές στιγμές.
      Τα φιλιά μου.

      Διαγραφή
  9. Πολύ όμορφη πετσετούλα! Να τη χαρείς και συγχαρητήρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειρήνη μου να είσαι καλά.
      Σε ευχαριστώ πολύ. Όμορφο απόγευμα.

      Διαγραφή
  10. Φωτογραφία και δώρο, και τα δυο εξαιρετικά!
    Μπράβο και στους δυο σας Γιάννη.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου να είσαι καλά κορίτσι μου. Όμορφη μέρα να έχεις.

      Διαγραφή
  11. Μα τι ωραία πετσέτα είναι αυτή!
    Και το ψάρι μπρελόκ καταπληκτικό!
    Αλλά κι η φωτογραφία σου, άλλο πράγμα!
    Με γεια τα καλούδια κύριε Πιτ μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για τις ευχές σου Αρτίστα μου ! καλοδεχούμενες και ανθρώπινες. Καλή συνέχεια στη μέρα σου.

      Διαγραφή
  12. Ως ευαίσθητο αγοράκι Γιάννη μου, το τρυφερό δώρο-βραβείο, σου ήρθε κουτάκι!!!
    Η φωτογραφία σου ήταν πραγματικά πανέμορφη και εύχομαι πάντα τέτοια!

    ΑΦιλιά πάντα πολύ χαμογελαστά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όμορφες στιγμές Στεφανία μου ανάμεσα στη γειτονιά.
      Όμορφες και ανθρώπινες.
      Σε ευχαριστώ για τα αισθήματά σου που πάντα συνοδεύουν τη διάθεσή μου προσφέροντας στήριξη και το φως της σκέψης σου.
      Καλό ξημέρωμα να έχεις.

      Διαγραφή
  13. Την καλησπέρα μου Γιάννη. Συγχαρητήρια και πάλι. Τελικά δεν έχουμε νέα από τον τερμίτη και τον Θάνο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα σου Κώστα μου !
      ευχαριστώ φίλε. Όχι δεν υπάρχει κανένα νέο για τον Τερμίτη. Ο Θάνος θαρρώ έχει σελίδα στο facebook προσωπική, μπορείς να τον βρεις εκεί.
      Καλή συνέχεια να έχεις.

      Διαγραφή
  14. ΣΥΓΧΑΡΗΤΉΡΙΆ ΓΙΆΝΝΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΙΑ ΕΥΧΗ............... ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΚΕΡΔΊΖΕΙΣ ΣΕ ΟΛΑ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελενάρα μου !!!!
      καλώς όρισες κορίτσι μου ! τι ευχάριστη έκπληξη είναι αυτή ε ; κόπιασε ! κερνάω ποτάκι ή καφεδάκι.
      Ευχαριστώ ψυχή μου, να είσαι καλά και να περνάς όμορφα.

      Διαγραφή
  15. Καλησπέρα Γιάννη και απο αυτο το μπλογκ!
    Θαύμασα τωρα την εκπληκτική φωτογραφια σου στην φίλη Μαρια Έλενα!
    Συγχαρητηρια για την υπέροχη συμμετοχή σου να χαρείς τα πανέμορφα δωράκια της φίλης μας! Καλο Σ/Κ και να περνάς καλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Δήμητρα για την παρουσία σου ! να είσαι καλά.
      Κάθε όμορφη στιγμή εδώ στη γειτονιά έχει τη ζεστασιά της και την απολαμβάνουμε. Σε ευχαριστώ για όλα με πολλές ευχές.
      Να περάσεις σε περιμένω και από το CINEFIL
      https://cinefil-net.blogspot.com/

      Διαγραφή
  16. Όμορφοι άνθρωποι, όμορφα πράγματα! Συγχαρητήρια για τη φωτογραφία και πάλι, συγχαρητήρια και για το δώρο που είναι καμωμένο από τα ίδια τα χεράκια της φίλης Μαρίας-Έλενας (έχει και κοτζάμ μονόγραμμα!).
    Πολλά ζεστά φιλιά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου,
      ζεστή πάντα η παρουσία σου γεμάτη όμορφα συναισθήματα. Χαιρόμαστε αυτές τις στιγμές με την ζεστασιά τους.
      Να είσαι καλά και όμορφο Σ/Κ να έχεις.

      Διαγραφή
  17. Μπράβο ρε Γιάννη, πάντα νίκες και δώρα φίλων να έχεις στη ζωή σου!
    Το άξιζες και με το παραπάνω. Η φωτογραφία σου τα "σπάει".
    Και μπράβο στην Μαρία-Έλενα για το χειροποίητο δώρο της. Έχει άλλη αξία αυτό το δώρο.
    Την καλησπέρα μου Γιάννη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου !
      καλό Φθινόπωρο κορίτσι μου ! ναι, όλες αυτές οι δημιουργίες και οι χειρονομίες των φίλων είναι τόσο γλυκές και ανθρώπινες.
      Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Καλή βδομάδα καλή μου φίλη.

      Διαγραφή
  18. Τον διαγωνισμό τον είχα χάσει, αλλά λάτρεψα τη φωτογραφία σου απ' όταν την πρωτοείδα εδώ!Είναι πραγματικά υπέροχη!
    Να χαρείς τα δώρα σου!

    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου γλυκιά σε ευχαριστώ πολύ !
      Όμορφες και ανθρώπινες αυτές οι στιγμές με τις χειρονομίες των φίλων πραγματικά.
      Σε φιλώ και εύχομαι καλό ξημέρωμα.

      Διαγραφή
  19. εμ μπορούσε αυτή η φωτογραφία να μην τραβήξει καραβάκια !!!
    Φαντάζομαι την χαρά σου, πολύ γλυκιά η Μαρία Έλενα :)
    Φιλί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάνια μου ναι....! αλήθεια λες !
      πάντα μας δίνουν χαρά τέτοιες στιγμές και χειρονομίες εδώ στην συντροφιά μας.
      Καλή συνέχεια κορίτσι μου και να είσαι καλά.
      Φιλιά.

      Διαγραφή
  20. Καλώς σε βρήκα και πάλι κ.Γιάννη

    πολλά ωραία η φωτογραφία ,
    να χαρείς τα όμορφα δώρα της Μαρίας Ελενας
    Το Ι στην πετσέττα είναι το αρχικό σου Ι-Ιωάννης ή καμιά σχέση; Συγνώμη που ρωτώ, απλά απορία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δελφινάκι μου καλησπέρα. Μας είχες λείψει καλή μου φίλη. Όλα καλά ; το ελπίζω.
      Δεν ξέρω το πως το δημιούργησε η φίλη μας η Μαρία Έλενα, ίσως να είναι σύμπτωση.
      Ευχαριστώ καλή μου φίλη. Φιλιά.

      Διαγραφή
    2. Καλώς σας βρήκα
      Δόξα το Θεό μια χαρά όλα

      Διαγραφή
    3. Χαίρομαι κορίτσι μου. Εντάξει. Όλα καλά, προχωράμε.

      Διαγραφή