H ζωή είναι δώρο. Σαν ένα σπιτικό ηδύποτο σε ακριβό σκαλιστό ποτηράκι, γεμάτο γεύσεις

Πέμπτη 25 Οκτωβρίου 2018

Στον Συγγραφικό Κόσμο του WATTPAD

Όλοι μας νομίζω, λίγο ή πολύ, έχουμε μέσα μας ένα μικρό συγγραφικό "δαίμονα" να μας "βασανίζει".
Άλλοτε ήπια και άλλοτε βασανιστικά. Νομίζω πολλοί από εσάς έχετε νιώσει κατά καιρούς να φουντώνει στη διάθεσή σας μια εσωτερική παρόρμηση συγγραφής. Είτε σε πεζό είτε σε ποιητικό λόγο.
Πόσες φορές έχουμε νιώσει την ανάγκη να εκφραστούμε δημιουργικά και συγγραφικά.
Είναι ευλογία που εδώ η δικτυακή μας γειτονία, μας προσφέρει, με τα όμορφα λογοτεχνικά της δρώμενα την ευκαιρία να αναδείξουμε τις προσωπικές συγγραφικές μας παρορμήσεις.

Εδώ στο "ΗΔΥΠΟΤΟΝ" έχω ξεχωριστές στήλες, μέσα από τις οποίες μπορείτε να διαβάσετε, να κρίνετε και να σχολιάσετε τις συγγραφικές μου απόπειρες.

Αυτή τη φορά έκανα ένα βήμα παραπάνω. "Άπλωσα τα φτερά μου" στον on line κόσμο του:

WATTPAD





Το WATTPAD είναι μια ελεύθερη δικτυακή πλατφόρμα, στην οποία μπορείς να αναρτήσεις on line προσωπικά συγγραφικά έργα κάθε είδους και να τα εκθέσεις στην δικτυακή κοινότητα.
Φυσικά τα πνευματικά δικαιώματα είναι κατοχυρωμένα με τους νόμιμους τρόπους.

Αποφάσισα λοιπόν να ανεβάσω κάποιες συγγραφικές μου δουλειές εκεί σε ανοιχτή ανάγνωση και κρίση μέσα από την προσωπική μου σελίδα.
Μπορείτε, αν θέλετε, να επισκεφθείτε αυτήν την σελίδα στην οποία θα παρακολουθείτε τα όποια έργα ανεβάζω εδώ:


Είναι ένα "πείραμα" όλο αυτό, που θα ξεκινήσει. Δεν ξέρω που θα καταλήξει και αν θα μακροημερεύσει. Θα εξαρτηθεί από πολλές παραμέτρους, διαθέσεις και δυνάμεις.
Θεώρησα καλό να το μοιραστώ μαζί σας όπως όλες αυτές μας τις δημιουργίες.

Να ξεκαθαρίσω ότι εδώ, το "ΗΔΥΠΟΤΟΝ" αποτελούσε και θα αποτελεί τον πρώτο χώρο καταχώρησης και δημοσίευσης κάθε προσωπικής μου συγγραφικής δημιουργίας. 




44 σχόλια:

  1. Ωωω, ανοίγουμε τα φτερά μας, Γιάννη; Δεν έχω ασχοληθεί, δεν το ξέρω το wattpad, που μου φαίνεται πολύ ενδιαφέρουσα ιδέα για όποιον έχει το "σαράκι" της γραφής.
    Βέβαια, κι εδώ, στο αγαπημένο λικεράκι σου, δεν περνάμε άσχημα. Μια και θα τα βάζεις εδώ πρώτα, όσοι σχολιάζουν θα είναι η ..άτυπη προέγκρισή σου για τη διαδικτυακή πλατφόρμα!
    Ευχές, λοιπόν, για να πάει κατ' ευχήν η δοκιμή και να σου δώσει βαθιές χαρές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Διονύση μου ευχαριστώ για την ενθάρρυνση και τις ευχές. Εντάξει, μια δοκιμή θα είναι για άνοιγμα των πλαισίων ανάγνωσης σε άλλους χώρους. Θα το δω πως θα πάει και θα αποφασίσω. Φυσικά εδώ, με τα λικεράκια μας και την εξαίρετη παρέα θα είναι το πρωτογεννές εκείνο κύταρρο επαφής και ζύμωσης.
      Ευχαριστώ αγαπητέ μου φίλε για όλα.

      Διαγραφή
  2. Καιρός ήταν. Άντε με το καλό. ΄Όμως δεν έχεις βάλει ακόμη τίποτε έτσι;Δεν έχεις ανεβάσει θέλω να πω κάτι γιατί πατώντας το λινκ ''τα έργα μου'' δεν μου δείχνει κάτι.
    Όμορφα. Άντε χαλαρά και δημιουργικά
    Καλή αρχή και εύχομαι αποδοχή των έργων σου, όπως το αξίζεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άννα μου, έχω βάλει ! ήδη ένα μικρό διήγημα από τα παλιά δικά μας εδώ. Αν δεν δείχνει κάτι, δεν ξέρω, πρέπει να το δω. Έχω τον σύνδεσμο στην προσωπική μου σελίδα στο facebook μπορείς να τον δεις.
      Ευχαριστώ πολύ Άννα μου για τις ευχές αλλά και την ενεργή σου στήριξη σε όλη αυτή την προσπάθεια.
      Φιλιά.

      Διαγραφή
    2. Και εμένα δεν μου έβγαλε κάτι, αλλά έκανα αναζήτηση με το όνομα Giannis Pit και κάτι μου έβγαλε, η Πίπη ξέρει κι άλλο μονοπάτι!
      Εύχομαι καλή επιτυχία σε αυτό το νέο εγχείρημα, Γιάννη μου, αλλά εγώ θα σε διαβάζω εδώ, μάλλον. Η δύναμη της συνήθειας, βλέπεις...
      Να έχεις ένα όμορφο απογευματόβραδο

      Διαγραφή
    3. Pippi μου σε ευχαριστώ πολύ καλή μου. Εννοείται ότι εδώ θα είναι ο χώρος ...δημιουργίας και πρώτης ανάρτησης. Απλά επειδή έρχονται κάποια έργα που είναι μεγάλα σε έκταση, βοηθάει το wattpad με την έννοια ότι υποστηρίζει δημοσιεύσεις σε επεισόδια-κεφάλαια.
      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για όλα. Καλό απόγευμα να έχεις.

      Διαγραφή
    4. https://www.wattpad.com/user/GiannisPit
      Σε βρήκα!!
      Καλή συνέχεια

      Διαγραφή
    5. Ευχαριστώ πάρα πολύ Άννα μου, το είδα. Να είσαι καλά κορίτσι μου.

      Διαγραφή
  3. Καλησπέρα Γιάννη!
    Με το καλο να σου ευχηθώ και εγω και καλή αρχή!
    Πάντα επιτυχίες στο συγγραφικό ταλέντο σου!
    Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Δήμητρα καλή μου φίλη. Να είσαι καλά ! Πάντα παρούσα και πάντα με την ενθάρρυνσή σου. Θα το παλέψουμε. Να είσαι καλά με όμορφη συνέχεια.

      Διαγραφή
  4. Με το καλό όλα τα καινούρια, Γιάννη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πάρα πολύ Αλεξάνδρα μου. Πάντα για τη θετική σου αύρα.
      Καλό ξημέρωμα να έχεις.

      Διαγραφή
  5. Καλή αρχή και καλές δημιουργίες! Πάντα ορεξάτος και με διάθεση να γράφεις :)
    Άλκηστη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άλκηστη καλώς όρισες ! σε ευχαριστώ πολύ για την τιμή της επίσκεψης και του σχολίου σου. Να είσαι καλά για την ενθάρρυσνή σου. Συνεχίζουμε. Καλό σου βράδυ.

      Διαγραφή
  6. Καλή επιτυχία φίλε Γιάννη .
    Εύχομαι να διαβάσουμε πολλά και καλά έργα σου.
    Να είσαι καλά .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Ρένα μου. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ καλή μου φίλη. Να είσαι καλά.

      Διαγραφή
  7. Μπράβο Γιάννη μου καλή αρχή! Και καλό μας διάβασμα! Καλή δημιουργική συνέχεια, φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαίρη μου ευχαριστώ πολύ. Να είσαι καλά κορίτσι μου. Πάντα παρούσα, πάντα συμμέτοχος και συνοδοιπόρισσα σ' αυτήν την πορεία. Καλά να είμαστε. Όμορφο βράδυ.

      Διαγραφή
  8. Απαντήσεις
    1. Μάνια μου σε ευχαριστώ ολόψυχα για την ευχή αλλά και την άμεση ....επιβίβαση στο καραβάκι ! θα δούμε πόσο και πως μπορεί να ταξιδέψει. Σε κάθε περίπτωση θα έχουμε να λέμε για μια όμορφη βόλτα έτσι για το κέφι μας. Σε φιλώ.

      Διαγραφή
  9. Τελικά αυτό το διαδίκτυο είναι πιο χρήσιμο απ΄όσο κανείς μπορούσε να φανταστεί όταν πρωτοξεκίνησε... και τώρα αυτή η νέα πλατφόρμα είναι εξαιρετική ιδέα για όσους θέλουν να κάνουν γνωστά τα έργα τους, καλή συνέχεια Γιάννη μου και καλή επιτυχία!

    ΑΦιλιά με πολλά πολλά μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμπειρίες ψάχνουμε Στεφανία μου ! εμπειρίες και τρόπους να "ανοίξουμε τα φτερά μας". Είναι κάτι που το χρειαζόμαστε όλοι, καθένας για το δικό του λόγο και από το δικό του μετερίζι.
      Θα δοκιμάσουμε λοιπόν και τούτο το "καλούδι" και θα δούμε.
      Παίρνω στη σάκα τις ευχές σου συνοδεία γλυκιά Στεφανία μου. Να είσαι καλά.
      Φιλάκια.

      Διαγραφή
  10. Καλή αρχή Γιάννη. Εύχομαι μέσα κι από αυτή την εμπειρία, να αποκομίσεις όσα ποθείς και πολύ χαρά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρίνα μου, το παλεύουμε. Όλοι μαζί εμπνέουμε ο ένας τον άλλο. Στηρίζει ο καθένας τον άλλον. Μια σπείρα δημιουργίας.
      Ευχαριστώ ψυχή μου. Να είσαι καλά για τα λόγια σου.

      Διαγραφή
  11. Καλή αρχή Γιάννη μου!
    Είμαι ήδη εκεί, πήγα από το φβ και διάβασα το πρώτο κεφάλαιο του Political Correct που όλα δείχνουν ότι θα είναι καταπληκτικό μυθιστόρημα!
    Βρήκα κι ένα μικρό διήγημα δικό σου, που θα το διαβάσω αργότερα!
    Εύχομαι τα καλύτερα!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου καλησπέρα σου.
      Κατ αρχήν ευχαριστώ για τον πολύτιμο χρόνο σου. Το μικρό διήγημα το είχα δημοσιεύσει παλιότερα στο "ΗΔΥΠΟΤΟΝ" όπως επίσης και το "POLITICAL CORRECT"
      Βέβαια τώρα υπάρχει η σχετική αναβάθμιση και επεξεργασία με τις τελευταίες διορθώσεις και παρεμβάσεις. Να ξέρεις ότι θα ακολουθήσει και η συνέχεια.
      Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία μου να είσαι καλά για όλα.

      Διαγραφή
  12. Γιάννη μου, εύχομαι κάθε επιτυχία στο καινούργιο σου εγχείρημα!! Θα δημιουργήσω λογαριασμό για να σε διαβάζω!
    Σε φιλώ καλέ μου φίλε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ βρε Μαρίνα μου ! τι να πω ! να σε ευχαριστήσω απ την καρδιά μου καλή μου φίλη. Για όλα. Και την ενθάρρυνση και τη στήριξη. Καλή βδομάδα κορίτσι μου.

      Διαγραφή
  13. Πραγματικά σε θαυμάζω, νοιώθω πάντα θαυμασμό για πολύπλευρους ανθρώπους με...πολύπλευρες ανησυχίες που βάζουν τα πιστεύω και τα σχέδια τους σε πρώτη μοίρα και παλεύουν να τα εφαρμόσουν. Θα μπω να το δω το απόγευμα γιατί συνήθως το πρωί η ώρα μου στον υπολογιστή διαρκεί όσο ..ένας καφές!!!Να..βγάλω το καπέλο φεύγοντας λοιπόν και καλή σου μέρα σύντροφε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παίρνω τις ζεστές σου ευχές Γεωργία μου συντροφιά εξαιρετική σε κάθε δημιουργική προσπάθεια. Να ξέρεις ότι καθένας μας εδώ έχει να πάρει τη δύναμη του άλλου. Σαν ντόμινο λειτουργεί αυτή η θετική παρακίνηση.
      Σε ευχαριστώ πολύ Γεωργία μου. Μεγάλη τιμή τα λόγια σου.

      Διαγραφή
  14. Καλή αρχή Γιάννη μου! Και... εις ανώτερα θα έλεγα μάλιστα. Είθε να πάρουμε κάποτε έργα σου στα χέρια μας με τη μυρωδιά του χαρτιού!...
    Καλή, δημιουργική συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λία μου ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και τις ευχές σου. Απ την καρδιά μου. Με τη θετική σου αύρα έχεις βάλει και εσύ το χεράκι σε όλη αυτή την αύρα να το ξέρεις.
      Τα φιλιά μου.

      Διαγραφή
  15. Καλή αρχή Γιάννη μου και ακόμα καλύτερη συνέχεια να έχεις!
    Έχει πάρει το μάτι μου ξανά (από δημοσιεύσεις άλλων φίλων) το wattpad, δεν το έψαξα πολύ ζεστά όμως να δω περί τίνος πρόκειται σαν πλατφόρμα. Με την πρώτη ευκαιρία θα το κάνω.
    Πάντα δημιουργικός να είσαι και να συνεχίσεις να εκφράζεσαι. Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλλη μου,
      και εγώ από φίλες εδώ την ανακάλυψα. Τώρα προσπαθώ να ανιχνεύσω τα μονοπάτια της. Θα δούμε κορίτσι μου. Καλό βράδυ να έχεις και σε ευχαριστώ για τις ζεστές σου ευχές.

      Διαγραφή
  16. Καλοτάξιδος Γιάννη μου στο wattpad, χαίρομαι γιά την διάθεσή σου ν΄ανοίξεις τα φτερά σου και γιά άλλους προορισμούς...Δεν υπάρχουν όρια στην δημιουργική διάθεση και είναι πραγματικά ευτύχημα η δυνατότητα να μοιραστείς τα γραπτά σου με όσο το δυνατόν περισσότερους αναγνώστες....και να αποκομίσεις την μέγιστη ικανοποίηση. Πολλές εγκάρδιες ευχές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κλαυδία μου,
      ευχαριστώ ολόψυχα για τις τόσο ζεστές σου ευχές.
      Δοκιμές κάνουμε καλή μου φίλη και ανοίγματα και σε άλλο κοινό. Αυτό φυσικά δεν σημαίνει την οποιαδήποτε απομάκρυνσή μας από εδώ.
      Να είσαι καλά, με υγεία και όμορφα όνειρα.
      Φιλιά.

      Διαγραφή
  17. Καλή αρχή Γιάννη μου θα ψάξω να σε βρω και εκεί αν και η πρώτη απόπειρα απέτυχε.
    Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα σου Ελένη μου.
      Για δες αυτό εδώ το λινκ που νομίζω ότι θα σε οδηγήσει στο προφίλ μου εκεί:
      https://www.wattpad.com/user/GiannisPit
      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ και εύχομαι ειλικρινά τα καλύτερα.

      Διαγραφή