H ζωή είναι δώρο. Σαν ένα σπιτικό ηδύποτο σε ακριβό σκαλιστό ποτηράκι, γεμάτο γεύσεις

Σάββατο 8 Ιουνίου 2019

"Raymond και Nantine" (Νουβέλα) Μέρος 2ο


Αγαπημένες Φίλες και Φίλοι,
Συνεχίζουμε σήμερα, στο 2ο αυτό μέρος, την δημοσίευση του remake της Νουβέλας "Ραίημοντ και Ναντίν".


Σήμερα θα συνεχίσετε με τα:

Κεφάλαιο 3:  "Γκάμπριελ"

Κεφάλαιο 4:  "Ερωτικά μονοπάτια στην καταιγίδα"

Τα κεφάλαια, όπως έχω πει, αναρτώνται σε κανονική σειρά, το ένα κάτω από το άλλο στην διεύθυνση εδώ, απ όπου μπορείτε να τα διαβάσετε:

Raymond & Nantine 




Τι άλλο σας έχω τώρα;
Δώρα, δώρα, δώρα!!!

Δεν μπορώ να σας κρύψω τα δώρα που παρέλαβα από δύο εξαίρετες φίλες της συντροφιάς μας.
Δώρα τυλιγμένα με μεγάλη χαρά και αγάπη.

Πάμε να τα ξετυλίξουμε:

Με μεγάλη μου χαρά και συγκίνηση!

Τα Υπέροχα Δώρα της Αριστέας μας
για την θέση μου στο  23ο Συμπόσιο Ποίησης!!!


Ένα πανέμορφο Βιβλιόκουτο με το είδος της διακόσμησης που λατρεύω με τα αντίστοιχα καλούδια και την καρτούλα της










 Αριστέα μου, δεν έχω λόγια να σε ευχαριστήσω πραγματικά για ότι μας χαρίζεις μέσα από αυτό το δρώμενο αλλά και την προσωπική σφραγίδα της τέχνης και της καρδιάς σου στα δώρα σου.


 Συνεχίζουμε το ξετύλιγμα και...


 Ένα πανέμορφο κουτί γεμάτο δώρα από την αγαπημένη μας φίλη την Μία


Τι να πρωτοδιαλέξει κανείς! 
Ένα πακέτο με όμορφα, χρηστικά δώρα με πολλές ευχές για το Πάσχα.

Μία μου σε ευχαριστώ απ την καρδιά μου!
Ειλικρινά, πάντα με συγκινείς για το χαμόγελο και την καλή σου καρδιά.

Ας είμαστε καλά, όλοι μας, να ζούμε τέτοιες όμορφες και ζεστές στιγμές.





16 σχόλια:

  1. Να είσαι καλά κι εσύ και οι φίλες που σου έστειλαν τα πανέμορφα δώρα σου και να τα χαρείς Γιάννη μου :)
    Τη νουβέλα σου θα τη διαβάσω κάποια στιγμή που θα καταφέρω να βρω την ησυχία μου. Προς το παρόν έχω ευχάριστα τρεχάματα Γιάννη μου :)
    Πολλά φιλιά και καλό Σαββατοκύριακo!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου,
      στα ευχάριστα τρεχάματα φυσικά και δίνουμε απόλυτη προτεραιότητα. Μην έχεις το παραμικρό άγχος. Εμείς εδώ δεν χανόμαστε. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για όλα και να περνάς όμορφες στιγμές.

      Διαγραφή
  2. Να θαυμάσω αυτά τα πολύτιμα δώρα που πήρες απ' τις χρυσοχέρες φίλες μας και να ευχηθώ καλή συνέχεια στις δημιουργίες σου Γιάννη μου. Θα πάρω το χρόνο μου, για να διαβάσω με ησυχία το δεύτερο μέρος του remake, για να απολαύσω την ατμόσφαιρα και την πλοκή.
    Καλό σαββατόβραδο Γιάννη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με την άνεσή σου Μαρία μου! χωρίς άγχος και πίεση.
      Ναι τα δώρα ήταν πανέμορφα. Σε ευχαριστώ καλή μου φίλη για τα καλά και όμορφα λόγια σου. Να είσαι καλά και πορευόμαστε.

      Διαγραφή
  3. Όμορφα δώρα και μπράβο στα κορίτσια. Να τα χαρείς Γιάννη μου και πάντα νικητής.
    Διάβασα το 3ο και 4ο κεφάλαιο της νουβέλας.Ομολογώ μου άφησε ερωτηματικά σχετικά με την οντότητα της Ναντίν. Έντονα συναισθήματα που σε κάνουν να βυθίζεσαι μέσα σ' ένα κόσμο σκοτεινό,γεμάτο μυστήριο. Ένα ακραίο ερωτικό πάθος που μπλέκει τη διαίσθηση με την ακατανίκητη έλξη. Άριστα δοσμένο....ωστόσο έχουμε δρόμο ακόμη
    Εν αναμονή της συνέχειας.
    Καλή Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννίκα μου καλησπέρα σου,
      χαίρομαι πάρα πολύ που διάβασες την συνέχεια στην Νουβέλα. Ναι έχουμε δρόμο ακόμα. Βρισκόμαστε σε ένα κλίμα σύγχυσης, αβεβαιότητας όπου η αλήθεια μπερδεύεται με το ψέμμα. Θα έχουμε την ευκαιρία να τα δούμε στην άμεση συνέχεια.

      Τα δώρα όμορφα, τρυφερά, γεμάτα χαρές και ανθρωπιά. Όπως όλη η συντροφιά εδώ. Την καλησπέρα μου. Όμορφη Κυριακή να έχεις.

      Διαγραφή
  4. Τι υπέροχα δώρα είναι αυτά!!! Να τα χαρείς Γιάννη μου! Το μεσημέρι θα διαβάσω τα κεφάλαια με πολύ ενδιαφέρον! Ευχαριστούμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειρήνη μου, περιμένω τις εντυπώσεις σου!
      Σε ευχαριστώ πολύ για όλα αγαπημένη μου φίλη. Καλή συνέχεια.

      Διαγραφή
  5. Δώρα δίνεις, δώρα παίρνεις Γιάννη μου και δώρα φυσικά δεν είναι μόνο τα υλικά!
    Δώρο το ανάγνωσμα σου, δώρο το ποίημα σου και δώρο σε όλους μας, η κάθε σου συμμετοχή σε δρώμενο!
    Να τα χαρείς τα δώρα σου, γιατί τα αξίζεις!
    Πολλά και τα χαρούμενα ΑΦιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένη μου φίλη. Αγαπημένη μας "δασκάλα" στο πνεύμα και στις σκέψεις. Σε ευχαριστώ πολύ! Τα δώρα, πάνω απ όλα είναι της καρδιάς. Αυτή που μας δένει όλους εδώ. Και ύστερα έρχονται οι δημιουργίες.
      Χαίρομαι και απολαμβάνω κάθε στιγμή μαζί σας και το ξέρεις.
      Καλή βδομάδα να έχεις.

      Διαγραφή
  6. θα συμφωνησω απολυτα φιλε μου με την Στεφανια απο πανω...ότι συναισθημα δινεις με την καρδια σου επιστρεφεινπίσω πολλαπλασιο και αυτο ακριβως γινεται και σ αυτην την παρεα που γενηθηκε μεσα απο τα δρωμενα και οχι μονο...ο καθενας καταθετει την αγαπη του για αυτο που κανει... και όλοι οι άλλοι χαιρόμαστε να το βλεπουμε.. να το διαβαζουμε.. και να στιριζουμε αυτες τις προσπάθειες όποιες και να ειναι αυτες...
    Την νουβελα θα την διαβαζω τις ελευθερες ωρες μου..που σηνηθως ειναι τις μικρες ωρες..
    Να εισαι καλα καλο σου ξημερωμα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρούλα μου καλησπέρα σου,
      η αγάπη είναι να δίνεται, να μοιράζεται, να κυκλοφορεί σαν άρωμα ανάμεσά μας. Αυτό είναι το ομορφότερο συναίσθημα για να το ζούμε.
      Πάρε το χρόνο σου αγαπημένη μου φίλη. Δεν υπάρχει πίεση, όλα είναι εδώ.
      Όμορφη να είναι η μέρα σου.

      Διαγραφή
  7. Γεια σου βρε Γιάννη με τα ερωτική σου νουβέλα αλλά και τα καλούδια που σε στολίζουν :)
    Σε φιλώ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα εκεί Μάνια μου! Ευχαριστώ για τα λογάκια και τις ευχές. Όμορφη μέρα να σας ξημερώσει. Φιλάκια.

      Διαγραφή
  8. Καλέ πάλι γέμισες όμορφα δωράκια? Α, μπράβο φίλε μου. Είδες για να είσαι καλός άνθρωπος? Οι φίλες σου σ' αγαπάνε! Χα, χα. Να τα χαρείς, φίλε μου, και θα χαρώ να δω τις δημιουργίες σου. Πανέμορφο το βιβλιόκουτο της Αριστέας. Πολλά φιλιά, Γιάννη μου, και συνέχισε έτσι δημιουργικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ σε ευχαριστώ Μία μου!
      Για όλα. Και για τη δική σου καλή καρδιά και την ευγένειά σου. Είναι όμορφα συναισθήματα αυτά να τα μοιράζεται κάποιος.
      Καλό σου απόγευμα καλή μου φίλη.

      Διαγραφή