H ζωή είναι δώρο. Σαν ένα σπιτικό ηδύποτο σε ακριβό σκαλιστό ποτηράκι, γεμάτο γεύσεις

Κυριακή 16 Ιουνίου 2019

"Raymond και Nantine" (Νουβέλα) Μέρος 3ο








Αγαπημένες Φίλες και Φίλοι,
Συνεχίζουμε σήμερα, στο 3ο αυτό μέρος, την δημοσίευση του remake της Νουβέλας "Ραίημοντ και Ναντίν".


Σήμερα θα συνεχίσετε με τα:

Κεφάλαιο 5: Ένας ντετέκτιβ ψάχνει

Κεφάλαιο 6:  Μια απροσδόκητη επίσκεψη

Τα κεφάλαια, όπως έχω πει, αναρτώνται σε κανονική σειρά, το ένα κάτω από το άλλο στην διεύθυνση εδώ, απ όπου μπορείτε να τα διαβάσετε:

Raymond & Nantine 

Καλή σας ανάγνωση





4 σχόλια:

  1. Γιάννη, διάβασα μερικά κεφάλαια, πολύ έντονα περιγραφικό και ερωτικό, δεν ξέρω αν αυτό το είδος της λογοτεχνίας μου αρέσει, εννοώ αυτή η λεπτομεριακή περιγραφή ερωτικών κινήσεων, θα έλεγα πως γενικά δεν είμαι αυτού του στυλ, μ αρέσει πιο πολύ να επικεντρώνω πχ στην ψυχολογία, κι ανάλογα θέλω να διαβάζω, όμως το αποδέχομαι γιατί αυτό, εξ ολοκλήρου είσαι εσύ.
    Ατμόσφαιρα άψογη, καθαρή, όλα λέγονται με το όνομα τους, οι ήρωες έχουν γεννητικές ορμές και τις δείχνουν στην υπερβολή τους μπορώ να πω.
    Είναι το καθρέφτισμα της ψυχής σου, είναι Γιάννης κι αφού σ αγαπάμε, αγαπάμε κι αυτό!

    Εύχομαι και σε άλλες γραφές!!!
    Έχεις την καλησπέρα μου :-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στέλλα μου,
      κατανοώ και σέβομαι απόλυτα τι λες. Ναι, στην νουβέλα εδώ υπάρχουν σε δύο κεφάλαια δυνατές ερωτικές σκηνές. Θα τις συναντήσεις μόνο εκεί καθώς το όλο και λοιπό έργο εστιάζει στο βάθος ψυχής και των διεργασιών που γίνονται εκεί. Μην ξεχνάμε ότι έχουμε να κάνουμε με ένα ερωτικό θρίλερ δυνατό που θα σε πάει σε μονοπάτια καθόλου ...βατά. Θα το δεις.
      Σε φιλώ, ευχαριστώ για το χρόνο σου και τι να πω για τα λόγια σου, ειλικρινά.
      Με όλη μου την αγάπη.

      Διαγραφή
    2. Το διάβασα μέχρι εκεί που το έχεις δημοσιεύσει, ααα Γιάννη μου τελικά τί θα έχανα αμα έμενα στην πρώτη εντύπωση!
      Αγωνία τώρα για τους ρόλους που παίζει ο καθένας από τους ήρωες σου..
      Ωωω γράφεις υπέροχα!!!!!!!!!!!!
      Μ αρέσει!

      Διαγραφή
    3. Στέλλα μου στο είπα!
      Η Ερωτική σκηνή αναπαριστά το τι συμβαίνει στον κόσμο της ηρωίδας. Από εκεί και πέρα σε περιμένουν ....εκπλήξεις και αγωνία. Πιστεύω να ανταποκριθώ στις προσδοκίες σου.
      Σε φιλώ, ευχαριστώ για το χρόνο που μου αφιερώνεις και καλή βδομάδα κορίτσι μου.

      Διαγραφή