H ζωή είναι δώρο. Σαν ένα σπιτικό ηδύποτο σε ακριβό σκαλιστό ποτηράκι, γεμάτο γεύσεις

Τετάρτη 5 Ιουνίου 2019

Εκδήλωση παρουσίασης του βιβλίου της Κικής Κωνσταντίνου "Η Αγάπη δηλώνει Απών"



Αγαπημένοι μου φίλοι και φίλες,
Έχουν περάσει πια αρκετές μέρες από εκείνο το όμορφο Σάββατο 18 Μάη, έγινε η Εκδήλωση παρουσίασης του βιβλίου της αγαπητής μας φίλης, Κικής Κωνσταντίνου "Η Αγάπη δηλώνει Απών".

Για μένα αυτή η στιγμή ήταν ξεχωριστή για ένα απλό και ταπεινό λόγο. Με πρόσκληση της Κικής ήμουνα ένας από τους παρουσιαστές στο πάνελ της εκδήλωσης. Μια στιγμή ιδιαίτερα τιμητική αλλά, όπως επίσης αποδείχτηκε στη συνέχεια, όμορφη και ανθρώπινη. Μια εμπειρία διαφορετική για μένα που μου έδωσε την ευκαιρία να βρεθώ σε ένα όμορφο περιβάλλον, σε μια εκδήλωση που δεν είχα ζήσει ξανά. Ακόμα, το πιο σπουδαίο, με έφερε κοντά σε ανθρώπους με πολύ ζεστή και τρυφερή καρδιά. Φίλες και Φίλους καινούργιους, που είχα τη χαρά και την τιμή να γνωρίσω. 
Πρόσωπα είτε γνωστά μέσω της δικτυακής μας γειτονίας των bloggers είτε εντελώς νέους.
Ακόμα είχα τη χαρά να συναντήσω ξανά φίλους που είχα τη χαρά να έχω γνωριστεί μαζί τους.

Το πιο όμορφο το αφήνω στο τέλος:
Η Φυσική πλέον γνωριμία με την Κική Κωνσταντίνου. Μια γλυκύτατη νέα γυναίκα. Μια φωτεινή καρδιά που η επικοινωνία μας πλέον στον ίδιο χώρο απλά επιβεβαίωσε την άποψή μου για αυτήν.
Μια νέα γυναίκα που αγωνίζεται να δώσει, με την καρδιά της, αυτόν τον όμορφο εσωτερικό κόσμο που κουβαλάει στην ψυχή της. Που ανοίγει τα φτερά της να γράψει. Να εκφραστεί. Να δημιουργήσει.
Η Κική "μας" είναι ένας γλυκύτατος άνθρωπος, μια πολύ ζεστή νεαρή Γυναίκα, που το πρόσωπό της φεγγοβολεί ευγένεια, μετριοπάθεια, χαμόγελο και η καρδιά της είναι ανοιχτή στη δημιουργία και την έμπνευση.

Θα πω λίγα πράγματα για την εκδήλωση, όχι για να κάνω ένα απλό "ρεπορτάζ", άλλωστε έχετε μάθει για αυτήν, αλλά για να εκφράσω και τα δικά μου συναισθήματα όπως τα έζησα.

Η Εκδήλωση έγινε σε έναν φιλόξενο και ζεστό χώρο τέχνης. Στην "ΒΑΒΕΛ" (Λεωφ. Βασ. Σοφίας 87-Μαρούσι)



Στο πάνελ της εκδήλωσης, είχα την τύχη να είμαι ανάμεσα σε τέσσερις λαμπερές Γυναικείες παρουσίες και ζεστές καρδιές.  
Συντονίστρια στην εκδήλωση της παρουσίασης ήταν η Λουίζα Φρέρη, μια εξαίρετη παρουσία και άνθρωπος που είχα τη χαρά να γνωρίσω πρώτη φορά. Τις όμορφες απαγγελίες με την εκφραστική της φωνή έκανε η Χαρούλα Δουκουμέ, την οποία επίσης είχα την τιμή να γνωρίσω για πρώτη φορά και ήταν για μένα μια πολύ όμορφη στιγμή. Τέλος την γνωριμία μου συμπλήρωσε μια ακόμα εξαιρετική παρουσία που ήταν και ομιλήτρια. Η Σμαραγδή Μητροπούλου. Το πλούσιο βιογραφικό της απλά συμπλήρωσε μια πολύ ζεστή, ανθρώπινη καρδιά και άνθρωπος. Α.. Ομιλητής ήταν  και η ...αφεντιά μου. Φυσικά στο πάνελ ήταν και η τιμώμενη της βραδιάς! μα η Κική Κωνσταντίνου.







Επίσης είχα την τιμή και τη χαρά να γνωρίσω και άλλους καλεσμένους με την ίδια ζεστασιά και το χαμόγελό τους.



Όπως είπα παραπάνω, ιδιαίτερη χαρά προσφέρει και η στιγμή που συναντάς ήδη γνωστούς φίλους bloggers που τους βλέπεις ξανά.

Έτσι η αγαπημένη Μαρία Κανελλάκη ήταν εκεί παρούσα και είχα πάλι τη χαρά να την ξαναδώ από κοντά.

Κική Κωνσταντίνου-Μαρία Κανελλάκη-Σμαράγδα Μητροπούλου-Γιάννης Πιταροκοίλης



Ο Χώρος που φιλοξένησε την εκδήλωση ήταν πάρα πολύ ζεστός με ένα διακριτικό καλλιτεχνικό "άρωμα". Η "ΒΑΒΕΛ" Μου αρέσουν ιδιαίτερα τέτοιοι χώροι μέσα στους Δήμους της πόλης. Είναι κάτι που λείπει και τους έχουμε ανάγκη. Γεμάτους, δημιουργικούς και λειτουργικούς.




Ιδιαίτερη αναφορά θα κάνω σε ένα χαρισματικό, φωτεινό κορίτσι που γνώρισα από κοντά εκεί και είχε το Φωτογραφικό "πρόσταγμα" της εκδήλωσης.
Είναι μια φίλη μας από τον χώρο των bloggers. 
Μιλάω για την ΜΑΡΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟΥ όπως την γνωρίζουμε εδώ:

"ΣΥΛΛΕΓΩ ΣΤΙΓΜΕΣ"

Ένα ακόμα γλυκύτατο πλάσμα, που είναι χαρά να την γνωρίζει κανείς, να ζει τον πυρετό της δουλειάς και της δημιουργίας της. Αλλά και την ευγένειά της.




Για το Βιβλίο, αυτό καθ' εαυτό, δεν θα μιλήσω εδώ. Το έχω ήδη κάνει σε ξεχωριστή παρουσίαση σε αυτό μου το Ιστολόγιο εδώ:
Κυριακή Κωνσταντίνου: "Η Αγάπη δηλώνει απών"
Πιστεύω ότι η Κική, έχει δρόμο μπροστά της πλατύ για να ταξιδέψει ακόμα μακρύτερα. Να πλουτίσει τη δημιουργία της, να ανοίξει τα φτερά της.
Εμείς, οι φίλοι της εδώ και οι γνωστοί της σε πιο στενό επίπεδο, θα είμαστε κοντά της σε αυτά τα μονοπάτια.


Κική Κωνσταντίνου με τον εξαίρετο blogger φίλο μας "Γιάννη τον Σκρουτζάκο"




Κλείνοντας, μία ακόμα φορά έρχομαι να πω ότι πληθαίνουν στη γειτονιά μας οι αγαπημένοι μας φίλοι bloggers που ανοίγουν τα φτερά τους στην έκδοση των έργων τους σε μορφή βιβλίου. Αυτό είναι πάρα πολύ θετικό, είναι ανάσα ζωής, ειδικά σε μέρες γκρίζες, που πάει να κυριαρχήσει η αντίδραση, η αμετροέπεια και η μισανθρωπιά. Έτσι μπορεί να δοθεί μια συντεταγμένη απάντηση από όλους αυτούς τους ανθρώπους.

Πιστεύω ότι η δικτυακή γειτονιά θα σταθεί αρωγός δίπλα τους στον αγώνα τους, που είναι κοινή μας υπόθεση.

34 σχόλια:

  1. Καλημέρα Γιάννη μου
    Πάντα τέτοια εύχομαι. Η Κική είναι ένα νέο κορίτσι και νομίζω έχει να δώσει πολλά μέσω των γραπτών της. Μακάρι τέτοιες εκδηλώσεις να ομορφαίνουν την ζωή μας και την blogγειτονιά μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ αυτό είπα Ελένη μου ακριβώς.
      Η Δικτυακή δράση μπορεί να ανέβει επίπεδο και να αποκτήσει και εκδοτικό έργο. Αυτό είναι ένα ποιοτικό άλμα-να μιλήσω μαρξιστικά χαχαχα-και θεωρώ ότι το χρειαζόμαστε.
      Σε ευχαριστώ πολύ Ελένη μου, όμορφο καλοκαίρι να έχεις.

      Διαγραφή
  2. Το γράφω και θα το ξαναγράφω Γιάννη μου, όταν έχουμε γύρω μας τόσο καλούς φίλους μπορούμε να φτάσουμε εκεί που δεν το πάει ο νους μας!
    Η παρουσίαση μόνο απ΄τις φωτογραφίες "μίλησε" και μπράβο στην Κική που ξέρει να διαλέγει τους υποστηριχτές της!
    Πόσο θα μου άρεσε να σε παρακολουθούσα ζωντανά να κάνεις την παρουσίαση!
    Πολλά ΑΦιλιά καρδιάς και καλή μέρα εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στεφανία μου,
      ήταν και μένα μια απόπειρα να "ξετσουμίσω". Να βγω λίγο έξω στο χώρο. Το έχω και εγώ ανάγκη όπως όλοι. Οι δικτυακές γνωριμίες να γίνονται φυσικές όπου μπορούμε.
      Ίσως έχουμε τη χαρά να βρεθούμε σε κάποια άλλη συνάντηση τέτοια ή διαφορετική, θα το δούμε.
      Ειλικρινά σε ευχαριστώ πολύ για όλα. Σε φιλώ να είσαι καλά.

      Διαγραφή
  3. Πάντα τέτοια Γιάννη! Συγχαρητήρια στη φίλη μας Κική Κωνσταντίνου και μπραβο σε ολους σας που ήσασταν δίπλα της. Καλοτάξιδο το βιβλίο της Κικής μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειρήνη μου,
      ο λόγος και η καρδιά σου γλυκύτατη και καλοδεχούμενη πάντα. Είσαι κοντά μας, είσαι μέρος της παρέας μας και σε ευχαριστούμε ειλικρινά. Την αγάπη μου.

      Διαγραφή
  4. Γιάννη μου, αγαπημένε!
    Πόσο χαρούμενη με κάνεις για ακόμη μία φορά!
    Πόσο όμορφα μίλησες για την εκδήλωση αλλά και για όλους μας!
    Είσαι ένας υπέροχος άνθρωπος που χαράχτηκες στις καρδιές όλων μας!
    Και φυσικά, ένας αξιοθαύμαστος ομιλητής! Επιβεβαιώθηκα για την επιλογή μου! Ήμουν σίγουρη δηλαδή αλλά ξεπέρασες κάθε πιστεύω και κάθε προσδοκία μου!
    Η παρουσίαση για εμένα ήταν μια φιλική κατάσταση που γεύτηκα και έζησα με όλη μου την ψυχή! Χαίρομαι που το μοιραστήκαμε όλοι αυτό και χαίρομαι που απο κοντά ημουν ιδια με το κοριτσι του υπολογιστη (χιχιχι)

    Να εισαι παντα καλα!
    Την αγαπη μου σε ολους σας!
    Ευχαριστω μεσα απο την ψυχη μου!
    Ευχομαι ολοψυχα οτι καλυτερο σε ολους σας!!
    Συντελεστες και παρευρισκομενοι, πολύτιμοί μου όλοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω Κική μου!
      Τι όμορφα λόγια! και γεμάτα ευγένεια ίσως και κάποια υπερβολή για μένα. Εγώ σε ευχαριστώ μία ακόμα φορά για την εμπειρία που έζησα. Ήταν πολύ ζεστή και ανθρώπινη.
      Σου εύχομαι τα καλύτερα, να είμαστε εδώ να σε καμαρώνουμε.
      Φιλάκια και ευχές.

      Διαγραφή
  5. Είστε μια υπέροχη παρέα Γιάννη μου, το είπαμε πολλές φορές να το πούμε άλλη μια, το αξίζει η περίπτωση.
    Συγχαρητήρια σε όλους σας!

    φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στέλλα μου,
      Επέτρεψέ μου να αντικαταστήσω το "είστε" με το "είμαστε".
      Είσαι και σε νιώθουμε μια αναπόσπαστη φίλη και αγαπημένη σε αυτήν την παρέα. Το ότι είσαι μακριά από το κέντρο εδώ απλά δημιουργεί αυτήν την αίσθηση. Τίποτα άλλο.
      Σε ευχαριστώ πολύ κορίτσι μου. Να είσαι καλά και πάντα να μας ζεσταίνεις.

      Διαγραφή
  6. Γιάννη έχεις ένα τεράστιο θετικό φορτίο πάνω σου κι ό,τι κι αν παρουσιάσεις, σ' όποιον χώρο κι αν βρεθείς, εκπέμπεις αγάπη, συντροφικότητα και δίνεις μαθήματα ηθικής. Ο στιβαρός σου λόγος ξεχώρισε α' αυτή την όμορφη βραδιά, την βραδιά της αγαπημένης μας Κικής, που αν και νέα ηλικιακά, βλέπει τη ζωή με ωριμότητα και ευθύνη. Κάθε βιβλίο είναι και μια κατάθεση άποψης και στάσης ζωής. Ας πάρουμε το μερίδιο ευθύνης που μας αναλογεί, ως συγγραφείς, αλλά κυρίως ως ενεργοί πολίτες. Τους χαιρετισμούς μου και στους δυο σας. Αλησμόνητη θα μείνει εκείνη η βραδιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου,
      η χαρά της παρουσίας σου ήταν μεγάλη. Όπως είναι και μεγάλη η ζεστασιά του λόγου και η σημαντικότητα της δράσης σου.
      Θα συμφωνήσω ότι στους τωρινούς καιρούς οι άνθρωποι του λόγου και της τέχνης καλούνται να σηκώσουν μεγάλο βάρος στο πλάσιμο συνειδήσεων και αντιστάσεων.
      Ήταν πολύ όμορφη εκείνη η βραδιά και εύχομαι για τον καθένα μας να πολλαπλασιαστούν.
      Την αγάπη μου με φιλιά.

      Διαγραφή
  7. Καλημέρα και καλό μήνα.
    Συγχαρητήρια σε όλη την ομάδα και εύχομαι πάντα επιτυχίες.
    Πετάγματα ψυχής θα τα λεγα εγώ αυτά που περικλείονται απο σπουδαίους ανθρώπους με μια υπέροχη καρδιά.
    Να λοιπόν που ο κάθ΄ενας απο το δικό του μετερίζι βοηθάει και συμπαραστέκεται στον άλλο πάντα προς το καλύτερο για όλλους.
    Η γειτονιά είναι αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας μας, αυτό άλλωστε αποδεικνύεται μέσα απο την παρούσα ανάρτηση.
    Να είμαστε όλοι καλά να δημιουργούμε και να ανταλλάσουμε απόψεις εποικοδομητικές.
    Την νουβέλα δεν την διάβασα θα την διαβάσω και θα σου γράψω την άποψή μου
    Καλη συνέχεια Γιάννη , καλό απόγευμα.



    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βασιλική μου,
      είμαι πολύ χαρούμενος με την παρουσία και το σχόλιό σου. Ο Λόγος και η δράση σου συνηγορούν σε αυτό. Δοκιμασμενη καρδιά γαρ σε τέτοιες πρωτοβουλίες. Μην έχεις άγχος με την ανάγνωση, προς Θεού. Δεν είναι ώρα να προσθέσουμε βάρη.
      Να σε ευχαριστήσω για κάθε σου σκέψη και λόγο. Καλό μήνα και καλοκαίρι να έχεις.

      Διαγραφή
  8. Τα είδα ήδη όλα αυτά από τα προφίλ σας εσένα και της Κικής στο facebook
    πάντα τέτοια εύχομαι και στη Κική μας και σε όλους σας
    πάντα ωραίες στιγμές και πάντα επιτυχίες
    και είναι πολλά ωραίο νομίζω να γνωρίζεις και που κοντά τους bloggers που μιλάς σχεδόν καθημερινά μαζί τους πίσω που μια οθόνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δελφινάκι,
      ευχαριστούμε για τις ζεστές σου ευχές. Ξέρω ότι είναι απ την καρδιά σου. Είναι όμορφη αυτή η συνύπαρξη ναι καλή μου φίλη.
      Να είσαι καλά και να έχεις όμορφο καλοκαίρι.

      Διαγραφή
  9. Γιάννη μου, πολύ όμορφες οι φωτογραφίες! Δείχνουν μια πολύ ζεστή, ατμόσφαιρα/ σχέση μεταξύ όλων των εκλεκτών συμμετεχόντων!
    Συγχαρητήρια στην Κική και σε εσένα Γιάννη μου και συγχαρητήριά σε όλους όσοι συνέβαλαν στην όμορφη αυτή προσπάθεια!
    Την αγάπη μου,
    Ελευθερία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελευθερία μου,
      πόσο αληθινά ζεστά τα λόγια σου! Πόσο ανθρώπινη η παρουσία σου εδώ. Δεν έχω λόγια να σε ευχαριστήσω ειλικρινά. Μακάρι να ζούμε πολλές τέτοιες στιγμές. Καλή σου μέρα.

      Διαγραφή
  10. Γιάννη μου συγχαρητήρια στη Κική και σε σένα που βοήθησες αυτές τις μοναδικές στιγμές της! Πραγματικά πρέπει να ήταν υπέροχα! Χαίρομαι πολύ για εκείνη και για σένα που παρουσίασες την όμορφη δουλειά της! Τέτοιες στιγμές είναι χαρά για τον καθένα και για μας που παρακολουθούμε όμορφες δημιουργικές εικόνες από την ζωή των φίλων! Καλή επιτυχία να έχει και καλή συνέχεια! Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαίρη μου!
      σε ευχαριστούμε για την θέρμη της ψυχής και των ευχών σου. Ξέρω ότι τις ζεις και τις εκφράζεις ελεύθερα και ανθρώπινα.
      Πράγματι μακάρι να έχουμε και να απολαμβάνουμε τέτοιες στιγμές.
      Σε φιλώ και σε ευχαριστώ απ την καρδιά μου.

      Διαγραφή
  11. Παρούσα λοιπόν η αγάπη :)
    Με το καλό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ σωστά Μάνια μου!
      "Απών" από το βιβλίο αλλά δυναμικά παρούσα στην εκδήλωση. Να είσαι καλά και σε ευχαριστούμε από καρδιάς.

      Διαγραφή
  12. Η Κική μας έχει κερδίσει τις καρδιές όλων μας. Αξίζει κάθε επιτυχία στη συγγραφική της δουλειά αλλά και στη ζωή της. Όμορφη βραδιά, όμορφες στιγμές που θα μείνουν αξέχαστες.
    Πάντα τέτοια ζεστά αγαπησιάρικα συναπαντήματα
    Και εσύ μπράβο που είσαι πανταχού παρών
    Φιλιά και στους δυο σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άννα μου,
      μακάρι ναι οι στιγμές μας να είναι γεμάτες τέτοιες απλές, όμορφες εκδηλώσεις. Να ομορφαίνουν τη ζωή μας. Να μας φέρνουν ακόμα πιο κοντά όπως το δικαιούμαστε. Σε ευχαριστώ για τις τόσο γλυκές σου ευχές και τα συναισθήματα.
      Φιλάκια κορίτσι μου.

      Διαγραφή
  13. Δεν έτυχε να δω όλα αυτά (τα ωραία) στην ώρα τους, και μόλις βγήκαν οι πρώτες δημοσιεύσεις χάρηκα πάρα πολύ για την ομορφιά που σκαρώσατε. Το μαζί πάντα θα κερδίζει, πόσο μάλλον όταν προκύπτει από ανθρώπους που γνωρίζονται κι εκτιμάει ο ένας τον άλλον. Τις ευχές για τα καλύτερα στην Κική μας, να τη συντροφεύουν, και σε σένα, Γιάννη μου, ένα μπράβο ακόμα που είσαι πάντα παρών στα σημαντικά των φίλων σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αναστασία μου,
      καλό και λαμπερό μας κορίτσι και εσύ. Δεν έχω λόγια να σου εκφράσω την αγάπη μου και τα συναισθήματά μου. Ειλικρινά. Ένα μεγάλο ευχαριστώ πάντα για όλα.

      Διαγραφή
  14. Πω πω!
    Ζήλεψα τώρα!
    Με την καλή έννοια!
    Πρέπει να ήταν καταπληκτικά!
    Και ο χώρος εξαιρετικά καλαίσθητος και ζεστός!
    Και οι βλόγγερς, πόσο χαίρομαι που βλέπω τους βλόγγερς!
    Και εσύ, πόσο γλυκός άνθρωπος είσαι κύριε Πιτ μου, πόσο ευγενική φυσιογνωμία!
    Τι πάει να πει πού το ξέρω;
    Μα μια φωτογραφία είναι ίση με χίλιες λέξεις. Κάπως έτσι δεν το λένε;
    Θα είναι καλοτάξιδο το βιβλίο της Κικής, είμαι σίγουρη γι αυτό!
    Και πάντα τέτοια όμορφα ανταμώματα εύχομαι και μακάρι σε κάποιο από αυτά να μπορέσω να είμαι παρούσα!
    Καλό μεσημέρι κύριε Πιτ μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αρτίστα μου καλή μου φίλη!
      υπερβάλεις για μένα. Εντάξει. Ένας απλός καθημερινός άνθρωπος που προσπαθεί να στέκεται όσο μπορεί κοντά στις αξίες της ζωής.
      Όμορφες αυτές οι στιγμές πραγματικά. Γνωρίζεις φίλους, βλέπεις παλιούς, ανοίγει η αγκαλιά και ο κύκλος διευρύνεται.
      Θέλω να σε ευχαριστήσω σε κάθε τι όμορφο βγαίνει απ την καρδιά σου.
      Τα φιλιά μου.

      Διαγραφή
  15. Όμορφες στιγμές παρουσία φίλων με αληθινά αισθήματα για να ξεκινήσεις ένα όμορφο ταξίδι στη συγγραφή που σου υπαγορεύει η ψυχή σου. Η Κική παρά το νεαρό της ηλικίας της έχει μια συγγραφική ωριμότητα που αφήνει μια αναγνωστική απόλαυση. Καλοτάξιδο να είναι το βιβλίο της και σε άλλες τέτοιες εκδηλώσεις.
    Η παρουσία σου αλλά και η παρουσίαση εξαιρετική. Μπράβο Γιάννη!
    Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτές οι όμορφες ανθρώπινες στιγμές Αννίκα μου!
      Πόσο ωραίο είναι να παρακολουθείς και να ξεπροβοδίζεις φίλους στα ταξίδια τους στα νερά της τέχνης και της δημιουργίας. Είναι μια γλυκιά εμπειρία πραγματικά. Αννίκα μου σε ευχαριστώ πολύ για τα ζεστά σου λόγια. Καλά να είμαστε να μοιραζόμαστε τέτοιες στιγμές.
      Τα φιλιά μου.

      Διαγραφή
  16. Πραγματι πολύ ομορφες αυτες οι λογοτεχνικές συναντησεις μας δενουν πολύ περισσοτερο οταν οι γνωριμιες των μπλοκερς γινονται και προσωπικα..
    Η φιλη μας η Κική εδω και πολύ καιρό εχει διξει στα βιβλια της (εχω και εγω ενα απο αυτα) οτι κατεχει πολύ καλα το συγραφικο ταλεντο..ευχομαι καλοταξιδο και καλη συνεχεια σε οτι κανει και σενα να σε δουμε στην δικη σου παρουσιαση αστυνομικόυ βιβλιου..
    Να περνας όμορφα οτι και να κανεις καλο σου ξημερωμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρούλα μου, συντέκνισσα με τον καλό λόγο και τις ζεστές σου ευχές!
      Σε ευχαριστώ πολύ καλή μου φίλη. Για όλα σου. Να έχεις ένα όμορφο καλοκαίρι και να περνάς καλά.
      Την καλησπέρα μου.

      Διαγραφή
  17. Είναι συγκινητικό πώς κατάφερε το διαδίκτυο και μας έκανε όλους μια παρέα, μια κοινωνία. Τι άλλο να πω, η αγάπη μου είναι δεδομένη για όλους. Μπράβο Κική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστίνα μου,
      αν το επιθυμεί κάποιος, υπάρχουν δυνατότητες να αναπτύξει τις σχέσεις του διαδικτύου. Βέβαια εξαρτάται και από την απόσταση και από άλλους αντικειμενικούς παράγοντες. Το ζητούμενο είναι, με κάθε τρόπο, να υπάρχει μια επικοινωνία και μια ζεστή σχέση.
      Την καλησπέρα μου καλή μου φίλη.

      Διαγραφή