H ζωή είναι δώρο. Σαν ένα σπιτικό ηδύποτο σε ακριβό σκαλιστό ποτηράκι, γεμάτο γεύσεις

Κυριακή 14 Ιουλίου 2019

"Ένα τέτοιο ηλιοβασίλεμα" 24ο Συμπόσιο Ποίησης



24ο Συμπόσιο Ποίησης




Ένα τέτοιο ηλιοβασίλεμμα

Πως λένε την ώρα εκείνη της μέρας που σιγοκυλάει ο ήλιος στο γέρμα του.
Πως λένε τις στιγμές που ο ουρανός γίνεται πυρόχρυσος στο δείλι.
Πως καλούνε τις ώρες που η ισκιογάλαζη θάλασσα συναντά στην αγκαλιά της το φως.
Πως ονομάζουν τα λεπτά που το φέγγος της μέρας ακουμπά στην αγκαλιά της νύχτας.

Ηλιοβασίλεμμα λένε θαρρώ.

Σαν στέκεις αντίκρι μου, σμιλεμένη μορφή στο βαθιοκόκκινο του ουρανού,
και ο μπάτης στο σούρουπο ανασκαλεύει τα χαλκόχρωμα μαλλιά σου.
Αγναντεύω το βλέμμα σου να τρέχει ανέμελο στις άφρες των μικρών κυμάτων.
Στων χειλιών σου τις γραμμές, μαγεμένος παρατηρητής, αποθέτω τη ζήση μου.

Ηλιοβασίλεμμα λένε θαρρώ.

Των βημάτων σου ακόλουθος σιωπηρός στις άκρες της θολοπόρφυρης ακτής,
να γεμίσω της καρδιάς μου το θρόνο με σύμπασα τη μορφή σου.
Της ανάσας σου το απαύγασμα μετάγγιση στους δικούς μου παλμούς,
Λατρεμένη Κυρά μου, καπετάνισσα των ονείρων και ταξιδιών μου.

Εκεί στο Ηλιοβασίλεμμα.

Των σκιών σου θεατής και της ολόγλυκης φωνής σου εραστής,
τα ίχνη σου στην νοτισμένη ακτή ψηλαφώ με τις άκρες των δαχτύλων μου,
Σιγοπατώ στα σημάδια των ποδιών σου και στενάζω στο λίκνισμα του κορμιού σου,
όπου, γυμνό και λουσμένο στο ζεστόχρωμο θάμπος στο ακρογιάλι βαδίζει.

Εκεί στο Ηλιοβασίλεμμα.

Η φωτιά σου τις μνήμες με ξόρκια ξανοίγει,
για να γίνουν οι πόθοι στο γιαλό παρουσία ολόγλυκη.
Να πλανέψουν τη ζήση μου απ άκρου σε άκρου
όπως πάντα και άναρχα ο σφυγμός σου το κάνει.

Εδώ στο Ηλιοβασίλεμμα.

Κάπως έτσι αγάπη μου οι πνοές σου γινήκαν της ζωής μου χοές.
Κάπως έτσι τα χείλη σου στα δικά μου ζωγράφισαν σχήματα,
και τα λόγια σου στίχοι ολόθερμοι το νου μου μαγέψαν,
σε ονείρατα υψόφωτα στων ερώτων τα κάστρα.

Ένα τέτοιο Ηλιοβασίλεμμα.

Σαν και τώρα και πάντα σφιχτά οι καρδιές μας,
σαν και τώρα υγρά τα κορμιά μας ενώνονται
στο καλωσόρισμα της νύχτας μετά το φέγγος της μέρας
με ηδονές ανυπόφορες τις στιγμές πυρπολούνε.
Και τις πνοές μας τραγούδι στο γέρμα θα σύρουν γλυκάκουστο.
Τάμα και δώρο στου έρωτα κόσμημα για πάντα θα αφήσουν.


Κοίτα στο βάθος , του πελάγους τα λόγια
τα ολοπόρφυρα χρώματα, των ερώτων σπονδές.
Σιγογέρνουν στο σούρουπο, τη μορφή σου γυρεύουν,
για να κάνουν γιορτή οι ιέρειες έρχονται.
Να σε κλέψουνε θέλουνε στου ουρανού τους τη φλόγα,
μα δες τα χέρια μου άρρηκτα το κορμί σου βαστάνε,
κομμάτι της ζήσης μου και δώρο ανεκτίμητο.
Στο βωμό των καρδιών μας γερμένοι για πάντα εκεί!

στης αποψινής μέρας το απαλόφλογο ηλιοβασίλεμμα.


Φίλες και Φίλοι
Το ποίημα αυτό ήταν η προσωπική μου συμμετοχή στο:
24ο Συμπόσιο Ποίησης
που διοργανώνει με εξαίρετη επιτυχία η αγαπημένη δικτυακή μας φίλη
Αριστέα.

Αυτή τη φορά η κεντρική λέξη πάνω στην οποία οφείλαμε να δηιουργήσουμε τα ποιήματά μας ήταν το "Ηλιοβασίλεμα".
Για μια ακόμα φορά δημοσιεύτηκαν 23 υπέροχα ποιήματα, τα οποία συνεχίζουν να κρατούν το ποιητικό αυτό δρώμενο σε πολύ ψηλά μέτρα και σταθμά στην δικτυακή γειτονιά.

Δείτε εδώ:




Θέλω να συγχαρώ από καρδιάς την Μαρία Κανελλάκη, για την πρωτιά της στο δρώμενο με την υπέροχη "Αμφιλύκη" της, που φυσικά μπορείτε να διαβάσετε στους ανωτέρω συνδέσμους.
Επίσης να συγχαρώ όλες και όλους τους φίλους για τις μοναδικές συμμετοχές τους.
Ένα επίπεδο αξιοζήλευτο αληθινά.

Τέλος να ευχαριστήσω την Αριστέα για την άψογη διοργάνωση του δρώμενου εδώ και χρόνια.
Για την φλόγα που διατηρεί σε καιρούς δύσκολους.


Και μιας και το έφερε η κουβέντα, να σας συστήσω το blog μιας εξαίρετης φίλης από τα παλιά εκείνα μονοπάτια του pathfinder.
Η Σμαραγδούλα, επανεμφανίζεται ξανά στην δικτυακή γειτονιά, καταθέτοντας την γλυκύτητα και την διακριτικότητα της παρουσίας της εδώ:


Σας την ...παραδίδω να την γνωρίσετε






63 σχόλια:

  1. Μπράβο Γιάννη, τέλεια!!!!!
    φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στέλλα μου, κρατώ τα λόγια και την ενθάρρυνσή σου καλή μου. Καλό σου βράδυ.

      Διαγραφή
  2. Υπέροχο Γιάννη μου!!Πόσο λυρική η γραφή σου! Σ'ευχαριστούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ ευχαριστώ Ελευθερία μου για τα καλά σου λόγια αλλά και τα αληθινά σου αισθήματα. Να είσαι καλά κορίτσι μου. Καλό βράδυ.

      Διαγραφή
  3. Μου άρεσε ακόμα πιο πολύ τώρα που ξέρω και ποιος το έγραψε και που το απόλαυσα με την ησυχία μου, χωρίς την βία της ψηφοφορίας!
    Δεν θα παραλείψω να ευχαριστήσω την Αριστέα που χωρίς αυτή παρόμοια ποιήματα δεν θα βλέπανε το φως της μέρας ή κάνω λάθος;
    ΑΦιλιά που τα ακολουθούν και πολλά μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν κάνεις καθόλου λάθος Στεφανία μου!
      Χάρη στην Αριστέα και στο ποιητικό δρώμενο του Συμποσίου μας δόθηκε η ευκαιρία και το κίνητρο και να γράψουμε αλλά και να διαβάσουμε εξαίρετες δημιουργίες. Με επίπεδο που ξεπερνά κάθε προσδοκία.
      Σε ευχαριστώ πολύ αγαπημένη μου φίλη. Να είσαι καλά.

      Διαγραφή
    2. Μαγισσούλα μου. Γιάννη μου...τα λόγια σας με συγκινούν!

      Κι έρχονται πάντα όταν κάνω σκέψεις να το τελειώσω ( το Συμπόσιο) και τότε λέω ΟΧΙ!
      Θα το συνεχίσω για τις Μαρίες μου, τη μαγισσούλα μου και τον Γιάννη ( που γράφουν ποίηση για το Συμπόσιο) για τις Αννούλες, την Κατερίνα μου,τη Χριστίνα μου, τον Μάκη και τον Δημήτρη που είναι όλοι πάντα παρόντες, και τις άστεγες φίλες μου και ...για όλους εσάς που τόσο το στηρίζετε!

      Σας αγαπώ!

      Διαγραφή
  4. Δεν διαβασα δεν ψηφισα...κι εχασα ενα υπέροχο ταξιδι...
    Καταπληκτικό το ερωτικο σου ηλιοβασιλεμα..δεν εχω λόγια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστίνα μου, μας έλειψε η γραφή σου και το ποίημά σου. Την επόμενη φορά ναι; Σου κρατώ απουσία.
      Ευχαριστώ κορίτσι μου, να είσαι καλά. Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
    2. Γιάννη μου, σε χρίζω ...απουσιολόγο της τάξης ! ☺

      Διαγραφή
  5. Καλογραμμένο, εκφραστικό, στοχαστικό, δίνει αξία στο βλέμμα και στο βίωμα των συναισθημάτων την ώρα που σιγογέρνουν στο σούρουπο οι πόθοι, τα λόγια και τα όνειρα.
    Μια δυνατή ποιητική έκφραση, με υπέροχες περιγραφές, σφυρηλατημένο λόγο, με αρμονία όπου οι λέξεις ξετυλίγονται αποκαλύπτοντας δυνατές εικόνες που γεννούν υπέροχα συναισθήματα και ρομαντικές αποχρώσεις του έρωτα.

    "Ολοπόρφυρα χρώματα, των ερώτων σπονδές, σιγογέρνουν στο σούρουπο"

    Στίχοι που σε παρασύρουν σ’ ένα ηλιόγερμα που όλα μοιάζουν φωτιά και αγάπη.
    Γιάννη το ποίημα πρέπει να κερδίζει τον αναγνώστη. Ένα τέτοιο ηλιοβασίλεμα ξεχώρισε από τους πρώτους στίχους.
    Συγχαρητήρια!!!
    Φιλιά από ένα δροσερό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννίκα μου,
      είναι μεγάλη μου τιμή και ιδιαίτερη χαρά, που το ταπεινό μου ποίημα κέρδισε την καρδιά σου και τα συναισθήματά σου.
      Για μένα ιδιαίτερη τιμή αλλά και διαβάζοντας τις λέξεις της ψυχής και σκέψης σου νιώθω υπέροχα και μοναδικά, πίστεψέ με.
      Αληθινά ένα μεγάλο ευχαριστώ γιατί δίνεις μία ακόμα μεγαλύτερη ώθηση στην προσπάθειά μου να συνεχίσω να γράφω δημιουργικά.
      Καλή βδομάδα καλή μου φίλη.

      Διαγραφή
  6. Πορφυρένια επίθετα και γλυκύτατα ρήματα ξεχειλίζουν από πλουσιότατα αισθήματα που δένουν αρμονικά με τις ουράνιες και γήινες εικόνες τού ηλιοβασιλέματος.
    Εξαιρετικό, Γιάννη. Χορταστικό κείμενο, θα το απολαύσουν τα ερωτευμένα ζευγάρια.
    Τα συμπόσια της Αριστέας συνεχίζουν να προκαλούν ωραίες δημιουργίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άρη μου!
      Πόση χαρά φέρνεις εδώ στον στοχασμό μου. Πόση τιμή για μένα τα λόγια σου. Αν καταφέρνω να δίνω τέτοια συναισθήματα νιώθω μια όμορφη γαλήνη. Το Συμπόσιο είναι ένας χώρος δημιουργίας Άρη μου. Μπολιάζει μέσα μας την αίσθηση της δημιουργίας.
      Ειλικρινά σε ευχαριστώ για τα λόγια και τις παρατηρήσεις. Να είσαι καλά.

      Διαγραφή
  7. Ολέ Γιάννη!
    Μπορεί να μην πρώτευσες αυτή τη φορά, αλλά κράτησες ψηλά τη σημαία, με άκρως λυρικούς στίχους !
    Αγαπώ τη στάση σου απέναντι στην ποίηση! Πολύ σεβασμός και τίμια γραφή! Ξεχωρίζεις....

    Συνέχισε φίλε μου!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την καλή μας φίλη. Την "υπεύθυνη" της ποιητικής μας πλευράς. Αριστέα μου σε ευχαριστώ. Στο έχω πει αρκετές φορές, το νιώθω, το εκφράζω. Ναι, την σέβομαι την ποίηση. Νομίζω κάνω καλώς. Ίσως έτσι χαίρομαι ακόμα περισσότερο την επαφή μαζί της και ότι όμορφο μπορεί να δώσει. Σημασία δεν έχει η πρωτιά μόνο. Σημασία έχει το ταξίδι.
      Τα φιλιά μου καλή μου με όμορφες καλοκαιρινές στιγμές.

      Διαγραφή
  8. Και να πως κουμπώνουν τελικά όλα τα ποιήματα στους χώρους των δημιουργών τους!
    Όλο και πιο αριστουργηματικός, συγχαρητήρια Γιάννη μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν έχεις έναν όμορφο χώρο που λειτουργεί συλλεκτικά, δημιουργικά, τότε Κατερίνα μου δίνεται το κίνητρο, η διάθεση και η χαρά της έμπνευσης.
      Δεν έχω λόγια να σε ευχαριστήσω για τα συναισθήματά σου καλή μου φίλη ειλικρινά. Να είσαι καλά και όμορφα να περνάς.

      Διαγραφή
  9. Τι ωραίο και ρομαντικό
    πολλά ωραίο το θέμα τούτη τη φορά , μου αρέσει πολλά το ηλιοβασίλεμα
    και η φωτογραφία μου αρέσει πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Δελφινάκι! Ρομαντικό το ηλιοβασίλεμα και υπέροχο. Μας γεμίζει τόσες αναμνήσεις και νοσταλγία. Σε ευχαριστώ πολύ καλή μου φίλη. Χάρηκα που σου άρεσε. Να είσαι καλά και να περνάς όμορφα.

      Διαγραφή
  10. Ξεκινάς στην Εισαγωγή με μια φωτογραφία με όλα τα χρώματα και την ζεστασιά ενός ονειρικού ηλιοβασιλέματος..
    Μα και πάλι. Είναι τελικά το δικό ΣΟΥ ηλιοβασίλεμα που μαγεύει μοναδικά και παρασέρνει στις πιο μύχιες αισθήσεις..
    Αληθινά μοναδικό...


    Επίσης, ένα ιδιαίτερο 'Ευχαριστώ' για τις συστάσεις..
    Πραγματικά με τιμά..

    Βραδυνή καλησπέρα -προς το παρόν.
    (πάω να ξαναδώ ένα Ηλιοβασίλεμα)...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σμαραγδούλα μας! Το τονίζω πλέον το "μας" αγαπητή μου φίλη. Τα λόγια σου περνάνε σαν ευλογία από εδώ. Σαν μια αγκαλιά γεμάτη συναισθήματα. Η Τιμή είναι μεγάλη για μένα. Και αυτό που νιώθεις μονάκριβο.
      Να είσαι καλά, να γεμίζεις καλοκαίρι, το αξίζεις.
      Καλή συνέχεια.

      Διαγραφή
  11. Ολοπόρφυρα χρώματα σε ουρανό και θάλασσα, γλυκοφίλημα του ήλιου και ερωτικό σμίξιμο μαζί της λίγο πριν παραδώσει τον θρόνο του στη νύχτα. Ναι αυτό το λένε ηλιοβασίλεμα θαρρώ.
    Πολύ ωραία η συμμετοχή σου, σπονδή σε όλα τα ηλιοβασιλέματα των ερώτων μας.
    Καλά να περνάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι είναι σπονδή Ελένη μου. Σπονδή σε κάθε μικρή και μεγάλη στιγμή της ζωής μας και των βιωμάτων μας. Αυτό είναι το ηλιοβασίλεμα ναι! Πόσα έχουμε ζήσει μέσα σε αυτό. Πόσες στιγμές έχουν σφραγιστεί στα χρώματά του ε;
      Σε ευχαριστώ καλή μου για κάθε σου περπατησιά εδώ φορτωμένη συναισθήματα.
      Και εσύ όμορφο καλοκαίρι να έχεις.

      Διαγραφή
  12. Πως λέγεται η Ποίηση όταν μετουσιώνεται σε "ψυχή ανθρώπου"όταν σμίγει με το ηλιοβασίλεμα ?
    Πως λέγεται η "ανθρώπινη φωνή" όταν γίνεται μουσική που ενορχηστρώνεται σε μελωδία σε όλες τις γλώσσες ?
    Πως λέγονται "οι λέξεις" που ζωγραφίζουν τον καμβά της ζωής μας στο ηλιοβασίλεμα της με όλα της γης και τ'ουρανού τα χρώματα ;;;
    ΕΡΩΤΑΣ λέγονται θαρρώ.

    Υποκλίνομαι.
    Σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Λυγερή μου με τα συναισθήματά σου! την έκφρασή σου και όσα κουβαλάς.
      Πολλές φορές έχουμε συνδέσει το ηλιοβασίλεμα με τον έρωτα. Βλέπεις πάντα, προσπαθήσαμε, ηθελημένα ή αθέλητα, να συνδέσουμε σημαντικές μας ερωτικές στιγμές με τα χρώματά του. Να τις ντύσουμε με αυτά. Έτσι απέκτησε αυτόν τον συμβολισμό. Βέβαια δεν είναι αποκλειστικότητα αλλά δεν μας πειράζει.
      Σε ευχαριστώ από καρδιάς σε όλα όσα κουβαλάει η σκέψη σου.
      Καλό καλοκαίρι να περνάς.

      Διαγραφή
  13. Τα συγχαρητήρια μου για το ποίημα σου Γιάννη μου που ήταν και στις επιλογές μου! Μου άρεσε πολύ! Αλλά δεν θα μείνω στην πρωτιά της Μαρίας, θα πάω στην τέταρτη θέση που πήρε ένα υπέροχο ποίημα! Αυτό της Ρούλας μας! Πραγματικά ήταν μια υπέροχη προσπάθεια και απορώ που δεν έκανες νύξη! Εμένα μου έκανε φοβερή εντύπωση το ποίημα της γιατί πραγματικά πάντα γράφει ωραία αλλά για μένα αυτή τη φορά έκανε θραύση! Είμαστε δημιουργική γειτονιά θα πρέπει να το παραδεχθούμε! Και γιατί να το κρύβουμε άλλωστε; Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαίρη μου καλησπέρα σου,
      ευχαριστώ κορίτσι μου για την τιμή, όχι μόνο για το ότι στάθηκες στο ποίημα με την επιλογή σου αλλά ξέρω ότι πάντα, με τον έναν ή τον άλλον τρόπο, στέκεσαι κοντά μου θετικά στις όποιες μου αυτές προσπάθειες. Είναι μια αύρα που την νιώθω από σένα.
      Όσον αφορά την "Σπιναλόγκα" της Ρούλας, ναι δεν στάθηκα, γιατί απέφυγα να σταθώ σε υπέροχα ποιήματα που ακολούθησαν βαθμολογικά αυτό της Μαρίας.
      Και θα είχα να πω πολλά πραγματικά. Γιατί υπήρξαν συμμετοχές τόσο στις πρώτες θέσεις 1-5 όσο και ακόμα πιο κάτω, που με συγκίνησαν και έλαμψαν με την παρουσία τους.
      Γενικά ήταν ένα Συμπόσιο που διατήρησε ένα πολύ ψηλό επίπεδο ποιότητας και το χαρήκαμε όλοι.
      Καλά να περνάς γλυκιά μου και πάλι ευχαριστώ.

      Διαγραφή
  14. Αγαπητέ μας φίλε πράγματι αυτήν την φορά ένα ηλιοβασίλεμα μας έβγαλε τα καλύτερα εσώρουχα μας όπως ακριβώς έκανες και εσύ με ένα υπέροχο ηλιοβασίλεμα γεμάτο έρωτα και αγάπη... Ποσο ρομαντικό..κάθε λέξη και μια εικόνα γεμάτη παράδοση άνευ όρων στο πιο υπέροχο συναίσθημα την αγάπη... Και πόσο όμορφα τα σχόλια των φίλων εδώ.. Ένα Συμπόσιο.. Από τα πιο όμορφα.. Και στα επόμενα με το καλό.. Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού... Καλό σου ξημέρωμα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ωωωω συγνώμη επιδη γράφω από το κινητό λόγο βλάβης του λαπτοτ κατά λάθος ή λέξη εσωψυχα γράφτηκε αλλιώς συγνώμη χίλιες φορές.. Και βέβαια δεν εννοούσα ότι γράφτηκε κατά λάθος συγνωμη....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένη μου Ρούλα,
      μην αγχώνεσαι με τέτοια πράγματα σε παρακαλώ! Ο κορρέκτορας είναι ένα μικρό ...διαβολάκι που παίζει διάφορα τέτοια καψόνια. Μην χαλιέσαι σε παρακαλώ πολύ.
      Νιώθω τα συναισθήματά σου, είδα το ποίημά σου, την Σπιναλόγκα σου, μίλησε και εκείνη στην καρδιά μου. Μιλάς τώρα και εσύ εδώ με τον καλύτερο τρόπο. Όπως το κάνεις πάντα.
      Σε ευχαριστώ πολύ απ την καρδιά. Πάμε ναι, στο επόμενο ολοταχώς.
      Όμορφο καλοκαίρι να έχεις.

      Διαγραφή
  16. Υπεροχο το ηλιοβασιλεμα σου Γιαννη μου
    Εξαιρετικο
    Συγχαρητηρια!
    Μαγευτηκα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω Κική μου, εσύ το λες τώρα αυτό παιδί μου;
      Πόσο όμορφα μου ακούγεται ψυχολογικά. Ως στήριξη, ως χαρά. Ειλικρινά σε ευχαριστώ πολύ κορίτσι μου. Να είσαι καλά.

      Διαγραφή
  17. Ο Γιάννης μας στα καλύτερά του!
    Ερωτικός, λυρικός και αισθαντικός ο λόγος σου, Γιάννη.
    Και σ' αυτό το συμπόσιο, άφησες το στίγμα σου.
    Θερμά συγχαρητήρια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωω, χαίρομαι Μαρία μου που σου άρεσε! ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Να κάνουμε και μία στροφή στον ερωτικό λόγο έτσι; νομίζω το αξίζει δικαιωματικά. Σε ευχαριστώ πολύ καλή μου φίλη. Το παλεύουμε, το προσπαθούμε όσο μπορούμε.
      Πάντα τέτοια να έχουμε.

      Διαγραφή
  18. Λόγια που σε ταξιδεύουν! Μακάρι να είχα τον χρόνο να διαβάσω και τα υπόλοιπα. Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειρήνη μου ευχαριστώ πολύ. Μπορείς να το κάνεις σιγά-σιγά. Θα παραμένουν εκεί και θα είναι στη διάθεσή σου. Σε ευχαριστώ πολύ για κάθε σου λόγο. Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  19. Γιάννη, διαπρέπεις και στην ποίηση και δε σε σταματά τίποτε από ό,τι προλαβαίνω να δω!
    Απόλυτα ερωτικός και αισθησιακός!
    Αυτό μόνο και για μένα αρκεί από αυτό που διάβασα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλαύκη μου τι λες!
      Ειλικρινά σε ευχαριστώ πολύ. Αυτό που λες με εκφράζει, με γεμίζει σαν άνθρωπο. Χαίρομαι πάρα πολύ αν μπόρεσα να στο δώσω.
      Η Στήριξή σου είναι σημαντική. Σε ευχαριστώ πολύ για όλα καλή μου. Να έχουμε όμορφο καλοκαίρι. Φιλιά.

      Διαγραφή
  20. Γιάννη μ΄αρέσουν οιλέξεις σου, (ισκιογάλανη,θολοπόρφυρη,χαλκόχρωμα,σύμπασα,απαλόφλογο,γλυκάκουστο!!!!!)
    κάνεις μια σύζευξη αρμονική!!!
    Μου θυμίζεις Μάρω Δούκα, είσαι υπέροχος!!!!
    Συγχαρητήρια μου αρέσει πολύ το ποιημα σου, μεταδίδει μια ηρεμία αισθησιακή( αν κι αυτή την ώρα γίνεται μικροσεισμός), ενα πέπλο μαγείας
    που σε τυλίγει και χάνεσαι μέσα του.
    Είσαι πολύ ευαίσθητος άνθρωπος και χαίρομαι πάρα πολύ που σε γνώρισα απο την μπλοκογειτονια.
    Καλή συνέχεια, καλό καλοκαιρι και εύχομαι η θεά μούσα να σου χαρίζει πάντα έμνευση για να την μεταφέρεις σε μας.
    φιλί σεισμικό (λόγω σεισμού που ήρθε να ταράξει την καθημερινότητα μας)χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βασιλική μου με συγκινείς!
      Ειλικρινά με συγκινείς με τα λόγια και τα συναισθήματά σου. Ναι, είχαμε σεισμό σήμερα. Ευτυχώς δεν είχαμε συνέπειες μήτε απώλειες Παναγία μου.
      Με την ποίηση είμαι πολύ προσεκτικός Βασιλική μου. Την αντιμετωπίζω με δέος και την σέβομαι απόλυτα.
      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ. Τα φιλιά μου, να περνάς όμορφα.

      Διαγραφή
  21. Μου άρεσε πολύ, το ξεχώρισα και το ψήφισα Γιάννη μου το ποίημά σου.
    Σου το έχω ξαναπεί πως έχεις ταλέντο στην ποίηση. Γράψε περισσότερο παρακαλώ :) Δώσε της περισσότερες ευκαιρίες...
    Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου, μεγάλη μου τιμή τα λόγια και η επιλογή σου. Από μια γυναίκα που έχει τη δική της βιωματική σχέση με την τέχνη και την λογοτεχνία.
      Σε ευχαριστώ πολύ για τα λόγια και την ενθάρρυνσή σου. Για μένα πολύ σημαντικό. Να είσαι καλά κορίτσι μου. Το προσπαθώ με κάθε σεβασμό απέναντι στην ποίηση. Καλή συνέχεια.

      Διαγραφή
  22. ΥΠΕΡΟΧΟ ΤΟ ΗΛΙΟΒΑΣΊΛΕΜΑ ΣΟΥ ΓΙΆΝΝΗ ΜΑΣ!!!!!!
    ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου, ευχαριστώ πολύ για την καλή σου καρδιά και το χαμόγελό σου. Να είσαι πάντα καλά και να λάμπεις. Όμορφο βράδυ.

      Διαγραφή
  23. Εξαιρετικό!! Μόνο να υποκλιθώ μπορώ στην εξέλιξη της γραφή σου!
    Καλημέρα Γιάννη μου.
    Φιλιά πολλά!.
    Υ.Γ. Μπορεί να μην αφήνω σχόλια αλλά σας παρακολουθώ όλους στην γειτονιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βιργινία μου,
      το ότι είσαι πάντα κοντά μας το ξέρουμε! Και το εισπράττουμε όλοι! Σε παρακαλώ, δεν θέλω να έχεις τέτοιο άγχος ή πίεση εντάξει; Η Αγάπη σου για μας είναι δεδομένη. Σε ευχαριστώ προσωπικά για όλα και κάθε σου συναίσθημα.
      Τα φιλιά μου.

      Διαγραφή
  24. Γιάννη μου μαγεύτηκα από την ποίησή σου!
    Εξαιρετικό! Ένα ηλιοβασίλεμα στα μάτια μου!
    Συγχαρητήρια και συγχαρητήρια σε όλους!
    Ειστε υπεροχοι ολοι!
    Μια γιορτη παντα αυτη η γωνια και η παρεα!

    Ευχομαι ολοψυχα εναν καλο Αυγουστο!
    να περασεις ομορφα!

    Κική Κωνσταντινου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κική μου κορίτσι μου,
      όμορφο Αύγουστο να έχεις κοπέλα μου. Ειλικρινά σε ευχαριστώ πολύ για κάθε σου ευχή και παρουσία. Να είσαι καλά.

      Διαγραφή
  25. το διάβασα όλο, στην αρχή είπα ένα ακόμη ηλιοβασίλεμα αλλά μετά όλο και κάπου κοντοστάθηκα χιχιχι
    Σε φιλώ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χμμμμ είδες Μάνια;
      δεν δημιουργεί μικρές τοποθεσίες για ανάπαυση; έτσι νομίζω. Αν το ψάξεις κάτι θα βρεις να ξαποστάσεις.
      Φιλιά κορίτσι μου, να είσαι καλά, όμορφες καλοκαιρινές στιγμές να έχεις.

      Διαγραφή
  26. Με χρονοκαθυστέρηση διαβάζω και απολαμβάνω Γιάννη μου, τα υπέροχα Ηλιοβασιλέματα του Συμποσίου....και στέκομαι στο δικό σου, αισθαντικό, ερωτικό, τρυφερό ....γεμάτο λυρισμό και συναισθήματα που ξεπηδούν αυθόρμητα .....Λάτρεψα την χρήση των λέξεων "γλυκάκουστο, ισκιογάλανη,θολοπόρφυρη,χαλκόχρωμα" με εντυπωσίασε η ποιητική σου προσέγγιση και ταυτόχρονα με συγκίνησε ....έχεις αυτό το θαυμάσιο χάρισμα και σε παρακαλώ να συνεχίσεις να μας χαρίζεις τις ποιητικές εμπνεύσεις σου....το κάνεις τόσο ξεχωριστά και τόσο όμορφα....Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού να έχεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα καλή μου φίλη.
      Πως είσαι; πως περνάς τις όμορφες καλοκαιρινές μέρες. Εύχομαι με τον καλύτερο τρόπο. Πάντα με την ποίηση κρατώ μικρό καλάθι Κλαυδία μου γιατί είναι πολύ "βαριά" για μένα και προχωρώ με μετρημένα έως διστακτικά βήματα.
      Τα λόγια σου είναι εξαίρετη ενθάρρυνση και στήριξη. Σε ευχαριστώ με την καρδιά μου, χαίρομαι πάρα πολύ. Να είσαι καλά και όμορφη συνέχεια.

      Διαγραφή
  27. Καλησπέρα, ερώτημα τεχνικής φύσεως - άσχετο με την ανάρτηση. Υπάρχει δυνατότητα να μπουν στο πλάι ενός ιστολογίου κάποια pdf ή ένας φάκελος μ αυτά τα pdf; Που φυσικά να ανοίγουν αν πατήσεις επάνω τους. Κάτι σαν αυτά που έχετε εσείς στο πλάϊ.
    Ευχαριστώ πολύ.


    Επ΄ευκαιρία - ιδιαίτερα ενδιαφέρον το ιστολόγιο σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα αγαπητέ φίλε/φίλη.
      Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και την επίσκεψη. Όχι, νομίζω δεν υπάρχει τέτοια δυνατότητα. Δηλαδή να υπάρχει εικονίδιο που να οδηγεί σε περαιτέρω άνοιγμα του φακέλου του εγγράφου κειμένου όπως το PDF.
      Δεν το νομίζω. Κρατώ βέβαια μια ανοχή μικρή καθώς στο 100% δεν είμαι σίγουρος. Θέλει να το ψάξουμε περαιτέρω για την ελάχιστη πιθανότητα.
      Αν βρω άκρη θα επανέλθω.
      Καλή συνέχεια.

      Διαγραφή
  28. Λυρικό, αισθαντικό, εμπνευσμένο! Ένα ξεχωριστό ηλιοβασίλεμα! Πολλά μπράβο Γιάννη, για μια ακόμα ιδιαίτερη συμμετοχή σου!
    Καλή βδομάδα με χαμόγελο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρίνα, αγαπητή μου φίλη, καλώς όρισες και πάλι κορίτσι μου. Να ευχηθώ καλή συνέχεια καλοκαιριού εγώ. Ευχαριστώ για την τιμή και τη χαρά που μου δίνουν τα λόγια σου.

      Διαγραφή
  29. Μπράβο Γιάννη μου και γι αυτή τη συμμετοχή σου.Τελικά φοβόσουν την ποίηση αλλά σε βρήκε πανέτοιμο! Καλες συμμετοχές πια μια και ο χειμώνας δραστηριοποιεί τους μπλόγκερ.
    Και θα μπω σιγά σιγά στα σάιτ για τα διηγήματά σου Να δούμε πού βρισκόμαστε
    Καλό μήνα και στο Ηδύποτον
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φέρνω λικεράκι για καλωσόρισμα. Καλώς όρισες και εδώ Άννα μου. Κάθε σου επίσκεψη φέρνει και τα ευγενικά σου συναισθήματα. Προσμένουμε τις επόμενες δημιουργίες των φίλων μας των μπλόγκερς. Όσον αφορά την ποίηση, πάντα υποκλινόμαστε στη θωριά της.
      Δεν έχω να πω παρά ένα μεγάλο ευχαριστώ Άννα μου.

      Διαγραφή
  30. Γιάννη μου, τι ομορφιά αντίκρισα στο Ηδύποτο σήμερα!! Μετά από αρκετό καιρό, με "υποδέχτηκες" με το Συμπόσιο που δεν μπόρεσα να παρακολουθήσω και την εξαιρετική, ευαίσθητη συμμετοχή σου!!
    Να έχεις ένα όμορφο μήνα καλέ μου φίλε, σαν το υπέροχο ηλιοβασίλεμά σου!!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρίνα μου,
      καλησπέρα καλή μου! Καλό μήνα ψυχή μου να ευχηθώ. Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, πάντα με την παρουσία και τη θετική σου αύρα, ειλικρινά σημαντικό για όλους μας.
      Συνεχίζουμε και πορευόμαστε. Καλό μήνα να έχεις.

      Διαγραφή