H ζωή είναι δώρο. Σαν ένα σπιτικό ηδύποτο σε ακριβό σκαλιστό ποτηράκι, γεμάτο γεύσεις

Παρασκευή 6 Μαρτίου 2020

Γνωρίστε τις "Ονείρων Πένες"

Αγαπημένοι φίλοι και φίλες,
εδώ και καιρό, σε ανύποπτο χρόνο σας είχα μιλήσει για την λογοτεχνική δικτυακή πλατφόρμα του WATTPAD. Μια δικτυακή πλατφόρμα όπου ο κάθε χρήστης που συμμετέχει ανοίγει τα φτερά του στην λογοτεχνία και την ποίηση ανεβάζοντας τα προσωπικά του έργα. Κάθε μορφής: Διηγήματα, νουβέλες, μυθιστορήματα, ποιήματα. 

Είναι μια πλατφόρμα, με τα θετικά και αρνητικά της, όπως κάθε τι άλλωστε στη ζωή, που έχει δώσει τη δυνατότητα σε χιλιάδες ανθρώπους να δοκιμάσουν να αφήσουν την προσωπική τους έκφραση στον λογοτεχνικό λόγο ελεύθερη να δοκιμαστεί, να "εκτεθεί" και να διαβαστεί.

Ξέρετε ότι εδώ και καιρό έχω αναρτήσει προσωπικά μου έργα εκεί. Όμως το θέμα μου σε αυτήν εδώ την ανάρτηση είναι άλλο. Στο Wattpad είχα τη χαρά να γνωρίσει πάρα πολλούς χρήστες. Στην συντριπτική τους πλειοψηφία νέα παιδιά, που έχουν ανοίξει την ψυχή τους, εμπνέονται, γράφουν, δημιουργούν. Και είναι εξαιρετικά παρήγορο που αυτά τα νέα παιδιά θέλουν να ανοίξουν τα φτερά τους σε ένα χώρο του πνεύματος και της συγγραφής.

Η Γνωριμία μας αυτή οδήγησε σε ένα πλησίασμα ώριμο, ευχάριστο, δημιουργικό. Πρώτα με τη μορφή ενός φόρουμ μέσα στο Wattpad Here, meet the Greeks
Η Συνέχεια ανήκει στη δημιουργία μιας ελεύθερης-ανοιχτής Λογοτεχνικής Ομάδας, που ενώνει αυτά τα παιδιά και στο χώρο του Blogging.

Έτσι κάπως, γεννήθηκαν οι:

"Ονείρων Πένες"




Σας καλώ να ρίξετε μια ματιά στο συλλογικό αυτό blog.
Nα γνωρίσετε τα μέλη του. Νέα παιδιά κατά βάση: Τη Βούλα, την Ιφιγένεια, την Δανάη, την Εύα, την Svetlin, τον Ανδρέα, τον Χάρη, τον "δικό μας" Γιώργο Δερβεντλή, την Κατερίνα, την Ελευθερία, την Χριστίνα.



Μέσα στις σελίδες του, θα γνωρίσετε τα παιδιά αυτά, μικρότερα, μεγαλύτερα δεν έχει σημασία. Όλοι "παιδιά" νιώθουμε. Θα δείτε το έργο και τη Βιβλιογραφία τους. Μπορεί κάποιοι να θελήσουν να ρίξουν μια πιο αναλυτική ματιά σε αυτά τα δημιουργήματα ή και να τα διαβάσουν ακόμα.

Επίσης μπορείτε να παρακολουθείτε την κίνηση της λογοτεχνικής ομάδας και να γίνεται ακόλουθοι του blog έτσι ώστε να ενώσουμε, να γεφυρώσουμε τις δικτυακές μας γειτονιές.
Να ξέρετε ότι τα περισσότερα από αυτά τα νέα παιδιά, δεν έχουν τη δική μας εμπειρία στο blogging. Με τις "Ονείρων Πένες" όμως μπορεί να αποτελέσουμε τη γέφυρα ώστε να απλώσουν τα φτερά και την εμπειρία τους και στο χώρο αυτό.

Μάλιστα, σε επόμενη ανάρτηση, θα σας ενημερώσω για τις εξαιρετικές τους διακρίσεις στους λογοτεχνικούς διαγωνισμούς που διοργανώνει ετήσια το Wattpad  μέσα από την Ελληνική δική του κοινότητα. 

Μείνετε συντονισμένοι λοιπόν!






30 σχόλια:

  1. Με συγκίνησε αυτή η ανάρτηση Γιάννη...
    Σαν να την έγραψες κατευθείαν από την καρδιά σου! Γεμάτη συναισθήματα και νιώθω τιμή μου που σε γνώρισα και αποτελώ κομμάτι αυτής της συλλογικής προσπάθειας. Πραγματικά σε ευχαριστούμε για την εξαίρετη ιδέα που μας έδωσες να δικτυωθούμε συλλογικά σε άλλα δικτυακά μονοπάτια και εκτός wattpad. Ήταν πολύ υποστηρικτικό και όμορφο για όλους εμάς τους νέους δημιουργούς...

    ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βούλα μου ευχαριστώ πολύ από καρδιάς. Ήταν κάτι που το ένιωσα, το πίστεψα και το κερδίζετε εσείς με την αξία σας και τη δημιουργική σας διάθεση. Επειδή στις μέρες μας προβάλλεται και προμοτάρεται κάθε τι που κραυγάζει και ασχημονεί, θεωρώ καθήκον μας να στηρίξουμε κάθε θετική προσπάθεια κύρια από νέους ανθρώπους.
      Να είσαι καλά κοπέλα μου.

      Διαγραφή
  2. Καλά έκανες και μας γνώρισες τη νέα παρέα σου φίλε Γιάννη.
    Πέρασα μια βόλτα από το μπλογκοσπιτακι σας και μόλις βρω χρόνο θα διαβάσω τα γραφόμενά σας.
    Για να τα προτείνεις εσύ, θα αξίζουν πολλά.
    Καλή συνέχεια κι ο Θεός βοηθός για όσα αντιμετωπίζουμε όλοι αυτό τον καιρό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρένα μου σε ευχαριστώ πολύ καλή μου φίλη. Φυσικά πάρε το χρόνο σου. Εδώ είμαστε καλή μου φίλη. Και χρειαζόμαστε το δέσιμο στους χαλεπούς αυτούς καιρούς. Να είσαι καλά.

      Διαγραφή
  3. Τι όμορφα λόγια..ευχαριστούμε παρά πολύ, συγκινήθηκα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Κατερίνα! Νιώθω και εγώ αυτή τη χαρά να είσαι σίγουρη.

      Διαγραφή
  4. «Στην συντριπτική τους πλειοψηφία νέα παιδιά, που έχουν ανοίξει την ψυχή τους, εμπνέονται, γράφουν, δημιουργούν. Και είναι εξαιρετικά παρήγορο που αυτά τα νέα παιδιά θέλουν να ανοίξουν τα φτερά τους σε ένα χώρο του πνεύματος και της συγγραφής».
    Ελπιδοφόρα πράγματα!
    Κάνεις πολύ καλά, Γιάννη, που τα προβάλλεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω Άρη ότι μπορούμε να βοηθήσουμε σε αυτό το κομμάτι. Το αξίζουν αυτά τα παιδιά. Παλεύουν, δημιουργούν, ονειρεύονται. Γιατί όχι;
      Ευχαριστώ αγαπητέ φίλε, να είσαι καλά.

      Διαγραφή
  5. Καλημέρα σου Το επισκέφθηκα το νέο σπιτικό σας και είσαι μέσα και εσύ να τα λέμε κι αυτά. Διάβασα, συγκινήθηκα και όντως η δουλειά είναι πολύ καλή και εύχομαι καλή συνέχεια και στο μπλογκ και στη συγγραφή σας. Χαίρομαι που γνώρισα νέους ανθρώπους που αγαπούν το γράψιμο.
    Καλές δημιουγίες σε όλους σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άννα μου, να είσαι καλά αγαπημένη φίλη. Ξέρω τις ευαισθησίες σου σε τέτοια κομμάτια. Σε ευχαριστώ πολύ για την καλή σου θέληση και συμμετοχή. Να είμαστε καλά όλοι να δημιουργούμε.

      Διαγραφή
  6. Καλή αρχή και καλή συνέχεια, Θα σας ακολουθώ και θα διαβάζω με χαρά τις συγγραφικές σας εμπνεύσεις.
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου ευχαριστώ πολύ. Να είσαι καλά. Η συμμετοχή σου, στο βαθμό που μπορείς είναι πολύ σημαντική. Καλό Σαββατοκύριακο.

      Διαγραφή
  7. Συγχαρητήρια για το νέο εγχείρημά σας Γιάννη μου. Θα είμαι κι εγώ ανάμεσα στους αναγνώστες σας και ειλικρινά εύχομαι να έχει απήχηση και να αγκαλιαστεί από πολλούς φίλους.
    Καλό σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω Μαρία μου!
      Ιδιάιτερη χαρά μας αγαπητή μου φίλη και το ξέρεις. Κάθε φωνή που προάγει τη λογοτεχνία και την ποίηση, κάθε προσπάθεια να εκφραστεί κανείς και να δημιουργήσει έχει τη δική της αξία και σημασία. Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία μου.

      Διαγραφή
  8. Κύριε Γιάννη ένα απλό ευχαριστώ είναι πολύ λίγο για να εκφράσει την ευγνωμοσύνη που αισθανόμαστε όλοι, πιστεύω, για αυτήν την ανάρτησή σας. Είναι τιμή μου που σας γνώρισα μέσα από την ομάδα μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανδρέα σε ευχαριστώ πολύ για τα ακριβά σου συναισθήματα. Δεν υπάρχει καλύτερο πράγμα από αυτήν την αίσθηση. Αλλά ευγνωμοσύνη είναι θαρρώ υπερβολή. Να είσαι καλά και να έχεις πάντα καλές εμπνεύσεις.

      Διαγραφή
  9. Σκέψεις και στοχασμοί που παίρνουν σάρκα και οστά στην πιο σημαντική, την πιο όμορφη στιγμή, αυτή, της αναγνώρισης που σε ανταμείβει όταν κοινά ενδιαφέροντα ανταμώνουν. Είναι όμορφο όταν στο μακρύ ταξίδι της γνώσης έχεις συνοδοιπόρους ανθρώπους με οράματα.
    Εύχομαι κάθε επιτυχία στην ομάδα και μια όμορφη διαδρομή που, είμαι σίγουρη, θα κατακτήσει τους αναγνώστες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννίκα μου να είσαι καλά αγαπημένη μου φίλη. Είναι καλό να υπάρχουν τέτοιες πρωτοβουλίες και όνειρα, ιδιαίτερα από νέους ανθρώπους.
      Ευχαριστώ πολύ και εύχομαι όμορφη μέρα να έχεις.

      Διαγραφή
  10. Γιάννη Καλημέρα, μόλις το είδα και το προσθέτω στα αγαπημένα μου!!
    Χαίρομαι όταν βλέπω τέτοιες ενέργειες, και φυσικά για τη δική σου θετική συμβολή. Πιστός αναγνώστης πλέον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βασίλη, ειλικρινά σε ευχαριστώ για αυτά σου τα λόγια. Και για την εμπιστοσύνη και την στήριξη. Να είσαι καλά και όμορφη βδομάδα να έχουμε.

      Διαγραφή
  11. Στο έχω ξαναπει πως είσαι ένα πανέμορφο δυνατό κρικάκι :)
    Σε φιλώ καλή εβδομαδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω Μάνια μου σε ευχαριστώ πολύ! Το προσπαθώ πάντως ναι; Θετική αύρα. Πρώτη διδάξασα εσύ!
      Καλησπερίζω με όμορφα ξόρκια.

      Διαγραφή
  12. Καλή συνοδυπόρευση να εχετε ολοι η παρεα σε συγγραφικά μονοπατια
    Αν μας ενημερωνεις θα εχουμε την χαρα να διαβάζουμε τις γραφες σας..
    Καλή εβδομαδα καλα να περνας..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρούλα μου σε ευχαριστώ από καρδιάς. Στις σελίδες του μπλογκ εκεί αναφέρομαι στην βιβλιογραφία των παιδιών στο wattpad.
      Να είσαι καλά αγαπητή μου φίλη.

      Διαγραφή
  13. Με τη σειρά μου, να ευχηθώ από καρδιάς, καλοτάξιδη αυτή η πανέμορφη ομαδική συγγραφική ιδέα, και καλή επιτυχία σε αυτή τη συγγραφική προσπάθεια των νέων παιδιών, που με τη φρεσκάδα της σκέψης τους, φρέσκο αέρα στις σκέψεις μας θα φέρουν..

    ... και φυσικά ένα μεγάλο μπράβο και ευχαριστώ σε σένα
    ..που την αγάπη για την συγγραφή (όντας ατόφια)
    τη μοιράζεσαι μαζί μας... ποικιλοτρόπως :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειρήνη ειλικρινά ευχαριστώ πολύ για την παρουσία και το ζεστό σου σχόλιο αγαπητή φίλη. Φυσικά η λογοτεχνική ομάδα είναι ανοιχτή και καλόδεχτος όποιος επιθυμεί να την ακολουθήσει ελεύθερα, κριτικά και χωρίς υποχρεώσεις.
      Προσπαθούμε αφενός να ομορφύνουμε την ψυχή μας και αφετέρου να δώσουμε κάτι με τη γραφή και τη σκέψη.
      Καλή συνέχεια να έχεις.

      Διαγραφή
  14. Ακούραστος, δημιουργικός, δοτικός, πόσο σε χαίρομαι Γιάννη και σε καμαρώνω, δεν φαντάζεσαι.
    Μπράβο σου!
    Φυσικά και θα ρίξω μια ματιά στις πένες αυτές, γιατί κάθε τι άξιο και καινούριο (έστω και στα δικά μας μάτια), αξίζει της προσοχής μας!
    Σε φιλώ γλυκά. Καλό απόγευμα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω πωπωπωπω πολλές φιλοφρονήσεις Μαρίνα μου και κοκκινίζω. Τίποτα το ιδιαίτερο δεν κάνω. Απλά είναι πολύ όμορφο να μοιράζεσαι, να δίνεις, να δημιουργείς. Όμορφο, ανεκτίμητο συναίσθημα.
      Σε ευχαριστώ απ την καρδιά μου καλή μου φίλη. Στέλνω τα φιλιά μου.

      Διαγραφή
  15. ΓΙΆΝΝΗ ΜΟΥ ΘΑ ΜΠΩ ΟΠΩΣΔΉΠΟΤΕ!!!!!
    ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου, σε ευχαριστώ με την καρδιά μου. Μην πιεστείς, αν και εφόσον μπορέσεις. Να προσέχετε ναι; Στέλνω φιλιά.

      Διαγραφή