H ζωή είναι δώρο. Σαν ένα σπιτικό ηδύποτο σε ακριβό σκαλιστό ποτηράκι, γεμάτο γεύσεις

Σάββατο 25 Ιανουαρίου 2020

Ας γνωρίσουμε τον Γιώργο Δερβεντλή

Φίλες και Φίλοι.
στο σημερινό μου θέμα θα ήθελα να κάνω αναφορά και να παρουσιάσω καλύτερα έναν εξαίρετο Φίλο που βρίσκεται στην δικτυακή μας γειτονιά όπου αθόρυβα και διακριτικά προσφέρει τις δικές του εξαίρετες λογοτεχνικές δημιουργίες.

Να σας γνωρίσω λοιπόν καλύτερα τον:

Γιώργο Δερβεντλή



Θα τον συναντήσουμε στο ιδιαίτερο προσωπικό του blog:



Ο Γιώργος έχει μια ιδιαίτερα ερωτική, θα την έλεγε κανείς, σχέση με την πεζογραφία του τρομακτικού και του φανταστικού. Η Δύναμη της συγγραφικής του φαντασίας έχει μια εντυπωσιακή δύναμη αλλά και μια ανάλογη οξυδέρκεια, μέσα απ' την πλοκή της, να προσεγγίζει και να αναδεικνύει σύγχρονα και μεγάλα κοινωνικο-πολιτικά ζητήματα.

Η σύγχρονη κρίση, η ισοπέδωση του ανθρώπου των καιρών μας. Η κρατική τρομοκρατία και ο φασισμός. Η καταστολή. Όλα αυτά δένονται επίσης και με την άριστη ματιά του στο ψυχολογικό υπόβαθρο βιωμάτων μας, τα οποία μελετά, θίγει αλλά μέσα στα σκοτάδια του ασυνείδητου στήνει διηγήματα που ταράζουν με όλη τη σημασία της λέξεις.

Μπορούμε επίσης να τον συναντήσουμε και στο προσωπικό του site εδώ:


Το Συγγραφικό του έργο

Ο Γιώργος έχει εκδώσει τρία βιβλία:

"Ερημότοποι"


Το Βιβλίο αφορά την πρώτη ανθολογία Post apocalyptic και ο Γιώργος συμμετέχει με ακόμα οκτώ εξαίρετα διηγήματα πάνω στο συγκεκριμένο είδος.




Ένα μυθιστόρημα ιστορικής φαντασίας. Ένα άγριο κοινωνικό-πολιτικό παραμύθι που ταράζει και βάζει σε άπειρες σκέψεις τις χειραγωγημένες και συμβιβασμένες συνειδήσεις. Ένα βιβλίο που σπανίζει στην βιβλιογραφία μας.






"Η Μοναξιά πονάει και σκοτώνει. Τι άραγε μπορεί να γίνει όταν δύο μοναχικές καρδιές που είναι εθισμένες στο λάθος αποφασίσουν να ενωθούν και ως που μπορούν να φτάσουν"

Ένα κοινωνικό δράμα σε σκοτεινές αποχρώσεις, όπως αυτές μπορεί να τις δίνει ο Γιώργος. Ένα μυθιστόρημα που θα σας ανεβάσει έντονα σφυγμούς αλλά και συναισθηματική φόρτιση.

Στο προσωπικό του blog, ο Γιώργος Δερβεντλής, έχει δημοσιεύσει σε συνέχειες κάποια διηγήματα που πραγματικά αποτελούν μικρά διαμαντάκια στο χώρο του μυθιστορήματος φαντασίας και τρόμου με στοιχεία επιστημονικής φαντασίας. Είναι αυτό που διεθνώς οριοθετούμε ως:
Fantasy, Horror, Sci-Fi.

Η παράδοξη υπόθεση των Αρτίστικ δολοφονιών

Η σκοτεινή ομολογία της Κλάρα Ντόνοβαν

Ανθρώπινα παιχνίδια

Σταχυολόγησα, ενδεικτικά, κάποια από τα έργα, που πραγματικά αποτελούν υποδειγματική γραφή στο συγκεκριμένο είδος.

Σας αφήνω να τον απολαύσετε. Σας αφήνω να παρασυρθείτε στους σκοτεινούς του κόσμους. Εκεί που κυριαρχεί το φανταστικό, το τρομακτικό και το παράξενο.
Και όπως ο ίδιος λέει:   "Συλλέκτης μουσικών και εικόνων που εξιτάρουν τους φαντασιογόνους κάλυκες του εγκεφάλου"





35 σχόλια:

  1. ΩΩΩ..
    Γιάννη φίλε μου σ' ευχαριστώ πάρα πολύ για αυτήν την όμορφη παρουσίαση. Πραγματικά δεν έχω λόγια, είμαι τρομερά συγκινημένος...
    Ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιώργο μου να είσαι καλά αγαπητέ φίλε.
      Να μας χαρίζεις πάντα τη δύναμη του λόγου σου και τον ριζοσπαστισμό της σκέψης σου. Καλές εμπνεύσεις να έχεις.

      Διαγραφή
  2. Να είναι καλά ο Γιώργος να μας εξιτάρει ''τους φαντασιογόνους κάλυκες του εγκεφάλου"!Αξίζει να τον επισκεφθούν οι φίλοι και καλά έκανες που τον σύστησες απόψε εδώ. Θα καθηλωθούν από τη γραφή του.
    Μπράβο σου Γιάννη
    Καλές εμπνεύσεις Γιώργο και καλή συνέχεια
    Τις καλησπέρες μου και στους δυο σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άννα μου δεν έχω παρά να συμφωνήσω. Φυσικά και αξίζει οι φίλες και φίλοι να διαβάσουν αναλογικά τα έργα του Γιώργου. Οι μικρές του ιστορίες πραγματικά ταράζουν. Να είσαι καλά Άννα μου, όμορφο Σαββατόβραδο να έχεις.

      Διαγραφή
  3. Εξαιρετική παρουσίαση Γιάννη! Πραγματικά φαίνεται πολύ ενδιαφέρον! Ευχαριστούμε πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειρήνη μου είναι πραγματικά. Στο είδος του ο Γιώργος πραγματικά ξεχωρίζει! Και το λέω αντικειμενικά. Καληνύχτα καλή μας φίλη και ευχαριστώ πολύ.

      Διαγραφή
  4. Να και ένα ακόμα καλό του blogging, συναντάμε ταλαντούχα άτομα που αλλιώς δύσκολα θα γνωρίζαμε... και αυτό γιατί υπάρχουν και "αυτοί" που δεν κρατούν για τον εαυτούλη τους αυτές τις συναντήσεις και ξέρουν να τις μοιράζονται!
    Ευχαριστούμε Γιάννη για το μοίρασμα και σπεύδω να τον περιδιαβάσω!

    ΑΦιλιά πάντα καρδιάς και καλή μας Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στεφανία μου καλησπέρα,
      νομίζω αυτό είναι το νόημα στο blogging. Όλοι για έναν και ένας για όλους. Ανοιχτές αγκαλιές, σκέψεις μοιρασμένες, στιγμές δοτικές. Αλληλεγγύη, χαμόγελα.
      Να είσαι καλά Στεφανία μου με μια όμορφη Κυριακή.

      Διαγραφή
  5. Δεν είναι το είδος μου αυτό, όμως εμπιστεύομαι στην κρίση σου. Καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι το ξέρω Αλεξάνδρα μου. Σίγουρα θα σε τραβήξει ο έντονος "δικός μας" κοινωνικός ριζοσπαστισμός του Γιώργου.
      Καλή Κυριακή κορίτσι μου.

      Διαγραφή
  6. Για να το λες εσύ, θα αξίζει τον κόπο να επισκεφθώ το μπλογκοσπιτακι του.
    Ωραία παρουσίαση.
    Καλή συνέχεια φίλε Γιάννη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι σίγουρος Ρένα μου ότι θα το αγαπήσεις, παρά τις όποιες τυχόν διαφορές μπορεί να έχεις με το συγκεκριμένο λογοτεχνικό είδος. Σε ευχαριστώ πολύ Ρένα μου, να είσαι καλά.

      Διαγραφή
  7. Χαρισματικός συγγραφέας ο Γιώργος και πολύ δουλεμένα τα εξώφυλλά του. Και αν δεν ήσουν εσύ Γιάννη, πιθανόν δεν θα γνωρίζαμε τη δουλειά του, μέσα στον ωκεανό του διαδικτύου. Θαυμάζω τους ανθρώπους που κάνουν ένα βήμα πίσω για να προβάλλουν κάποιον ισάξιο δημιουργό και ομότεχνο. Στην περίπτωσή σου Γιάννη, το ήθος και η ανωτερότητά σου ξεχωρίζουν. Συγχαρητήρια και στους δυο σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω Μαρία μου,
      τα λόγια σου ζεσταίνουν τις καρδιές μας. Να είσαι καλά. Ειλικρινά. Νομίζω αξίζει κάθε ένας από εμάς να μπορεί να διευρύνει αυτόν τον όμορφο κύκλο με ανθρώπους και φίλους που αξίζουν.
      Τα φιλιά μου καλή μου φίλη.

      Διαγραφή
  8. ΚΑΛΗΣΠΈΡΑ ΓΙΆΝΝΗ ΜΟΥ!!!!
    ΘΑ ΤΟΝ ΕΠΙΣΚΕΦΤΩ ΤΟΝ ΓΙΩΡΓΟ ΓΙΑΤΊ ΕΊΝΑΙ ΕΝΔΙΑΦΈΡΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟΣ, ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το κάνεις με την ηρεμία σου Ελένη μου. Σε ευχαριστούμε πολύ. Να είσαι καλά. Στέλνω πολλές ευχές για μια καλή βδομάδα.

      Διαγραφή
  9. παω να γραφω στο μπλοκ του, δεν το συζητω!
    ειμαι σιγουρη πως θα βρω πολλα ενδιαφερονται πραγματα
    σε ευχαριστω αγαπημενε μου φιλε
    να εισαι παντα καλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κική μου καλησπέρα σου. Νομίζω θα συναντηθείτε συγγραφικά σε κάποια "σκοτεινά" σημεία με τον Γιώργο.
      Καλησπέρα Κική μου, όμορφα να τρέχει η βδομάδα σου. Σε ευχαριστώ πολύ.

      Διαγραφή
  10. Πολύ καλά έκανες φίλε μας και μας συστήνεις τον φίλο που γραφει και εκεινος μαλλον απο ότι έχω καταλαβει..στο στο δικό σου περιπου στυλ και σιγουρα θα έχουν και πολύ ενδιαδερον και τα βιβλία του..
    Να είσαι καλά να περνας όμορφα καλο σου βραδυ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξέχασα να σου ευχηθώ καλοριζικο το νέο σου λουκ στο μπλοκ σου.. μου άρεσε πολύ...μπράβο...

      Διαγραφή
    2. Ρούλα μου χαίρομαι πολύ! Χαίρομαι ειλικρινά που σου άρεσε καλή μου φίλη! Να δώσουμε έναν αέρα ανανέωσης.
      Ο Γιώργος είναι εξαίρετος και πολύ δυνατός στη γραφή να το ξέρεις. Σε ευχαριστώ Ρούλα μου για το πέρασμά σου και το χρόνο σου.

      Διαγραφή
  11. Καλό βράδυ !! johnpit ;) Καλό μήνα:) καλορίζικο το νέο μπλγκόσπιτο σου να είναι πάντα φωτεινό και καλότυχο σε αλήθειες και γνώσεις .
    Καλά κάνεις και μας γνωρίζεις νέους συγγραφείς με τα βιβλία τους , γιατί κάτι μαθαίνουμε . Να απολαύσεις το σ-κ , όπως επιθυμείς !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κυριακή μου, και εγώ χαίρομαι που είσαι πάντα εδώ παρούσα αλλά και στην δικτυακή γειτονιά επίσης.
      Χαίρομαι που σου άρεσε η νέα μας ...φορεσιά εδώ. Να νιώσουμε έναν νέο αέρα αλλαγής.
      Καλό μήνα Κυριακή μου με τις ευχές μου.

      Διαγραφή
  12. Καλημέρα,καλό μήνα.Έρχομαι πρώτη φορά στο blog.Είμαι ο γνωστός ανώνυμος που έγραφα στο blog ( με το φεγγαρι αγκαλιά ) και στη Γλαύκη.
    Τόσο καιρό διαβάζω τις απόψεις σου και σε άλλα blog όταν έχω χρόνο και ποτέ δεν έγραψα κάτι και σε εσένα.
    Πιστεύω να μην σε ενοχλεί η ανωνυμία.Υπάρχει λόγος που είμαι ανώνυμος στα blog.Να φανταστείς δεν έχω facebook,instagram...Δεν μου αρέσει η δημοσιότητα.Και για λόγους δικούς μου και εργασίας δεν γράφω επώνυμα.
    Σέβομαι πάντα όλους και όταν κάποιος ενοχληθεί με την ανωνυμία μου δεν ξαναγράφω.
    Μου αρέσει το blog σου και θα έρχομαι να διαβάζω τις αναρτήσεις σου.
    Παλαιότερα έβλεπα θρίλερ αλλά τα τελευταία χρόνια τα αποφεύγω.
    Λόγω κακής ψυχολογίας και άγχους που έχω.
    Μου αρέσει να διαβάζω και να ακούω μουσική.Θα έχεις ακούσει μερικές από τις επιλογές μου και σε άλλα blogs.
    Πάντα όταν γράφω κάποιο σχόλιο πάντα ακολουθεί και η μουσική μου επιλογή.
    Συνήθως έχει σχέση με αυτό που διαβάζω.
    Σήμερα λοιπόν έχω επιλέξει ένα μουσικό θέμα από μια ταινία.
    https://www.youtube.com/watch?v=2LhaXf3iTHo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παίρνω το θάρρος να πω κάτι στον ανώνυμο φίλο Μάριο, με τις ωραίες μουσικές του Γιάννη μου, μέσα από το blog σου γατί δεν έχω άλλο τρόπο, πως το ''με το φεγγάρι αγκαλιά'' δεν έχει κανένα πρόβλημα μαζί του. Όχι με τη δική του ανωνυμία, με άλλες ανωνυμίες είχα ένα θεματάκι που νομίζω πάει πέρασε.
      Χαίρομαι που τον βλέπω εδώ, είναι ωραίες οι βόλτες στα μπλογκς, κι ο Γιάννης μας γράφει ενδιαφέροντα θέματα. Αυτό για να μην αιωρείται ένα παράπονο στον αέρα, δεν το θέλω με τίποτα.
      Την καλησπέρα μου σε όλους
      φιλιά!
      :)

      Διαγραφή
    2. Καλησπέρα αγαπητέ "ανώνυμε" φίλε. Ακούγοντας το υπέροχο μουσικό θέμα που επέλεξες να σε καλωσορίσω στο μπλογκ.
      Θα προτιμούσα φυσικά την επωνυμία σου, το λέω σαφέστατα, καθώς είμαι της άποψης ότι οι άνθρωποι, στην κάθε τους επικοινωνία, οφείλουν να έχουν μια δική τους ταυτότητα και οντότητα. θα σεβαστώ την επιθυμία σου πιστεύοντας ότι δεν θα προκαλέσει προβλήματα δείχνοντας εμπιστοσύνη στην παρουσία σου.
      Έχω παρακολουθήσει την συνεχή σου παρουσία σε μπλογκ φίλων και εκτιμώ τη διάθεσή σου να συμμετέχεις με τρόπο γόνιμο και δημιουργικό.
      Να προτιμάς να κάνεις πράγματα που σε ξεκουράζουν και σου δίνουν ανάσες ζωής.
      Να είσαι καλά. Καλή συνέχεια να ευχηθώ στην παρουσία σου σε κάθε μπλογκ εδώ.

      Διαγραφή
    3. Πολλές καλησπέρες Στέλλα μου! Πολύτιμη η παρουσία σου και σαφής η επεξήγησή σου. Σε ευχαριστώ καλή μου φίλη.

      Διαγραφή
  13. Καλησπέρα και ευχαριστώ για την απάντηση σου αλλά και την φιλοξενία σου στο blog.
    Όπως έγραψε και η φίλη Στέλλα πιο πάνω είμαι ο Μάριος.Δεν μου αρέσει να εχω ψεύτικο όνομα μόνο και μόνο για να εχω ένα όνομα.
    Η παρουσία μου εδώ και έναν χρόνο περιπου είναι σε 2 blogs.
    Αυτά που έγραψα και το πρωί.
    Είμαι ενας άνθρωπος που λατρεύει την ζωή,την ΜΟΥΣΙΚΗ,την σύζυγο μου ,την γνώση και την μάθηση.
    Το Οκτώβριο έχασα την μητέρα μου και από τότε προσπαθώ να ξεπεράσω την απουσία της αλλά και όλα αυτά που πέρασα για 14 μήνες αγώνα για να την κρατήσουμε στην ζωή.
    Προσπαθώ να κάνω πράγματα που με ξεκουράζουν και με κάνουν να αισθάνομαι καλά.
    Ένα από αυτά είναι η Μουσική.Που λατρεύω και γιαυτο την μοιράζομαι και με εσάς στα blogs.
    2 μουσικά θέματα θα σου στείλω.

    https://www.youtube.com/watch?v=HZcaZcxqlI4
    https://www.youtube.com/watch?v=FN6jIvKiYOs

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάμε λοιπόν Μάριε στην περιήγησή μας και στην παρέα μας από εδώ και πέρα. Έχω διαβάσει, από προηγούμενα σχόλιά σου σε άλλα μπλογκ, την ιστορία των γεγονότων στη ζωή σου και ειλικρινά λυπάμαι, το εξέφρασα και εκεί.
      Προχώρα παραπέρα, ξέρω ο πόνος της απώλειας είναι δύσκολα διαχειρίσιμος.
      Οι νέες μουσικές σου αφιερώσεις είναι εξαιρετικές και σε ευχαριστώ πολύ. Να είσαι καλά και χαίρομαι που μοιράζεσαι όμορφα πράγματα μαζί μας.
      Καλή βδομάδα.

      Διαγραφή
  14. Αγαπητέ Γιάννη χαρηκά πραγματικά που ανακαλύψες και τα άλλα μου μπλογκ
    Σχετικά με την ανάρτηση της Λέλας Καραγιάννη θα ακολουθήσει και δεύτερη η οποία θα αναφέρει το βιβλίο της συνονόματης εγγονή της
    Λέλα Καραγιάννη η θρυλική γιαγιά μου Την εγγονή της είχα την χαρά και την τιμή να την γνωρίσω σε μια εκδήλωση για την Λέλα Καραγιάννη Αυτά Πολλούς χαιρεισμούς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω Μαρία δεν τα ήξερα αυτά! Δεν ήξερα την "βαριά" αυτή σου καταγωγή ειλικρινά. Και με συγκινεί ιδιαίτερα. Πραγματικά! Χαίρομαι πολύ καλή μου φίλη, να είσαι καλά.

      Διαγραφή
  15. Εγινε παρεξήγηση Το βιβλιο το εγραψε η εγγονη της Λελας Καραγιαννη που εχουν το ιδιο όνομα Δεν ειναι δικη μου γιαγια Ειναι σιγουρα βαρια καταγωγη αυτη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εντάξει Μαρία μου! Ευχαριστώ πολύ για την διευκρίνηση καλή μου φίλη, να είσαι καλά. Στέλνω ευχές για όμορφο βράδυ.

      Διαγραφή