H ζωή είναι δώρο. Σαν ένα σπιτικό ηδύποτο σε ακριβό σκαλιστό ποτηράκι, γεμάτο γεύσεις

Σάββατο 16 Μαΐου 2020

"Ιστορίες Noir" Συλλογή διηγημάτων

Καλησπέρα Φίλες και Φίλοι.
Σήμερα είπα να σας παρουσιάσω μια συλλογική ενιαία δουλειά μου, που μπορεί κανείς να την αποκαλέσει και "κωδικοποίηση δημοσιευθέντων διηγημάτων".
Σε όλη την περίοδο της δικτυακής μου δράσης στην αγαπημένη μας γειτονιά, σε όλα τα δρώμενα που διοργανώσαμε και εξακολουθούμε να κάνουμε, έχω γράψει αρκετά αφηγήματα ή σε άλλες περιπτώσεις διηγήματα.

Θεώρησα καλό, όλο αυτό το έργο, να το συγκεντρώσω σε μια συλλογή για να μπορώ να την έχω μαζεμένη και εύκολα προσιτή στον κάθε τυχόντα ενδιαφερόμενο αναγνώστη.



Έτσι μας προέκυψαν η "Ιστορίες Noir"


Οι Ιστορίες Noir είναι μια συλλογή από αυτοτελή διηγήματα. Μικρά ή μεγαλύτερα. 

Η πλοκή τους είναι γεμάτη από έντονα βιώματα ζωής και συνείδησης. Όπως επίσης και συναισθήματα γεμάτα αντιθέσεις μεταξύ τους.

Αγάπη και μίσος, Έρωτας και απώθηση. Φιλία και υπονόμευση. Αποδοχή και απόρριψη. Ζωή και θάνατος. Με χαρακτήρες που αλληλεπιδρούν μεταξύ τους σε διάφορες καταστάσεις. Φορτωμένοι αναμνήσεις και πάθη. 

Οι ιστορίες noir πολλές φορές διαπλέκουν τον στυγνό ρεαλισμό της ζωής με το μυστήριο και το παράξενο. Τη λογική με τη φαντασία. Την συνείδηση με το ασυνείδητο. 

Δεν έχουν συγκεκριμένο χρόνο ή χώρο αναφοράς. Μπορεί να αναφέρονται στον παρόντα χρόνο μπορεί να είναι διηγήματα εποχής. 

Κατάλογος περιεχομένων

Οι "Ιστορίες Noir" είναι μια συλλογή που είναι ανοιχτή. Και σε αυτήν  προστίθενται σταδιακά διάφορα διηγήματα.

Διηγήματα που περιέχονται

1. "Νυχτερινό τηλεφώνημα" Αστυνομικό δράμα

2. "Επισκέπτης απροσδόκητου χρόνου" Κοινωνικό δραματικό θρίλερ

3. "Μιας νύχτας παλιόκαιρος"  Υπαρξιακό δράμα μυστηρίου

4. "Η ξεχωριστή Τρίτη της Τερέζας Δαμόφλη"  Δράμα εποχής με ίχνη μυστηρίου

5. "Το σπίτι στο λόφο" Ερωτικό ρομαντικό δράμα

6. "Το ραντεβού" Αισθησιακό ερωτικό διήγημα

7. "Μια διαφορετική Μεγάλη Παρασκευή"  Δράμα μυστηρίου σε μια βαθύτερη θρησκευτική ατμόσφαιρα

8. "Το βλέμμα στην όχθη του ποταμού"  Δράμα

Πολλά από αυτά τα γνωρίζετε ήδη. Κατά καιρούς έχουν δημοσιευθεί εδώ στο "Ηδύποτον". Όμως τα περισσότερα από αυτά έχουν συγγραφικά "αναβαθμιστεί", έχουν υποστεί αλλαγές και επεξεργασία ως προς την πλοκή και παραδίδονται πλέον ελεύθερα στη χρήση σας.

Που μπορείτε να τα βρείτε και πως μπορείτε, αν θέλετε, να τα διαβάσετε

Η Συλλογή διηγημάτων δημοσιεύεται στην πλατφόρμα του WATTPAD και μπορείτε να την βρείτε εδώ:


Για να μπείτε στην πλατφόρμα, ως αναγνώστες, θα χρησιμοποιήσετε για log in τον λογαριασμό σας google account με τον οποίο μπαίνετε και στο blog.

Ευχαριστώ πολύ για την προσοχή σας.







39 σχόλια:

  1. Οι αγαπημένες νουάρ ιστορίες από την συγγραφική σου πένα Γιάννη μαζεμένες σε μια πανέμορφη συλλογή.
    Μπράβο Γιάννη φίλε μου, καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω Γιώργο μου να είσαι καλά αγαπητέ φίλε! Σε ευχαριστώ πάντα για την προσοχή και το χρόνο σου.

      Διαγραφή
  2. Είμαι ένας από αυτούς που τα έχει διαβάσει, αλλά η αναβάθμιση που λες... σίγουρα θα τα ξαναδώ!
    Την Καλημέρα, Γιάννη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ξέρω Βασίλη μου και ειλικρινά σε ευχαριστώ πολύ. Απλά τα κωδικοποίησα σε μια συλλογή και μερικά από αυτά τα επεξεργάστηκα λιγάκι. Όπως το τελευταίο, "Το βλέμμα στην όχθη του ποταμού"
      Σε ευχαριστώ που πάντα είσαι εδώ αγαπητέ φίλε. Να είσαι καλά.

      Διαγραφή
  3. Ωωωωωω, βλέπω έκανες ανακατατάξεις!
    Ωραία ιδέα να είναι μαζεμένα και τακτοποιημένα!
    Εγώ έχω και αγαπημένο από τους τίτλους σου. Την Ελουάζ!
    Έχω κι ένα που δεν το έχω τελειώσει. Αυτό με την Τερέζα Δαμόφλη.
    Όταν συμμαζέψω τα μάτια μου, θα το τελειώσω.
    Καλημέρα κύριε Πιτ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αρτίστα μου. Προέχει να είσαι καλά αγαπημένη μου φίλη. Και εσύ και οι δικοί σου. Όλα τα άλλα έπονται. Κανείς δεν μας πιέζει. Είμαστε εδώ στις ελεύθερες ώρες μας να τα δούμε.
      Να σου ευχηθώ όμορφο καλοκαίρι και σε ευχαριστώ πολύ.

      Διαγραφή
  4. Πολύ ωραία η ιδέα σου, Γιάννη! Είσαι ασταμάτητος και δίνεις τον παλμό σε όλους!
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Pippi μου, καλησπέρα.
      Προσπαθώ να σταθώ όρθιος καλή μου φίλη και δημιουργικός. Όσο γίνεται. Το έχουμε ανάγκη. Ο ένας εμπνέει τον άλλο σε αυτήν την προσπάθεια. Στέλνω φιλιά καλοκαιρινά.

      Διαγραφή
  5. Πολύ εύχρηστη η πλατφόρμα και πολύ άνετη στην ανάγνωση. Καλορίζικο το νέο σου εγχείρημα Γιάννη μου! Πολύ καλά έκανες και τα συγκέντρωσες όλα μαζί, για να τα βρίσκουμε συγκεντρωμένα κάπου. Εύχομαι και "εις ανώτερα", γιατί σου αξίζουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου καλή μου φίλη,
      καλησπερίζω καλοκαιρινά. Η πλατφόρμα ναι, είναι πολύ εύχρηστη, λειτουργική και προσφέρει και δυνατότητα σχολίων σε κάθε σημείο της ανάγνωσης.
      Σε ευχαριστώ πολύ καλή μου συνοδοιπόρισσα.

      Διαγραφή
  6. ΩΩΩΩΩΩΩΩ, ΓΙΆΝΝΗ ΜΟΥ ΤΑ ΣΧΈΔΙΑ ΣΟΥ ΒΛΈΠΩ ΜΕΓΑΛΩΝΟΥΝ ΚΑΙ ΠΟΛΥ, ΜΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΧΑΙΡΟΜΑΙ!!!!!!
    ΚΑΛΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όσο πατάνε τα φτερά μας Ελίνα μου!
      Χαίρομαι τόσο που είσαι εδώ και απολαμβάνω τις ευχές σου. Το ξέρεις. Στέλνω φιλιά γλυκά.

      Διαγραφή
  7. Θα συμφωνήσω με την Αρτίστα του Βωβού. Πολύ ωραία ιδέα, να είναι όλα συγκεντρωμένα σε μια πλατφόρμα. Να τα διαβάσουμε από την αρχή, ιδίως όσοι μετακομίσαμε σχετικά πρόσφατα στην μπλογκογειτονιά. Και μια πολύ ωραία εναλλακτική στις τηλεοπτικές προτάσεις, να 'δούμε' την εξέλιξη κάθε ιστορίας στην φαντασία μας.
    Η συνέχεια, στην πλατφόρμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τζοάννα μου καλησπέρα καλή μου φίλη. Υπήρχε και η πλατφόρμα της URNOVL στην οποία ήμουνα αλλά δυστυχώς έχει εγκαταληφθεί από τους ιδρυτές της.
      Σε ευχαριστώ πολύ. Έχουμε την ευκαιρία να είμαστε εδώ παρέα καλή μου φίλη. Φιλιά.

      Διαγραφή
  8. Αξίζουν αυτά τα διηγήματα να είναι μαζί σε ένα βιβλίο και να μπορούμε να τα διαβάζουμε όποτε θέλουμε. Πάντα να εξελίσσεσαι Γιάννη μου δημιουργικά.
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ότι μπορούμε Άννα μου κάνουμε. Όσο μπορούμε δημιουργικά λειτουργικά. Να έχουμε να αντιστεκόμαστε στη φθορά και στην έξωθεν πίεση.
      Σε ευχαριστώ που πάντα είσαι παρούσα σε κάθε μου βήμα. Να είσαι καλά.

      Διαγραφή
  9. Πολύ καλά έκανες και τα συγκέντρωσες όλα μαζί.
    Εύχομαι τα καλύτερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου ευχαριστώ καλή μου φίλη. Να πω καλή σου βδομάδα. Φιλιά.

      Διαγραφή
  10. Γεγονός είναι ότι τα έργα σου διαβάζονται και …ξαναδιαβάζονται ευχάριστα μέσα από νουάρ πινελιές που ομολογουμένως αναδεικνύει το ταλέντο σου και μια οικειότητα στο είδος. Βρίσκω πολύ σωστή την ιδέα να τα συγκεντρώσεις ώστε να υπάρχει άμεση πρόσβαση και με την ευκαιρία να ευχηθώ καλορίζικα. Σ' ευχαριστούμε Γιάννη μου!
    Καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννίκα μου καλησπέρα και καλή μας βδομάδα. Καυτή-καυτή κιόλας με νέες αλλαγές στην καθημερινότητα. Και εγώ για αυτόν τον πρακτικό λόγο το αποφάσισα. Να έχουμε μια εύκολη πρόσβαση. Στέλνω φιλιά και ευχαριστώ Αννίκα μου.

      Διαγραφή
  11. Πολύ ωραία ιδέα Γιάννη να μαζέψεις τόσο όμορφο υλικό σε ένα τόπο όπου θα μπορούμε να τα διαβάζουμε όλα μαζί ή ενα ένα οποτε μπορούμε..
    Καλή συνέχεια στις συγγραφικές σου ανησυχίες.
    Να περνας καλά με ότι κανεις καλο σου ξημερωμα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάπως έτσι το σκέφτηκα και εγώ Ρούλα μου. Να είσαι καλά. Καλή βδομάδα να ευχηθώ και να στείλω φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  12. Οργάνωση και στα πνευματικά παιδιά σου βλέπω Γιάννη μου, όμορφο συμμάζεμα. Πάρα πολύ χαίρομαι. Να είσαι καλά! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό κάνει ένα συμάζεμα ναι Ειρήνη μου; Κατ' εξοχήν οργανωτικό άτομο όπως είσαι, θα καταλάβεις την ανάγκη και τη χρησιμότητα. Σε ευχαριστώ πολύ. Στέλνω καλησπέρα και καλή βδομάδα.

      Διαγραφή
  13. Γιαννη μου καλημερα, συγχαρητηρια για την δουλεια σου!
    Εξαιρετικη και πολυ καλα εκανες και τα οργανωσες τα εργα σου!
    Τα περισσοτερα αν οχι ολα, τα εχω διαβασει και με εχεις μαγεψει!
    Πολλα μπραβο! Σου παει αυτο το ειδος και αυτη η ατμοσφαιρα!
    Κραταω το λινκ για μελλοντικη μου επισκεψη και κοινοποιηση αμεση!

    σε φιλω πολυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κική μου καλησπέρα,
      Ξέρω κορίτσι μου ότι τα έχεις διαβάσει σχεδόν όλα τα διηγήματα. Και σε ευχαριστώ. Νομίζω είναι μια καλή ιδέα η οργάνωσή τους. Να είσαι καλά και να δημιουργείς σου εύχομαι.

      Διαγραφή
  14. Μπράβο ακούραστε φίλε μου! Καλά έκανες και τα συγκέντρωσες όλα μαζί. Τώρα το καλοκαίρι, σίγουρα θα τα διαβάσω, με την άνεση μου. Για εμένα δεν υπάρχει κάτι καλύτερο από ένα βιβλίο στο μπαλκόνι, όταν πέσει ο ήλιος, με παγωμένο τσάι.
    Και το ότι ήδη ξέρω την πένα σου είναι για εμένα μεγάλο plus! Καλό απόγευμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρίνα μου, ευχαριστώ για την δηλωμένη εμπιστοσύνη σου. Την έχω απολαύσει καιρό και την νιώθω στην ψυχολογία μου. Και σε ευχαριστώ για αυτό. Έχουμε μπροστά μας ολάκερο καλοκαίρι για να απολαύσουμε τις ελεύθερες στιγμές μας.
      Καλό βράδυ.

      Διαγραφή
  15. Μπράβο φίλε μου, η δουλεία σου φαίνεται υπέροχη! Συγχαρητήρια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φωτεινή μου χαίρομαι. Χρειάζομαι τις ευχές σου αγαπητή μου φίλη. Να είσαι καλά. Καλή συνέχεια.

      Διαγραφή
  16. Πολύ καλά έκανες και τα έβαλες όλα μαζί.
    Θα είναι η καλοκαιρινή μου παρέα.
    Καλή εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρένα μου σε ευχαριστώ πολύ αγαπημένη μου φίλη. Καλή βδομάδα να σου ευχηθώ.

      Διαγραφή
  17. Πολύ ωραία ιδέα φίλε Γιάννη.
    Τα έργα σου θα μας συντροφεύσουν αρκετές βραδιές.
    Καλή εβδομάδα και πάντα δημιουργικός1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευρυτάνα μου καλησπέρα,
      σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια και τη στήριξη. Ας είμαστε καλά αγαπητέ φίλε.

      Διαγραφή
  18. Είναι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ !!!
    ( και με τη ταπεινοφροσύνη που σε διακατέχει , ίσως πεις, ότι είναι απλά ένα ταπεινό διήγημα... αλλά δεν είναι :))
    Είναι ένα υπέροχο κοινωνικό-πολιτικό και ταυτόχρονα υπαρξιακό noir, που το διάβασα με τόση ευχαρίστηση, και κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρον μου μέχρι το τέλος!
    Είναι όμως και ο τρόπος γραφής εδώ..που φανερώνει όλη την ευαισθησία του συγγραφέα.. που κρύβεται σε κάποιες ωραίες περιγραφές όπως:
    'μια σπιτική λεμονάδα ομόρφυνε τη γεύση του Αλεξίου"
    ' χωριάτικο σπίτι, ντυμένο στα λουλούδια και στη λευκή πάστρα της περιποίησης'
    Τελικά, αυτό που λέγαμε.. όπου υπάρχει το βάθος της ευαισθησίας. εκεί υπάρχει και μια ιστορία noir:)
    Και πάλι σε ευχαριστώ για την όμορφη ιστορία που μας χάρισες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. * Ο σχολιασμος μου αναφέρεται στο διήγημα 'Μια ξεχωριστή υπόθεση'

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μέσα απ την καρδιά μου ένα μεγάλο ευχαριστώ. Γιατί αυτή η θετική αύρα και τα συναισθήματα είναι μεταφερόμενα. Σαν την όμορφη μαγεία μεταφέρονται από φίλο σε φίλο και μεγαλώνουν το δέσιμο και τη στήριξη.
      Για μένα ότι καλύτερο αυτή η αίσθηση που εισπράττω από σένα.
      Να είσαι πάντα καλά καλή μου φίλη.

      Διαγραφή
  20. Καλή επιτυχία και σε αυτό το εγχείρημα Γιάννη μου. Εύχρηστο και "κωδικοποιημένο". Να πώς φαίνονται οι καλοί νοικοκυραίοι. Και όλοι ξέρουμε πως οι καλοί νοικοκυραίοι έλκουν και καλούς αναγνώστες :)
    Να είσαι καλά και να δημιουργείς πάντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ αγαπημένη μου φίλη για την ενθάρρυνση και τα καλά λόγια. Πάντα είναι αναγκαία σε αυτό το ταξίδι. Να είσαι καλά Μαρία μου, όμορφη βδομάδα.

      Διαγραφή