H ζωή είναι δώρο. Σαν ένα σπιτικό ηδύποτο σε ακριβό σκαλιστό ποτηράκι, γεμάτο γεύσεις

Παρασκευή 22 Ιανουαρίου 2021

"Μουσικές ιστορίες" από τον Γιώργο Δερβεντλή

 Φίλες και φίλοι της δικτυακής μας γειτονιάς, οι γιορτινές μέρες μας άφησαν, η ρουτίνα επανέρχεται έξω στους ρυθμούς μας και εμείς προσπαθούμε να βρούμε τα δικά μας μέτρα και σταθμά στις νέες πραγματικότητες.

Το αντίδοτο στην έρπουσα μεγαγχολία και στην αγωνία με το αύριο είναι η αλληλεγγύη, το άνοιγμα της καρδιάς μας, η δημιουργία, η έμπνευση. Με λίγα λόγια η, κάθε μορφής, τέχνη.

Στην δικτυακή μας παρέα, τρέχουν και μας κρατούν σε μια πνευματική ανάταση και ζεστασιά, διάφορα δρώμενα. Με έμφαση στην λογοτεχνική πλευρά του εαυτού μας. Στην πεζογραφία και στην ποίηση.

Θέλω να ρίξετε μια ματιά και εδώ. Νομίζω είναι κάτι εξαιρετικά ενδιαφέρον. 




Τον Γιώργο Δερβεντλή, τον ξέρετε πια. Τον έχετε γνωρίσει, σχεδόν όλες και όλοι. Είτε μόνο του είτε μέσα από τη συμμετοχή του στα διάφορα δρώμενα της γειτονιάς μας. Τελευταία είχε μια εξαιρετική ιδέα και ξεκίνησε να την υλοποιεί στο προσωπικό του Blog  My Little Stories

Νομίζω είναι ώρα να μάθετε για τις "Μουσικές Ιστορίες"

Ο Γιώργος, αναρτά στην σχετική σελίδα ένα τραγούδι δικής του έμπνευσης. Από εκεί και πέρα, καλούνται, ελεύθερα οι τυχόν ενδιαφερόμενοι φίλοι bloggers να καταθέσουν το πως "μίλησε" σε εκείνους αυτό το τραγούδι. Είτε με ένα γραπτό, είτε με ένα αφήγημα, ένα διήγημα είτε με κάποιους στίχους η ένα ποίημα. Το κάλεσμα δεν έχει χρονικό όριο, δεν έχει πίεση. Είναι ελεύθερος, όποιος νιώσει ένα "κλικ" να εκφράσει την έμπνευσή του ακολουθώντας τις οδηγίες του, όπως τις δίνει αναλυτικά εδώ:


Στη σελίδα αυτή έχετε συνολική εικόνα του όλου δρώμενου. Δηλαδή, τα τραγούδια που αποτελούν το ...φυτίλι της έμπνευσης καθώς επίσης και όλες τις συμμετοχές και τις δημιουργίες που γέννησαν.

Προσωπικά το βρίσκω εξαιρετικά ενδιαφέρον. Μπορείτε να ρίξετε και τη δική σας ματιά λοιπόν. 



22 σχόλια:

  1. Γιάννη φίλε μου, ευχαριστώ πολύ για την προβολή του δρώμενου και χαίρομαι που αγκαλιάσατε με θέρμη την ιδέα μου και το δείχνετε με τα υπέροχα γραπτά σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι μια πολύ όμορφη και ενδιαφέρουσα ιδέα Γιώργο μου. Χαλαρή, διαρκής και ευρηματική. Έτσι πιστεύω. Και έχουμε περιθώρια να το χαρούμε όλο αυτό.
      Καλησπέρα φίλε, να είμαστε καλά να δημιουργούμε.

      Διαγραφή
  2. Ωραίο δρώμενο, έξυπνη ιδέα και γράφεις όποτε έχεις όρεξη για ΄οποιο τραγούδι από όσα προτείνει ο Γιώργος και σε εμπνέει.
    Καιρός να έλθουν κι άλλοι φίλοι να μεγαλώσει η παρέα
    Μπράβο Γιάννη που το προωθείς
    Φιλιά πολλά και στους δυο σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχουμε την Μαίρη μας με την φωτογραφική έμπνευση που δίνει η "Φωτοσυγγραφική σκυτάλη". Τώρα έχουμε και τη μουσική ως πηγή έμπνευσης με το Γιώργο. Το θεωρώ συμπληρωματικό.
      Και ναι, χωρίς πίεση και άγχος μπορούμε να ακολουθήσουμε.
      Άννα μου, σε ευχαριστώ πολύ για τα λόγια σου και τη συμμετοχή σου.

      Διαγραφή
  3. Πολύ ωραίο δρώμενο, φίλε Γιάννη..Ευχαριστούμε που μας ενημέρωσες.
    Είδα λίγο τις συμμετοχές και θα περάσω νε τις διαβάσω.
    Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρένα μου καλησπέρα. Ρίξε, ναι, μια ματιά, είναι πολύ όμορφο και ενδιαφέρον. Στέλνω την καλησπέρα μου.

      Διαγραφή
  4. Απαντήσεις
    1. Ξέρω τη γραφή σου, την εμπιστεύομαι, την αγαπώ. Σε περιμένουμε. Δεν υπάρχει βιάση, δεν υπάρχει όριο.
      Καλησπέρα και καλό Σαββατοκύριακο Νικολέτα μου.

      Διαγραφή
  5. Μου αρέσει η πρόκληση και τρέχω να δω!

    ΑΦιλιά με πολλά ευχαριστώ και χαμόγελα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρίξε τη ματιά σου Στεφανία μου, χαλαρά, χωρίς πίεση. Για κάθε απορία, ο Γιώργος είναι εκεί. Σε περιμένουμε με χαρά. Στέλνω φιλιά και εύχομαι καλή Κυριακή. Σε ευχαριστώ.

      Διαγραφή
  6. Καλή επιτυχία στην εξαιρετική ιδέα του Γιώργου!
    Ό,τι έχει να κάνει με μουσική είναι πάντα καλοδεχούμενο.
    Θα πάω απ' τα μέρη του για περισσότερες πληροφορίες.
    Ευχαριστούμε Γιάννη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου,
      η μουσική πάντα είναι μια ευλογημένη πηγή έμπνευσης. Σε πάει σε υπέροχα ταξίδια, σε οδηγεί σε μονοπάτια πρωτόγνωρα. Σου δίνει πάτημα να γράψεις να δημιουργήσεις. Να είσαι καλά Μαρία μου, σε ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο και το ενδιαφέρον σου. Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  7. Την καλησπέρα μου και στους δύο κυρίους
    Ένα ακόμη όμορφο δρώμενο στην μπλογκο-γειτονιά μας. Μελωδικό. Εννοείται πως θα το στηρίξουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ιωάννα μου καλησπέρα σου. Αυτό που λατρεύω είναι η διάθεσή σου πάντα για στήριξη, συμμετοχή, παρουσία. Να είσαι καλά καλή μου φίλη, ειλικρινά. Καλησπέρα.

      Διαγραφή
  8. Ακούγεται αρκετά ενδιαφέρον Γιάννη και το τίμησες πανέμορφα με την παρουσίαση σου.
    Πάντα δίπλα σε νέες προσπάθειες. Η καλοσύνη σου κι η θετική σου ενέργεια, είναι κάτι που σε χαρακτηρίζει Γιάννη!
    Τι μένει τώρα;
    Να σταθεί ευνοϊκή η Έμπνευση, απέναντι μας, για να τιμήσουμε κι εμείς με τη συμμετοχή μας το πολύ ενδιαφέρον δρώμενο του Γιώργου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ βρε Μαρίνα μου, τι να πω τώρα εγώ! Δεν κάνω τίποτα παραπάνω ή λιγότερο από αυτό που κάνουμε όλοι μας. Η εποχή και η ψυχολογία μας, έχει ανάγκη από δημιουργία, από συλλογική εργασία, από έμπνευση.
      Σε ευχαριστώ με την καρδιά μου για τη δύναμη των συναισθημάτων σου, να το ξέρεις. Φιλάκια πολλά καλή μου.

      Διαγραφή
  9. Πολύ όμορφη η παρουσίαση και σε τιμά Γιάννη μου. Ένα δρώμενο που αγγίζει πνευματικούς ορίζοντες με ένα δυνατό χαρτί. Τη μελωδία που σαν πηγή έμπνευσης νοηματοδοτεί τη ζωή.
    Εύχομαι καλή επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννίκα μου, σε ευχαριστώ πολύ. Έχεις μια θετική αύρα προσέγγισης στη συλλογική μας δράση. Τη ζεις, συμμετέχεις, το βιώνεις. Μας μεταφέρεις και τη δική σου συμβολή. Να είσαι καλά και καλή βδομάδα να έχουμε καλή μου φίλη.

      Διαγραφή
  10. Καλημέρα Γιάννη,

    Ενδιαφέρουσα κίνηση. . .

    Να είσαι Καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω ευχαριστώ αγαπητέ φίλε. Να είσαι καλά. Όμορφη συνέχεια.

      Διαγραφή