H ζωή είναι δώρο. Σαν ένα σπιτικό ηδύποτο σε ακριβό σκαλιστό ποτηράκι, γεμάτο γεύσεις

Κυριακή 10 Απριλίου 2022

"Σκέψεις για δύο" (Διήγημα συμμετοχή στο δικτυακό δρώμενο "Εικόνα και φράση #2")

 "Σκέψεις για δύο"


Το ποτό στο ποτήρι μου έκανε μικρές, ανεπαίσθητες αντανακλάσεις στις πρισματικές γωνίες, που έκανε ο πάγος στο εσωτερικό του. Ένιωθα να βυθίζομαι στον παράξενο αυτό μικρόκοσμο. Μπροστά στο βλέμμα μου, το εσωτερικό του ποτηριού, έγινε μια μεγάλη λίμνη. Μια απαστράπτουσα επιφάνεια που γυάλιζε στο φως του λαμπερού ήλιου. Ένιωθα τον εαυτό μου κάπου εκεί, να προσπαθεί να επιπλεύσει σε μια ακίνητη υδάτινη επιφάνεια, που ήταν γεμάτη άπειρα αστραφτερά διαμαντάκια. 

Η είσοδός της στην κεντρική αίθουσα του ξενοδοχείου έμοιαζε με εισβολή ενός φωτεινού άστρου σε νυχτερινό ουρανό. Λες και μια παράξενη αύρα πλημμύρισε το χώρο αναγκάζοντας πολλά ζευγάρια μάτια να στραφούν στο μέρος της. Πώς να μην το έκαναν άλλωστε. Αρσενικά αλλά και θηλυκά μάτια. Εντυπωσιακή και επιβλητική βάδισε με το κόκκινο της φωτιάς, εφαρμοστό της φόρεμα κατά μήκος της μεγάλης αίθουσας. Τα μαύρα της μαλλιά, έπεφταν όμορφα και ανέμελα στους γυμνούς της ώμους ενώ το πίσω μέρος του φορέματός της έκανε ένα αβυσσαλέο άνοιγμα φτάνοντας βαθιά στη μέση της εκεί που οι καμπύλες των γοφών της έδειχναν ανάγλυφα το τορνευτό τους σχήμα. Η κίνησή της ανέδειξε μικρό αλλά ικανό μέρος από τις χυτές της γάμπες που ξεχύνονταν μέσα από δύο κατάμαυρες ψηλοτάκουνες γόβες. Τα αργά αλλά σίγουρα βήματά της προκαλούσαν μικρά ηδονικά κύματα στους γοφούς της και πρόστυχες σκέψεις σε κάμποσα ζευγάρια αντρικά μάτια που την ατένιζαν με περισσό θαυμασμό.

Όλα πάνω της ήταν λες και φώναζαν “Μείνε μακριά! Κίνδυνος!”.  Ήρθε προς τη ρεσεψιόν του ξενοδοχείου. Την παρατηρούσα, λίγα μέτρα δεξιότερα στη μπάρα του μικρού χαριτωμένου μπιστρό. Στάθηκε ακριβώς μπροστά στη ρεσεψιόν. Γύρισε το πρόσωπό της στο δικό μου. Η ίδια πάντα ανατριχίλα διαπέρασε όλο μου το κορμί. Αυτή η συγκεκριμένη ανατριχίλα, που ένιωθα κάθε φορά που την αντίκριζα στα δικά μας ραντεβού. Η ίδια ανατριχίλα, που ένιωθα κάθε φορά που τα μάτια μου φυλακίζονταν στα δικά της. Με κοίταξε με ένα βλέμμα γεμάτο έκφραση  ενώ η φωνή της στράφηκε προς την ρεσεψιονίστ.

“Μου δίνετε σάς παρακαλώ το κλειδί του δωματίου μου;”

“Παρακαλώ κυρία μου, όνομα και αριθμός;”

“Διώνη Καλομοίρη, δωμάτιο 434”

…………………….

(Πέντε μήνες πριν)

“Είμαι η Διώνη Καλομοίρη, χαίρομαι πολύ που σε γνωρίζω από κοντά…”

“Ω ευχαριστώ πολύ…” της απάντησα με ένα ελαφρύ ξάφνιασμα.

Το χέρι της ήταν ήδη απλωμένο στο δικό μου, τα μάτια της, γεμάτα ευγένεια και ομορφιά είχαν ήδη κλειδώσει το βλέμμα μου. Ένιωσα τρυφερά τα δάχτυλά της, το θερμό και εγκάρδιο σφίξιμό της. Και τα όμορφα λόγια της που συνέχιζαν:

“Έχουμε μιλήσει στο τηλέφωνο από το help-desk, είμαι από το κατάστημα του Πειραιά. Όλοι έχουν να το λένε με τη διάθεση που δείχνεις να μας βοηθήσεις…”

“Σε ευχαριστώ πολύ” 

Αυτή ήταν η πρώτη μας συνάντηση. Ήρθε ξαφνικά στη ζωή μου. Λες και άνοιξες ένα παράθυρο ξαφνικά σε ένα κλεισμένο σπίτι και ξεχύθηκε με μιας το φως  σε κάθε του γωνιά, σε κάθε του διάδρομο. Χαμογελαστή, όμορφη και γλυκιά. Με εκείνο το βλέμμα της, αχ εκείνα τα καστανά της εκφραστικά μάτια. Πόση ζεστασιά και θαλπωρή έβγαζαν, να στη δώσουν απλόχερα, χωρίς να χρειαστεί να σκεφτείς, να διστάσεις.

Και θα ήταν αυτό το βλέμμα που άρχιζε αργά μα ουσιαστικά να μιλάει στην καρδιά μου. Μα δεν έμεινε εκεί. Διάβηκε την άμυνα του κορμιού μου. Άγγιξε κάθε μου αίσθηση, ρίγησε τις σκέψεις μου, βάθυνε τα όνειρά μου. Στην αρχή δεν ήθελα να το πιστέψω μα σιγά-σιγά το έβλεπα να ερχόταν. Αργά αλλά όμορφα. Όπως η αύρα της μαγείας απλώνεται ολόγυρά σου και σε συνεπαίρνει. Για να φτάσει σε εκείνο το κρίσιμο σημείο, στο σημείο χωρίς επιστροφή.

…………………..

(Λίγες μέρες πριν)

Ω Θεέ μου πόσο όμορφη ήταν. Πόσο έλαμπε η ημίγυμνη μορφή της στο φως του φεγγαριού. Το δωμάτιό μας είχε πνιγεί στη θέρμη του έρωτα και απεγνωσμένα τα κορμιά μας γύρευαν ένα δρόσο να πάρουν την ανάσα τους. Για να συνεχίσουν ξανά και ξανά στο κάψα των ηδονών. Δεν ξέρω πώς άφησα τον εαυτό μου σε αυτό το ταξίδι. Τι ήταν εκείνο που με τράβηξε κοντά της.

“Τι φοβάσαι;” με ρώτησε με εκείνη την ψιθυριστή της φωνή την ώρα που το κεφάλι της έγερνε στο στήθος μου τρυφερά. Ο βωμός του έρωτά μας, κρατούσε τα γυμνά κορμιά μας αγκαλιά.

“Δεν έπρεπε να γίνει αυτό…” είπα χωρίς να ξέρω καλά-καλά το γιατί.

Με κοίταξε με τα μεγάλα της μάτια. Το βλέμμα της έβγαλε απορία αλλά και μια πίκρα μαζί.

“Γιατί γεμίζεις τις στιγμές σου με ενοχές;”

“Δεν είμαστε μόνοι μας Διώνη και το ξέρεις, δεν βλέπεις ότι δεν είμαστε κάτι συνηθισμένο;…”

“Εκείνο που ξέρω είναι το πώς ένιωθα τους χτύπους της καρδιάς σου, πως έκαιγαν τα χείλη σου, ποια λάβα έβγαζε το κορμί σου”

“Ναι αλλά… έχουμε ζητήματα πίσω μας”

Ανασηκώθηκε λίγο για να με ρωτήσει με σαφήνεια.

“Ένιωσες κάτι κακό από μένα; Ζήτησα κάτι; Με βλέπεις σαν πειρατή στη ζωή σου; Διεκδίκησα τίποτα πέραν απ’ αυτές τις στιγμές; Ακριβές σαν εκείνο το άρωμα κλεισμένο στο μικρό γυάλινο μπουκαλάκι…”

“Όχι δεν είπα κάτι τέτοιο… για μένα μιλάω… Τι θα πω στους δικούς μου;”

“Το κορμί δεν λέει ποτέ ψέματα καρδιά μου…” απάντησε αποστομώνοντάς με. 

Είχε το χάρισμα να διαβάζει την ψυχή μου, να μπαίνει στις πόρτες του μυαλού μου. Να ανοίγει τα αισθήματά μου, να βλέπει τα κενά, τις άδειες και σκοτωμένες ώρες. Ήξερε να περπατάει μέσα στις ομίχλες της αποξένωσής μου, να μού δίνει τη δική της πυξίδα για να βγω, να νιώσω, να προσανατολιστώ. Κοντά της θυμήθηκα την έννοια της τρυφερότητας. Το νοιάξιμο. Το τρυφερό χάδι. Τη σημασία, το νόημα. Γέμισε τις στιγμές μου μ’ αυτή τη γλυκιά αναμονή της νέας συνάντησης. 

“Ξέρεις με τι ανησυχώ μαζί σου Διώνη; Το ότι δεν μπορώ να πω όχι”

“Το ζήτημα είναι θέλεις να το πεις ή πρέπει να το πεις;”

“Έχει σημασία;”

“Φυσικά και έχει σημασία! Αυτό κι αν έχει σημασία! Μένεις στο πρέπει, κρέμεσαι απ’ αυτό, το μεγαλώνεις. Το κάνεις δικαστή”

“Μα δεν είναι;”

“Δεν ήρθα να χαλάσω τη ζωή σου… ήρθα για σένα μόνο, για λίγες στιγμές… για ένα πέταγμα στο ρίγος της καρδιάς… αν μπορέσω να σε πάρω να ταξιδέψουμε λίγο ψηλά, ως τον ουρανό, στα όνειρα και στη φαντασία των δικών μας στιγμών… και ύστερα να σε γυρίσω πίσω, εκεί που ανήκεις…”

“Ως που θα κρατήσει όλο αυτό; Κάπου δεν πρέπει να έχει ένα τέλος;”

Άφησε το βλέμμα της να καρφωθεί στο ταβάνι ψηλά.

“Ένα τέλος… αυτό γυρεύεις λοιπόν… να ορίσεις το τέλος… ξεκινάς μια διαδρομή και θες να ορίσεις τον τερματισμό… ποιοι είμαστε να ορίσουμε το μυστήριο της ζωής…”

“Φοβάμαι…”

“Πες μου αν θες να σταματήσουμε! Δεν θα σταθώ εμπόδιο σε όποια σου απόφαση…”

Σηκώθηκε ήρεμα, άρχισε να ντύνεται.

“Την Παρασκευή θα είμαι πάλι εδώ. Θα σε περιμένω, στο ίδιο δωμάτιο… ότι και να κάνεις να ξέρεις ότι θα το σεβαστώ… αυτό θέλω να το έχεις καλά στο μυαλό σου. Δεν είμαστε αντικείμενα να ανήκουμε ο ένας στον άλλον. Μοιραζόμαστε οικειοθελώς τις στιγμές μας χωρίς πίσω σκέψεις και δεύτερες επιλογές. Ήρεμα να πάρεις την απόφασή σου”

………………………..

Τώρα…

Πήρε το κλειδί από την ρεσεψιονίστ. Γύρισε, μία ακόμα φορά, στο μέρος μου. Το βλέμμα της αναζήτησε το δικό μου. Προχώρησε στο βάθος του φουαγιέ του ξενοδοχείου. Εκεί, σταμάτησε για λίγο μπροστά στον ολόσωμο μεγάλο καθρέφτη με το χρυσό πλαίσιο. Για ένα δευτερόλεπτο, είδα την αντανάκλασή της στον καθρέφτη. Ήρεμη, γαλήνια. 

Ναι! Σηκώθηκα αργά, έδωσα ένα ακριβό φιλοδώρημα στον μπάρμαν και χωρίς να απαντήσω στις θερμές του ευχαριστίες κίνησα προς το μέρος της. Είχε ήδη μπει στο ασανσέρ και έμεινα εκεί μπροστά να παρακολουθώ τις ενδείξεις των ορόφων που αναβόσβηναν. Ήταν αδύνατον να αντισταθώ. Ήταν μια παράξενη σειρήνα. Όχι από αυτές που ήταν τυλιγμένες στην πλάνη και στο φόβο. Είχα πάρει την απόφασή μου. Πάτησα αποφασιστικά το κουμπί του ασανσέρ και οι ενδείξεις των ορόφων άρχισαν να μετρούν ανάποδα. Τέταρτος… τρίτος… ισόγειο.

Το χέρι μου έπιασε το πόμολο της πόρτας. Δωμάτιο 434. Έβαλα δύναμη, η πόρτα ήταν ανοιχτή. Μπήκα με την καρδιά μου να έχει ήδη ανεβάσει σφυγμούς. Το δωμάτιο ήταν μισοφωτισμένο. Την αναζήτησα με τα μάτια μου. Ήταν εκεί απέναντι. Καθόταν ελκυστικά στο κρεβάτι. Τα μάτια της ήταν πάντα εκεί. Για κάποια δευτερόλεπτα μεσολάβησε μια αμήχανη σιωπή, που γρήγορα όμως κόπηκε απ’ το ζεστό της κάλεσμα.

“Ήρθες Χαρά;” με ρώτησε

“Ναι…” της απάντησα πλησιάζοντας. Άπλωσε το χέρι της προσεκτικά

“Τελικά ναι γλυκιά μου! Είναι όμορφη η απλή ζωή, μα μήπως το μυστήριο και το πάθος την κάνουν ομορφότερη;…    τι λες;” μου είπε.

Αφέθηκα στην αγκαλιά της, τα χέρια μας έκαναν κύκλο γύρω από τα σώματά μας που ήδη άρχισαν να ετοιμάζονται για το δικό τους χορό της φωτιάς. 

“Ναι Διώνη… το μυστήριο και το πάθος…  αυτή η αρμονία και των δύο τους είναι που κάνουν τη ζωή ομορφότερη” απάντησα την ώρα που ένιωθα τα δυο της χέρια να τραβούν τη φούστα μου χαμηλά προς τα πόδια μου.

“Καλά μας ταξίδια λοιπόν Χαρά μου…” 

Τέλος



Φίλες και φίλοι μου,

το διήγημα αυτό, ήταν η προσωπική μου συμμετοχή στο δεύτερο κύκλο του εξαίρετου δικτυακού δρώμενου, που διοργανώνει η αγαπημένη μας φίλη Mary Pertax εδώ:

"Εικόνα και φράση #2"

Επέλεξα την αρχική δοσμένη εικόνα για να με οδηγήσει στην έμπνευση για αυτό το διήγημα καθώς και τη φράση που την συνοδεύει, η οποία παρουσιάζεται με κόκκινη γραφή. Για μια ακόμα φορά, να ευχαριστήσω την αγαπημένη μας φίλη για τη δυνατότητα που μάς δίνει στο να εμπνευστούμε και να δημιουργήσουμε. Επίσης όλες και όλους τους φίλους για τις εξαίρετες επίσης συμμετοχές-δημιουργίες τους, τις οποίες μπορείτε να αναζητήσετε, μέσω των αντίστοιχων λινκ, στην ιστοσελίδα που σας ανέφερα.

Σας ευχαριστώ για τον πολύτιμο χρόνο σας.


40 σχόλια:

  1. Μυστήριο, αισθησιασμός, αόριστοι φόβοι, αναπάντητα ερωτήματα μέχρι το τέλος, όπου εκεί ξαφνιάζεσαι απ' την "τολμηρή" αποκάλυψη ενός έρωτα διαφορετικού, μη αποδεκτού εύκολα από την κοινωνία αλλά υπαρκτού. Και τότε σου λύνονται όλες οι απορίες, έχεις τις απαντήσεις στους πρότερους δισταγμούς της Χαράς, η οποία έχει πάρει την απόφαση να χορέψει ως το τέλος, όχι το προκαθορισμένο αλλά αυτό που ο χρόνος θα φέρει.
    Ωραία γραφή, τόλμησες να σπάσεις τα δεδομένα και να κάνεις τη μεγάλη ανατροπή, παρουσιάζοντας ένα θέμα ταμπού και σίγουρα μας εξέπληξες όλους.
    Χάρηκα την έμπνευσή σου, Γιάννη, και σίγουρα προχώρησες τη γραφή σου, μέσα από αυτό το λογοτεχνικό δρώμενο, πολλά βήματα παρακάτω!
    Την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βασίλη μου καλησπέρα αγαπητέ δάσκαλε.
      Χαίρομαι πολύ, που μπόρεσα να αγγίξω θετικά ένα κομμάτι της σκέψης και της προσδοκίας σου. Ναι, είναι μια διαφορετική σχέση, μια διαφορετική αγάπη ανάμεσα στις δύο γυναίκες και προσπάθησα, μέσα από τους ενδοιασμούς της Χαράς, να δώσω επιφανειακά, το πλέγμα εκείνο των ενοχών και των δυσκολιών.
      Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια. Να είσαι καλά και όμορφη Κυριακή να έχουμε.

      Διαγραφή
  2. Καλή σου μέρα. Το υποψιάστηκα το τέλος. Την ανατροπή, το εκτός φυσιολογικού πάθος, αυτό που προβληματίζει τη Χαρά.
    Πήρες την εικόνα και τη φράση και έδωσες στο νόημά της το πάθος του σεξ, του διαφορετικού. Νομίζω άλλη μια φορά έχεις καταπιαστεί με το θέμα του ίδιου φύλου. Τολμηρός όπως πάντα, μας έδωσες ένα καλογραμμένο διήγημα με διαφορετική οπτική.
    Καλή Κυριακή Γιάννη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άννα μου, ναι το έχω κάνει στην "Φθινοπωρινή ιστορία", θίγοντας μια τέτοια σχέση ανάμεσα σε δύο νεαρούς άντρες αλλά και πολύ παλιότερα πάλι ανάμεσα σε δύο γυναίκες, σε ένα διήγημα μεγαλύτερο.
      Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια καλή μου φίλη και χαίρομαι με τη χαρά σου, το ξέρεις. Καλή Κυριακή.

      Διαγραφή
  3. Γιάννη μου , μια ακόμη φορά με συνεπήρε η γραφή σου . Τι να πω συγχαρητήρια φίλε μου . Αισθάνθηκα να κουμπώνω μέσα στο κουστούμι της Χαράς με όλο μου το είναι , θαύμασα την αλήθεια της καλομοιρης Αμαζόνας -Διωνης σου σαν να αναδύεται μέσα από τη λίμνη διαμαντιών του κρυσταλλινου ποτηριού . Σε ευχαριστώ που με ταξίδεψες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω Κάτια μου, με συνεπαίρνει εδώ η περιγραφή σου, τα λόγια σου. Χαίρομαι, που σού έδωσα τη δυνατότητα να ταξιδέψεις σε μια διαφορετική αγάπη και ένταση σχέσης. Με ότι αυτή αντιμετωπίζει. Με συγκινούν τα λόγια σου και σε ευχαριστώ πολύ.
      Καλή Κυριακή καλή μου.

      Διαγραφή
  4. Ολοζώντανες εικόνες μέσα από τις αδρές περιγραφές σου, Γιάννη.
    Η φαντασία τού αναγνώστη εξάπτεται απολαυστικά καθώς προχωρεί η αφήγηση.
    Ο επίλογος αιφνιδιάζει. Εμείς οι παλαιότεροι δυσκολευόμαστε με την προβολή των «ομοερώτων».
    (Σήμερα βέβαια όλα λέγονται φανερά. Στα προηγούμενα χρόνια αρκούμασταν στο επίπεδο των υπαινιγμών.
    Αναφαίρετο το δικαίωμα, ασφαλώς. Αλλά και αυτός ο βομβαρδισμός τής υπερπροβολής έχει φτάσει σε σημείο να ενοχλεί πλέον).

    Το διήγημά σου είναι εξαιρετικό!
    Και κάτι ευτράπελο: Την ώρα που διάβαζα την ανάρτηση, παρεμβλήθηκε μεταξύ των άλλων και μια διαφήμιση λαμπάδων συνοδευόμενη από εικόνα τής Παναγίας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Xαχαχαχαχαχαχαχαχα μένω στο ...περιστατικό, που μου αναφέρεις Άρη μου! Μερικές φορές λοιπόν γίνονται κάτι ...παρεμβολές-συμπτώσεις, που πραγματικά η αμηχανία προκαλεί γέλιο.
      Η υπερπροβολή κάθε θέματος δεν είναι σωστή. Πόσο μάλλον όταν γίνεται προσπάθεια εμφανής να εμπορευματοποιηθεί και αυτή η μορφή του έρωτα. Είναι ολοφάνερο αυτό Άρη μου αλλά δεν θα μάς κάνει να αλλάξουμε την αποδοχή και το σεβασμό μας σε κάθε μορφή αγάπης, που σέβεται την ανθρώπινη ζωή.
      Άλλωστε δυστυχώς, ο ίδιος ο έρωτας, έχει γίνει φτηνό εμπόρευμα εδώ και καιρό σε μια κοινωνία συναλλαγής.
      Σε ευχαριστώ φίλε μου για το χρόνο σου και τα λόγια σου.
      Όμορφη Κυριακή να έχουμε.

      Διαγραφή
    2. Τυχερός είναι γιατί εμένα μου εμφανίστηκε διαφήμιση πλαστικής στα γεννητικά όργανα, και σάιτ γνωριμιών. Θα έπρεπε να ψιλιαστώ το θέμα; Ίσως αλλά δεν πήγε το μυαλό μου! χαχαχα

      Διαγραφή
    3. Α μάλιστα! Όχι καμία σχέση με το θέμα. Πρέπει να το δω αυτό. Να κοιτάξω να δω τι γίνεται και γιατί εγώ δεν τα βλέπω αυτά.

      Διαγραφή
  5. H Άννα το υποψιάστηκε εγώ όμως όχι. Το ότι μου πήρε λίγη ώρα να χωνέψω τι σου ενέπνευσε η εικόνα και η φράση που έβαλα το ομολογώ μου πήρε. Για άλλη μια φορά μας ξάφνιασες συγγραφικά Γιάννη μου και μπράβο σου. Η γραφή σου εξαίρετη όπως πάντα τώρα βέβαια κάποια πάθη παρότι δεν τα απορρίπτω αλλά τα δέχομαι σαν υπαρκτά ωστόσο με αφήνουν αδιάφορη και απόλαυσα την άνεση σου να θίξεις πρώην ταμπού. Ωστόσο έχω όρια και σε αυτό το θέμα όπως σε όλα. Άλλη συζήτηση αυτή. Η προσωπική ζωή του καθενός εφόσον δεν θίγει κάποιον άλλον δεν ενοχλεί. Υπέροχη συμμετοχή και σ' ευχαριστώ! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα το σεβαστώ απόλυτα Μαίρη μου και θα συμφωνήσω στον απαραίτητο όρο, η προσωπική ζωή του οποιουδήποτε να μην ενοχλεί τον άλλο. Αυτό είναι απαράβατο. Σε ευχαριστώ πολύ και για τη δυνατότητα, που μάς δίνεις να δημιουργούμε και για τα καλά σου λόγια.
      Στέλνω φιλιά και ευχές.

      Διαγραφή
  6. Σε χαίρομαι βρε Γιάννη! Δεν φοβάσαι να πάρεις θέση για ένα κοινωνικό ζήτημα που ακόμα θεωρείται ταμπού από πολλούς. Συγχαρητήρια για τη συμμετοχή σου και κυρίως γιατί έγραψες με σεβασμό και προσοχή για τους ανθρώπους που κουβαλάνε τις ενοχές και τα κρίματα μιας ολόκληρης κοινωνίας. Μάς έβαλες στον ψυχισμό τους, περιγράφοντας τους φόβους και τις ενοχές τους. Ομολογώ πως ξαφνιάστηκα με την ανατροπή στο τέλος και χαίρομαι που ξεφεύγεις απ' τα στενά πλαίσια του καθωσπρεπισμού, γράφοντας με ρεαλισμό και ανοιχτό μυαλό.
    Να είσαι καλά Γιάννη! Κάθε φορά και πιο ανανεωμένος συγγραφικά, αλλά και πιο παρεμβατικός σε κοινωνικά θέματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προσπάθησα να είμαι λεπτός και προσεκτικός στις αναφορές Μαρία μου. Ξέρω ότι το θέμα απαιτεί αρμονία και φυσικότητα στον τρόπο προσέγγισής του. Νομίζω ότι και οι διάλογοι σε αυτό ακριβώς αποσκοπούσαν να κατοχυρώσουν.
      Είναι δύσκολο θέμα αν και σε άλλες κοινωνίες, προσπερνάται ως κάτι απόλυτης ρουτίνας.
      Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια και τη στήριξή σου αγαπημένη μας φίλη. Καλή βδομάδα να έχεις.

      Διαγραφή
  7. Καλογραμμένο ρεαλιστικό κείμ γραφή ενο που θίγει θέμα διαφορετικής σεξουαλική προσέγγισης με την αναστροπή στο τέλος η οποία πρέπει να ομολογήσω ότι με αιφνιδίασε γιατί μέχρι τότε νόμιζα ότι πρόκειται για άντρα - γυναίκα.
    Η γραφή σου όπως πάντα χαρακτηριστική που συνεπαίρνει τον αναγνώστη.
    Συγχαρητήρια Γιάννη για το τόσο ξεχωριστό διήγημα σου.
    Καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι Μαρία μου που μπόρεσα να κρατήσω το ενδιαφέρον σου μέχρι το τέλος. Είναι σημαντικό αυτό. Και επίσης χάρηκα που σου άρεσε, σε κέρδισε σαν αφήγηση. Να σε ευχαριστήσω μία ακόμα φορά και να ευχηθώ μια όμορφη βδομάδα, που ξεκινάει σήμερα.

      Διαγραφή
  8. Ένας λάγνος ερωτισμός που διεγείρει τις αισθήσεις. Μια ένωση ψυχών που στριμώχνει συναισθηματικά τον αναγνώστη ιδιαίτερα στο τέλος με την ανατροπή. Ωστόσο στο κείμενο διαχειρίζεσαι άνετα, μέσα απ’τις αδυναμίες των ηρώων σου, την αίσθηση που δίνει η ανάγκη για ζωή και αγάπη. Ρεαλιστική η απόδοση που μεταδίδει στον αναγνώστη αυτές τις λεπτές αποχρώσεις συναισθημάτων, πέρα από στερεότυπα και ταμπού.
    Συγχαρητήρια Γιάννη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννίκα μου, σίγουρα το θέμα έχει δύσκολες ισορροπίες και προσεγγίσεις. Προσπάθησα να το θίξω με προσοχή και λεπτότητα χωρίς ακρότητες ή υπερβολές. Χαίρομαι που ένιωσες κάτι θετικό στην παρουσίασή του. Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και εύχομαι μια όμορφη βδομάδα καλή μου φίλη.

      Διαγραφή
  9. Και ναι ήρθε η ανατροπή! Γιατί το διήγημά σου είναι όμορφο, μα το μη αναμενόμενο το έκανε ομορφότερο. Αυτή είναι η ζωή!
    Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό πιστεύω και εγώ Ελένη μου, αυτή είναι η ζωή. Με τις μικρές και μεγάλες στιγμές και αποφάσεις. Ευχαριστώ πολύ κορίτσι μου, να είσαι καλά. Γερή, δυνατή, υγιής με πολλές ευχές.

      Διαγραφή
  10. "Ξεκινάς μια διαδρομή και θες να ορίσεις τον τερματισμό… Ποιοι είμαστε να ορίσουμε το μυστήριο της ζωής". Λόγια που με συνεπήραν.
    Συγχαρητήρια, Γιάννη μου, για το όμορφο κείμενο. Δεν περίμενα την ανατροπή στο τέλος. Με ξάφνιασε ευχάριστα η λογοτεχνική σου τόλμη. Καλή εβδομάδα, φίλε μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μία μου, σε ευχαριστώ πολύ αγαπημένη μου φίλη. Χάρηκα που σού άρεσε το θέμα και η γραφή. Προσπάθησα να δώσω κάτι τολμηρό. Να είσαι καλά και να έχεις υγεία.

      Διαγραφή
  11. Καλησπέρα Γιάννη μου,
    Μας χάρισες με αφορμή την εικόνα που μας δόθηκε από τη Μαίρη, ένα όμορφο "ζωντανό" διήγημα.
    Μου άρεσε ο αισθησιασμός που απέπνεε, καθώς και ο σεβασμός με τον οποίο διαχειρίστηκες τον σεξουαλικό προσανατολισμό της ηρωίδας, με όλα όσα αυτός συνοδεύεται: τις ενοχές, τις αμφιβολίες, τον φόβο κτλ, τα οποία ήταν εξαιρετικά δοσμένα από εσένα.
    Τα flashback -τα οποία δεν τα συμπαθώ ιδιαίτερα- έχεις έναν τρόπο,να τα διαχειρίζεσαι έξοχα και να αυξάνεις την αγωνία κατά τη διάρκεια της πλοκής.
    Μπράβο σου Γιάννη!
    Είχες μια θαυμάσια έμπνευση και σε ευχαριστούμε που την μοιράστηκες μαζί μας.
    Καλό απόγευμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξέρω ότι ο λογισμός σου χτυπάει χειραφετημένα, προοδευτικά και ελεύθερα Μαρίνα μου. Επομένως θεωρούσα σίγουρο ότι θα σε καλύψει ο χειρισμός που επέλεξαν και οι δύο ηρωίδες του μικρού διηγήματος. Χάρηκα τόσο, που σού άρεσε και σαν λογοτεχνική δομή και παρουσίαση. Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά λόγια και τα συναισθήματα αγαπημένη μου φίλη. Καλή σου συνέχεια.

      Διαγραφή
  12. Ομολογώ πως δεν έχω διαβάσει όλο το διήγημα αλλά απ΄ότι αισθάνθηκα διαβάζοντας ένα απόσπασμα είναι πως ξαναβρήκα τον Γιάννη με την στρωτή του γραφή!

    ΑΦιλιά χαμογελαστά με ευχές για μια όμορφη βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω ευχαριστώ πολύ Στεφανία μου! Χαίρομαι που ταυτίζεται η σκέψη μας σε κοινές αφετηρίες και αξίες. Να είσαι καλά για τις ευχές σου καλή μου φίλη.

      Διαγραφή
  13. Α ρε Γιάννη! Όταν με μια εικόνα και μια φράση, βγαίνει μια τέτοια ιστορία, τα λόγια είναι περιττά! Για άλλη μια φορά έγραψες κάτι πολυ αισθαντικό και ατμοσφαιρικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς τον αγαπητό μου φίλο και συνοδοιπόρο. Χάρηκα που σού άρεσε Μάκη μου. Ευχαριστώ για το χρόνο σου, την παρουσία και τα αισθαντικά σου λόγια. Για μένα ένα όμορφο δώρο. Να είσαι καλά φίλε μου.

      Διαγραφή
  14. Γιάννη η έμπνευσή σου με εντυπωσίασε γιά μία ακόμη φορά....Απόλαυσα τις περιγραφές σου που αβίαστα δημιουργούν εικόνες , το ταλέντο σου να εκφράζεις τον αισθησιασμό τόσο ζωντανά....και τέλος να τολμάς ανατροπές που ξαφνιάζουν πραγματικά....Τα συγχαρητήριά μου γιά την όμορφη και τόσο ιδιαίτερη ιστορία που μας χάρισες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κλαυδία μου, με συγκινείς, όπως πάντα. Ευχαριστώ για το χρόνο σου, τα συναισθήματά σου, τις σκέψεις σου. Χαίρομαι που μπόρεσα να σού δώσω κάτι που άξιζε στις προσδοκίες σου. Να είμαστε καλά να εμπνεόμαστε καλή μου φίλη.

      Διαγραφή
  15. Κοίτα τώρα να δεις που ακόμα εντάσσουμε στην κατηγορία "ανατροπή", ένα θέμα που θα έπρεπε ως κοινωνία να μην μας απασχολούσε πλέον, να μην ήταν πια ταμπού και ευτελές. Όντως, ανήκουμε κάποιοι από εμάς σε γενιές που κάναμε μεγάλα βήματα/άλματα, που δώσαμε μάχες -με τον εαυτό μας- για να ξεπεράσουμε τον εαυτό μας, αποδιώχνοντας από μέσα μας αυτά τα ταμπού που "κουβαλούσαν"/"κουβαλούν" οι γενιές τών γονιών μας και τών παππούδων μας. Ας μας πει κάποιος και ένα μπράβο, που δώσαμε μάχη να γεφυρώσουμε το ταμπού με την κανονικότητα, το δικαιούμαστε νομίζω! Το κείμενό σου Γιάννη μου, ήταν όλο μια ατμόσφαιρα. Μυστηρίου και αισθησιασμού. Τα πρόσωπα λίγο μας "ενδιέφεραν" καθώς ισχύουν πλέον όσα έγραψα παραπάνω. Είσαι μάγος τελικά. Της πένας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω τι όμορφα λόγια Πέτρα μου! Και προ πάντων, τι όμορφα συναισθήματα. Θυμάμαι η γενιά μας, πόσο σκοτάδι έζησε πάνω στο θέμα του διαφορετικού σεξουαλικού προσανατολισμού. Πόσες τραγωδίες σφράγισαν ανθρώπους και κατέστρεψαν ζωές. Γιατί; Μα για κάποια ξεφτισμένα ταμπού και πρότυπα. Ευτυχώς έχουμε κάνει σοβαρά βήματα απενοχοποίησης. Όμως έχουμε πολύ δρόμο μπροστά μας Πέτρα μου, πολύ!
      Ευχαριστώ για τη στήριξη και τα συναισθήματα και χαίρομαι που σού έδωσα κάτι που άξιζε στο χρόνο σου.
      Την αγάπη μου.

      Διαγραφή
  16. Καλημέρα φίλε μου.
    Ξεκίνησα τρεις φορές να διαβάζω την ιστορία σου, αλλά λόγω χρόνου την άφηνα στη μέση.
    Δεν ήθελα να τη διαβάσω βιαστικά γιατί ξέρω ότι το ζουμί είναι στο τέλος των ιστοριών σου.
    Πήρα πρωί πρωί το τηλέφωνο, λίγο να χουζουρέψω ψάχνοντας και να διαβάσω την μισοδιαβασμενη ανάρτηση σου.
    Ωραία περιγραφή, λέω αμαρτωλός έρωτας εδώ.
    Παντρεμένοι κι οι δυο, γύρνα σε παρακαλώ.
    Λαϊκό άσμα.
    Πάμε παρακάτω, περιμένω να μην πάει πάλι, μπα, ενέδωσε λοιπόν, σκέφτηκα απογοητευμενη .
    Είμαστε και καποιας ηλικίας κι έχουμε και ταμπού βρε Γιάννη μου.
    Πάμε παρακάτω.
    Ήρθες Χαρά;
    Λέω έχασα τη σειρά.
    Ξαναδιαβάζω, λέω θα εννοεί , χαρά μου.
    Πάω παρακάτω.
    Στη φούστα το κατάλαβα.
    ΜΠΑΡΝΤΟΝ!
    Ξύπνησα τελείως!
    Πολύ γέλασα με τον εαυτό μου.
    Φαντάζομαι ότι κι εσύ γελάς μαζί μου και καλά κάνεις.
    Λοιπόν, όπως είπαν και οι φίλοι μας πιο πάνω, είναι θέμα ταμπού για μας του προηγούμενου αιώνα.
    Καλώς ή κακώς θα το αποδεχτούμε όταν κρατιέται στα όρια του σπιτιού του καθενός, η δημοσιοποίηση ενοχλεί, προς το παρόν.
    Αλλά το έγραψες και το περιέγραψες τόσο παραστατικά, που σε "συγχωρώ" που με ξύπνησες από τον λήθαργο μου.
    Να είσαι καλά φίλε μου.
    Γράφε εσύ και διαβάζουμε εμείς.
    Βάζε αλάρμ όμως. Φωτεινή επιγραφή.
    Να παίρνουμε τα χάπια μας.
    Καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρένα μου γελάω με την ψυχή μου! Και με τον αυθόρμητο λόγο σου και τις αντιδράσεις σου. Τι να σού κάνω ντε! Είπα να κρατήσω κάποια έκπληξη στο φινάλε.
      Κοίτα, είναι μεγάλο το θέμα Ρένα μου και δεν εξαντλείται απλά με 1-2 σκέψεις. Προσωπικά, αν θες τη γνώμη μου, εντάξει, παλιάς γενιάς είμαι, ο έρωτας, δεν μπορεί μήτε να κρύβεται μήτε και να είναι υπό διωγμό. Μιλάω βέβαια για όσους δεν έχουν παράλληλες σχέσεις πάντα ναι; Σημασία έχει η αλήθεια, η αξιοπρέπεια, η αρμονία και ο σεβασμός της ζωής.
      Θα σε ειδοποιώ άλλη φορά Ρένα μου με σχετική ένδειξη μην έχουμε ...παρατράγουδα.
      Τα φιλιά και το ευχαριστώ μου κορίτσι μου. Να είσαι καλά.

      Διαγραφή
    2. Χαχαχαχαχα
      Μας φαντάζομαι όλους μαζί μαζεμενους να αναλύουμε διάφορα.
      Κάτι σαν σχολική εκδρομή του ΚΑΠΗ.

      Διαγραφή
    3. Αυτό, αλήθεια, θα ήταν μια υπέροχη στιγμή Ρένα μου! Μακάρι να είχαμε τέτοια δυνατότητα καλή μου φίλη. Στέλνω φιλιά πολλά και ευχαριστώ.

      Διαγραφή
  17. Εγώ 'άλλα ήθελα να γράψω φιλέ μου για την συμμετοχή σου, πως όντως έκανες ακριβώς αυτό που ζητούσε η φράση..." Είναι όμορφη η απλή ζωή, μα μήπως το μυστήριο και το πάθος την κάνουν ομορφότερη;…”
    Και λίγο πριν μέχρι το τέλος, να! η ανατροπή...
    Είσαι μετρ του είδους (μυστηρίου) και το απέδειξες περίτρανα και αυτή την φορά...μπράβο σου.
    Με κάλυψαν και τα σχόλια της Πετρίνας για τις δικές μας γενιές και ναι, πρέπει να πέφτουν οι παρωπίδες για θέματα που αφορούν ταμπού και που δεν αφορά κανέναν τι κάνει ο άλλος στην προσωπική του ζωή.
    Όμως λάτρεψα και με κάλυψε το σχόλιο της Ρένας, που με πολύ χιούμορ έδωσε την δική της πινελιά στο θέμα.
    Πολύ χαίρομαι που τυχαία; τυχαίνει και έρχομαι καθυστερημένη, αλλά έχω την χαρά να απολαμβάνω και όοοοολα τα σχόλια των φίλων.
    Τα συγχαρητήρια μου!!
    Να είσαι καλά, να κάνεις ότι αγαπάς. καλό Σαββατοκύριακο να περάσεις.🌼

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σημασία για μένα έχει που είσαι εδώ Ρούλα μου! Που σε νιώθω κοντά μου. Το πότε έρχεσαι είναι δευτερεύουσας σημασίας. Χαμογελώ και εγώ με τις σκέψεις σου, που συναντούν αυτές της Ρένας.
      Σε ευχαριστώ καλή μου φίλη και εύχομαι σε σένα και στην οικογένειά σου καλή Μεγαλοβδομάδα.

      Διαγραφή
  18. διάβαζα και από μέσα μου μουρμούραγα... "αρε Γιάννη πρέπει να σου μιλήσω πώς θα στο πω, ο τρόπος που εκφράζεται Ο πρωταγωνιστής είναι λίγο γυναικείος, κάνει κορδελάκια διαδρομές κλπ κλπ" ... και ξαφνικά μου προέκυψε η Χαρά χαχαχαχαχαχαχα
    Ωραίο, έξυπνο, σε φιλώ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχαχαχαχ Μάνια μου, την ...αποκάλυψη στη φύλαγα στο τέλος ναι; Χαίρομαι που σού άρεσε καλή μου, να είσαι καλά.
      Στέλνω καλησπέρες, ευχές για Μεγάλη βδομάδα και ότι καλύτερο.

      Διαγραφή