H ζωή είναι δώρο. Σαν ένα σπιτικό ηδύποτο σε ακριβό σκαλιστό ποτηράκι, γεμάτο γεύσεις

Πέμπτη 18 Ιανουαρίου 2024

Ένα νέο δρώμενο στα σκαριά! Κάλεσμα

 Φίλες και φίλοι αγαπημένοι,

μετά πολλών σκέψεων, περισυλλογής, αναζήτησης και τελικά έμπνευσης, είπα να βάλω σε ...δημόσια διαβούλευση (όχι σαν αυτή που βάζει συνήθως η εκάστοτε ...κυβέρνηση), μια σκέψη μου για ένα νέο λογοτεχνικό δρώμενο, στην αγαπημένη μας γειτονιά. Στόχος του η έμπνευση, η δημιουργία, το περαιτέρω δέσιμο, η όμορφη ατμόσφαιρα. Να προστεθεί στα υπόλοιπα και με λίγα λόγια να περάσουμε καλά.

Σημείο αναφοράς έχει το γράψιμο ενός μικρού διηγήματος



ΟΡΟΙ και ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ

Πάμε να δούμε την αρχική μου σκέψη:

Κάθε φορά, σάς δίνω ένα συγκεκριμένο μίνι σενάριο, πάνω σε μία κατηγορία θέματος. Με βάση απόλυτα αυτή τη κεντρική ιδέα, καλείστε να γράψετε ένα μικρό διήγημα, με τη δική σας έμπνευση.

Όριο: 600 λέξεις

Είδος: Πεζό διήγημα, όχι ποίημα

Τίτλος: Δικός σας

Εικόνα της συμμετοχής σας: Δική σας

Οι ΧΡΟΝΙΚΕΣ ΠΡΟΘΕΣΜΙΕΣ, εννοείται ότι θα έχουν πλήρη άνεση και κανέναν εξαναγκασμό.

Για να δώσω ένα ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ:

Κατηγορία διηγήματος Μυστηρίου:

"Ένας ιδιωτικός ντετέκτιβ προσλαμβάνεται έναντι μιας υπέρογκης αμοιβής για να βρει έναν κλέφτη, ο οποίος έκλεψε κάτι, που φαίνεται να μην έχει την παραμικρή αξία"

Πάνω στη συγκεκριμένη κεντρική ιδέα, με ελεύθερη έμπνευση γράφετε το διήγημά σας, είτε δράμα είτε κωμωδία. Στόχος μας είναι να την υπηρετεί δραματολογικά. Με λίγα λόγια να είναι μέσα στο θέμα.


ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ, Ναι ή Όχι;

Εδώ θέλω τις σκέψεις σας, για να αποφασίσω. Θέλετε να έχει την κλασική τυπική βαθμολογία, που χρησιμοποιούμε και στα άλλα δικτυακά μας δρώμενα; Βλέπε "Συμπόσιο". Με όλη την όμορφη διαδικασία της αναμονής, της ανάδειξης και της "τελετής" λήξης;

Ή προτιμάτε να ΜΗΝ έχουμε βαθμολογία και να έχουμε απλά συμμετοχή, όπως η "Μικρή Σκυτάλη" ή το "Φωτοσυγγραφικό δρώμενο" κλπ.

Όπως καταλαβαίνετε, η ΤΕΛΙΚΗ ΦΟΡΜΑ, του δρώμενου, όπως θα την οργανώσω, ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ από την απόφαση πάνω σ' αυτό το ζήτημα.

Εννοείται ότι:

-Θέλω τη δήλωση συμμετοχής ή όχι στο δρώμενο για να το οργανώσω ανάλογα. Κανένα πρόβλημα αν κάποιος δεν ακολουθήσει. Απόλυτα σεβαστό και κατανοητό. 

-Αναλαμβάνω την όλη διοργάνωση ως οικοδεσπότης.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ:

Θέλω να περάσουμε καλά, να κρατάμε το μυαλό μας ενεργό, να νιώθουμε όμορφα μεταξύ μας.

Περιμένω, με αγάπη τις σκέψεις σας και φυσικά τα όποια ερωτήματά σας. Είμαι έτοιμος δια διευκρινίσεις στα σχόλια, που θα ακολουθήσουν.








32 σχόλια:

  1. Τι όμορφη ιδέα Γιάννη μου!
    Νομίζω κάτι τέτοιο θα λειτουργούσε πιο δημιουργικά ως απλή συμμετοχή όπως πχ η σκυτάλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου, σε υπολογίζω, κορίτσι μου. Και κρατώ και τη γνώμη σου για τη βαθμολόγηση. Ωραία. Ευχαριστώ πολύ καλή μου.

      Διαγραφή
  2. Πολύ ωραία ιδέα Γιάννη μου . Και είτε αποφασίσει η παρέα ψηφοφορία , είτε όχι είμαι μέσα.
    Περιμένω την τελική πρόταση του δρώμενου
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλοδεχούμενη, Άννα μου, αγαπημένη μου φίλη. Ευχαριστώ με την καρδιά μου. Κρατώ τη σκέψη σου για τα περαιτέρω. Καλό βράδυ.

      Διαγραφή
  3. Ωραία ιδέα! Φυσικά, συμμετέχω κι εγώ. Όσο για τη βαθμολογία θα ήθελα να υπάρχει.
    Καλό βράδυ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βασίλη μου, αγαπητέ φίλε και δάσκαλε, σε ευχαριστώ. Χαίρομαι πάρα πολύ. Κρατώ τη σημείωσή σου και προχωράμε. Καλό ξημέρωμα.

      Διαγραφή
  4. Γιάννη μου υπέροχη ιδέα! Δεν έχω κανένα πρόβλημα για την βαθμολογία! Η συμμετοχή και η δημιουργία έχουν σημασία πρωτίστως, μαζί με την καλή παρέα! Μέσα κι εγώ! Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ουάααου! Τι καλά! Χαίρομαι πάρα πολύ, Μαίρη μου. Εννοείται ότι πρώτιστο μέλημα είναι να περνάμε καλά σε μια όμορφη και δημιουργική συντροφιά. Η βαθμολογία άλλωστε δεν είναι να κρίνουμε κάποιον αλλά, αν την επιλέξουμε, να δώσουμε ένα στοιχείο σασπένς στην αναμονή μας. Φιλιά και ευχαριστώ, καλή μου φίλη.

      Διαγραφή
  5. καλήμερα Γιάννη μου! πολύ ωραία ιδέα και αρκετά δημιουργική. ελπίζω να καταφέρω να συμμετάσχω αν και εχω πολυ καιρο να γράψω διήγημα και καπου κωλύομαι. αν δεν τα καταφέρω θα απολαύσω τις δικες σας δημιουργίες! καλές εμπνεύσεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κική μου, σε θεωρώ, το ξέρεις άλλωστε, αναπόσπαστο μέρος της συντροφιάς μας και της αγάπης μας. Το αφήνω στην κρίση σου, καλή μου φίλη με την προτροπή και τη χαρά να σε νιώσουμε κοντά μας. Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  6. Τέλεια ιδέα! Είμαι μέσα σ' ότι αφορά τη συμμετοχή, όσο για τη βαθμολόγηση, θα προτιμούσα να μη μπούμε σ' αυτή τη διαδικασία. Αν η πλειονότητα ωστόσο των φίλων αποφασίσει το αντίθετο, κανένα πρόβλημα. Το ζητούμενο είναι να περάσουμε όμορφα και συντροφικά. Και μ' εσένα οικοδεσπότη, αυτό είναι εγγυημένο.
    Τα φιλιά μου και καλό ξεκίνημα, Γιάννη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πάρα πολύ, Μαρία μου, για τη συμμετοχή σου! Αυτό, που θέλω είναι να περάσουμε καλά και το πιστεύω. Καταγράφω εδώ τις σκέψεις σας πάνω στο θέμα της βαθμολογίας γιατί θα πρέπει να προσαρμοστεί ανάλογα το δρώμενο στο τεχνικό του μέρος. Εγώ, εκείνο που θα πω, είναι ένα μεγάλο ευχαριστώ, με την καρδιά μου για τη συμμετοχή σου και τη διάθεσή σου. Τα δε καλά σου λόγια με γεμίζουν αγάπη. Να είσαι καλά.

      Διαγραφή
  7. Ενδιαφέρουσα η ιδέα σου, Γιάννη μου, και κατ'αρχήν με βρίσκει θετική. Όσο για τη βαθμολογία, τη θεωρώ περιττή, από την άποψη ότι το κίνητρο είναι η συμμετοχή. Οπότε, επιφυλάσσομαι...
    Να έχεις ένα όμορφο Σαββατοκύριακο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πίπη μου, καλησπέρα σου. Με πολύ μεγάλη χαρά βλέπω την παρουσία σου και την πρόθεση της συμμετοχής, καλή μου. Αυτό είναι για μένα εξαίρετο, με συγκινεί.
      Θα κρατήσω με μεγάλη σκέψη την άποψή σου, είναι σίγουρο, στο λέω.
      Προς το παρόν να ευχηθώ καλό Σαββατοκύριακο κορίτσι μου.

      Διαγραφή
  8. Μέσα και εγώ φίλε μου είτε με βαθμολογία είτε όχι...
    Δεν θα έλειπα από δρώμενο και μάλιστα δικό σου, αφού με αυτά περνάμε καλά , και για τους πιο μεγάλους (βλέπε έμενα,) είναι άσκηση, όσο και απλή να είναι η γραφή, βάζει το μυαλό να δουλέψει.
    Θα μου άρεσε κάτι σαν την σκυτάλη, αφού δεν βάζεις χρονικά όρια!
    ότι αποφασιστεί είμαι μέσα καλή συνέχεια και καλό ξημερωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρούλα μου, τιμή μου η συμμετοχή και τα συναισθήματά σου. Μα στόχος μας είναι να βαστάξουμε το μυαλό μας, ζωντανό, δημιουργικό, με διάφορες ιδέες και εμπνεύσεις. Καταλαβαίνω τι εννοείς στην αναφορά σου στη "Σκυτάλη" και το κρατώ στην τελική μας επιλογή.
      Φιλιά πολλά καλή μου φίλη και το ευχαριστώ απ' την καρδιά μου.

      Διαγραφή
    2. Να με ενημερώσεις για τις λεπτομέρειες στο μεηλ μου αν δεν το πάρω είδηση [πλιζζζζ...

      Διαγραφή
    3. Εννοείται, Ρούλα μου. Θα στείλω μηνύματα σε όλους τους φίλους, που θα δηλώσουν συμμετοχή για τις λεπτομέρειες, καλή μου φίλη. Σε ευχαριστώ πολύ.

      Διαγραφή
  9. Γιάννη μου καλησπέρα, τι ωραία ιδέα!
    Ελπίζω να μπορέσω να συμμετάσχω, δεν το λέω με σιγουριά, γιατί έχω κάποια τρεξίματα. Παρόλα αυτά, είναι εξαιρετική ιδέα.
    Με προβληματίζει βέβαια, το κατά πόσο θα μπορούσε κάτι τέτοιο να υλοποιηθεί με μορφή συμποσίου (δηλ.οι συμμετοχές και με βαθμολόγηση), γιατί 600 λέξεις είναι πολλές (για κάτι τύπου συμπόσιο εννοώ, γιατί διαφορετικά μιλάμε για διηγηματάκι οπότε είναι οκ). Και αφού, θα υπάρχει βαθμολόγηση θα πρέπει να δοθεί και ένα σαφές χρονικό περιθώριο, οπότε για εμένα τουλάχιστον, δεν ξέρω κατά πόσο θα ήταν εύκολο, να διαβάσω 15-20 συμμετοχές των 600 λέξεων σε μια βδομάδα, δέκα μέρες.
    Θεωρώ λοιπόν πως θα ήταν καλύτερα να υλοποιηθεί με την μορφή ανεξάρτητων συμμετοχών όπως η σκυτάλη! Επίσης, θα μου άρεσε, να διάλεγες εσύ εικόνες και κάποια σενάρια και από αυτά να μπορούμε να επιλέξουμε ή ακόμα και να έκανες κλήρωση για τα σενάρια εικόνες και να τεσταριστούμε και σε κάτι που δε θα επιλέγαμε. Αυτό για εμένα θα είχε πολύ ενδιαφέρον!
    Θα περιμένω λοιπόν πώς θα διαμορφωθεί το δρώμενο και αν μπορέσω θα συμμετέχω με χαρά. Σε κάθε περίπτωση, μπράβο σου για την ιδέα Γιάννη μου και το δημιουργικό έναυσμα και σε ευχαριστούμε που συμπεριλαμβάνεις και τις απόψεις μας στην τελική διαμόρφωση.
    Χαίρομαι πραγματικά, το ακούραστο πνεύμα σου!
    Καλό μεσημέρι! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς τη Μαρίνα μας,
      με μεγάλη χαρά διάβασα το σχόλιο και τις προτάσεις σου. Ξεκινώντας να πω και σε σένα, κορίτσι μου, ένα μεγάλο ευχαριστώ για την ανταπόκριση και τη διάθεσή σου. Ναι, θέλω πριν καταλήξω στην τελική φόρμα να έχω τις απόψεις σας. Είναι σημαντικό.
      Ξεκαθαρίζω λοιπόν:
      -Ναι, το κεντρικό σενάριο, θα το διαλέγω εγώ. Μια παράγραφος, η οποία θα δίνει το σχήμα της κεντρικής πλοκής, πάνω στην οποία δουλεύουμε.
      -Σίγουρα υπάρχει το κεντρικό λόγκο του δρώμενου, ως εικόνα. Κάθε συμμετοχή, ως μικρό διήγημα, μπορεί να έχει, προαιρετικά, τη δική σας εικόνα επιλογής. Το βλέπουμε αυτό.
      -Ναι, αν δεν πάμε σε βαθμολογία, πράγμα που βλέπω να θέλετε οι περισσότεροι, θα έχουμε άνετο χρόνο κίνησης και ανάρτησης και το όριο των λέξεων, μπορεί να "ανοίξει", καθώς δεν θα υπάρχει πίεση χρόνου, να διαβαστούν τα διηγήματα ΟΛΑ μαζί σε δοσμένο χρονικό διάστημα.
      Με βάση τα παραπάνω, νομίζω ότι προσεγγίζω και τη δική σου διάθεση.
      Σκοπός είναι οι συμμετοχές και όχι το άγχος.
      Είμαι εδώ για κάθε διευκρίνηση και φυσικά θα επανέλθω με την τελική φόρμα.
      Σε ευχαριστώ με την καρδιά μου, Μαρίνα.

      Διαγραφή
  10. Πολύ όμορφη η ιδέα σου Γιάννη μου, πολύ δελεαστική και ενδιαφέρουσα. Όμως δεν ξέρω αν τα καταφέρω. Οι ανάγκες αυτής της γραφής με τρομάζουν, καθώς δεν έχω ασχοληθεί (πέρα από κάποιες αναρτήσεις μου) με το είδος του θέματος, το όριο, τη συγγραφική επιλογή…κλπ Σε άλλα "χωράφια " κινείται η γραφή μου και φοβάμαι πως δεν θα τα καταφέρω. Χωρίς να υποσχεθώ και με κάθε επιφύλαξη (βλέποντας το σενάριο) ίσως δοκιμάσω (με ερωτηματικό) Θα είμαι εδώ να διαβάσω και να σχολιάσω με χαρά! Είμαι σίγουρη πως θα διαβάσουμε αξιόλογες συμμετοχές. Εύχομαι από καρδιάς κάθε επιτυχία!
    Καλό Σαββατόβραδο!

























    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννίκα μου, δεν κάνουμε διαγωνισμό, ότι κάνουμε το κάνουμε για το κέφι μας και να οξύνουμε το μυαλό μας δημιουργικά. Θα δοκιμάσουμε διάφορα είδη στον κύκλο των δράσεων. Προσωπικά πιστεύω θα τα καταφέρεις. Σε κάθε περίπτωση, θα βρεθεί θέμα, που θα σε καλύψει. Εγώ θα σε κρατώ ενήμερη έτσι κι αλλιώς.
      Σε ευχαριστώ με την καρδιά μου, Αννίκα μου ειλικρινά.
      Τα φιλιά μου.

      Διαγραφή
  11. Γιάννη μου πολύ ενδιαφέρουσα η πρότασή σου και σκέφτομαι πως εξίσου ενδιαφέροντα θα είναι και τα σενάρια που θα δίνεις. Τώρα όσον αφορά την βαθμολογία ή όχι, συμφωνώ με τις απόψεις της Μαρίνας που διάβασα πιο πάνω. Σκοπός είναι η συμμετοχή μας να μην έχει το άγχος των χρονικών περιορισμών. Το θέμα είναι να περάσουμε καλά μέσω της συγγραφής.
    Καλή επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την Ελένη μας! Αγαπημένη μου φίλη, σε ευχαριστώ για την ανταπόκρισή σου και τη διάθεσή σου. Δεν ξέρεις τι χαρά μού δίνεις, ειλικρινά. Εννοείται κρατώ τη πρόταση και τη σκέψη σου. Θα μιλήσουμε για τις τελικές λεπτομέρειες.
      Σε φιλώ, όμορφο βράδυ.

      Διαγραφή
  12. Άλλο ένα δρώμενο στην παρέα μας. Θα βάλω τα δυνατά μου Γιάννη :) Βαθμολογία γιατί; Θέλουμε κίνητρο για να εκφραστούμε; Καλύτερα όχι πιστεύω. Σ' ευχαριστούμε για την πρωτοβουλία σου, να είσαι καλά. Καλή Κυριακή φίλε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς τη Μαρία μας! Καλώς σε αγαπημένη μου φίλη. Πόση χαρά μού δίνεις. Και φυσικά θα τα καταφέρεις, ξέρουμε την εκφραστική σου δεινότητα. Οκ, κρατώ την πρόταση και επιθυμία σου για την απουσία βαθμολογίας, Μαρία μου. Θα επανέλθω με οριστική ενημέρωση. Σε ευχαριστώ με την καρδιά μου. Καλή Κυριακή.

      Διαγραφή
  13. Μου αρέσει η ιδέα να κινείται η μπλογκογειτονιά μας. Μου έχουν λείψει οι παλιές, καλές μέρες της δημιουργίας, τότε που είχαμε Ιστορίες του καφενέ, Ιστορίες της νύχτας, Family stories (δεν ξέρω, αν τα θυμάσαι αυτά, Γιάννη μου). Μακάρι να μπορούσα να σας ακολουθήσω, αλλά οσονούπω ξεκινάει το δεύτερο μέρος της ταλαιπωρίας μου, με τα πήγαινε έλα Πύργο Πάτρα και τούμπαλιν (αναφέρομαι στις ακτινοβολίες) και μάλιστα με τη συγκοινωνία...
    Ελπίζω να μπορώ να σας παρακολουθήσω στις διαδρομές μου ( αν δεν ζαλίζομαι...)
    Το διαγωνιστικό κομμάτι έχει δυσκολίες για τον διοργανωτή, αλλά δεν είναι ζήτημα. Ξέρω ότι έχεις κέφι και θα τα κατάφερνες μια χαρά. Απλά θα συμφωνήσω με Μαρίνα και Ελένη. Πρέπει να λάβεις υπόψη σου ότι μεγάλες συμμετοχές θα είναι πολύ δύσκολο να διαβαστούν μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα. Το Παίζοντας με τις λέξεις παλιά, είχε διηγήματα, αλλά είχε μικρότερο όριο λέξεων κι επίσης, είχε πάντα ποιήματα, οπότε μειωνόταν κάπως ο όγκος.
    Στο Συμπόσιο, στο τέλος τρέχω πάντα να μαζέψω κάποιους που έρχονται στο παραπέντε ή που σχολιάζουν ότι δεν πρόλαβαν να διαβάσουν...
    Ένι γούει... Ελπίζω κάποια στιγμή να περάσουν όλα τα δικά μου και να επιστρέψω πιο ενεργά.
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αριστέα μου, να ξέρεις ότι σέβομαι και κατανοώ απόλυτα τη θέση σου. Δεν θα τολμούσα να έχω διαφορετική άποψη.
      Το Family stories, ήταν από τα πρώτα δρώμενα, που συμμετείχα, προς στο τέλος. Μετά ήρθε το "Παίζοντας με τις λέξεις" και στη συνέχεια το "Συμπόσιο". Στη συνέχεια έχουμε και τα δρώμενα της Μαίρης.
      Ναι, έχω κρατήσει στα υπόψη μου τις παρατηρήσεις της Μαρίνας και της Ελένης και όλα οδηγούν σε μη διαγωνιστικό δρώμενο, γεγονός, που θα μάς ελαφρύνει όλους ως προς τη διαδικασία.
      Εκείνο, που λέω τώρα είναι η δική μου και όλων μας οι ευχές να τρέξουν όλα καλά στα δικά σου ζητήματα και να επιστρέψεις ακόμα δριμύτερη απ' ότι είσαι, καλή μου.
      Αυτό μάς νοιάζει.
      Να σε ευχαριστήσω με την καρδιά μου. Ξέρω ότι θα παρακολουθείς το δρώμενο και αυτό με γεμίζει χαρά.
      Φιλιά πολλά και όμορφη βδομάδα, κορίτσι μου.

      Διαγραφή
    2. Σε ευχαριστώ πολύ, Γιάννη μου, για τις ευχές σου!
      Είμαι λίγο από το τέρμα και πρέπει να κρατήσω, όσο μεγάλη κι αν φαντάζει και τούτη η ταλαιπωρία. Κάνω υπομονή γιατί λίγο ακόμα έμεινε....
      Είμαι σίγουρη ότι αν μας είχες πετύχει στις Ιστορίες της νύχτας, θα είχες διαπρέψει!
      Σίγουρα, αν κάτι άλλο δεν μου τύχει, την άνοιξη θα βγάλω το εαρινό μας Συμπόσιο, κι ίσως αναβιώσω κάποιο από τα παλιά δρώμενα; Κάποιο καινούργιο; Σας αρέσουν, μου αρέσουν οι διαγωνισμοί, το ξέρω από το Παίζοντας με τις λέξεις. Στενοχωριέμαι που χάσαμε τη Μαριώ μας πρωτίστως από τη μπλογκογειτονιά και το Παιχνίδι της μαζί. Το ίδιο όμως ωραίο είναι και τα απλά δρώμενα, που γίνονται χωρίς πίεση χρόνου και για το δικό μας κέφι. Έχω εκεί ένα θεματάκι, με συμμετέχοντες που δεν πηγαίνουν σε όλους... Όταν συμμετέχεις σε μια ομαδική δράση το σωστό, κατά τη γνώμη μου, είναι να περνάς, να στηρίζεις όλους τους συμμετέχοντες.
      Άντε, να ξαναζεσταινόμαστε! Μου αρέσει που παίρνεις πρωτοβουλίες. Κάνεις για leader, καλέ μου φίλε!
      Καλή εβδομάδα να έχεις! ♥

      Διαγραφή
    3. Καλώς το κορίτσι. Πρώτη της εργάσιμης βδομάδας σήμερα, με χειμωνιάτικο καιρό και ανάσες. Αριστέα μου, ναι θα συμφωνήσω μαζί σου για τη συμμετοχή. Λίγο-πολύ, η γειτονιά είναι κοινή στο 90% των φίλων. Άντε καθένας μας να έχει 2-3 άτομα προσωπικά γνωστά του, που δεν έχουν ενοποιηθεί σε όλη τη συντροφιά. Συνεπώς, καλό θα ήταν να κάναμε προσπάθεια να είμαστε παντού. Σίγουρα υπάρχει ο χρόνος του καθένα, τα προβλήματα, η διάθεση. Απόλυτα σεβαστά. Τίποτα δεν πρέπει να είναι εξαναγκασμός αλλά όμορφη διάθεση και να περνάμε καλά.
      Με χαρά λοιπόν θα ξεκινήσουμε τούτο εδώ, χωρίς την πίεση χρόνου και με χαρά θα περιμένω και την ενεργοποίησή σου σε άλλα δρώμενα.
      Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια με την καρδιά μου.
      Σε ενημερώνω ότι θα σε περιλάβω στον ομαδικό κύκλο του δρώμενου, για να συνομιλήσουμε με e-mail για οργανωτικά θέματα και δεν πειράζει αν συμμετάσχεις ή όχι. Εγώ θέλω απλά να σε νιώθω κοινωνό. Αρκεί.
      Και φυσικά εύχομαι ολόψυχα όλα να πάνε καλά ψυχή μου.
      Φιλιά.

      Διαγραφή
  14. Καλημέρα και καλή εβδομάδα, Γιάννη μου. 🌷🌺

    Η ιδέα σου σαφώς και έχει πολύ ενδιαφέρον. Αλλά.. έχω καταλάβει καλά; Θα φιλοξενείς στη σελίδα σου τις συμμετοχές, όπου κάθε ιστορία θα είναι μέχρι 600 λέξεις;; Ή θα γράφει ο καθένας την ιστορία του στο δικό του blog;; Για να μιλήσω αποκλειστικά ως αναγνώστρια, αν ισχύει το πρώτο: μπαίνω λοιπόν εγώ σε μια σελίδα που φιλοξενεί 15-20 κείμενα, μέχρι 600 σελίδες έκαστο; Έχω φύγει πριν καν τα διαβάσω! 😂 Ακόμα όμως κι αν ισχύσει το δεύτερο σενάριο (ο καθένας στο blog του) εγώ μάλλον και πάλι θα φύγω τρέχοντας.. 😂 Κι όχι γιατί δε θα μπορώ να διαβάσω ΜΙΑ ιστορία μέχρι 600 λέξεις, αλλά γιατί παράλληλα, θα "τρέχουν" και οι άλλες ιστορίες στα άλλα blogs με εξίσου μέχρι 600 λέξεις.. Όσα γράφω αφορούν αποκλειστικά εμένα προσωπικά, το ξανά τονίζω. Ούτε να διαβάσω όλες αυτές τις ιστορίες θα μπορώ, και για να είμαι τίμια, δε θα συμμετάσχω, ακριβώς επειδή δε θα μπορώ να διαβάσω όλα αυτά τα (μεγάλα) κείμενα.. Ο βασικός λόγος είναι οι πονοκέφαλοί μου, που πάσχω στην καθημερινότητα, και με αποτρέπουν από το να είμαι συνεπής (αυτό αφορά όλες τις δραστηριότητες τής ζωής μου..)

    Ξεκαθαρίζω ξανά Γιάννη μου, ότι εγώ μιλάω ως αναγνώστρια (ή εν δυνάμει συμμετέχουσα), εσύ όμως μπορείς να "τρέξεις" ένα δρώμενο που, εκ προοιμίου, το σέβομαι. Συνεπώς, δεν μου πέφτει λόγος -και- για τη βαθμολογία (αν φιλοξενείς στη σελίδα σου τις ιστορίες), αν και τη θεωρώ κινητήριο "δύναμη". 😉

    Υ.Γ Επειδή δεν έχω διαβάσει τα σχόλια, δεν ξέρω αν εκεί έχει
    διευκρινιστεί, αν οι ιστορίες θα είναι σε κάθε blog ξεχωριστά. 🌸

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς το κορίτσι. Καλησπέρα, Πέτρα μου και καλή σου βδομάδα. Για να σού δώσω κάποιες διευκρινίσεις για να έχεις μια πιο σφαιρική εικόνα.
      Έκανα μια προαναγγελία στο δρώμενο και το έβαλα για ...διαβούλευση στη γειτονιά μας, όχι σαν τη διαβούλευση του ...ακατονόμαστου χαχαχαχαχα, αλλά ουσιαστική.
      Στόχος να ακούσω και να σεβαστώ τις γνώμες σας. Άλλωστε σκοπός είναι να κάνουμε κάτι και να το χαρούμε.
      Πώς διαμορφώνεται τώρα όλο αυτό:
      Όχι, δεν θα υπάρχουν εξαναγκασμοί. Μήτε βαθμολογία καθώς αφουγκράζομαι την επιθυμία των περισσοτέρων.
      Δηλώνουν συμμετοχή κάποιοι φίλοι μπλόγκερς ή μη, (έχω π.χ. μια φίλη, που θέλει να συμμετάσχει, δεν έχει μπλογκ, θα την φιλοξενήσω) με τους όρους του θέματος, που ήδη διάβασες.
      ΟΧΙ δεν υπάρχει όριο γραφής στην έκταση του κειμένου! Καθένας μπορεί να γράψει ένα διήγημα, αφήγημα σε όση έκταση θέλει. Εντάξει δεν θα είναι και νουβέλα... Και να το αναρτήσει στο ΔΙΚΟ ΤΟΥ μπλογκ.
      Χρονική προθεσμία δεν θα βάλω, άντε αν βάλουμε να είναι τύποις 40 μέρες. Αν κλείσει ο κύκλος νωρίτερα μια χαρά, κλείνει η φάση του δρώμενου.
      Και δεν θα έχουμε βαθμολογία.
      Με λίγα λόγια, η δομή θα είναι όπως ακριβώς στη "Σκυτάλη" της Mary Pertax.
      Εγώ, εννοείται θα σε ευχαριστήσω σε κάθε σου στάση, αλίμονο. Γιατί θα σεβαστώ απόλυτα κάθε σου κατάσταση.
      Πες μου αν σού κάλυψα τις απορίες, καλή μου φίλη.
      Φιλιά.

      Διαγραφή