H ζωή είναι δώρο. Σαν ένα σπιτικό ηδύποτο σε ακριβό σκαλιστό ποτηράκι, γεμάτο γεύσεις

Πέμπτη 21 Μαρτίου 2024

Μια Ιδέα-Μία έμπνευση, τέλος 1ου κύκλου στο δικτυακό μας δρώμενο.

 Αγαπητές φίλες και φίλοι,

παρά λίγες μέρες, έκλεισαν δύο μήνες από τη μέρα, που γεννήθηκε το νέο μας λογοτεχνικό δικτυακό δρώμενο. 


Από τις 24 Γενάρη, που δώσαμε το ...εναρκτήριο λάκτισμα μέχρι σήμερα, ζήσαμε όλοι μαζί τη χαρά της δημιουργίας, της έμπνευσης, που μάς έδωσε η κεντρική ιδέα. Απολαύσαμε και χαρήκαμε την προσμονή. Και δρέψαμε τους καρπούς της.

Στο διάστημα αυτό, δεκατρείς φίλες και φίλοι, μάς έδωσαν ισάριθμα μικρά διαμάντια, που γέμισαν την καρδιά μας και τη σκέψη μας με πολύ δυνατά συναισθήματα. Μοίρασαν συγκινήσεις, ανέβασαν παλμούς αγωνίας και πρόσφεραν άπειρους συλλογισμούς και μάς έδωσαν προβληματισμό.

Δεκατρία διηγήματα, έγιναν η πρώτη κληρονομιά αυτού του δρώμενου, που αγκαλιάσατε, με την αγάπη και το μεράκι σας. 

Κατά σειρά: η ΑΝΝΑ FLO, η Πίπη, η Ρούλα, ο Βασίλης Διακοβασίλης, η Μαρία Κανελλάκη, η Ελένη Φλογερά, η Χριστίνα Λέλη, η Αννίκα, η Μαρίνα Τσαρδακλή, η Mary Pertax, η Πέτρα, η Μαρία Γ. και τέλος η αφεντιά μου, ο Giannis Pit, μάς έδωσαν τα δικά τους έργα, τις προσωπικές τους δημιουργίες, υπηρετώντας την αρχική κεντρική ιδέα.

Μέσα από αυτά τα διηγήματα, είχαμε την ευκαιρία να "γνωρίσουμε" και να ταυτιστούμε με τους κεντρικούς χαρακτήρες, που πρωταγωνίστησαν σε αυτά:

Γνωρίσαμε δεκατρείς συγγραφείς: Τον Τζον Νιλ, διακεκριμένο και βραβευμένο, τον Τζον Πίτερς, φτασμένο συγγραφέα αστυνομικών μυθιστορημάτων, τον πολυγραφότατο Ασίντ Ρασίντ, να δουλεύει στην ιστορία της Αιγύπτου, τον Αλέξανδρο Τρανό, τον μεγαλύτερο βιογράφο της χώρας. τον διάσημο στο αστυνομικό είδος,  συγγραφέα Ερρίκο Μοσκώφ. Από κοντά τους, τον Αλέξη Ιωάννου, καταξιωμένο συγγραφέα, το διάσημο Αναστάση Θεοδώρου, τον επίσης γνωστό Αλεξίου, τον νεαρό και φιλόδοξο Φίλιππο. τον δημοσιογράφο και συγγραφέα Αλέξανδρο Χάλαρη, τον Σταμάτη Αρνή, ειδικευμένο στα θρίλερ, τον Αχιλλέα Εξαρχόπουλο και τέλος τον ώριμο Έκτορα Βεργέτη.

Και μαζί τους, κοινά δεμένοι, οι γυναικείοι πρωταγωνιστικοί χαρακτήρες, που κάθε μία από αυτές, έκρυβε τη δική της προσωπική ιστορία μέσα στην αντίστοιχη δραματική πλοκή. Την Αμαρυλλίδα Γουέλινγκτον, να αναζητεί τη βιογραφία της δολοφονημένης μητέρας της, την νεαρή και φιλόδοξη influencer, Τζένιφερ Στρόμπολι, την πενηντάχρονη εντυπωσιακή αρχαιολόγο Ολίβια Ρόμπερτς, την καταξιωμένη και αναγνωρισμένη ηθοποιό, Ελένη Χρυσίδου, την πενηνταπεντάχρονη οδοντίατρο, Αντιγόνη Βαλάση, τη διάσημη ηθοποιό του θεάτρου, Σόνια Μελά. Μαζί τους, την εβδομηντάχρονη Αγλαΐα Μπένετου, τη διάσημη σοπράνο Βικτώρια Υψηλάντη και τους φόβους της, την νεαρή Κασσάνδρα Βαλεντίνου, να ζει στη σκιά μιας οικογενειακής κατάρας, την Ερωφίλη Σαμπατάκη, την αινιγματική Διάσημη, την νεαρή Όλγα, να περιφέρεται στις συμπληγάδες του αγοραίου έρωτα και τέλος την καταξιωμένη πανεπιστημιακή γιατρό και διεθνή ακτιβίστρια, Ελίζα Βελισσαράτου.

Θυελλώδεις προσωπικότητες, στη σκιά της δικής τους ζωής, των προσωπικών τους αναζητήσεων, στα βάρη των δικών τους παθών.

Αυτή ήταν η υπέροχη διαδρομή των δεκατριών αυτών διηγημάτων, αγαπημένοι φίλοι και φίλες.

Και μέσα από αυτές σας τις εμπνεύσεις, γεννήθηκε και το μπλογκ της βιβλιοθήκης μας, το οποίο έχει συγκεντρωμένα όλα αυτά τα διηγήματα, αναλυτικά αλλά και περιληπτικά, προσφορά σε όλες και όλους αναγνώστες, δημιουργούς και επισκέπτες, που θέλουν να έχουν όλα αυτά τα έργα, εύκολα και άνετα στη διάθεσή τους.

Το μπλογκ μας αυτό, όπως ήδη γνωρίζετε, είναι αυτό εδώ:

 Μια Ιδέα-Μια Έμπνευση Να γίνετε ακόλουθοί του, μπορείτε να σχολιάζετε και εκεί και είναι φυσικά και δικό σας. Είναι συλλογική δουλειά και υπόσταση.


Θέλω να ευχαριστήσω μέσα από την καρδιά μου:

-Όλους/όλες εσάς, για τη διάθεσή, τον πολύτιμο χρόνο σας, που καταθέσατε την έμπνευσή σας και το διήγημά σας, συμμετοχή στο δρώμενό μας.

-Όλους/όλες εσάς, που συμμετείχατε με το χρόνο σας και την όρεξή σας, να διαβάσετε όλα αυτά τα έργα, να πείτε τη γνώμη σας, να τα συζητήσετε.

Επαναλαμβάνω ότι ο κύκλος παραμένει εδώ. Αν κάποιος νιώσει την έμπνευση πάνω στην κεντρική αυτή πρώτη ιδέα, ευχαρίστως να γράψει. Ξέρετε ότι η συντροφιά μας είναι ανοιχτή σε κάθε σκέψη, κρίση, άποψη, πρόταση.

Πλώρη για το 2ο κύκλο

Είμαστε έτοιμοι να οργανώσουμε το δεύτερο κύκλο στο δρώμενό μας! Ο ερχομός της Άνοιξης, ανεβάζει στροφές και στο επίπεδο έμπνευσης και δημιουργίας. Να με περιμένετε να δώσω το ...εναρκτήριο λάκτισμα για το ξεκίνημα του 2ου κύκλου μαζί φυσικά με την καινούργια κεντρική ιδέα.

Οι καιροί είναι δύσκολοι, φίλες και φίλες. Το σκοτάδι επιχειρεί τη δική του παρακμιακή επέλαση. Χρέος μας να αντισταθούμε πνευματικά, να κάνουμε την πένα μας και τη γραφή μας, "όπλο" καλλιέργειας, φωτός, χειραφέτησης και όμορφου ελεύθερου χρόνου.

Την αγάπη μου.



22 σχόλια:

  1. Γιάννη μου, αισθάνομαι μια κάποια συγκίνηση, όταν βλέπω με πόση αγάπη αντιμετωπίσεις τα μικρά μας έργα. Και επιβεβαιώνομαι για μία ακόμη φορά, που σε θεωρώ φίλο μου, υποστηρικτικό σε κάθε μου προσπάθεια, μικρή ή μεγάλη. Σε ευχαριστώ!
    Δηλώνω από τώρα παρών στο επερχόμενο συγγραφικό δρώμενο. Και μάλιστα το περιμένω με αγωνία για να πω την αλήθεια.
    Φίλε μου να είσαι καλά, Την Καλημέρα μου!
    ΥΓ: Εκείνο το συγγραφικό δρώμενο που μου πρότεινες να αναλάβω, σχετικά με τον ποιον τόπο θεωρώ πατρίδα μου, μήπως να το εντάξουμε εδώ, μιας και η πλατφόρμα που έκτισες με καλύπτει απόλυτα. Από τον Σεπτέμβριο βέβαια. Αν συμφωνείς το συζητάμε περισσότερο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βασίλη μου, αγαπητέ μου φίλε. Και μένα με συγκινούν τα λόγια σου αλλά και κάθε σου παρουσία σε αυτές τις κοινές μας πορείες.
      Φυσικά, φίλε μου, περιμένω κάθε σου πρόταση. Είμαι ανοιχτός σ' αυτήν και η πλατφόρμα είναι στη διάθεσή σου. Πάρε το χρόνο σου, κάνε τα σχέδιά σου και ότι θέλεις το κουβεντιάζουμε.
      Ναι, θα προχωρήσουμε σύντομα στο 2ο κυκλο, Βασίλη μου.
      Και πάλι το ευχαριστώ μου.

      Διαγραφή
  2. Ήταν πολύ καλή ιδέα αυτό το δρώμενο Γιάννη, σε ευχαριστούμε πολύ! Όσο για το μπλογκ που με τόσο μεράκι και αγάπη εστησες και λειτουργείς για όλους μας, δεν έχω λόγια!
    Βουρ για το δεύτερο κύκλο λοιπόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμένα είναι η χαρά, Χριστίνα μου. Η παρουσία σας, η συμμετοχή, τα γραπτά σας, τα συναισθήματά σας. Ξέρεις τι δώρα είναι αυτά; Χαίρομαι που το μπλογκ έχει την αισθητική και λειτουργική, που αξίζει στο δρώμενό μας. Πάμε λοιπόν, κορίτσι μου.

      Διαγραφή
  3. Μπράβο φίλε μου, η ιδέα σου πήρε σάρκα και οστά.
    Πάω να διαβάσω πάλι τις υπέροχες ιστορίες και να δω μήπως έχασα κάποια.
    Καλή συνέχεια σε όλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρένα μου, σε ευχαριστώ πολύ. Σού έχω πει πώς όταν το θελήσεις να ανεβάσεις τυχόν διήγημά σου, μπορείς να το κάνεις ελεύθερα, κορίτσι μου, ανεξάρτητα αν έχουμε προχωρήσει σε 2ο κύκλο. Προχωράμε, καλή μου φίλη.

      Διαγραφή
  4. Γιάννη μου από την πρώτη στιγμή αγκάλιασες τα διηγήματά μας και τα κανάκεψες, τους φέρθηκες με τρυφερότητα όπως θα έκανες για τα παιδιά φίλων σου.
    Περιμένω να δω τι μας επιφυλάσσει ο δεύτερος κύκλος.
    Την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα θεωρώ και δικά μου πνευματικά παιδιά, Ελένη μου. Τα αγάπησα, τα λάτρεψα, μπήκα στις ψυχές σας μέσα από αυτά. Τα θεωρώ μικρούς θησαυρούς. Το αξίζουν δικαιωματικά. Σε ευχαριστώ με την καρδιά μου, καλή μου φίλη. Προχωράμε στον επόμενο σχεδιασμό.

      Διαγραφή
  5. Το να γράφεις, ας πούμε ότι είναι μια μοναχική διαδρομή με αφετηρία και προορισμό τον εαυτό σου. Το να είσαι συλλέκτης "πνευματικών παιδιών" όμως, θέλει απλωσιά ψυχής και αίσθημα ομαδικότητας. Αναμένουμε το νέο σου σύνθημα και ευχαριστούμε από καρδιάς που είσαι πάντα παρών, με αστείρευτη όρεξη και αγάπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ σάς ευχαριστώ όλους και εσένα προσωπικά, Μαρία μου γι' αυτήν την υπέροχη δημιουργική και συναισθηματική συμπόρευση. Το προσπαθούμε, το παλεύουμε, νομίζω το κατακτούμε βήμα προς βήμα εδώ και καιρό.
      Να είσαι καλά, κοπέλα μου για κάθε σου παρουσία.

      Διαγραφή
  6. Διαμαντάκια θα πω αναδείχθηκαν Γιάννη μου!
    Πολύ ιδιαίτερη πρωτοβουλία, συγχαρητήρια σε όλους!

    Και τη δική μας αγάπη, φίλε μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ, Κική μου, να είστε πάντα καλά. Ξέρεις ότι η συντροφιά μας είναι ανοιχτή στην παρουσία σου, αγαπημένη μου φίλη. Να έχεις καλό τριήμερο.

      Διαγραφή
  7. Είναι μαγικό να ξέρεις πως υπάρχει ένα οικείο ιστολόγιο που αγκαλιάζει τόσες δημιουργίες!
    Δεν μένει παρά να ευχηθώ καλή δύναμη σε όλους και ένα μεγάλο ευχαριστώ για τη προσφορά σου, στη μικρή μπλογκοπαρεούλα μας!
    Πολλά ΑΦιλιά αγάπης στέλνω μέσα από τη καρδιά μου!
    Στεφανία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η καρδιά σου πάντα ανοιχτή σε όλους μας και δεκτική, Στεφανία μου. Σε ευχαριστούμε πολύ, καλή μας φίλη. Συνεχίζουμε και σε νιώθουμε κοντά μας.
      Την καλησπέρα μου.

      Διαγραφή
  8. Τι ωραία... η αναγγελία του Β' μέρους του δρώμενου μας είναι κοντά. Ευχαριστούμε Γιαννη μου. Φυσικά σε κάθε δρώμενο που συμμετέχω νοιώθω την συν-δημιουργία ως δώρο του blogging. Μα αυτήν τη φορά ένοιωσα κανάκεμα, αγκαλιασμα. Αγαπήθηκε δικαίως το ''Μια ιδέα- Μια έμπνευση'' γιατί κι εσύ το παρουσίασες με αγάπη και μεράκι. Πώς να μην ανταποκριθούμε; Καλή αρχή λοιπόν για το β' μέρος
    Να σαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, Άννα μου. Αυτήν την αγάπη, που περιγράφεις, την ένιωσα απόλυτα! Με γέμισε χαρά, συγκίνηση, συναισθήματα, ποιότητα. Πολλά τα συναισθήματα πραγματικά. Θα ξεκινήσω τη μελέτη των ιδεών για το 2ο δεύτερο κύκλο και φυσικά θα επανέλθουμε, καλή μου.
      Ένα ακόμα μεγάλο ευχαριστώ εκ μέρους μου.

      Διαγραφή
  9. Γιάννη μου, εξαιρετικός ο πρώτος κύκλος. Κύλησε υπέροχα, με ενδιαφέρον και αγάπη. Και από εμάς προς την ιδέα σου και από εσένα προς τις ιστορίες μας.
    Το μεράκι σου, στο στήσιμο του blog, μας κατέπληξε και σε ευχαριστούμε.
    Με χαρά θα περιμένουμε τον Β' Κύκλο, να δούμε σε τι μονοπάτια θα μας ταξιδέψεις πάλι και φυσικά σε ποιο είδος!
    Σε ευχαριστούμε από καρδιάς για όλα!
    Καλό απόγευμα και καλό τριήμερο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμφίδρομη είναι αυτή η σχέση, Μαρίνα μου. Και έχει χτιστεί χρόνια σε μια αλληλεγγύη, στήριξη, συλλογικότητα στέρεα. Το ζούμε με αλήθεια και ομορφιά. Και φυσικά συνεχίζουμε. Καλό τριήμερο, κορίτσι μου και το μεγάλο ευχαριστώ μου.

      Διαγραφή
  10. Πρώτα να σε ευχαριστήσω για την τόσο προσεγμένη δουλειά που έκανες Γιάννη στο μπλοκ των συμμετοχών! Όλα συγκεντρωμένα και τόσο όμορφα μαζί!.
    Με χαρά θα περιμένουμε την επόμενη συμμετοχή...
    Προσπαθώ να βάλω το γκάτζετ στο μπλοκ ρολ μου δεξιά με παραπομπή στο μπλοκ των συμμετοχών, ώστε να με βγάζει κατευθείαν εκεί, αλλά έχω ξεχάσει πως το κάνω...θα προσπαθήσω όμως μόλις μπορέσω...προς το παρόν το έχω βάλει σαν εικόνα... 🤔! καλό ξημερωμα να έχεις και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρούλα μου καλησπέρα σου, χρόνια πολλά καλή μου φίλη. Εγώ θέλω να σε ευχαριστήσω για την αγάπη, που έδειξες στη συλλογική αυτή προσπάθεια και προσέθεσες το δικό σου στολίδι σε όλο αυτό.
      Μπορώ να σου δώσω οδηγίες για το γκάτζετ αν δεν τα καταφέρεις, αλλά και αν δεν το βάλεις, μην αγχώνεσαι, μην πιεστείς γι' αυτό.
      Καλή βδομάδα, καλή μου φίλη.

      Διαγραφή
    2. Ναι, Ρούλα μου, τα κατάφερες! Τέλεια! Σε ευχαριστώ πάρα πολύ, καλή μου φίλη.

      Διαγραφή