H ζωή είναι δώρο. Σαν ένα σπιτικό ηδύποτο σε ακριβό σκαλιστό ποτηράκι, γεμάτο γεύσεις

Κυριακή 16 Δεκεμβρίου 2018

"Ελουάζ" Τώρα πια σε Νουβέλα...

Αγαπημένες Φίλες και Φίλοι, ήρθε θαρρώ η στιγμή να σας ανακοινώσω κάτι που κυοφορούσε εδώ και καιρό στη σκέψη μου. Τι ήταν λοιπόν αυτό ; Για να πάμε λίγο πίσω και συγκεκριμένα στο αγαπημένο μας δρώμενο της Φωτοσυγγραφική Σκυτάλη #2  την οποία διοργανώνει η δημιουργική μας φίλη Mary Pertax στο προσωπικό της blog.

Η Δική μου συμμετοχή ήταν αυτή εδώ:  "Ελουάζ"  Μια συμμετοχή, που η έμπνευσή της βασίστηκε στην επεξεργασμένη από τα καλλιτεχνικά χέρια της Μίας, που παρέλαβα από εδώ: Craftartista

H "Ελουάζ", που, όπως και με τις άλλες συμμετοχές-δημιουργίες των συμμετεχόντων bloggers, αγαπήσατε, αποφάσισα ότι δεν "χωρούσε" σε αυτό το μικρό αφήγημα. Για μένα αποτέλεσε μια πολύ δυνατή έμπνευση, που γύρευε διέξοδο να αναπτυχθεί, να εξελιχθεί. Με λίγα λόγια, η μικρή "Ελουάζ", έγινε πλέον μία έτοιμη Νουβέλα. Ένα σύγχρονο κοινωνικό-αστυνομικό δράμα, που θα έχω την τιμή να το υποβάλλω στην ανάγνωσή σας και φυσικά την κρίση σας.

Πρέπει να σας πω και νομίζω θα συμφωνήσετε μαζί μου, ότι υπάρχει μεγάλη δυσκολία στον βαθμό αποδοχής ενός μεγαλύτερου έργου, που πάντα θα βρίσκεται στην εντύπωση και στο συναισθηματικό βάρος που προκάλεσε η πρώτη "μικρή" εμφάνιση. Ένα μικρό αφήγημα, "σοκάρει", ταράζει, συγκινεί πολύ έντονα, γιατί έχει το στοιχείο του "αιφνιδιασμού". Δηλαδή, οι εικόνες, οι χαρακτήρες, τα γεγονότα, η πλοκή, έρχεται σε καταιγιστικό ρυθμό. Έτσι ο αναγνώστης δεν έχεις τις "ανάσες" και το χρόνο να αντιδράσει με αποτέλεσμα το συναίσθημα που προκαλείται είναι, εν δυνάμει, εντυπωσιακό.

Όταν αυτό λοιπόν το ίδιο αφήγημα, θα μετατραπεί σε Νουβέλα ή μυθιστόρημα, τα πράγματα, για τον συγγραφέα, δυσκολεύουν γεωμετρικά. Και αυτό γιατί οφείλει να παρουσιάσει τους χαρακτήρες αναλυτικά, να τους στοιχειοθετήσει, να τους εντάξει στη δράση. Επίσης οφείλει να απλώσει στο χρόνο τη δράση, να εξηγήσει και να αιτιολογήσει αναλυτικά τα δρώμενα, ώστε το τελικό αποτέλεσμα να είναι και λογικό και συναισθηματικά ισχυρό.

Η "Ελουάζ", ως Νουβέλα, έχει αλλαγές ! είναι πλέον ενταγμένη στην σύγχρονη εποχή, στη δική μας κοινωνία, έχει ως πεδίο δράσης τη σημερινή Αθήνα. 

Είμαι έτοιμος λοιπόν για το "μεγάλο βήμα". Και σας παρουσιάζω σήμερα ένα VIDEO TRAILER για την "ΕΛΟΥΑΖ". 

Ο Τρόπος παρουσίασης:

Αυτός θα γίνεται εδώ, στο "ΗΔΥΠΟΤΟΝ" με τη μορφή των "επεισοδίων" για να μπορεί κάποιος να την παρακολουθεί χωρίς πίεση χρόνου. Επίσης κάθε επεισόδιο θα αναρτάται και στην προσωπική μου σελίδα στην πλατφόρμα συγγραφής URNOVL εδώ:  URNOVL: Giannis Pit Profile



Σε λίγες μέρες λοιπόν, ξεκινάει η Δημοσίευση της Νουβέλας. 
Υγεία να έχουμε να δημιουργούμε.

Ένα μεγάλο μου ευχαριστώ.


45 σχόλια:

  1. Γιάννη μου καλοτάξιδη η νουβέλα σου, κι εύχομαι να την έχουμε μια μέρα και με τη μυρωδιά του χαρτιού!
    Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Λία μου, σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια και τις ευχές σου. Ας ξεκινάμε έτσι και βλέπουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπέροχα νέα Γιάννη μου και τι καλή ιδέα, να συνδυάσεις δυο "αγάπες", την συγγραφή αστυνομικής νουβέλας με την εικόνα!
    Ένα βήμα πριν γίνει ταινία η Ελουάζ και αυτό θα της ευχηθώ!

    ΑΦιλιά πολλά και καρδιάς! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ βρε Στεφανία μου ! ξέρεις τι λένε ε ; μ' ένα όνειρο τρελό, όνειρο απατηλό.... αυτό το υπέροχο τραγούδι. Σημασία έχει να το παλεύουμε, να δημιουργούμε. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα λόγια σου και όσα θετικά προσφέρεις.

      Διαγραφή
  4. Καλή επιτυχία, Γιάννη, το βίντεο πολύ πετυχημένο, δημιουργεί προσδοκίες, περιμένω να διαβάσω το πόνημά σου.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Pippi μου καλή μου συνοδοιπόρισσα !
      Πόσο αλήθεια, και εσύ, έχεις συμβάλλει σε όλο αυτό ! στο λέω να το ξέρεις. Σε ευχαριστώ καλή μου για όλα. Να είσαι καλά. Όμορφη βδομάδα να έχεις.

      Διαγραφή
  5. Το πιστεύω πως εσύ Γιάννη μου σιγά σιγά θα το γράψεις και το βιβλίο, αν δεν το γράφεις ήδη!
    Στην αναμονή λοιπόν.
    Και τι ωραία που μας το παρουσιάζεις πάντα το θέμα σου!!!
    Εξαντλείς κάθε μέσο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητό μου Ψαρόματο ! καλή μου φίλη.
      Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Εδώ, μαζί, θα πορευτούμε σε κάθε μας απόπειρα και δημιουργία. Καλή βδομάδα να έχεις.

      Διαγραφή
  6. Τι ωραία σκέψη, μπράβο που το προχώρησες!
    Θυμάσαι πόσο με είχε ιντριγκάρει αυτό το όνομα..!
    Είναι καλή η πλατφόρμα urnovl, την χρησιμοποιούσα παλιότερα.

    Πάντα έτσι δημιουργικός Γιάννη μου με τις υπέροχες εμπνεύσεις σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου σε ευχαριστώ.
      Ξέρω τις ευαισθησίες σου στον χώρο που κινείσαι και προσφέρεις. Επίσης ξέρω για την ποιότητα της γραφής σου. Θέλω να σε δω πάλι ζωντανή στην πλατφόρμα συγγραφής με τα έργα σου, που ήδη είναι σημειωμένα για διάβασμα και κάποια τα έχω απολαύσει. Σε ευχαριστώ για όλα καλή μου φίλη.

      Διαγραφή
  7. Πολύ όμορφο το βιντεο και εξιτάρει τον θεατή/αναγνώστη. Εμάς όμως που ξέρουμε την Ελουάζ και την αγαπήσαμε περιμένουμε εναγωνίως τι αλλαγές έκανες και πώς τα σκηνοθέτησες όλα!!! Ωραία πολύ ωραία που αποφάσισες να την κάνεις νουβέλα την Ελουάζ. Θέλω να ευχηθώ και εγώ σε χαρτί τυπωμένο το μυθιστόρημά σου. Ναι το ξέρεις ότι το έχω ευχηθεί πολλές φορές...αλλά και ταινία δε μας χαλάει ναι;
    Καλή εβδομάδα και καλή δημιουγική δύναμη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ βρε Άννα μου με τα καλά και ενθαρρυντικά σου λόγια.
      Σε ευχαριστώ για την κάθε σου συμπαράσταση και συμμετοχή. Εντάξει, ας πατάμε τα πόδια μας στη γη. Δεν αποσκοπούμε σε μαξιμαλιστικά πράγματα και στόχους. Να νιώθουμε καλά και να μπορούμε να εκφραστούμε.
      Φιλιά πολλά και πάλι την αγάπη μου.

      Διαγραφή
  8. Μα πόσο τέλεια ιδέα!
    Και τι βίδεο!
    Σε ιντριγκάρει για τη συνέχεια!
    Αναμένω με αγωνία, αν και περισσότερο χρόνο θα βρω μετά το πρώτο δεκαπενθήμερο του Ιανουαρίου!
    Καλό βράδυ κύριε Πιτ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αρτίστα μου καλησπέρες.
      Σε ευχαριστώ πολύ και χαίρομαι που κέντρισα την προσοχή σου. Ξέρεις πόσο σέβομαι την κρίση και την άποψή σου. Θα έχεις χρόνο να διαβάσεις το οτιδήποτε καθώς όλα θα παραμένουν αναρτημένα χωρίς πίεση χρόνου.
      Καλή σου βδομάδα καλή μου φίλη.

      Διαγραφή
  9. Περιμένω με αγωνία την πρώτη εγγραφή, είμαι σίγουρος ότι θα το απολαύσω και από τώρα, με τη βοήθεια του βίντεο, θεωρώ ότι έχω μπει ήδη στο κλίμα... είμαι έτοιμος για ένα καλό διαδικτυακό ανάγνωσμα.
    Την καλημέρα μου Γιάννη... και πάντα με υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βασίλη αγαπητέ φίλε,
      σε ευχαριστώ πολύ για την διάθεση που δείχνεις. Να είμαστε καλά να δημιουργούμε. Εντός των ημερών θα ξεκινήσουμε με το καλό. Την καλησπέρα μου και καλή βδομάδα.

      Διαγραφή
  10. Λίγο μεγάλο το βίντεο για τρέιλερ(ωραίο θα ήταν να είχε εκφωνητή )
    Πάρα πολύ καλή η έμπνευση σου για νουβέλα γιατί πολύ μου άρεσε ως διήγημα
    Περιμένω με μια πελώρια λαχτάρα
    Καλή εβδομάδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάνια μου καλησπέρα,
      αχ και να είχε στο βίντεο την φωνή σου ! ναι αυτήν που απολαμβάνουμε στο ραδιόφωνο εκεί ; θα ήταν τέλειο. Είναι μεγάλο λες ε ; εμ η πείρα μου σε ανάλογα ζητήματα είναι περιορισμένη. Ευχαριστώ για την προσμονή σου κορίτσι μου. Φιλιά και καλή βδομάδα.

      Διαγραφή
  11. Καλημερα Γιάννη μου!!
    Καλή επιτυχία σου εύχομαι!! Μου άρεσε πολυ το βίντεο,οι φωτογραφικές επιλογές και η μουσική !! Καλή εβδομαδα και Καλη συνέχεια!! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Δήμητρά μου !
      ευχαριστώ για τις ζεστές σου ευχές και την διάθεση που δείχνεις. Να είσαι καλά. Καλή βδομαδα.

      Διαγραφή
  12. Ξαφνιάστηκα και χάρηκα πολύ για αυτό το ευχάριστο νέο. Το βίντεο ωραίο, σε κάνει να θες να περιμένεις να δεις περί τίνος πρόκειται. Μου αρέσει το θέμα. Κάτι όμορφο μας περιμένει και χαίρομαι πολύ για αυτό. Καλή επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ειρήνη μου,
    θα το προσπαθήσω. Με χαροποιεί ιδιαίτερα η συμμετοχή σου και η παρουσία σου σε όλο αυτό. Για μένα αυτό είναι το σημαντικό. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για κάθε σου λόγο. Τα φιλιά μου και καλή βδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Είσαι μαέστρος στο να δένεις εικόνα και κείμενο. Νομίζω πως είσαι στα νερά σου Γιάννη και θα "κινηματογραφήσεις" την νουβέλα σου. Απ' το βίντεο και μόνο, κέρδισες το ενδιαφέρον μας και περιμένουμε εναγωνίως τα επόμενα επεισόδια.
    Πάντα δημιουργικός και καινοτόμος! Μπράβο φίλε Γιάννη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου,
      έχεις την ικανότητα να βλέπεις κάτω από την επιφάνεια. Και το κάνεις άμεσα, ειλικρινά, ανθρώπινα.
      Αχ αυτή η κινηματογράφιση που λες ναι υπάρχει στην ψυχή μου, στη σκέψη μου. Θα δούμε τι θα καταφέρω καλή μου φίλη.
      Ευχαριστώ για το δόσιμο των συναισθημάτων σου ολόψυχα.
      Καλή βδομάδα.

      Διαγραφή
  15. Κάτι αλήθεια συμβαίνει εδώ, που έλεγε και ο Νιόνιος, Γιάννη. Δεν είναι μόνο ότι είναι ωραία ιδέα. Είναι ότι το βιντεάκι σου δείχνει και τις (αισθητικές) προθέσεις σου. Συντάσσομαι, λοιπόν, με τους παραπάνω, τους προλαλήσαντες και αναμένοντες το ξεκίνημα της ολόφρεσκιας ιδέας σου. Αβάντι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Διονύση μου, κατ' αρχήν, να πω χρόνια πολλά ; ναι ; σήμερα δεν είναι η γιορτή του Αγίου ;
      Απαντώντας θετικά σου εύχομαι ολόψυχα χρόνια πολλά με την καρδιά μου.
      Οι προθέσεις ναι είναι ενδιαφέρουσες. Να δούμε αν και το αποτέλεσμα ανταποκριθεί στις προσδοκίες Διονύση μου.
      Καλή βδομάδα και σε ευχαριστώ πολύ.

      Διαγραφή
    2. Σ' ευχαριστώ, Γιάννη. Ναι, σήμερα ήταν.(Μ' αρέσει που το ρώτησες"ζακυνθινά". Είπες: "Του Αγίου", όπως το λένε εκεί - γιατί .. ένας είναι ο Άγιος! Και όχι "Του αγίου Διονυσίου"..)

      Το αποτέλεσμα εκτιμώ ότι θα ανταποκριθεί στις προσδοκίες σου και θα το χαρείς, Γιάννη.
      Ευχαριστώ και πάλι.

      Διαγραφή
    3. Εμ Διονύση μου, ξέρεις και μένα η μητέρα μου Κεφαλοννίτισα ήταν, αλλά δεν την χάρηκα. Έχω το αίμα του Ιονίου. Επίσης έχω τον κουμπάρο μου στο Τζάντε ντε ! χαχαχαχαχχα, ήμουνα και εκεί φέτος καλοκαίρι. Οπότε, το ...εμπέδωσα.
      Διονύση μου, σε ευχαριστώ πολύ αγαπητέ μου φίλε. Να είσαι καλά.Εγώ σε ευχαριστώ.

      Διαγραφή
  16. Γεια σου Γιάννη. Το βίντεο για ερασιτέχνη είναι πολύ ενδιαφέρον. Δίνει με σαφήνεια το στίγμα της νουβέλας αφήνει και μπόλικο "μελάνι-μυστήριο". Μια χαρά. Έπιασαν τόπο τελικά τα μαθήματα της Μαρίνας -για τη δημιουργία βίντεο εννοώ.
    Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου, το ...εγχείρημα θα δείξει ! απόπειρες κάνουμε καλή μου φίλη και εδώ μαζί θα τα αξιολογήσουμε. Ναι η Μαρίνα είχε εξαιρετική διάθεση για να βοηθήσει στο οτιδήποτε και την ευχαριστώ. Προχωράμε καλή μου φίλη. Σε ευχαριστώ για τη στήριξη. Καλή βδομάδα να έχεις.

      Διαγραφή
  17. Φίλε Γιάννη, από αλλού το περίμενα κι από αλλού μου ήρθε! Καλοτάξιδη η Ελουάζ σου κι ανυπομονούμε να δούμε την εξέλιξη της ιστορίας. Σε συνδυασμό με το βίντεο, που θαρρώ είναι το στοιχείο σου (κινηματογράφος γαρ), είμαστε έτοιμοι να απολαύσουμε κάθε μέρος της νουβέλας σου.
    Καλή αρχή και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα σου Μάριε !
      νομίζω πως είχες κατά νου το "Ραίημοντ και Ναντίν" ; καλά το υπέθεσα ; ή εννοείς κάτι άλλο ; Αχ ο Κινηματογράφος πραγματικά, η τρέλα μου φίλε.
      Σε ευχαριστώ από καρδιάς για τη συμμετοχή, τη διάθεση και την στήριξη. Καλή βδομάδα να έχεις.

      Διαγραφή
  18. Πολλά καλό το βίντεο

    Καλή αρχή στην Ελουάζ και πάντα επιτυχίες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δελφινάκι μου σε ευχαριστώ πολύ για τις τόσο ζεστές σου ευχές.
      Να είσαι καλά. Θέλω τη γνώμη σου και την κριτική σου εννοείται. Καλή σου συνέχεια.

      Διαγραφή
    2. Ω ευχαριστώ πολύ
      Ότι μπορώ θα κάνω
      Καλή συνέχεια

      Διαγραφή
    3. Σε ευχαριστώ και πάλι καλή μου φίλη.

      Διαγραφή
  19. Καλησπέρα σου Γιάννη μου !! το βίντεο είναι πολύ καλό για ερασιτέχνη , περιμένω με χαρά να σε διαβάσω και χαίρομαι πολύ για σένα !! Μου άρεσε η Ελουάζ σου !! Καλές γιορτές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νικόλ μου,
      ναι, οι δουλειές μας είναι ερασιτεχνικές όπως και τα εργαλεία μας. Και το μεράκι μας μεγάλο. Αυτή η φλόγα μας ζεσταίνει.
      Σε ευχαριστώ πολύ καλή μου φίλη. Καλά Χριστούγεννα να έχεις ολόψυχα.

      Διαγραφή
  20. Απαντήσεις
    1. Μαρία μου, σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου και την παρουσία σου. Πολλές ευχές.

      Διαγραφή
  21. καλό βράδυ johnpit ! :)Καλή δύναμη , καλή επιτυχία στις δημιουργικές σου αναζητήσεις !! Ευλογημένα Χριστούγεννα με Υγεία , Αγάπη !!Καλή γιορτινή εβδομάδα ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα σου Κυριακή. Ευχαριστώ για τις ζεστές σου ευχές. Καλά Χριστούγεννα εύχομαι ολόψυχα με ότι επιθυμείς.

      Διαγραφή
  22. Περιμένουμε να την απολαύσουμε γουλιά- γουλιά!
    Θα είναι σίγουρα υπέροχη!!
    Χρόνια πολλά, με πολλή εμπνευση!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νίκη μου καλησπέρα και Χρόνια Πολλά !
      τιμή μου τα συναισθήματά σου και οι προσδοκίες σου. Θα ξεκινήσουμε ναι σιγά-σιγά, ίσως αυτήν την βδομάδα.
      Καλή συνέχεια αγαπητή φίλη.

      Διαγραφή
  23. Καλορίζικη η Ελουάζ σου, Γιάννη μου!
    Και το βίντεο γεννά προσδοκίες, είμαι
    πεπεισμένη όμως ότι θα μας "αποζημιώσει"
    η γραφή σου, όπως πάντα! Χρόνια πολλά! ✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή