H ζωή είναι δώρο. Σαν ένα σπιτικό ηδύποτο σε ακριβό σκαλιστό ποτηράκι, γεμάτο γεύσεις

Πέμπτη 27 Δεκεμβρίου 2018

Ανασκόπηση χρονιάς και Ευχές


Αγαπητές Φίλες και Φίλοι
το 2018 σε λίγες μέρες θα αποτελεί αρχειακό ιστορικό παρελθόν.
Μια ολάκερη χρονιά στοιβάζεται στην καταγραφή του χρόνου, θρονιάζεται στην ...καμπούρα μας και προσμετράται στις εμπειρίες, τις δράσεις και τα βιώματά μας.

Εδώ, στο "ΗΔΥΠΟΤΟ", θα τολμούσα να πω, ότι το 2018 ήταν μια εξαιρετικά γόνιμη χρονιά από όλες τις απόψεις.
Η Δικτυακή μας γειτονιά, σε παράλληλες δράσεις, ήταν ολοζώντανη. Γεμάτη δημιουργίες, αλληλεπιδράσεις και φυσικά ζωή με πολλά δρώμενα, εκφράσεις και πρωτοβουλίες.

Ομολογώ ότι προσωπικά χάρηκα κάθε μια από αυτές τις πρωτοβουλίες.
Είτε αυτές ήταν μια απλή ανταλλαγή σχολίων σε διάφορα θέματα που αναρτήθηκαν. Είτε αφορούσαν φωτογραφικούς διαγωνισμούς που μας γέμισαν υπέροχες εικόνες. Είτε λογοτεχνικά δρώμενα, που πραγματικά ξεσήκωσαν κάθε ικμάδα από την έμπνευσή μας.
Πεζογραφία ή Ποίηση.

Ακόμα είχαμε και συνδυασμό και των δύο. Εικόνα και Συγγραφή μαζί αντάμα.


Όσον αφορά την μεμονωμένη προσωπική μου δράση να προσθέσω και παρουσιάσεις βιβλίων που διάβασα ή ακόμα, το πιο σπουδαίο, παρουσιάσεις βιβλίων σε κάθε μορφή, έντυπη ή ηλεκτρονική, φίλων της δικτυακής μας γειτονιάς.

Όλα αυτά λοιπόν τα έκανα ένα όμορφο απολογιστικό Βίντεο για την χρονιά που πέρασε και σας το αφιερώνω.



Να σας ευχαριστήσω ολόψυχα για την προσωπική σας στήριξη στις όποιες μου προσωπικές δημιουργίες.
Προσπάθησα να αγκαλιάσω κάθε βήμα, κάθε απόπειρα, κάθε δημιουργία των φίλων εδώ, καθώς νιώθω τις προσπάθειές τους αυτές ένα κομμάτι και από τον δικό μου κόσμο.
Ίσως να μην τα κατάφερα καλά και ζητώ την επιείκιά σας για αυτό.

Πολλές φορές ομολογώ, οι δαίμονες του νου, σήκωσαν θρασείς το δικό τους προσωπείο, βουλιάζοντάς με σε σκοτάδια, σε θλίψεις, σε σκέψεις αρνητικές, σε διαθέσεις αναδίπλωσης.
Όμως τα κατάφερα ναι ;

Οριοθετώ το 2019, σαν χρονιά συγγραφής σε ακόμα πιο σύνθετα πράγματα.
Μια Νουβέλα μου είναι έτοιμη να δοθεί δικτυακά και ένα ακόμα μεγάλο Μυθιστόρημα περιμένει έτοιμο τη δική του σειρά.


Να ευχηθώ στον καθένα σας ξεχωριστά

Καλή Χρονιά 

γεμάτη από κάθε σας Όνειρο.

Για έναν Δίκαιο και Λεύτερο Κόσμο
γεμάτο ειρήνη.


52 σχόλια:

  1. Σου αξίζουν χίλια μπράβο Γιάννη μου και για όλες τις συμμετοχές σου, στα διάφορα δρώμενα της υπέροχης μπλογκογειτονιάς μας και για όλες τις δημιουργίες σου και για τα τρυφερά σχόλια που άφηνες στα blogs μας!!!
    Το τρέηλερ της δουλειάς σου, άξιο ενός κινηματογραφόφιλου!!!
    Εύχομαι ή καλύτερα ξέρω, πως το 2019 θα σε απογειώσει γιατί το αξίζεις!
    Πολλά ΑΦιλιά σου στέλνω μαζί με την αγάπη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στεφανία μου
      απολαμβάνω κάθε στιγμή αυτής της συντροφιάς. Νιώθω τη ζεστασιά της και τη δύναμη που έχει να εμπνέει και να ενισχύει. Τα λόγια σου ακόμα μια φορά μια φλόγα ενίσχυσης και στήριξης Στεφανία μου και σε ευχαριστώ για όλη σου τη θετική αύρα. Κρατώ αυτή σου την αγάπη.

      Διαγραφή
  2. Χρόνια πολλά! Με πολλές δημιουργικές που θα μοιραστείς μαζί μας, Γιάννη.
    e-φιλαράκια πλέον καλά, μετά από τόσα χρόνια, μας εύχομαι τα καλύτερα για την καινούρια χρονιά! 🎅🎄😊

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλεξάνδρα μου, καλή μου συνοδοιπόρισσα.
      Σε ευχαριστώ για όσα όμορφα έχουμε μοιραστεί όλον αυτόν τον καιρό μαζί.
      Για τις ευχές, τη στήριξη, την παρουσία. Να είμαστε καλά να συνεχίζουμε.

      Διαγραφή
  3. Πολύ πρωτότυπος ο τρόπος παρουσίασης τής ανασκόπησης, Γιάννη μου! Ετοιμάζω κι εγώ μια ανασκόπηση, με πολύ διαφορετική ματιά όμως! Εύχομαι και το 2019 να είναι εξίσου δημιουργικό! Καλές γιορτές και πάλι ✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέτρα μου περιμένω να την δω. Ξέρω ότι οι ματιές σου είναι ιδιαίτερες. Στην αναμονή λοιπόν. Σε ευχαριστώ για όλα τα καλά σου λόγια, τις ευχές και την παρουσία. Καλή χρονιά κορίτσι μου.

      Διαγραφή
  4. Αχ με πρόλαβες Γιάννη, εγώ για αύριο έχω προγραμματίσει την ανασκόπηση μου αχαχα
    Μακάρι το '19 να μας βρει υγιείς, γεμάτους δημιουργικότητα και ευτυχία! Εύχομαι του χρόνου η ανασκόπηση σου, να 'ναι γεμάτη ακόμα μεγαλύτερη χαρά και με εκπλήρωση ακόμα περισσότερων στόχων.
    Να περάσεις καταπληκτικά με την οικογένεια σου και να ξημερώσει μια υπέροχη χρονιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρίνα μου,
      ξέρεις ότι είμαι πιστός ακόλουθός σου σε ότι κάνεις και στα καινούργια σου βήματα. Θα ...συντονιστώ με το κανάλι σου και τις δημιουργιές σου, το ξέρεις.
      Εγώ να σε ευχαριστήσω για όλα αυτά τα όμορφα και γόνιμα που προσφέρει η παρουσία σου εδώ. Καλή χρονιά μάτια μου.

      Διαγραφή
  5. Όλα πλούσια και αξιέπαινα, Γιάννη, όσα γράφεις κι όσα παρουσιάζεις στο ωραίο σου βίντεο. Μα το πιο ωραίο απ' όλα, για μένα, είναι ο Γιάννης που βρίσκεται πίσω απ' αυτά, ο Γιάννης με τους τόνους ομορφιάς μέσα του, πάντα δίπλα, πάντα ζεστός κι ενθαρρυντικός, πάντα θετικός και δημιουργικός.
    Να είσαι καλά και να πορεύεσαι και σ' αυτό τον ωραίο και παρεΐστικο δρόμο/χώρο των μπλογκ, όπου η συνάντησή σου με άλλους ανάλογους ανθρώπους σε γεμίζει χαρά και δύναμη.
    Με την παρουσία σου ομορφαίνεις αυτό το χώρο. Και δεν έχω καμιά αμφιβολία ότι αυτό θα συνεχίσεις να κάνεις και το 2019.

    Πολλές πολλές ευχές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Διονύση μου,
      τα λόγια σου τιμούν την παρουσία μου εδώ με τον καλύτερο και πιο υπεύθυνο τρόπο. Δεν ξέρεις πόσο γεμάτος χαρά και συναισθήματα μπορεί να νιώσει κανείς σαν γίνεται να προσφέρει κάτι θετικό στην παρέα του και στους συνανθρώπους του.
      Σε ευχαριστώ πολύ αγαπητέ φίλε και συνεχίζουμε αταλάντευτα.

      Διαγραφή
  6. Το βίντεο άψογο. :)
    το μπλογκ αυτό το αγαπώ ιδιαίτερα γιατί το γνώρισα καθώς γεννιόνταν :)
    Πολλά πολλά συγγραφικά ταξίδια σου εύχομαι
    Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάνια μου βελτιωνόμαστε ; το παλεύουμε ναι ;
      ξέρω ! έχω νιώσει την παρουσία σου όλα αυτά τα χρόνια με τον πιο σαφή και εποικοδομητικό τρόπο και σε ευχαριστώ πολύ για αυτό με την καρδιά μου.
      Τα φιλιά μου.

      Διαγραφή
  7. Δεν είμαι των απολογισμών, αλλά ο δικός σου άξιζε κάθε προσοχής!
    Ήταν μια πολύ δημιουργική χρονιά για σένα και είμαι σίγουρη ότι αυτό θα συνεχίσει και το 2019!
    Εύχομαι να υποδεχθείς με χαρά την καινούργια χρονιά!
    Χιλιάδες ευχούλες για σένα κύριε Πιτ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια αγκαλιά ευχές Αρτίστα μου ! με τόση θέρμη και συναισθήματα που με συγκινεί ναι !
      Σε ευχαριστώ πολύ για όλα καλή μου φίλη. Για κάθε σου στιγμή, σκέψη και έκφραση.
      Καλό χρονιά καρδιά μου.

      Διαγραφή
  8. Πολύ προσεγμένο το βίντεο και η ανασκόπηση πλήρης. Πολύ δουλειά έχει σίγουρα. Και μπράβο για το αποτέλεσμα. Ναι το 2018 ήταν πολύ παραγωγικό για σένα στα διαδικτυακά μας μονοπάτια και εύχομαι το 2019 ακόμη περισσότερο. Να πω ότι περιμένω με ανυπομονησία να δημοσιεύσεις τις νουβέλες σου θα είναι περιττό, ναι;
    Ας είναι καλή και ευλογημένη η νέα χρονια για σένα και την οικογένειά σου σε όλους τους τομείς. Εύχομαι να υλοποιηθούν τα όνειρά σας
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άννα μου,
      σε ευχαριστώ για την αμέριστη βοήθεια σε μια σειρά πράγματα. Σε ευχαριστώ για την παρουσία σου, το χρόνο και τα λόγια σου. Να είμαστε καλά και να πορευόμαστε δημιουργικά.
      Τι να πω για τις γλυκές σου ευχές καρδιά μου.
      Καλή χρονιά.

      Διαγραφή
  9. Όμορφη ανασκόπηση! Οντως δημιουργική χρονιά για σένα, Γιάννη μου! (Εμένα,πάλι, δεν νομιζω πως με συμφέρει να κανω ανασκόπηση σε αυτή τη χρονιά, από κάθε άποψη!:))) Καλή χρονιά να'χεις κι εύχομαι εξίσου δημιουργική! Κι όπως λες και συμφωνω απόλυτα "για εναν δίκαιο και λεύτερο κοσμο"...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλγα μου,
      σημασία έχει που είσαι κοντά μας, δυνατή, ακμαία, εκφραστική. Και με υγεία πάντα. Σε ευχαριστώ για όλο αυτό και ξέρεις πόσο πιστεύω ότι η παρουσία σου μας είναι πολύτιμη και σημαντική.
      Καλή χρονιά Όλγα μου.

      Διαγραφή
  10. Γεια σου John. Πολλές ευχές για καλή επόμενη χρονιά με υγεία και δημιουργία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη μου ! σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου αγαπητέ φίλε και συνοδοιπόρε. Γεροί να είμαστε να δημιουργούμε.
      Καλή χρονιά.

      Διαγραφή
  11. Γιάννη, χάρηκα το βίντεο σου για τον απλό λόγο ότι επιβεβαιώνει την άποψη που είχα και έχω, ότι είσαι ένα από τα πιο ενεργά μέλη αυτής της bloko-γειτονιάς μας. Χαίρομαι, που σε έχω φίλο, σε αισθάνομαι κάτι παραπάνω από έναν απλό διαδικτυακό φίλο, όσο κι αν αυτό φαίνεται παράξενο στη διαδικτυακή σφαίρα που κινούμαστε! Με συντρόφεψες πολλές φορές, όχι μόνο με το "Ηδύποτον"... πάντα μαθαίνω από σένα κάτι περισσότερο. Ξέρεις, περιμένω με αγωνία τη Νουβέλα σου και το Μυθιστόρημα σου! Ανεβάζεις κι άλλο ψηλά τον πήχη για το 2019, μου αρέσει! Να έχεις δύναμη και υγεία, μόνο αυτά σου εύχομαι, για να σε χαίρεται η οικογένεια σου κι εμείς φυσικά... καλή συνέχεια λοιπόν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βασίλη μου
      τα λόγια σου τιμή αγαπητέ δάσκαλε ! Γνωρίζω από πρώτο χέρι το λόγο και τη σκέψη σου και έχω βιώσει την αύρα της. Τι να πω για τα λόγια σου ειλικρινά. Με συγκινείς ! με κάθε σου σκέψη.
      Ευχαριστώ για την παρουσία και τον πολύτιμο χρόνο σου.
      Καλή χρονιά Βασίλη μου.

      Διαγραφή
  12. Γιάννη σου ευχομαι Καλή Χρονιά με Υγεία και ακόμα περισσότερες εμπνεύσεις! Η γωνιά σου εδώ είναι ποιοτική και ειλικρινής. Αυτό για μένα μετράει περισσότερο απ΄όλα! Πάμε για αλλά φίλε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάκη μου
      καλησπέρα. Αυτήν την ειλικρίνεια και αμεσότητα την έχω δει και στην παρουσία σου αγαπητέ φίλε. Προχωράμε λοιπόν. Σε ευχαριστώ πολύ για όλα. Καλή χρονιά να έχεις με ότι ονειρεύεσαι.

      Διαγραφή
  13. Κείμενα, φωτογραφίες, βίντεο, κατασκευές, ταινίες, ιδέες κλπ.
    Πλουσιότατο το «ΗΔΥΠΟΤΟΝ».
    Η ευαισθησία και η καλαισθησία εμφανή γνωρίσματά του.
    Προσθέτει στον διαδικτυακό πολιτισμό.
    Εκείνο που διακρίνω καθαρά, φίλε Γιάννη, είναι ένας δυναμισμός στη δημιουργικότητά σου, που σημαίνει έχεις να δώσεις πολλά. Η ευχή μου λοιπόν απλή: Να συνεχίσεις και τη νέα χρονιά να δημιουργείς.
    Θεωρώ τη δημιουργικότητα το υπ’ αριθμόν ένα δεδομένο για να αισθάνεται ευτυχής ένας άνθρωπος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άρη μου κρατώ την πολύτιμη ευχή σου.
      Την θεωρώ ανάσα ζωής. Και θα συμφωνήσω ότι η δημιουργικότητα είναι αίμα και ζωή. Μακάρι να κρατήσω τη δύναμη της έμπνευσης σε επίπεδα θετικά και ικανά να προσφέρουν πράγματα.
      Εγώ νιώθω να θέλω να σε ευχαριστήσω που ακολουθείς αυτή τη διαδρομή και προσθέτεις με την παρουσία σου την αύρα σου.
      Καλή χρονιά αγαπητέ φίλε.

      Διαγραφή
  14. χρόνια πολλά, με ωραίες ανασκοπίσεις... και... υγεία...
    να χαίρεσαι τους δικούς σου Γιάννη, μεπολλές ελπίδες για το μέλλον

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λαμπρινή μου,
      αγαπητή μου φίλη σε ευχαριστώ πάρα πολύ. Για κάθε σου παρουσία χρόνια τώρα εδώ. Καλή χρονιά ολόψυχα να ευχηθώ.

      Διαγραφή
  15. 🎅╰☆╮🎅
    Χρόνια πολλά και καλά Γιάννη μου!
    Νομίζω πως η πιο δυνατή σου στιγμή στα διαδικτυακά μας δρώμενα ήταν η παρουσία σου στο Συμπόσιο. Ήσουν εξαιρετικός κι εύχομαι ολόψυχα καλή συνέχεια κι εξέλιξη!
    Προσωπικά σε ευχαριστώ θερμά για τη στήριξή σου στο Συμπόσιο! ☺

    Καλή και γεμάτη χρονιά εύχομαι Γιάννη μου!
    Υγεία πάνω απ' όλα!

    Καλή Πρωτοχρονιά!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αριστέα μου !
      Το "Συμπόσιο" το έλεγα από παλιά, είναι ένα από τα καλύτερα δρώμενα του διαδικτύου σε απήχηση αλλά και σε ποιότητα συμμετοχών. Το έχεις κατακτήσει αυτό και το συνεχίζεις γιατί αυτό που δίνει είναι μεγάλο.
      Για τα λόγια σου και την ενθάρρυνσή σου σε ευχαριστώ από καρδιάς. Να είσαι καλά κορίτσι μου και έχεις τις ευχές μου για καλή και δημιουργική χρονιά.

      Διαγραφή
  16. Μπράβο Γιάννη! Σου εύχομαι χρόνια πολλά, γεμάτα υγεία κι ευτυχία! Του χρόνου και πάλι εδώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειρήνη μου σε ευχαριστώ καλή μου φίλη για την παρουσία σου και τις ευχές σου.
      Καλή χρονιά να σου ευχηθώ ολόψυχα.

      Διαγραφή
  17. Γιάννη μου, η διάθεση σου είναι κυρίως αυτή που μου αρέσει πολύ.
    Να μη σβήσει ποτέ σου εύχομαι.
    Και πολλά πολλά ακόμη σπουδαια στο μπλογκ και όχι μόνο

    Μια καλή, υπέροχη πρωτοχρονιά εύχομαι σε εσένα αλλά και σε όλη την εδώ παρέα σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή Ψαρομάτα !
      σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια. Είσαι αναπόσπαστο μέρος αυτής της παρέας. Τα λόγια σου πάντα με θετική αύρα και σκέψη. Καλή και δημιουργική χρονιά να έχουμε.

      Διαγραφή
  18. Όλα τα όμορφα που έχεις δρομολογήσει για το νέο έτος, να πάρουν σάρκα και οστά και να μη σταματάς να χαμογελάς! (Κι εμείς μαζί!)
    Γιάννη μου, πανέμορφο το βίντεό σου!
    Μπορεί να γνωριστήκαμε πρόσφατα, αλλά κατάλαβα πως ήταν όντως μια γεμάτη χρονιά για εσένα!!!
    Πολύ προσεγμένο λοιπόν το βίντεο, καλαίσθητο και -η διαστροφή του επαγγέλματος βλέπεις με κάνει να το προσέξω...- με θαυμάσια μουσική επένδυση!!!
    Μπράβο και πάλι μπράβο!
    Καλή χρονιά με υγεία για εσένα και την οικογένειά σου!!!
    Μια μεγάααααλη ζεστή αγκαλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χμμμμμ Γιάννα μου, αυτήν την ...."διαστροφή" του επαγγέλματος για κράτα την κορίτσι μου γιατί χρειάζομαι την κριτική της ματιά απαραίτητα. Και τις γνώμες της. Ναι ;
      Ειλικρινά σε ευχαριστώ για όλα. Την θετική αύρα που μεταφέρεις, την ευγένεια και τις ευχές σου.
      Καλή χρονιά κορίτσι μου.

      Διαγραφή
  19. "Ηδύποτον" στην κυριολεξία το κέρασμά σου Γιάννη μου.
    Μερακλίδικο το βίντεο που ετοίμασες και πλούσια η πνευματική σοδειά σου για τη χρονιά που φεύγει. Εύχομαι να συνεχίσεις ακάθεκτος να ψάχνεσαι, να δημιουργείς και να μοιράζεσαι τα ταλέντα και τις γνώσεις σου.
    Ο χώρος σου όσο πάει και γίνεται πιο ζεστός και στυλάτος, με την προσωπική σου σφραγίδα και την πάντα ευγενική σου παρουσία.
    Τυχεροί που σ' έχουμε ανάμεσά μας. Έχουν υπάρξει φορές που ένα σου σχόλιο, ήταν αρκετό για να μου φτιάξει τη διάθεση και να με γεμίσει συγκίνηση και ενθουσιασμό. Αν μπορούσα να κάνω κι εγώ έναν προσωπικό απολογισμό για σένα, αυτός θα ήταν ότι, ποτέ μα ποτέ δεν μας αφήνεις ασυγκίνητους και πάντα είσαι με τον καλό το λόγο για όλους.
    Σ' ευχαριστώ Γιάννη!
    Ό,τι καλύτερο να σου φέρει η νέα χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου,
      καλή φίλη ! κρατώ τα λόγια σου ζεστά και αγαπημένα. Να με γεμίζουν ευθύνη, καμάρι, να με κάνουν να νιώθω σαν παιδί. Αν έχω καταφέρει να μεταδώσω τέτοια αισθήματα τότε ειλικρινά κάτι έχω καταφέρει. Γιατί αν δεν μοιραστείς με τους ανθρώπους χαρές και λύπες, τότε δεν αξίζει. Αν δεν δώσεις αν δεν πάρεις τότε θα είσαι ένα περιφερόμενο "κενό".
      Να σου ευχηθώ η νέα χρονιά, με το καινούργιο σου βιβλίο, να είναι ένας νέος κύκλος για σένα και τα όνειρά σου.
      Θα τα συνοδεύσω και εγώ ακόλουθός σου.
      Καλή χρονιά ψυχή μου.

      Διαγραφή
  20. Πόσα πράγματα έκανες μέσα στο 2018, και δε σου φαινόταν!
    Πολύ ωραίο το βίντεο, μπράβο, το έχεις και με την σκηνοθεσία, νομίζω. Σε ευχαριστώ πολύ (όπως, νομίζω, και πάρα πολλοί άλλοι) για τη θετική σου ενέργεια και την μέχρι παρεξηγήσεως υποστήριξη και ενθάρρυνση και σου εύχομαι με τη σειρά μου υγεία και καλή επιτυχία σε όλα τα σχέδιά σου για το 2019.
    Εν ολίγοις, καλή και δημιουργική χρονιά.
    Ραντεβού του χρόνου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Pippi μου,
      εγώ να σε ευχαριστήσω (και γιατί παρεξήγηση παρακαλώ ;) για όλη σου την παρουσία, τον πολύτιμο χρόνο, την ενθάρρυνση πάνω απ' όλα. Τον καλό σου λόγο. Το χαμόγελό σου και το χιούμορ σου. Μεγάλη υπόθεση όλα αυτά καλή μου φίλη.
      Συνεχίζουμε να πορευόμαστε μέσα στο διάβα του χρόνου.
      Καλή χρονιά να έχεις.

      Διαγραφή
  21. Να είσαι καλά Γιάννη μας, να μας κεράσεις και τη νέα χρονιά τα "χειροποίητα" πεντάγλυκα "σφηνάκια" σου, που ετοιμάζεις όπως ξέρεις εσύ και τα προσφέρεις με το δικό σου όμορφο τρόπο.
    Είμαι σίγουρη πως θα μας καλομάθεις και την επόμενη χρονιά με τις νέες ιδέες σου.
    Καλή Χρονιά όπως τη θέλεις: με δημιουργία και χαρά.
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου καλησπέρα σου,
      σε ευχαριστώ που πάντα είσαι παρούσα, συμμέτοχος σε κάθε προσπάθεια. Με το χρόνο σου, τις παρατηρήσεις σου, την αύρα σου. Θα είμαστε εδώ και το 2019, ενεργοί και ...δρώντες.
      Καλή χρονιά Μαρία μου.

      Διαγραφή
  22. Γεμάτο το '18, ε; Αλλο τόσο και καλύτερο να' ναι το '19, Γιάννη μου. Κατάφορτο συναισθήματα κι επιτεύξεις στόχων. Τις θερμότερες ευχές μου για σένα και την οικογένειά σου. ☺️

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αναστασία μου,
      ευχαριστώ που το 2018 ήσουν παρούσα με την αύρα σου, την καλοσύνη σου και τη δύναμη της έμπνευσής σου. Είμαι περήφανος που είσαι συνοδοιπόρισσα σε αυτό το ταξίδι.
      Καλή χρονιά κορίτσι μου με υγεία και όμορφα όνειρα.

      Διαγραφή
  23. Πολύ παραγωγική χρονιά αυτή που πέρασε φίλε Γιάννη .
    Μπράβο για τις συμμετοχές σου.
    Όλες ήταν αξιόλογες .
    Δεν συμπεριλαμβάνονται ομως και οι κατασκευές σου στο βίντεο που επίσης είναι αξιοπρόσεκτες.
    Εύχομαι να συνεχίσεις έτσι και στην καινούργια χρονιά .
    Εύχομαι επίσης υγεία κι ευτυχία σε σένα και στην οικογένειά σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρένα μου καλησπέρα,
      ευχαριστώ για τα ζεστά σου λόγια καλή μου φίλη. Καλή η χρονιά, Δόξα το Θεό. Ναι, για τις κατασκευές σκέφτομαι να κάνω κάτι ξεχωριστό. Διάθεση να έχουμε.
      Να σου ευχηθώ ολόψυχα καλή χρονιά !!!

      Διαγραφή
  24. Αγαπητέ μου Γιάννη!Γνώρισα τα blog σου, λίγες μέρες μόνο πριν και θεωρώ ότι έχασα πάρα πολλά όλα αυτά τα χρόνια που δεν σε γνώριζα!
    Επισκέφτηκα μόνο το Τεχνόσπιτο, όμως σαν ευχή για το 2019, θα κάνω να μπορέσω στην πορεία του χρόνου να κάνω ανασκόπηση, όσων δρώμενων μπορέσω για να έχω εικόνα.Δηλαδή είκόνα έχω , προσπαθώ να πω, πως πρέπει να αναπληρώσω μέρος έστω από όλα αυτά τα υπέροχα που έχεις περιλάβει στο βίντεό σου!Ομολογώ εκπλήσσομαι με τις γνώσεις σου.Ειλικρινά το λέω.
    ΕΥΧΟΜΑΙ καλοτάξιδα τα νέα σου βιβλία, και ευχή μου είναι, να προλάβω περισσότερες αναγνώσεις έργων και συμποσίων, φίλων!
    Χαίρομαι που είσαι πλέον έστω και τόσο αργά, στους διαδικτυακούς μου φίλους!Ποτέ δεν είναι αργά!ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ, με ΥΓΕΙΑ ΑΓΑΠΗ και ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ!!!Σ΄ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή Βαρβάρα μου,
      ειλικρινά χαίρομαι, που έστω και αργά, αποκτήσαμε "συνδεσιμότητα" στα μπλογκ μας. Ποτέ άλλωστε δεν είναι αργά.
      Τα λόγια και οι παρατηρήσεις σου με τιμούν αφάνταστα και με γεμίζουν ευθύνη να ανταποκριθώ στις προσδοκίες σου.
      Πάρε ελεύθερα το χρόνο σου. Είμαστε εδώ και όλες οι αναρτήσεις είναι στη διάθεσή σου. Να ρίξεις και τη ματιά σου στο ΣΙΝΕΦΙΛ.
      Να ευχηθώ καλή χρονιά με κάθε μου ευχή στις προσδοκίες σου.

      Διαγραφή
  25. Μπράβο Γιάννη. Σου εύχομαι μια καλή δημιουργική και χαρούμενη χρονιά. Γνώρισα το 2018 και λάτρεψα αυτή την blogγειτονιά.Πράγματι σας συγχαίρω για τα δρώμενα αν και δεν έχω καταφέρει λόγω υποχρεώσεων να λάβω μέρος σε κάποιο. Θα προσπαθήσω περισσότερο το 2019.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου καλημέρα.
      Φυσικά και θα χαρούμε να είσαι κοντά μας αγαπητή φίλη. Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και την παρουσία σου. Καλή και δημιουργική χρονιά το 2019.
      Με τις ευχές μου.

      Διαγραφή
  26. πολλά καλή η ιδέα σου να κάμεις ανάρτηση και βίντεο με την ανασκόπηση της χρονιάς μου άρεσε πολλά η ιδεά σου
    πολλα ωραίο το βίντεο και όλα όσα γράφεις στην ανάρτηση

    καλή χρονιά με υγεία και αγάπη και ωραίες στιγμές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά σου Δελφινάκι μου !
      να είσαι καλά, γερή, δυνατή και δημιουργική. Τις ευχές μου και σε ευχαριστώ πάντα για όλα.

      Διαγραφή