H ζωή είναι δώρο. Σαν ένα σπιτικό ηδύποτο σε ακριβό σκαλιστό ποτηράκι, γεμάτο γεύσεις

Παρασκευή 12 Ιουνίου 2020

Bloggers Talking Challenge #2 Παράδοση σκυτάλης-κάλεσμα στον επόμενο



Αγαπημένοι μου φίλοι και φίλες,
ξέρουμε ήδη όλοι για το καινούργιο δικτυακό δρώμενο στην bloggo-γειτονιά μας θαρρώ.


Η Κατερίνα μας, στο προσωπικό της ιστολόγιο, όπως αναφέρω στον παραπάνω σύνδεσμο, είχε την έμπνευση και ξεκίνησε ένα ακόμα όμορφο και διαδραστικό δικτυακό δρώμενο.
Ένα "γαϊτανάκι" διαδοχικών παρουσιάσεων φίλων που δραστηριοποιούνται στο χώρο των Bloggers.
Μέσα από μια μικρή σύντομη συνέντευξη, στην οποία έχουν την ευκαιρία να απαντήσουν σε κάποια δοσμένα ερωτήματα παρουσίασης.

Έτσι μας έχει δοθεί μια ακόμα ευκαιρία να ανοίξουμε περαιτέρω τις καρδιές μας και να γνωριστούμε καλύτερα. Ήδη γνώριμοι αλλά και καινούργιοι.

Η Mary Pertax, η καλή μας φίλη, μου έκανε την τιμή εδώ:


να με φιλοξενήσει στο ιστολόγιό της, την "Γήινη ματιά" 

Στο τέλος είχα παραδώσει την "σκυτάλη" στην αγαπημένη μας φίλη Στεφανία, την γνωστή δικτυακή μας "Μαγισσούλα" εδώ:


για να είναι η δική μου καλεσμένη στην επόμενη παρουσίαση.

Όμως οι χρονικές συγκυρίες δεν είναι καθόλου καλές για την αγαπημένη μας φίλη καθώς βρίσκεται αφόρητα και ανηλεώς πιεσμένη από επείγουσα υποχρέωση, (μετακομίζει) και καταλαβαίνετε τι πάει να πει "μετακόμιση". Όπως μας δήλωσε, δεν θα μπορέσει να ανταποκριθεί αυτή τη στιγμή στο κάλεσμα αυτό. Προς το παρόν, υπάρχει στο blog της, συγκεκριμένη στήλη που, αναφέρεται σε εκτενές βιογραφικό της για όποιον θελήσει να την .....σκανάρει.

Ευχαριστώ πολύ την Στεφανία για τα καλά της λόγια. Της εύχομαι απ την καρδιά μου, καλή δύναμη στη μετακόμιση, θα το χρειαστεί και την περιμένουμε στην συνέχεια μόλις είναι απαλλαγμένη από τον βραχνά.

Το δρώμενο όμως και το κάλεσμα δεν σταματά!

Συνεπώς προσκαλώ για την συνέχεια τον αγαπητό μας φίλο:

Βασίλειο Διακοβασίλη



για να μας δώσει τις δικές του απαντήσεις στο όμορφο αυτό δρώμενο-κάλεσμα-παρουσίαση.
Βασίλη μου, περιμένω τις απαντήσεις σου για να σε παρουσιάσω αγαπητέ φίλε εδώ στο ταπεινό μου "σπιτικό"




Διαφήμιση-προώθηση


Θα το βρείτε εδώ:



18 σχόλια:

  1. Αχ! Πόσο σ' ευχαριστώ για την "μετατόπιση" της σειράς μου που τόσο με τιμά και συγκινεί...αλλά μετακόμιση είναι αυτή απ΄ένα φουλ επιπλωμένο σπίτι 25 ετών σε ένα άλλο πάλι φουλ επιπλωμένο σπίτι των γονιών μου, στην Αθήνα!!!
    Εύχομαι σε όλους όσους πάρουν μέρος σ' αυτό το εξαιρετικό δρώμενο, καλή συνέχεια!
    ΑΦιλιά καρδιάς σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στεφανία μου,
      αγαπημένη μας φίλη. Εύχομαι καλή δύναμη καθώς σίγουρα θα την χρειαστείς σε αυτόν σου τον αγώνα.
      Εμείς είμαστε εδώ. Είσαι αναπόσπαστο μέρος αυτής της παρέας και σε περιμένουμε με το καλό όταν θα είσαι ήρεμη και τακτοποιημένη.
      Στέλνω τα φιλιά και την αγάπη μου.

      Διαγραφή
  2. Kαλησπέρα Γιάννη μου!! Διάβασα μέ πολύ μεγάλο ενδιαφέρον τήν συνέντευξη σου ,καί έμαθα τόσα πολλά γιά εσένα ,πού ομολογώ εντυπωσιάστηκα.Ασχολείσαι μέ τόσα πολλά ,εισαι πολύ δραστήριος αλλά καί ψάλτης !!Μπράβο φίλε μου!! Καλό βράδυ καί καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάποτε καλή μου φίλη! Κάποτε! Σε νεανικές εποχές όλα αυτά.
      Σε ευχαριστώ πολύ ειλικρινά. Να είσαι καλά για τα όμορφα λόγια σου.

      Διαγραφή
  3. Ευχαριστώ, φίλε!
    Ξεκινώ πάραυτα, με αγωνία είναι αλήθεια, μιας και κάποιες ερωτήσεις απαιτούν "ανασκαφή" στα βάθη της ψυχής.Ποιος ξέρει τι θα βγει;;; Έτοιμος για την πρόκληση!
    Την Καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βασίλη μου, άφησε τον εαυτό σου φίλε λεύτερο. Σε περιμένουμε με χαρά ιδιαίτερη. Σε ευχαριστώ για την τιμή της αποδοχής. Καλό Σαββατοκύριακο.

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα Γιάννη φίλε μου. Λοιπόν διάβασα με ενδιαφέρον την συνέντευξη σου και πραγματικά έμαθα ακόμα πιο πολλά για έναν διαδικτυακό και αληθινό φίλο.
    Καλή συνέχεια και καλό Σ/Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιώργο μου σε ευχαριστώ πολύ αγαπητέ φίλε. Να είσαι καλά. Ειλικρινά ξέρω ότι είσαι πάντα κοντά μου σε κάθε μου προσπάθεια. Όμορφα να περάσεις.

      Διαγραφή
  5. Μπέρδεμα χαχαχα Ευτυχώς που αρκετοί με γνωρίζουν και έτσι θα προσπαθήσουν να μου εξηγήσουν και να ακούσουν και την ξανθιά μου γκρίνια!!!
    Επαναλαμβάνω είμαι πάρα πολύ χαρούμενη που σε έχω φίλο μου Γιάννη :)
    Σε φιλώ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχαχαχαχαχαχαχχα, ....γκρινιάρικο ξωτικό Μάνια μου!
      Και εμείς, καλή μου, χαιρόμαστε που είσαι φίλη μας, που είσαι κοντά μας και μας τσιγκλάς με το δικό σου προφίλ, το χιούμορ και την αψάδα σου.
      Στέλνω φιλιά εκεί και σε ευχαριστώ πολύ.

      Διαγραφή
  6. Διάβασα την παρουσίαση Γιάννη και πράγματι πολλά δεν τα ήξερα για σένα και βέβαια που να φανταστώ ότι έπαιζες αρμόνιο και πιάνο κι έψελνες. Αλλά δεν είναι έκπληξη το ότι μας εντυπωσίασες, αφού όλοι ξέρουμε πόσο πολυπράγμων είσαι.
    Πολύ ωραία ιδέα το δρώμενο αυτό. Μπράβο σε όλους σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μικρές στιγμές από τη ζωή μας Ειρήνη μου. Περασμένες στις μνήμες μας. Σε ευχαριστώ πολύ για τη συμμετοχή, το σχόλιο και τα λόγια σου. Πάντα ευγενική, πάντα καλόδεχτη στην παρέα μας. Την καλησπέρα μου κορίτσι μου.

      Διαγραφή
  7. Καλή δύναμη στη μαγισσούλα μας με την μετακόμιση. Θα χαρώ να δω την συνέντευξη του κύριου Διακοβασίλη, μιας και δεν έχουμε ανταμώσει στα διαδικτυακά μονοπάτια.
    Κι αυτός είναι κι ο στόχος της Κατερίνας μας. Να γνωρίσουμε και bloggers που δεν ξέρουμε!
    Να 'σαι καλά Γιάννη μου και να 'χεις μια υπέροχη βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς αυτό Μαρίνα μου!
      Είναι η ευκαιρία να κάνουμε γνωριμίες, να μεγαλώσουμε αυτόν τον όμορφο κύκλο. Σε ευχαριστώ πολύ ειλικρινά. Στέλνω τα φιλιά μου.

      Διαγραφή
  8. Γιάννη διάβασα την συνέντευξή σου και πραγματικά έμεινα έκπληκτη από τα ταλέντα σου και τις δραστηριότητες σου και ιδίαιτερα στη στατιστική και στο ποδήλατο.!!!
    Μπράβο σου
    Εύχομαι καλή συνέχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εντάξει Μαρία μου δεν είναι δα και τίποτα το σπουδαίο. Καθημερινά απλά πράγματα που μας ομόρφηναν κατά καιρούς τη ζωή μας. Σε ευχαριστώ για τα γλυκά σου λόγια καλή μου φίλη. Να είσαι καλά.

      Διαγραφή
  9. Πολύ ωραία η συνέντευξή σου Γιάννη.. μάθαμε λίγα περισσότερα όμορφα για σένα και χαρήκαμε..
    Καλά αυτό με την στατιστική πως το καταφέρνεις; ξέχασα να το γράψω στις Μαίρης..χα..χα.. όπως και για τις μουσικές ανησυχίες..
    Να έεις να όμορφο βράδυ..🌙

    Να περνας όμορφα καλο σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρούλα μου καλή μου φίλη σε ευχαριστώ πολύ. Να είσαι καλά. Είδες; Έμαθες και άλλα πράγματα για μένα! Χαίρομαι πολύ. Συνεχίζουμε.

      Διαγραφή