H ζωή είναι δώρο. Σαν ένα σπιτικό ηδύποτο σε ακριβό σκαλιστό ποτηράκι, γεμάτο γεύσεις

Δευτέρα 14 Αυγούστου 2023

"Αγρίμι"

 "Αγρίμι"

Στίχοι-Μουσική: Αργύρης Λούλατζης





Αγρίμι νυχτιά, ματωμένη ομορφιά

σεργιάνι όλου του κόσμου, 

το σκοτάδι σου δωσ' μου

μέσα του ν' ανοιχτώ.


Κι όταν μεθάς να μου γελάς

και να με ανασταίνεις.

Είναι φορές που ο κόσμος μας

δεν είναι για να μένεις.


Χίλιες φορές να με μεθάς

και να με ταξιδεύεις.

Αγρίμια να γίνονται οι ψυχές

και να τις ζωντανεύεις.


Αγρίμι νυχτιά, μια σταλαγματιά

στάξε πάνω στα φύλλα

στα κλαδιά του να γείρω

και να ξημερωθώ


Είναι από τις δυνατές εκείνες φορές, που θα ακούσω ένα τραγούδι και θα μείνω επάνω του τόσο μα τόσο πολύ. Οι εκπληκτικοί του στίχοι, το θέμα του, ο λυρισμός του. Αλλά και η ενορχήστρωση με τη μουσική ενός νέου ανθρώπου, του Αργύρη Λούλατζη, δίνουν ένα τραγούδι, που μάγεψε και συγκίνησε την καρδιά μου.

Κλείστε τα μάτια, ανοίξτε τον ήχο και ακούστε το. Προσέξτε τους στίχους, τη χροιά της φωνής, τα όργανα, τη μουσική. Ναι! Υπάρχει ποιότητα ανάμεσά μας!

Καλά να περνάτε το καλοκαίρι σας.






10 σχόλια:

  1. Τι όμορφο τραγούδι και τα λόγια τόσο έντονα που πάνε κατ' ευθεία στη καρδιά!
    Καλή βδομάδα και καλή Παναγιά για αύριο με πολλά γλυκά ΑΦιλιά αγάπης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή Παναγιά, Στεφανία μου. Για όλους σας. Τα φιλιά και την αγάπη μου.

      Διαγραφή
  2. Ωραίο τραγούδι που δεν το ήξερα Γιάννη
    Σ ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μήτε και εγώ πριν, φίλε μου. Ναι, είναι πολύ όμορφο.
      Σε ευχαριστώ για το σχόλιο. Να είσαι καλά.

      Διαγραφή
  3. Δεν το γνώριζα, Γιάννη μου. Όμορφη μουσική και στίχοι.
    Στάθηκα σε αυτούς:
    "Είναι φορές που ο κόσμος μας
    δεν είναι για να μένεις."
    Μάλλον, θα το λέμε πολύ συχνά πλέον.
    Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς όπως τα λες, καλή μου φίλη. Ναι, είναι ένα γλυκύτατο τραγούδι με υπέροχο στίχο. Φιλιά γλυκά κορίτσι μου.

      Διαγραφή
  4. Τι ωραία μπαλάντα ανακάλυψες βρε Γιάννη!
    Σ' ευχαριστούμε που μας τον σύστησες. Μου θύμισε λίγο από Λουδοβίκο και τραγουδοποιούς που συνδυάζουν παράδοση και ποιοτικούς στίχους.
    Να είσαι καλά! Μακάρι να γαληνέψουμε αυτό το αγρίμι μέσα μας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου, τον άκουσα στο wattpad ως μουσικό χαλί σε ένα μυθιστόρημα μιας φίλης. Με κέρδισε με τη μία μιλάμε. Ακριβώς αυτό που περιγράφεις.
      Όμορφη συνέχεια καλοκαιριού, κορίτσι μου και σε ευχαριστώ.

      Διαγραφή
  5. Τι ωραίος στίχος και πόσο δεμένος με την μουσική!
    Πρέπει να δίνουμε ευκαιρίες σε νέους καλλιτέχνες να δείχνουν την αξία τους και να γίνονται γνωστοί στο ευρύ κοινό και ο Αργύρης φαίνεται πως το έχει αυτό.
    Καλή επιτυχία του εύχομαι σε ότι κάνει και σε ευχαριστούμε και εσένα που μας τον σύστησες!
    Καλο υπόλοιπο καλοκαιράκι να έχεις...καλο Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξέρω τις ευαισθησίες σου, Ρούλα μου. Συνεπώς συμμερίζομαι τις ευχές σου και χαίρομαι γι' αυτές. Σε ευχαριστώ αγαπητή μου φίλη για τις σκέψεις σου. Όμορφο Σαββατοκύριακο να έχεις.

      Διαγραφή