H ζωή είναι δώρο. Σαν ένα σπιτικό ηδύποτο σε ακριβό σκαλιστό ποτηράκι, γεμάτο γεύσεις

Παρασκευή 30 Αυγούστου 2024

Μια Ιδέα-Μια Έμπνευση #3, Τρίτος κύκλος, ξεκινάμε

Εδώ είμαστε και πάλι, αγαπημένες φίλες και φίλοι,

Ελπίζω να σάς βρίσκω όλες και όλους καλά, με την αύρα του καλοκαιριού να έχει αφήσει πάνω σας όμορφες ανάσες. (Τώρα θα μου πείτε "τι καλοκαίρι είναι κι αυτό..." αλλά ας κρατήσουμε τις θετικές ματιές). Δεν σάς εύχομαι "καλό χειμώνα", γιατί το θεωρώ παντελώς άκυρο. Θα πω καλό αποκαλόκαιρο σε όλους μας.

Δεν έχετε παράπονο, σάς άφησα να ξεκουραστείτε, να χαλαρώσετε. Τώρα όμως, με τις εντυπώσεις της ατμόσφαιρας του καλοκαιριού και πάντα με ζεστή καρδιά και ενθουσιώδη διάθεση, έρχομαι να επιστρέψουμε στο δρώμενό μας: 



"Μια Ιδέα-Μια Έμπνευση"

Τρίτος κύκλος

Αυτή τη φορά το θέμα μας θα είναι καλοκαιρινό. Και φυσικά θα είναι ανοιχτό σε κάθε είδος ή ύφος, που εσείς θα δώσετε. Δράμα, κομεντί, ρομαντικό, μυστήριο, θρίλερ, ερωτικό... Ότι θελήσετε. Για πάμε να δούμε πού θα βαδίσουμε:

Κεντρική Ιδέα Πλοκής

 Ο θόρυβος των μηχανών ελαττώθηκε. Οι στροφές έπεφταν καθώς το πλοίο ήδη έκοβε ταχύτητα. Έστεκε ψηλά στο κατάστρωμα, το θαλασσινό αγέρι ανέμιζε τα μαλλιά του/της. Στα δεξιά ο μεγάλος λιμενοβραχίονας του λιμανιού οριοθετούσε το λιμάνι. Ένα λιμάνι μεγάλο, όμορφο. Στα δεξιά δεμένα, σαν πολύχρωμα στολίδια διάφορα σκάφη και στα αριστερά στο κέντρο, ο άδειος χώρος για τον οποίο το πλοίο που τον/την μετέφερε ήδη είχε βάλει ρώτα.

Η καλοκαιρινή ζέστη του δειλινού ήταν εμφανής και η υγρασία μούσκευε το κορμί του/της. Άπλωσε το βλέμμα του/της σε όλο το μήκος του λιμανιού. Ένα υπέροχο καρτ-ποστάλ ήταν ζωγραφισμένο στα μάτια του/της.

Λίγα μέτρα χώριζαν το πλοίο από την αποβάθρα και έπρεπε να ετοιμάζεται για την αποβίβαση. Άνοιξε το κινητό του/της. Έψαξε τα μηνύματα, στάθηκε στο τελευταίο και διάβασε προσεκτικά:

“Φτάνει στο τέλος του μήνα. Πρέπει να βιαστείς. Δεν υπάρχει πια χρόνος”

Πήρε μια βαθιά ανάσα. Το είχε διαβάσει άπειρες φορές στη διαδρομή προς το νησί. Έβαλε το κινητό στην τσέπη και κινήθηκε προς την έξοδο. Ένιωθε τόσο παράξενα. Οι σκέψεις έρχονταν να πλημμυρίζουν το μυαλό του/της και έδεναν με την υπέροχη γαλήνη του νησιού.



Πώς σάς φαίνεται; Πιστεύω να δίνει ένα ευρύ πεδίο ερεθίσματος για έμπνευση. Και ναι, πάμε να αναφέρουμε κάποιους όρους και διευκρινίσεις:

  • Μπορείτε να δηλώσετε την πρόθεση συμμετοχής σας εδώ στην παρούσα ανάρτηση.
  • Γράφετε διήγημα με το δικό σας τίτλο και εικόνα επιλογής σας.
  • Στην αρχή, πριν τον τίτλο, αναφέρετε την κεντρική ιδέα, όπως αυτή έχει δοθεί παραπάνω στην παρούσα ανάρτηση.
  • Έκταση διηγήματος: Ελεύθερη, χωρίς όρια.
  • Δημοσιεύετε τη συμμετοχή σας στο δικό σας blog. Με ενημερώνετε ταυτόχρονα με e-mail για να ενημερώνω την ομάδα. (Όποτε είστε έτοιμοι). Τυχόν ... "άστεγοι" φίλοι/φίλες, που συμμετάσχουν, φιλοξενούνται στα δικά μας blogs.
  • ΔΕΝ έχουμε βαθμολογία.
  • ΧΡΟΝΟΣ: Δεν υπάρχει συγκεκριμένος ορισμός χρόνου στη δημοσίευσή σας. Έχετε άνετα το διάστημα να εμπνευστείτε και να γράψετε. Εντάξει, μπορούμε, τύποις, να βάλουμε ένα όριο 30-40 ημέρων, όπως άνετα το κάναμε και στον 1ο κύκλο. Αν οι συμμετοχές δημοσιευτούν νωρίτερα, ο κύκλος κλείνει αντίστοιχα νωρίτερα. 
  • Επαναλαμβάνω ότι η συμμετοχή είναι ελεύθερη και σε επόμενο χρόνο. Δηλαδή ακόμα και τώρα αν κάποιος νιώσει τη διάθεση-έμπνευση να γράψει κάτι και στην κεντρική ιδέα του 1ου κύκλου, είναι ελεύθερος να το κάνει.
Κάτι σημαντικό:

Λόγω ΑΠΟΥΣΙΑΣ μου από 1-8/9 ΜΗΝ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΜΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ, καθώς δεν μπορώ να την επεξεργαστώ. 

Διευκρινίσεις πάνω στην κεντρική ιδέα της πλοκής:

  • Ο πρωταγωνιστικός σας χαρακτήρας μπορεί να είναι είτε άντρας είτε γυναίκα.

Αυτή, λοιπόν, φίλες και φίλοι, είναι η βάση της κεντρικής μας ιδέας για το 3ο κύκλο στο δρώμενό μας. Πιστεύω να βοήθησα με τις επεξηγήσεις μας. Αν όχι, είμαστε εδώ να συζητήσουμε κάθε απορία, πρόταση, παρατήρηση. Στις απαντήσεις στα τυχόν σχόλιά σας, θα μπορέσω να δώσω περαιτέρω επεξηγήσεις.

Εξυπακούεται, όπως και στον 1ο κύκλο, ότι οι συμμετοχές μας θα συγκεντρωθούν στο μπλογκ της βιβλιοθήκης μας Μια Ιδέα-Μια Έμπνευση στο οποίο καλό θα είναι να γίνετε ακόλουθοι. 

Στόχος είναι η έμπνευση, με τη συγκεκριμένη ιδέα και η δημιουργική γραφή. Να περάσουμε καλά, να νιώσουμε όμορφα και συλλογικά. Εύχομαι σε όλους μια όμορφη έμπνευση και να εκμυστηρευτώ ότι μετά τα μικρά διαμάντια του 1ου κύκλου, είμαι σίγουρος για την ποιοτική του ανάλογη συνέχεια.

Μία ακόμα φορά, σάς ευχαριστώ για την ανταπόκριση και τη συμμετοχή, μέσα απ' την καρδιά μου.

Τρυγήστε λοιπόν το δέντρο της έμπνευσής σας. 





24 σχόλια:

  1. Και φυσικά καλό αποκαλόκαιρο, και ευχή για υγιές νερό, όχι όμως να πνιγούμε, τόσο όσο χρειάζεται να καταπολεμηθεί η λειψυδρία και να βοηθηθούν οι αγρότες και οι κτηνοτρόφοι. Να ξεδιψάσει η γη και τα φυτά και δέντρα.
    Όσον αφορά το δρώμενο μας, μέσα πάντα και θα τα πούμε!
    Καλά να περάσετε, να το απολαύσετε και να χαρείτε στιγμές, περαστικά στον ώμο!
    Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ γλυκιά μου Μαίρη, σε ευχαριστώ για τις ευχές σου, κορίτσι μου. Συνυπογράφω την ευχή σου. Νεράκι βροχής με το καλό. Εύχομαι να είσαι γερή μάτια μου και να προσέχεις.

      Διαγραφή
  2. Εδώ και εγώ! Με το πάσο μου να ξέρεις....Καλά να περάσετε τις ημέρες που θα λείψεις. Ωραία η κεντρική ιδέα εξιτάρει και αφήνει ευρύ πεδίο δράσης.
    Καλό αποκαλόκαιρο Γιάννη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άννα μου, γλυκιά μου, καλώς όρισες. Παρούσα και δημιουργική. Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου. Εύχομαι καλές εμπνεύσεις, κοπέλα μου. Επίσης.

      Διαγραφή
  3. Να περάσεις καλά Γιάννη μου. Με το καλό ο τρίτος κύκλος, που δείχνει πως θα είναι ενδιαφέρον.
    Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρίνα μου, κορίτσι μου, καλώς σε. Χαίρομαι που βρήκες ενδιαφέρον στην κεντρική ιδέα. Ευχαριστώ πολύ για τις καλές σου ευχές. Τα φιλιά μου.

      Διαγραφή
  4. Είχα αφήσει σχόλιο αλλά πάλι κάτι θα έγινε και δεν εμφανίστηκε!
    Έλεγα μπράβο για την ιδέα και έστελνα και πολλά ΑΦιλιά αγάπης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στεφανία μου, τα γνωστά ...καψόνια, που μάς κάνει το πρόγραμμα. Μην αγχώνεσαι, καλή μου φίλη. Εμείς τα φιλιά και την αγάπη σου, τα έχουμε εδώ κοντά μας.
      Την καλησπέρα μου.

      Διαγραφή
  5. Γιάννη μου όπως πάντα έτσι και τώρα ανήσυχο, δημιουργικό πνεύμα! Θα προσπαθήσω να σας διαβάζω καθώς έμπνευση μηδέν μετά από αυτό το εφιαλτικό καλοκαίρι που πέρασα. (εκτός των άλλων με τη φωτιά ακριβώς δίπλα μας και όλα αυτά που βιώνουμε και ο κόσμος δεν τα γνωρίζει) Εύχομαι καλή δύναμη σε όλους, όμορφες εμπνεύσεις και σε εσένα να περάσεις υπέροχα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλα καλά Κατερίνα μου. Μην αγχώνεσαι. Εδώ είμαστε χαλαρά σε κάθε περίπτωση. Να νιώθεις όμορφα μετράει και να είσαι καλά, κοπέλα μου. Εύχομαι, με την καρδιά μου κάθε τι καλό για σένα. Πολλά φιλιά.

      Διαγραφή
  6. Να ευχηθώ ολόψυχα να κυλήσει ξεκούραστα ο νέος μήνας και να τ' αφήσεις όλα στην άκρη για να γυρίσεις πίσω "καινούργιος". Θα είμαι κι εγώ παρούσα Γιάννη μου και το πρώτο σενάριο που μου ήρθε διαβάζοντας την περίληψη, είναι ένα μήνυμα που λαμβάνει ο ήρωας της ιστορίας μου (μάντεψε ποιος είναι), καθώς το πλοίο πλησίαζε το λιμάνι ενός πανέμορφου νησιού στα Επτάνησα:
    "Φτάνει το τέλος του καλοκαιριού. Πρέπει να βιαστείς. ΞΕΚΟΥΡΑΣΟΥ λέμε!..."

    ΥΓ. Υπέροχο το σενάριό σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ βρε Μαρία μου! Αχ, καλή μου φίλη. Ειλικρινά τι να πω τώρα με την ενθάρρυνση αυτή και τα συναισθήματα. Λες να κάνω έμπνευση με την ιδέα αυτή; Μια χαρά.
      Ειλικρινά σε ευχαριστώ. Έχουμε ανάγκη από ένα διάλειμμα να αλλάξουμε λίγο παραστάσεις, κορίτσι μου. Φιλιά γλυκά.

      Διαγραφή
  7. Ιδιαίτερο θέμα, δύσκολο!
    Α να δουμε τι θα δουμε!
    Φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω πλήρη εμπιστοσύνη στην έμπνευσή σου, Κική μου. Την καλησπέρα μου, κορίτσι μου.

      Διαγραφή
  8. Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα, Κώστα μου. Ότι όμορφο στην οικογένειά σου, φίλε μου.

      Διαγραφή
  9. Καλό μήνα Γιάννη μου και καλά να περνάς. Ωραία που μας χαρίζεις ένα νοερό ταξιδάκι μέσω της κεντρικής ιδέας σε κάποιο νησί. Ελπίζω να μου έρθει και η έμπνευση για να ταξιδέψω ως εκεί.
    Παρούσα λοιπόν και εγώ.
    Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα, Ελένη μου. Αυτό θέλω να κάνω. Να σάς ταξιδέψω, νοερά, σε ένα όμορφο νησί, δικής σας επινόησης. Είμαι σίγουρος για το όμορφο της έμπνευσής σου, κορίτσι μου.

      Διαγραφή
  10. καλο μηνα αγαπημενε μου, θα συμμετεχω κι εγω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα, Κική μου. Είδα ήδη ότι έκανες την ανάρτησή σου και σε ευχαριστώ με την καρδιά μου.

      Διαγραφή
  11. https://ekfrastite.blogspot.com/2024/09/blog-post_10.html
    έτοιμη η συμμετοχή μου, όταν είσαι καλά και μπορείς την ανεβάζεις Γιάννη μου!
    να εισαι καλα!
    φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω θαυμάσια. Ξεκινάμε με την άφιξή μου λοιπόν. Κική μου, θα σχολιάσω στο μπλογκ σου. Ένα μεγάλο ευχαριστώ, με την αγάπη μου.

      Διαγραφή
  12. Γιάννη μου Καλησπέρα! Από μέρα σε μέρα κι από αναβολή σε αναβολή (κάποια μικροθεματάκια, όχι ευτυχώς σοβαρά) καθυστέρησαν την ενημέρωση. Παρούσα λοιπόν κι εγώ, αν και ακόμα ψάχνω να βρω τα πατήματά μου (αυτό γίνεται κάθε φορά με την αναγγελία του θέματος) Μόλις βρω το θέμα ξε-αγχώνομαι και παίρνει μπροστά η ντιζελομηχανή. Αν θα φτάσω έγκαιρα.....θα δείξει. Ολιγοήμερη η (αισθητή) απουσία σου και εύχομαι να ξεκουράστηκες. Καλό Φθινόπωρο! Να είστε καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννίκα μου καλησπέρα καλή μου φίλη.
      Δεν έχουμε χρόνο στο ...δρομολόγιο, Αννίκα μου. Συνεπώς όποτε φτάσει η ...ντιζελομηχανή, με το καλό. Δεν μάς πιέζει κάτι, ακολουθούμε το δρόμο της έμπνευσης και της παρέας. Ευχαριστώ για τα γλυκά σου λόγια, καλή μου φίλη, στέλνω τα φιλιά και τη σκέψη μου.

      Διαγραφή