H ζωή είναι δώρο. Σαν ένα σπιτικό ηδύποτο σε ακριβό σκαλιστό ποτηράκι, γεμάτο γεύσεις

Δευτέρα 12 Ιουλίου 2021

"Το δάσος της λήθης" Ολοκλήρωση της δημοσίευσης

 Αγαπημένες φίλες και φίλοι

φαντάζομαι να θυμάστε, πριν καιρό, την αναγγελία εδώ της έναρξης δημοσίευσης μιας προσωπικής μου δουλειάς στο χώρο της δραματικής λογοτεχνίας gothic φαντασίας εποχής.



Είχαμε τότε μιλήσει ότι ο αγαπητός φίλος μας blogger Γιώργος Δερβεντλής είχε ξεκινήσει ένα ιδιαίτερο δικτυακό δρώμενο, που βασίζονταν στην τυχούσα έμπνευση που μπορούσαν να προκαλέσουν κάποια μουσικά θέματα. 

Έτσι γεννήθηκαν οι:

"Μουσικές ιστορίες"


Στις σελίδες τους, μια σειρά ξεχωριστά μουσικά θέματα, επιλογή του αγαπητού μας φίλου, πυροδότησαν υπέροχες λογοτεχνικές δημιουργίες από μια σειρά φίλους εδώ bloggers της γειτονιάς. Δημιουργίες που φυσικά μπορείτε να διαβάσετε, όσοι δεν το έχετε κάνει, τρέχοντας το link που σας έδωσα παραπάνω.

Ο τρίτος κύκλος του δρώμενου, έδωσε το έναυσμα να γράψω ένα μεγάλο μυθιστόρημα που κινείται στο χώρο της φαντασίας εποχής. Έτσι γεννήθηκε το "Δάσος της Λήθης"


Μέσα από τις σελίδες του, γεννήθηκε ο κόσμος του βασιλείου του Φόριεν, το δάσος της λήθης, το πέρασμα του γκρίζου λύκου, το Βουνό των σκιών, η λίμνη του Μπέλουαρ, ο ποταμός Βάεριλ, το αρχαίο ερειπωμένο βασίλειο της Κράγια.
Και στα χώματα αυτά έζησαν και υπάρχουν οι χαρακτήρες του έργου:
Ο "πορφυρός βασιλιάς" Ζάρεκ, η Αρμάντια, ο σοφός δάσκαλος Άλαντ, η βασίλισσα Άλμπα, ο πρίγκηπας Μέλιαν με την μνηστή του την Ελεάνορ. Ο γέρο Έλνταρ αλλά και άλλοι ακόμα με ιδιαίτερη δράση και παρουσία.

Σήμερα λοιπόν, ήρθε η στιγμή, να πέσουν οι τίτλοι τέλους στο μεγάλο αυτό μυθιστόρημα, που είχα την τιμή και την αγάπη να φιλοξενηθεί και να υποστηριχθεί από τον ΓΙΩΡΓΟ ΔΕΡΒΕΝΤΛΗ, το blog του  My little stories , τις σελίδες του στα social media με το hashtag #τοδάσοςτηςΛήθης.

Σας υπενθυμίζω το link της πρώτης αναγγελίας του έργου εδώ στο "ΗΔΥΠΟΤΟΝ", όπου μπορείτε φυσικά να βρείτε όλα τα links των επί μέρους κεφαλαίων


Υπενθυμίζω επίσης στους φίλους και φίλες ότι μπορείτε άμεσα να δείτε όλα τα κεφάλαια του έργου και να τα διαβάσετε άμεσα από εδώ:


Θέλω ειλικρινά να ευχαριστήσω, από καρδιάς, τον Γιώργο, για τη διάθεση του χώρου του, για τον πολύτιμο χρόνο και διάθεσή του να οργανώσει και να επιμεληθεί την δημοσίευση όλου του έργου. Ενός έργου που αποτελεί το εναρκτήριο άνοιγμά του στο μαγικό κόσμο του high fantasy και της λογοτεχνίας του.

Ομολογώ ότι πρώτη φορά στην ταπεινή μου συγγραφική περπατησιά, ένιωσα τόση μεγάλη συναισθηματική φόρτιση και ένταση. Τόσα δυνατά συναισθήματα, πολλά δάκρυα, ναι, πολλά δάκρυα. Σπονδή σε πολλούς χαρακτήρες που άγγιξαν για μέρες ολάκερες κάθε ικμάδα της ψυχής μου.


Στη διάθεσή σας λοιπόν! 



Το τραγούδι, του οποίου οι στίχοι, οδήγησαν στην όλη έμπνευση του έργου


Τίτλος: "Στην αυλή του πορφυρού βασιλιά"

Στίχοι-Μουσική:  King Crimson



14 σχόλια:

  1. Μόλις άφησα το σχόλιο μου στα κεφάλαια του τέλους στη σελίδα του Γιώργου. Να πω εδώ ότι νιώθω στενοχώρια που τελείωσε αυτό το υπέροχο μυθιστόρημά σου Γιάννη. Αλλά και χαρά γιατί διαβάζοντας γραμμή τη γραμμή σε όσα έγραψες, ήταν σαν να έζησα από κοντά όσα συνέβησαν και σαν να γνώρισα τους ήρωές σου. Καλογραμμένο πάρα πολύ, περιγραφικό, με διαδάγματα διαχρονικά και ευφάνταστο πολυ
    Μπράβο Γιάννη γι αυτή σου τη δουλειά
    Την αγάπησα πολύ
    Καλή συνέχεια σε ό,τι κάνεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άννα μου, νιώθω να εκφράσω την ευγνωμοσύνη μου για τη συμμετοχή, τη στήριξη και τον πολύτιμο χρόνο που αφιέρωσες στο έργο αυτό. Την ένιωσα αυτή τη συμμετοχή με εμφαντικό τρόπο και με γέμισε σαν δημιουργό και άνθρωπο. Πολύ δυνατά συναισθήματα στο κλείσιμο του έργου. Σε ευχαριστώ με την καρδιά μου!

      Διαγραφή
  2. Τελείωσα και τα τρία τελευταία κεφάλαια του συναρπαστικου μυθιστορήματος σου, που μας κράτησε συντροφιά τους τελευταίους μήνες. Σε έναν παραμυθιακό κόσμο, όπου το κυρίαρχο διακύβευμα ήταν η δικαιοσυνη, γεμάτο ανατροπές, κατορθωσες να οικοδομήσεις ένα αξιόλογο έργο, διαφορετικό από αυτά, που είχαμε μάθει απο εσένα. Οι ήρωες σου ζωντανοί στέκονταν μπροστά μας, αναζητώντας τη λυτρωση οι μεν ενώ οι δε μας εξοργίζει με την κακία τους. Συναρπαστικά τα τελευταία κεφάλαια, όπου όλα, επιτέλους, έρχονται στη θέση τους, όπως και η στιγμή που η Ελεανορ, επιχειρεί το αδιανόητο για μια πριγκιπισσα. Να σου ευχηθώ, καλη συνέχεια, έχεις αστηρευτη έμπνευση και όλοι μας χαιρόμαστε να σε διαβάζουμε. Την καλημέρα μου, φίλε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω Βασίλη μου,
      είχα χάσει "στίγμα" σου στο έργο και λέω ο καλός μου φίλος το άφησε για αργότερα ή δεν του άρεσε. Κάτι απόλυτα σεβαστό, αλίμονο. Χαίρομαι Βασίλη μου που έφτασες ως εκεί. Ειλικρινά ναι, σαν μικρό παιδί. Ομολογώ ήταν μια φορτισμένη διαδικασία για μένα όλη αυτή η γραφή, μια πρωτόγνωρη εμπειρία. Χαίρομαι αν μπόρεσα να δώσω κάτι που άρεσε ή τράβηξε την προσοχή.
      Σε ευχαριστώ καλέ μου φίλε, ειλικρινά με την καρδιά μου.
      Να είσαι καλά, όμορφα να περνάμε.

      Διαγραφή
  3. Ανυπομονώ να το διαβάσω ολόκληρο....θα επανέλθω σίγουρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κλαυδία μου σε ευχαριστώ πολύ. Ξέρεις που θα το βρεις πιστεύω. Ότι χρειάζεσαι είμαστε εδώ. Να είσαι καλά αγαπημένη μου φίλη.

      Διαγραφή
  4. Είχα διαβάσει τα πρώτα κεφάλαια και μετά με πρόλαβαν οι υποχρεώσεις.
    Τώρα που τελείωσε θα το πάρω από την αρχή πάλι.
    Μιυ αρέσει ο τρόπος που γράφεις φίλε Γιάννη και είμαι σίγουρη για το αποτέλεσμα.
    Καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρένα μου ναι, θυμάμαι στην αρχή το είχες ξεκινήσει.
      Προτεραιότητα είσαι εσύ κορίτσι μου, η οικογένειά σου. Όχι αυτό εδώ! Σε καμία περίπτωση. Όποτε και εάν το θελήσεις είναι εκεί. Θα σε περιμένει. Μαζί με την κριτική σου. Σε ευχαριστώ πολύ καλή μου, το ξέρεις.

      Διαγραφή
  5. Γιάννη μου Καλημέρα!
    Αδικαιολόγητα....δικαιολογημένη(?) Είναι καιρός τώρα που τις περισσότερες φορές απλά στέκομαι απέναντι απ' το λάπτοπ και αλληλοκοιταζόμαστε. Η ζέστη;;; τα συνεχόμενα προβλήματα υγείας;;; (όχι κάτι που δεν διορθώνεται, αλλά είναι κουραστικό πια) ο κακός μου ο καιρός;;; Δεν ξέρω! Να λοιπόν ο λόγος που δεν διάβασα πέρα από τα πρώτα κεφάλαια. Θα το κάνω στο υπόσχομαι (όχι από υποχρέωση) αλλά επειδή με το γράψιμό σου βιώνω άλλου είδους εμπειρίες. Όμορφη η γραφή σου όπως και η σκέψη σου, με μια καθαρότητα φυσικής ομιλίας και έκφρασης που συντονίζεται ακριβώς με τους δικούς μου βηματισμούς. Θα τα ξαναπούμε (έστω και καθυστερημένα)
    Φιλιά, να είσαι καλά φίλε μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό που προέχει Αννίκα μου είναι η υγεία σου, η ηρεμία, η γαλήνη και η ψυχική σου διάθεση. Όλα τα άλλα είναι κερασάκια σε μια τούρτα. Και έτσι θα τα δεις. Δεν χάνεται τίποτα. Για αυτό έχουμε τα μπλογκ μας, να τοποθετούμε κάθε μας έργο ή λόγο και να είναι άμεσα διαθέσιμο σε κάθε αναζήτηση. Το πότε αυτή θα γίνει και αν θα γίνει είναι δευτερεύον θέμα. Για αυτό λοιπόν μην πιέζεσαι καλή μου φίλη. Φιλιά στέλνω και ευχές να είσαι καλά.

      Διαγραφή
  6. Καλημέρα
    Μετά από ένα σύντομο διάλειμμα, επιστρέφω στην αγαπημένη μας μπλογκογειτονιά. Και με χαρά διαπιστώνω τον αριθμό και το ενδιαφέρον των δημιουργικών έργων που ολοκληρώθηκαν ή πρόκειται να ολοκληρωθούν. Δίνω την υπόσχεσή μου, να διαβάσω με την προσοχή που του αξίζει, το πιο πρόσφατο και ολοκληρωμένο έργο σου, και να μοιραστώ τις εντυπώσεις μου.
    Καλό υπόλοιπο της ημέρας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Τζοάννα μου! Καλώς όρισες και πάλι κορίτσι μου. Ναι εδώ είμαστε. Προσπαθούμε να βαστάξουμε ζωντανοί, δημιουργικοί και εκφραστικοί. Πάρε το χρόνο σου καλή μου φίλη και κοίτα να περνάς ένα όμορφο καλοκαίρι. Την αγάπη μου.

      Διαγραφή
  7. Και εγώ είμαι μια από τις καθυστερημένες στην συνέχεια της ανάγνωσης της Λήθης...
    Τι καλά που μας το θύμησες !!!
    Θα το πάρω από την αρχή να το ξαναθυμηθώ και θα το διαβάζω όποτε μου μένει χρόνος όπως το κάνω και με τα βιβλία...μέχρι εκεί που το άφησα είχε πολύ ενδιαφέρον και αγωνία, αλλά για εμάς τις γυναίκες οι δουλειές ποτέ δεν τελειώνουν και αν θέλουμε λίγη ώρα ξεκούρασης να διαβάσουμε, πέφτουμε κάτω από την κούραση της μέρας , πόσο μάλλον να έχουμε και κάποια χρονάκια στην πλάτη μας 😊πρέπει να ξεκλέψουμε χρόνο από αυτές!!
    Το έχω καρφιτσώσει στην μπάρα επάνω στον υπολογιστή, που να το βλέπω και να το θυμάμαι...
    Να είσαι καλά να περνας όμορφα ότι και να κάνεις καλο σου βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρούλα μου ξέρω τις αγωνίες και το φόρτωμά σας. Κακώς βέβαια γιατί στη ζωή η υποχρέωση της στήριξης είναι αμοιβαία και όχι μόνο γυναικεία υποχρέωση. Καλή μου φίλη, δεν θέλω ποτέ να σε πιέσω ή να σε αγχώσω να κάνεις κάτι ενάντια στο χρόνο ή στη θέλησή σου. Για όνομα του Θεού! Αν το θελήσεις, αν σου τραβήξει την προσοχή γιατί μπορεί να μην σου αρέσει βρε κορίτσι μου, είναι εκεί.
      Εγώ χαίρομαι να είσαι εδώ και να απολαμβάνω την παρουσία σου.
      Καλά να περνάτε και εσείς καλή μου Ρούλα.

      Διαγραφή