H ζωή είναι δώρο. Σαν ένα σπιτικό ηδύποτο σε ακριβό σκαλιστό ποτηράκι, γεμάτο γεύσεις

Σάββατο 22 Οκτωβρίου 2022

25 Λέξεις #14

 


Λογοτεχνικό δικτυακό δρώμενο ολιγολέκτων "25 λέξεις"

14η διοργάνωση



Απολιθώματα μείναμε στο πέρασμα του χρόνου. 

Χάσκοντας, κρεμασμένοι σε τοίχους,

 ένδοξα παλαιούς και κραταιούς,

 ατενίζοντας μάταια, σαν κούκλες γυμνές, 

για λίγο λεύτερο ουρανό.



Το ολιγόλεκτο αυτό αποτελεί την προσωπική μου συμμετοχή στο εξαίρετο δικτυακό λογοτεχνικό δρώμενο "25 λέξεις #14", που διοργανώνει η αγαπημένη μας δικτυακή φίλη, Μαρία Νικολάου, στο προσωπικό της blog "Το κείμενο"

Μπορείτε να διαβάσετε τις 11 υπέροχες συμμετοχές καθώς και τη βράβευση των συμμετοχών στον σύνδεσμό εδώ:


Θέλω να ευχαριστήσω τη Μαρία Νικολάου για την ευκαιρία, που μάς έδωσε να συμμετάσχουμε σε μια όμορφη στιγμή.
Επίσης να δώσω τα πιο θερμά μου συγχαρητήρια στην αγαπημένη φίλη Μαρίνα Τσαρδακλή, για την πρώτη θέση που ψηφίστηκε το υπέροχο ολιγόλεκτό της.

Πάντα συνεχίζουμε, σε πείσμα των καιρών, να δημιουργούμε, φίλες και φίλοι.




26 σχόλια:

  1. Γιάννη μου πολλά συγχαρητήρια!
    Ήσουν η δεύτερη μου επιλογή. 🙂

    Ήταν μια πολύ δημιουργική αρχή πιστεύω για όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου, σε ευχαριστώ πολύ για την τιμή κορίτσι μου. Για μένα σημαντικό. Ναι, για όλους ήταν μια ανάσα δημιουργίας. Καληνύχτα Κατερίνα μου.

      Διαγραφή
  2. Κι εμένα ήσουν η δεύτερη επιλογή μου!
    Γιάννη μου, συγχαρητήρια πολλά!
    Εκείνο το "μάταια" με τσάκισε!

    Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Αριστέα μου, τελικά, σε κάποια έργα μικρά, βρίσκεται ξαφνικά μια λέξη, μια φράση, που θα μάς καθηλώσει, θα μας σημαδέψει, θα ορίσει την επιλογή μας. Αυτό το "μάταια", το πρόσθεσα καθώς απ' την εικόνα δεν φαίνεται καθόλου ουρανός. Είναι αισθητό το πνίξιμο.
      Αριστέα μου, σε ευχαριστώ καρδιά μου για την τιμή. Καλό ξημέρωμα.

      Διαγραφή
  3. Συγχαρητήρια φίλε Γιάννη για την συμμετοχή σου στο δρώμενο της Μαρίας.
    Δυστυχώς δεν το πήρα είδηση και δεν βαθμολογισα.
    Η φωτογραφία ήταν καταπληκτική κι έδωσε πολλή έμπνευση σε όλους.
    Δεν ξέρω γιατί ορισμένα μπλογκ δεν τα βγάζει το τηλέφωνο μου.
    Από σένα τώρα το είδα.
    Καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, κάνει κάτι τέτοια το σύστημα, Ρένα μου και μάς αφήνει ακάλυπτους. Δεν πειράζει κορίτσι μου, αλίμονο. Είσαι πάντα εδώ ανάμεσά μας και σε ευχαριστούμε πάντα. Καλή Κυριακή να έχεις.

      Διαγραφή
  4. Δεν βαθμολόγησα τις συμμετοχές γιατί βρήκα πολύ δύσκολη την επιλογή! Η δική σου Γιάννη μου, απ΄ότι είδα ήταν εξαιρετική γι αυτό και αγαπήθηκε πολύ!
    ΑΦιλιά και καρδιάς! Μπράβο για την συμμετοχή σου και καλή χαρούμενη συνέχεια στη καθημερινότητα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο χαίρομαι για τα λόγια σου Στεφανία μου και πόσο με τιμούν. Σε ευχαριστώ πολύ. Ναι, οι συμμετοχές ήταν πολύ όμορφες και κάθε μια ξεχωριστή.
      Φιλιά στέλνω κορίτσι μου κοντά σου.

      Διαγραφή
  5. Δεν συμμετείχα και δεν βαθμολόγησα αλλά έχω την ευκαιρία να διαβάσω τις συμμετοχές σας στις αναρτήσεις σας. Η δική σου Γιάννη είναι η πρώτη που διαβάζω και μου αρέσει πολύ! Έβαλες την δική σου "λεζάντα" σε μια φωτογραφία όχι και τόσο εύκολη, και μάλιστα με ένα πολύ εύστοχο κείμενο! Συγχαρητήρια!
    Σε φιλώ και καλό σου απόγευμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου κρατώ με σεβασμό και αγάπη την κρίση και το σχόλιό σου. Τα αισθήματά σου με γεμίζουν ηρεμία και σε ευχαριστώ καλή μου φίλη. Προχωράμε, δημιουργούμε. Την καλησπέρα μου.

      Διαγραφή
  6. Είχε μια ιδιαίτερη βαρύτητα αυτό το δρώμενο και λίγη σημασία έχει η κατάταξη και οι βαθμολογίες. Σημασία έχει πως δόθηκε το παρών απ' τους συμμετέχοντες και εκφράστηκε η γενικευμένη αγωνία μας για όσα ζούμε καθημερινά. Γιάννη μου, μπράβο για τη δυνατή συμμετοχή σου και όλα όσα εμπεριέχονται σ' αυτήν. Για λίγο λεύτερο ουρανό αγωνιζόμαστε όλοι. Πόσο δίκιο έχεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβή μας φίλη, έχεις δίκιο. Πάντα έτσι είναι. Η κατάταξη και οι βαθμολογίες είναι ένα απλό αλατάκι έτσι να διατηρούμε λίγο το κίνητρο να βασανιζόμαστε για μια κρίση και μια συμμετοχή. Μέχρι εκεί. Σημασία έχει η συμμετοχή και η έκφραση. Τα ολιγόλεκτα είναι δύσκολα, πολύ δύσκολα θα έλεγα. Και μέσα απ' την εικόνα, εκφράστηκαν πολλά ζητήματα σημαντικά, καθώς λες.
      Χαίρομαι που μαζευτήκαμε ξανά, Μαρία μου και είσαι και εσύ εδώ. Την αγάπη μου.

      Διαγραφή
  7. Συγχαρητήρια Γιάννη μου για τη συμμετοχή σου. Πολύ δυνατό το νόημα που απέδωσες και ειδικά σε τόσο λίγες λέξεις.
    Μπράβο σου.
    Χαίρομαι που ξεκίνησαν τα δρώμενα μας και έχουμε αφορμές δημιουργίας. Πάντα έχεις κάτι πολύτιμο να μας δώσεις.
    Πάντα δημιουργικός εύχομαι.
    Καλό ξημέρωμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μαρίνα μου, ειλικρινά σε ευχαριστώ. Ναι, έχω και εγώ χαρά για την έναρξη των δρώμενων, σε μια εποχή που το χρειαζόμαστε για την ψυχολογία και το δέσιμό μας. Χαίρομαι που σού άρεσε. Καλή σου βδομάδα.

      Διαγραφή
  8. Αναρωτιέμαι με τι χρώμα να βάφει εκείνο το ξέφτι του ουρανού το αμετακίνητο θλιμμένο βλέμμα. Και ίσως πάει καιρός που περιμένοντας, ελπίζει. Περιεκτικό σε νόημα το ολιγόλεκτο!
    Γιάννη συγχαρητήρια!
    Καλό βράδυ και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννίκα μου, καλή μου φίλη. Η ελπίδα υπάρχει, παραμένει, υποβόσκει. Ψάχνει διεξόδους να φανεί, να εκφραστεί. Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια και τις σκέψεις σου. Καλή βδομάδα κορίτσι μου.

      Διαγραφή
  9. Γιάννη μου, το δικό σου κείμενο ήταν από αυτά που με άγγιξαν ιδιαίτερα. Ο "Λεύτερος ουρανός" είναι το παντοτινό ζητούμενο για κάθε έναν, που δεν παύει ποτέ να ελπίζει στο δίκαιο αυτού του κόσμου.
    Καλή σου, μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βασίλη μου σε ευχαριστώ πολύ για την τιμή της σκέψης σου και των συναισθημάτων σου. Κάθε "λεύτερος ουρανός" είναι το ζητούμενο στη ζωή μας. Και δυστυχώς γίνεται όλο και πιο δυσεύρετος πλέον και με μεγάλο κόστος. Σε ευχαριστώ πολύ φίλε για όλα. Να είμαστε καλά να συνεχίζουμε.

      Διαγραφή
  10. Εντυπωσιάζομαι κάθε φορά με τα ολιγόλεκτα, πως με τόσο λίγες λέξεις μπορεί κάποιος να δώσει πολύ δυνατά μηνύματα και αυτό έκανες και εσύ με την συμμετοχή σου Γιάννη. εξαιρετική έμπνευση μπράβο!
    Αχ αυτός ο ουρανός πόσο λείπει!
    Να είσαι καλά και σε άλλα με το καλό! καλή συνέχεια σε ότι κάνεις.!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρούλα μου, το ολιγόλεκτο είναι πολύ δύσκολη υπόθεση. Πρέπει να έχεις αστραπιαία έμπνευση, που να δένει με την εικόνα και να μπορέσεις να στοιχειοθετήσεις μια λογική μικροαφήγηση, που μάλλον μοιάζει με μήνυμα.
      Χαίρομαι πολύ, που σου άρεσε καλή μου φίλη. Σε ευχαριστώ πολύ που είσαι πάντα κοντά μας.
      Καλό ξημέρωμα Ρούλα μου.

      Διαγραφή
  11. Κάνω μετά από καιρό μια βόλτα στη γειτονιά και συλλέγω γυμνές κούκλες. Όμορφη πολύ και η δική σου Γιάννη μας
    Καλή συνέχεια σε φιλώ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάνια μου, καλώς όρισες κορίτσι μου. Χαίρομαι για τη βόλτα σου και την αύρα σου. Καλό σαββατοκύριακο να έχεις.

      Διαγραφή
  12. Γιάννη, μου άρεσε πάρα πολύ! Εύστοχο και ξεκάθαρο!
    Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω σε ευχαριστώ πολύ αγαπημένη μου φίλη! Να είσαι καλά. Χαίρομαι τόσο. Καλό Σαββατοκύριακο.

      Διαγραφή
  13. Α πολύ μου άρεσε κρίμα που έχασα το δρώμενο και δεν ψήφισα κιόλας! Θα ήταν σίγουρα μέσα στις επιλογές μου γιατί πήγα και τα διάβασα όλα με το λινκ που μας έδωσες. (Ατενίζοντας μάταια...αυτό πόνεσε)
    Καλημέρα Γιάννη μου ( Πάω για τις Αρμονίες σου)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ατενίζοντας μάταια για λίγο λεύτερο ουρανό, Άννα μου...
      Το όνομα του μπλογκ και της σελίδας σου, μού έδωσε ισχυρή έμπνευση σε αυτή τη φράση, καλή μου φίλη. Χάρηκα πολύ που σού άρεσε. Σ' ευχαριστώ με την καρδιά μου.

      Διαγραφή