H ζωή είναι δώρο. Σαν ένα σπιτικό ηδύποτο σε ακριβό σκαλιστό ποτηράκι, γεμάτο γεύσεις

Τετάρτη 8 Μαΐου 2019

Βιβλιοπαρουσίαση: "Η Αγάπη δηλώνει Απών" Κικής Κωνσταντίνου




Σάββατο 18 Μάη
Ώρα 19:00

"Βαβέλ Πυρήνας Τέχνης"
Μαρούσι  (Βασιλίσης Σοφίας 87)


Θέλω να ευχαριστήσω, από καρδιάς, την αγαπητή μας φίλη εδώ και "συντρόφισσά" μας στην 
δικτυακή μας γειτονιά, την Κική Κωνσταντίνου, για την τιμή της πρόσκλησης να είμαι ένας από τους φίλους, στο πάνελ παρουσίασης του βιβλίου της.

Μια ξεχωριστή στιγμή για μένα και μια καινούργια εμπειρία.

Σας κοινοποιώ τον αντίστοιχο σύνδεσμο κάλεσμα με το πλήρες πρόγραμμα, όπως αυτό παρουσιάζεται στον προσωπικό δικτυακό της τόπο




Μην ξεχνιόμαστε, έρχεται....






18 σχόλια:

  1. Γιάννη μου τί ωραίο νέο διαβάζω πρωί πρωί;
    Πραγματικά πολύ χαίρομαι, σου αξίζει η θέση στο πάνελ για την παρουσίαση του βιβλίου.
    Η αγάπη δηλώνει απών!!!
    Μπράβο και στους δυό σας, καλή επιτυχία, καλοτάξιδο.

    Κι η φωτογραφία που έβγαλες για να μας το παρουσιάσεις εκπληκτική!!!
    Έχω ενθουσιαστεί.

    Όλα καλά,
    φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στέλλα μου,
      κρατώ την τόσο ζεστή σου ευχή και σε ευχαριστώ πολύ. Η Φωτογραφία είναι επιλογή της Κικής μας για την εκδήλωση.
      Χαίρομαι με την χαρά σου καλή μου φίλη και την πιστεύω. Να είσαι καλά και πάντα κοντά μας. Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  2. Καλή επιτυχία Γιάννη μου και στη Κική μας και σε εσένα! Να περάσετε τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειρήνη μου σε ευχαριστώ πολύ και εγώ και εκ μέρους της Κικής. Να είσαι καλά καλή μου φίλη. Καλή σου μέρα.

      Διαγραφή
  3. Καλή επιτυχία Γιάννη μου και στους δυο σας. Εύχομαι να είναι καλοτάξιδο το βιβλίο της Κικής. Το αξίζει!
    Ωραίο το βιντεάκι με τον Ραίημοντ και την Ναντίν.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη σε ευχαριστώ και για τις δύο σου παρατηρήσεις καλή μου φίλη. Κρατώ τις ευχές της καρδιάς σου αντάμα. Να είσαι καλά. Καλή δύναμη να έχεις.

      Διαγραφή
  4. Καλή επιτυχία στην παρουσίαση Γιάννη μου και καλοτάξιδο το βιβλίο της Κικής!
    Εύχομαι η επόμενη παρουσίαση να είναι το δικό σου βιβλίο!

    ΑΦιλιά πάντα χαμογελαστά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στεφανία μου σε ευχαριστώ πολύ.
      Δεν νομίζω στο εγγύς μέλλον να έχουμε τέτοιο γεγονός αγαπημένη μου φίλη. Πάντως σε ευχαριστώ πολύ για όλα. Για κάθε σου παρουσία και καλή διάθεση.
      Καλό ξημέρωμα.

      Διαγραφή
  5. Καλημέρα, Γιάννη, με πολλή χαρά πάντα διαβάζω γι' αυτές τις "συνεργασίες", τις συναντήσεις, τα ανταμώματα στα πεδία της χαράς και της δημιουργίας.

    Εγώ θα χάσω την ευκαιρία να σας γνωρίσω και να σας χαρώ κι από κοντά. Η 18η Μαΐου είναι μια διπλή σημαντική οικογενειακή επέτειος και την περνάμε μαζεμένοι. Μαγικά θα κάνω, πάντως, σίγουρα, για να σας στείλω από το ανοιχτό σας παράθυρο λίγη αύρα. Αν κουνηθεί λιγάκι η κουρτίνα .. ξέρεις. :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Διονύση μου,
      τα μαγικά τα κάνεις πάντα κοντά μας με όλους τους τρόπους. Μακριά ή κοντά δεν έχει σημασία. Και είναι αυτή η μαγεία της ψυχικής σου αύρας καλέ μου φίλε ποτ έρχεται ολόφρεσκη κοντά μας πάντα κάθε φορά που σχολιάζεις ή αναρτάς κάτι.
      Να περάσετε καλά, υπέροχα στην επέτειό σας με κάθε αναφορά.
      Φυσικά θα πάρουμε την αύρα σου και το σημάδι σου, να το ξέρεις.
      Καλή συνέχεια.

      Διαγραφή
  6. Μα τι ωραία!
    Έχω κάμει κι εγώ παρουσίαση βιβλίου και ήταν τέλεια!
    Μακάρι να ήμουν κοντά και να ερχόμουν!
    Καλή επιτυχία και στην παρουσίαση και στο βιβλίο κύριε Πιτ μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αρτίστα μου κρατάμε την τόσο ζεστή σου ευχή από καρδιάς σου. Να είσαι καλά καλή μου φίλη ειλικρινά για όλα όσα κουβαλάς.
      Φιλιά.

      Διαγραφή
  7. Γιάννη μου αγαπημένε καλημέρα
    Σε ευχαριστώ από καρδιάς για την τιμή να σε έχω στους συντελεστές και επίσης, για κάθε στήριξη που χρόνια τώρα που παρέχεις.
    Ανυπομονώ για την σύμπραξή μας!
    Με χαρά περιμένω την ημέρα!

    Φιλια πολλα
    την αγαπη μου εχεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ Κική μου ευχαριστώ για την πρόσκληση. Για την τιμή που μου έκανες να έχω μια ταπεινή παρουσία με λίγα λόγια για αυτό που, τόσο όμορφα, παλεύεις και υπηρετείς όλον αυτόν τον καιρό.
      Φυσικά θα το χαρούμε.
      Να είσαι καλά και καλές εμπνεύσεις.

      Διαγραφή
  8. Με το καλό να πάνε όλα κατ ευχήν! Καλή επιτυχία στην παρουσίαση και ας είναι τα βιβλία της Κικής μας καλοτάξιδα
    Σας φιλώ και τους δυο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άννα μου,
      ξέρουμε την καρδιά και τη σκέψη σου. Πάντα λειτουργεί σαν μια ομπρέλα ζωής και στήριξης σε όλους μας. Να είσαι καλά αγαπημένη μου φίλη.
      Καλή Κυριακή.

      Διαγραφή
  9. Και εις ανώτερα στην Κική μας, Γιάννη μου. Το αξίζει. Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ και εγώ για τις ευχές σου Μία μου. Να είσαι καλά αγαπημένη μας φίλη. Φιλιά.

      Διαγραφή