H ζωή είναι δώρο. Σαν ένα σπιτικό ηδύποτο σε ακριβό σκαλιστό ποτηράκι, γεμάτο γεύσεις

Τρίτη 28 Μαΐου 2019

"Raymond και Nantine" (Νουβέλα) Μέρος 1ο



Φίλες και Φίλοι,
όπως σας έχω υποσχεθεί, έχω την τιμή να σας δώσω και εδώ, το "Ραίημοντ και Ναντιν", όπως το έχω πλέον γράψει στην remake μορφή του.

Η Νουβέλα αποτελείται από εννέα (9) κεφάλαια. Κάθε κεφάλαιο θα δημοσιεύεται σε μία ενιαία σελίδα στο blog , ώστε να την έχετε σε ενιαία μορφή εδώ:


Εδώ θα υπάρχει μια πρώτη αναφορά με το σχετικό link για να πάτε στη συνέχεια να το διαβάσετε με τη σειρά. Κάθε νέο κεφάλαιο θα προστίθεται κάτω από το προηγούμενο.
Θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για το χρόνο σας, το ενδιαφέρον σας και την συμμετοχή σας. Ξέρω ότι κάθε σας σχόλιο και κριτική είναι ιδιαίτερα σημαντική για μένα.

Καλή ανάγνωση



Κεφάλαιο 1:   "Ναντίν"

Κεφάλαιο 2:  "Ραίημοντ"

Διαβάζετε και σχολιάζετε εδώ:  









18 σχόλια:

  1. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    🌻🌻

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωωωω! Ομορφιές!!! ευχαριστώ πολύ Άννα μου να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  2. Ααααααα, πολύ ωραία!
    Θα το ξεκινήσω το μεσημέρι!
    Θα το διαβάσω από το WATTPAD.
    Εάν νιώσω την ανάγκη να σχολιάσω, ελπίζω να αφήσω το σχόλιο σε σωστό σημείο!
    Καλημέρα κύριε Πιτ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αρτίστα μου, όπου θέλεις, όποτε θέλεις και φυσικά εάν θέλεις.
      Εδώ στο blog θα μπει ανά κεφάλαιο σε ενιαία ανάρτηση. Στο Wattpad υπάρχει συνολικά ήδη. Εκεί για να σχολιάσεις κάνεις log in με τον λογαριασμό google account ως αναγνώστης.
      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ ειλικρινά για όλα.
      Τα φιλιά μου.

      Διαγραφή
  3. Καλή αρχή στο νέο σου εγχείρημα Γιάννη!
    Είσαι πάντα καινοτόμος και ψαγμένος με τις δουλειές σου.
    Ξεκινάμε ανάγνωση και εννοείται πως στηρίζουμε κάθε σου προσπάθεια.
    Την καλησπέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου, σε ευχαριστώ αγαπητή μου φίλη. Από καρδιάς. Ξέρω ότι είσαι πάντα παρούσα, αρωγός. Με το φως της καρδιάς και της σκέψης σου. Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  4. Καλή αρχή σε εσένα και καλή ανάγνωση σε εμάς. Ξεκινάω κι εγώ, θα διαβάζω όσο μου επιτρέπει η μπέμπα μου, οπότε μπορεί και να αργώ να τελειώνω τα κεφάλαια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η Μπέμπα πάνω απ όλα Ειρήνη! όλα κι όλα! Τα κεφάλαια είναι μικρά και δεν θα κουράσουν. Περιμένω χαλαρά καλή μου φίλη. Σε ευχαριστώ για όλα.

      Διαγραφή
  5. Πολυγραφότατε φίλε μου, γιατί μου τα κάνεις αυτά? Δεν έχω ακόμη τελειώσει την Ελουάζ κι εσύ μου βγάζεις καινούρια νουβέλα? Κι εγώ τώρα πώς θα προλάβω να εντρυφήσω και στις δύο? Ααα, δεν είναι πράγματα αυτά! Χα, χα. Εννοείται ότι κάνω πλάκα. Μπράβο για το νέο σου δημιούργημα, φίλε μου. Να είσαι βέβαιος ότι κάποια στιγμή θα το διαβάσω προσεκτικά και θα σου πω την πραγματική μου γνώμη. Πολλά φιλιά, φίλε μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μία μου,
      πάρε το χρόνο σου. Δεν υπάρχει υποψία πίεσης. Τα έργα είναι αναρτημένα σε πολλά σημεία και στη δάθεσή σου. Ειλικρινά σε ευχαριστώ πάντα για κάθε σου στήριξη και ενδιαφέρον. Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  6. Πολύ ωραία Γιάννη! καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κώστα μου να είσαι καλά αγαπητέ φίλε. Σε ευχαριστώ πολύ.

      Διαγραφή
  7. Λοιπόν κύριε Πιτ μου, διάβασα όλη την ιστορία και θα ήθελα να πω πώς μου φάνηκε, αλλά δεν θα το κάνω, επειδή ίσως κάποιοι δεν την έχουν διαβάσει ακόμα και φοβάμαι μη κάνω άθελά μου σπόιλερ!
    Μόνο ένα θα πω: Τη λάτρεψα και αυτή την ιστορία σου!
    Καλημέρα κύριε Πιτ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αρτίστα μου!!!
      Σε ευχαριστώ καρδιά μου για τα συναισθήματα, τη διάθεση και τον πολύτιμο χρόνο. Χαίρομαι ειλικρινά πάρα πολύ που μπόρεσες να βρεις κάτι ενδιαφέρον.
      Ξέρω ότι είσαι κοντά μου και το απολαμβάνω κάθε στιγμή να το ξέρεις.
      Καλή μας συνέχεια στα επόμενα. Στο wattpad μπορείς να διαβάσεις και ότι άλλο ίσως δεν έχεις δει.
      Τα φιλιά μου.

      Διαγραφή
  8. Λοιπόν Γιάννη μου ζηλεύω την Αρτίστα μας από πάνω που τη διάβασε την ιστορία, γιατί εγώ δυσκολεύομαι λίγο με τις μεγάλες ιστορίες των μπλογκς στην οθόνη. Ωστόσο, υπόσχομαι να προσπαθήσω κάποια στιγμή.
    Χίλια συγγνώμη!!!

    Ξέρω όμως πόσο όμορφα και με λεπτομέρεια και με τρόπο γλαφυρό γράφεις.
    Έχεις πάθος φίλε μου εσύ με τη γραφή κι αυτή σου δίνεται απλόχερα νομίζω.

    Τα φιλιά μου
    καλό μεσημέρι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στέλλα μου,
      μια ακόμα φορά λέω δεν είναι ανάγκη μήτε να πιεστείς να κάνεις κάτι μήτε να βιαστείς. Και καθόλου να μην το κάνεις σέβομαι απόλυτα τη θέση σου και δεν υπάρχει η παραμικρή δυσφορία. Άλλωστε γνωρίζω τη γνώμη σου για μένα και σε ευχαριστώ.
      Ο Λόγος που αποφάσισα να την δημοσιοποιώ εδώ ανά κεφάλαιο, αυτός ακριβώς είναι. Να μετριάσω κάθε τέτοια πίεση.
      Τα φιλιά μου.

      Διαγραφή
  9. Θα το δοκιμάσω στο αεροπλάνο ίσως καταφέρω να το διαβάσω
    Σε φιλώ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Μάνια μου!
      Είπαμε, όχι άγχος! Θα βρεις χρόνο όταν μπορέσεις και εάν το θέλεις.
      Με το καλό να μας έρθεις.
      Φιλιά και όμορφη ημέρα.

      Διαγραφή