H ζωή είναι δώρο. Σαν ένα σπιτικό ηδύποτο σε ακριβό σκαλιστό ποτηράκι, γεμάτο γεύσεις

Σάββατο 4 Μαΐου 2019

"Ραίημοντ και Ναντίν" Έρχεται το Remake




Φίλες και Φίλοι, θαρρώ ίσως να θυμάστε το μικρό ομότιτλο διήγημα, που ήταν και η συμμετοχή μου στο δικτυακό δρώμενο "17ο Παίζοντας με τις λέξεις" εδώ:  "Ραίημοντ και Ναντίν"

Το μικρό αυτό αφήγημα ζυμώθηκε στο μυαλό μου, δουλεύτηκε και μετατράπηκε σε μια μικρή Νουβέλα. Έτσι αυτή τη στιγμή υπάρχει το ....remake της αρχικής ιστορίας. Πάμε να δούμε το trailer.


Σε λίγες μέρες λοιπόν θα είναι στη διάθεσή σας σε διπλή δημοσίευση. Για να μην σας κουράζω θα αναρτάται εδώ σε ξεχωριστή σελίδα για όποιον θέλει να το ακολουθήσει και στην δικτυακή πλατφόρμα του wattpad επίσης ως εναλλακτική επιλογή.

Σε λίγες μέρες λοιπόν!



22 σχόλια:

  1. Περιμένω με αγωνία Γιάννη!
    Την Καλημέρα μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και remake λοιπόν Γιάννη μου!
    Δεν θα πάψεις ποτέ να μας εκπλήσσεις!
    Τα ΑΦιλιά μου καλό μας Σ/Κ δημιουργικό και ας είναι λασποβρεγμένο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στεφανία μου σε ευχαριστώ για τις ευχές. Το παλεύουμε. Ναι, έβρεξε. Αλλά είναι όμορφα έξω στη φύση. Υπέροχα θα έλεγα. Να περάσετε όμορφο Σ/Κ.

      Διαγραφή
  3. Ακαταπόνητος και .. ακαταμάχητος! Εν αναμονή, λοιπόν.

    Το τρέιλερ έτσι ωραίο που .. περιμένω να δω την ταινία! :-) Αν και είμαι σίγουρος ότι θα με αποζημιώσει και το διήγημα.

    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Διονύση μου,
      φαίνεται η "καψούρα" έτσι; Χαχαχαχα τι να κάνω γαμώτο. "Καρφώνομαι" με τα απωθημένα μου δυστυχώς ή ευτυχώς. Σε ευχαριστώ αγαπητέ φίλε ειλικρινά για το χρόνο, τη διάθεση και τη στήριξή σου.

      Διαγραφή
  4. Γιάννη Καλό βράδυ!
    Μπήκα, ρίχνοντας κλεφτές ματιές, στα άδυτα του αφηγήματος διαπιστώνοντας αφανείς αλήθειες μιας ψυχοσωματικής ανάγκης που για να πω την αλήθεια δεν κατάλαβα σε ποια σφαίρα κινείται.
    Με ενδιαφέρον πάντως και εν αναμονή της συνέχειας.
    Καλό Σαββατόβραδο και ακόμη καλύτερη Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννίκα μου καλησπέρα,
      είναι η πιο "προχωρημένη" μου προσπάθεια στο είδος του φανταστικού ψυχολογικού μυθιστορήματος. Με χαρακτηριστικά εποχής Βικτωριανής πιστεύω να έχουμε τη δέουσα ατμόσφαιρα. Δεν ξέρω κατά πόσο θα το πετύχω.
      Σε ευχαριστώ πολύ για κάθε σου διάθεση. Καλό ξημέρωμα Κυριακής.

      Διαγραφή
  5. Το περιμένω με λαχτάρα Γιάννη!!!
    Καλό σαββατοκύριακο φίλε μου
    φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω Στέλλα μου!
      σε ευχαριστώ πολύ καλή μου φίλη. Να είσαι καλά. Καλό ξημέρωμα Κυριακής.

      Διαγραφή
  6. Ωραιότατα! Περιμένοντας με αγωνία Γιαννάκη μου εύχομαι χρόνια πολλά μια και γύρισα τώρα για να σας δω και να ευχηθώ. Πάντα δημιουργικός και δραστήριος
    Καλημέρα
    ΥΓ Πάω στο ποίημά σου γιατί το χασα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την Άννα μας!
      Καλώς όρισες κορίτσι μου! Χριστός Ανέστη, χρόνια πολλά. Σε ευχαριστώ πολύ για όλα και για το χρόνο και τη διάθεση.
      Καλό μήνα να έχεις.

      Διαγραφή
  7. Μας σιγοψήνεις Γιάννη. Μας δίνεις να δοκιμάσουμε λίγο από το γλυκό που θα σερβίρεις και περιμένεις κρυφογελώντας στη γωνία γιατί έχεις ράμματα για τη γούνα μας :) Μας βλέπω τους περισσότερους -άνοιξη που είναι - να ερωτευόμαστε ακόμα και τα κεραμίδια εξ αιτίας σου.
    Καλό απόγευμα και πολλά φιλιά!!
    Υ.Γ.
    Υπέροχη και η μουσική υπόκρουση!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα!
      Καλά! Το σχόλιό σου έγραψε! Άκου και τα .....κεραμίδια! Χαχαχαχαχαχαχα, μου έφτιαξες τη διάθεση κορίτσι μου, να είσαι καλά.
      Σε ευχαριστώ για κάθε σου συναίσθημα και παρουσία.
      Καλό μήνα να έχεις.

      Διαγραφή
  8. Έλα ρε Γιάννη! Είσαι απίστευτος! Κρίμα που δεν έγινες σκηνοθέτης. Θα είχες πολλά να δώσεις στο χώρο αυτό. Λοιπόν, το τρέιλερ με την υποβλητική μουσική που διάλεξες, υπόσχεται πολλά. Πάμε για βικτωριανή εποχή λοιπόν και έντονα ερωτικά πάθη.
    Καλή συνέχεια στις δημιουργίες σου Γιάννη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ βρε Μαρία μου. Βγάζουμε στο ...γραπτό τα όνειρα και τα απωθημένα μας. Το διασκεδάζουμε καλή μου φίλη. Είναι μια διέξοδος όλο αυτό. Και πιστεύω είναι όμορφη διέξοδος.
      Σε ευχαριστώ πολύ κορίτσι μου. Να είσαι καλά για κάθε σου παρουσία και συναίσθημα.

      Διαγραφή
  9. Και εγω θα το εβλεπα ευχαριστως σε ταινια..το τρέιλερ μας προδιαθετει για κατι τετοιο οπως λεει το Κανελλακι μας απο πανω..περιμενουμε την συνεχεια .. εδω !!!
    Να περνας όμορφα με ο΄τι κανεις ..καλο σου βραδυ και καλο μηνα !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρούλα μου σε ευχαριστώ πολύ καλή μου φίλη.
      Εδώ παρεούλα θα τα "δούμε" όλα. Σε ευχαριστώ για όλα, για τη χαρά και τα συναισθήματά σου. Καλή βδομάδα να έχουμε.

      Διαγραφή
  10. Χριστός Ανέστη και καλό μήνα κ.Γιάννη
    καλή αρχή και καλή επιτυχία και σε τούτο να ευχηθώ
    όπως και στην ΕΛΟΥΑΖ που άρεσε πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δελφινάκι μου καλησπέρα σου,
      Χριστός Ανέστη και καλό μήνα με όλες μου τις ευχές. Σε ευχαριστώ πολύ που είσαι πάντα εδώ με την καλή σου καρδιά.
      Την καλησπέρα μου.

      Διαγραφή
  11. Πολύ ωραίο το τρέιλερ Γιάννη. Σε χαίρομαι για τη δημιουργικότητα και το ακούραστο πνεύμα σου.
    Να 'σαι καλά. Καλή βδομάδα να έχουμε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Μαρίνα μου,
      να είσαι καλά καλή μου. Καλή βδομάδα να έχεις με όμορφες δραστηριότητες. Φιλιά.

      Διαγραφή