H ζωή είναι δώρο. Σαν ένα σπιτικό ηδύποτο σε ακριβό σκαλιστό ποτηράκι, γεμάτο γεύσεις

Τρίτη 30 Απριλίου 2019

“Του στερνού σου ταξιδιού η μεγάλη νύχτα” (23ο Συμπόσιο Ποίησης)




Του στερνού σου ταξιδιού η μεγάλη νύχτα”



Πόσα βήματά σου τρεμοστέναξαν στο διάβα του χρόνου.
Λες και η ζωή, σου έταξε ένα μαυροπόρφυρο ταξίδι στους αναστεναγμούς της.
Σαν οι μοίρες, εκείνη την ώρα που γλυκοχάραξε η πρώτη αυγή στα μάτια σου
να ζωγράφισαν πάνω σου τα δικά τους ξόρκια.
Ριγμένος αχόρταγα στο φέγγος της, άπλωσες με τα στιβαρά σου χέρια τα όνειρά σου.
Στης βιοπάλης στενάζοντας τα απομεσήμερα ακούμπησες τον ιδρώτα σου.
Όμορφα, απλά, σαν το γήτεμα της πρώτης νιότης σιγοκυλούσαν στο αίμα σου.
Αξίες, ιδανικά, οράματα, φλόγα και φέγγος. Όλα στη ματιά σου, στης λαλιάς σου 
την απαλόθερμη ηχώ. Οι φράσεις της απαίτησης, της διεκδίκησης ο κόσμος.

Και να που πρώιμα άγουρος ο πρώτος έρωτάς σου.
Μεγάλο το ταξίδι του, αφηνιασμένιο άτι.

Εκεί κι ο πρώτος σου καρπός, η πρώτη σου η κόρη.
Που να’ βρει άραγες τη διάταξη η ράγα της ζωής σου; 
σε ποιο συρμό να φορτωθεί; Σε ποιο ταξίδι να κυλίσει;
Αμάχη δύσκολη, πικρή,  τον χωρισμό τον έφερε στου δρόμου σου καρτέρι.

Όμως, οι Μοίρες έγνεθαν ιστό,στης στράτας σου τη ρότα,
ήρθαν απρόσκλητα ξανά του έρωτα τα βέλη,
φέγγος καινούργιο δυνατό να δώσουν στην καρδιά σου.
Και ήρθε εκείνη, όμορφη, ζεστόχρωμη καρδιά 
ασάλευτα αισθήματα και πάλι να ξυπνήσει.
Και να σωπάσει θέλησε της πίκρας σου τα λόγια.
Εκείνη! Αφροσταλίδα όμορφη, με το γλυκό το πρόσωπο και τ’ άλικα τα χείλη.
Μια αγκαλιά γεμάτη φως αλάργα να σε πάρουνε στο νέο σου ταξίδι.

Μια ολόθερμη αγάπη, ένας έρωτας να κρυφοζεί παντού σε κάθε ρούγα της ζωής.
Κυνηγημένος! Αδιέξοδος! Απ όλους και με όλα. Καταδικασμένος απ τις κενές
ψυχές μιας άδειας ηθικής.
Μολύβι, βαρυστέναγος ο Θάνατος κατηφορίζει.
Στην ώρα εκείνη της ζωής της, την πιο μεγάλη,
μες στα μαβιά του χέρια άρπαγας χωρίς σκέψη καμία,
στου Άδη τις μαβιές αυλές τη νιότη της κουρσεύει.

Πως γίνεται  η αγάπη κάδρο ακίνητο κι ανέκφραστο να γίνει;
Πως είναι ο θάνατος να παίρνει τη ζωή σου;
Πως είναι εκείνη η ρόδινη αγκαλιά ανάμνηση να γίνει;

Το παιδί σου. Το φέγγος της αγάπης σας, 
Η ζεστόχρωμη ανάσα της, της αγκαλιάς ο πόθος.
Και στη δική σου την καρδιά το απάνεμο λιμάνι.
Σε εκείνο οι στερνές σου εικόνες, της σκέψης σου οι προσμονές,
του λογισμού σου οι ορισμοί για τις μεγάλες ώρες.
Όμως οι μοίρες οι παράξενες, όριζαν τα δικά τους.
Και το δικό τους γέλιο ύστερο, στο μέλλον ακουμπούσαν
λες και εκείνες έγνεθαν του δρόμου σου το διάβα.
Κρυφογελούσαν ένοχα στης σκέψης σου τον πόθο.

Και σαν εκεί, ο Θάνατος ήρθε με τη σκιά του
καρτέρι να στήσει ατέρμονο στης ζήσης σου το χρόνο,
χρωμάτισε τη νύχτα που όρισε στερνό σου το ταξίδι.
Μια νύχτα μολυβόμαβια στου φεγγαριού τη θλίψη.

Και δες στην απονύχτερη αίσθηση της τελευταίας ματιάς σου,
ω στην ώρα τούτη  που αποζητάς την ύστατη τη σμίξη
μες στο θολό σου όνειρο τη μορφή του γιου σου καρτεράς τα μάτια σου να κλείσει.

Πόθος ύστατος, για της ζωής σου το δείλι εκφρασμένος.
Όμως γελασμένος εκείνος που θαρρεί πως των στιγμών 
το όρισμα μπορεί να διαφεντεύει.

Πατέρα! Που να το περίμενες στου νου σου τις ορμήνιες.
Η πρώτη κόρη σου εκείνη, στη λήθη ξεχασμένη,
απ της ζωής σου την ηχώ παράμερα αφημένη.
Δικά της χέρια σφάλισαν για πάντα τη ματιά σου.
Δικό της φιλί ολόθερμο σου σφράγισε τα χείλη.
Και η δική της αγκαλιά εξόδιος στο ύστερο το τέλος.
Ενάντια στο όρισμα παλιάς της θέλησής σου. 
Το γιο σου οδηγητή καρτέραγες στο μακρινό ταξίδι.
Εκείνη όμως έστερξε να σ’ αποχαιρετίσει.

Τα δύο παιδιά σου αντίκρυ σου, στης μνήμης σου το σέβας.
Κάθε που γέρνοντας τιμούν  φλογόφεγγο το  δείλι,
αγάπης γεννήματα και τα δυό, ευλαβικά ταγμένα
την νύχτα σου να μερέψουνε στο έσχατο ταξίδι.



Αγαπητές Φίλες και Φίλοι,
το παραπάνω ποίημα ήταν η προσωπική μου συμμετοχή, η 4η, στο "23ο Συμπόσιο Ποίησης", που διοργανώνει εδώ και χρόνια, με εξαίρετη επιτυχία και καταξίωση, η αγαπημένη φίλη Αριστέα, στο Ιστολόγιό της εδώ:
Η Ζωή είναι ωραία


Αυτή τη φορά το "Συμπόσιο", συνέπεσε χρονιά μέσα στην Μ. Βδομάδα και το θέμα του ήταν ο Θάνατος.
Ένα θέμα ιδιαίτερα βαρύ, φορτισμένο έντονα τόσο συναισθηματικά όσο και φιλοσοφικά. 
Η Έμπνευση για το ανωτέρω ποίημα ήταν καθαρά βιωματική και όπως εξήγησα και στον πρώτο μου σχολιασμό στο ιστολόγιο της Αριστέας, αφορούσε τρία πολύ μεγάλα πρόσωπα στη ζωή μου.
Τον Πατέρα μου, την φυσική μου Μητέρα και την ετεροθαλή αδελφή μου. Πρόσωπα που έχουν αφήσει ανεξίτηλη τη σφραγίδα τους στη ζωή μου και κανένα εξ αυτών δεν βρίσκεται στη ζωή.
Οι συμπτώσεις στη ζωή παίζουν παράξενα παιγνίδια. Μεγάλη Παρασκευή δόθηκαν στην δημοσιότητα όλες οι συμμετοχές των 29 υπέροχων ποιημάτων όπως και τα αποτελέσματα του όμορφου αυτού διαγωνισμού.
Έτσι, η ετήσια επίσκεψή μας οικογενειακά στο Κοιμητήριο το απόγευμα της μεγάλης αυτής μέρας είχε έναν ακόμα ιδιαίτερο φορτισμένο λόγο για μένα να τους μεταφέρω τους στίχους του ποιήματος αυτού.



Θέλω να ευχαριστήσω όλες τις φίλες και τους φίλους που ψήφισαν στο 23ο Συμπόσιο Ποίησης για το ότι είχα την τιμή να βρεθώ ανάμεσά τους. Ανάμεσα σε φίλους/φίλες ποιητές και ποιήτριες. Γεγονός για μένα με μεγάλη μυσταγωγία στην μύηση προς τα ανώτερα μονοπάτια της ποίησης.
Θέλω να τους ευχαριστήσω γιατί ναι, ένιωσα σαν μικρό παιδί. Έτσι αυτή η μεγάλη μέρα απέκτησε ξεχωριστό χρώμα και συναισθηματική φόρτιση.



Στον ανωτέρω σύνδεσμο μπορείτε να διαβάσετε, ακολουθώντας αντίστοιχα τους συνδέσμους, 29 πανέμορφα ποιήματα στα οποία κάθε δημιουργός έχει ακουμπήσει, με τον δικό του ξεχωριστό τρόπο τη γραφή και τα συναισθήματα του.

Να ευχαριστήσω την Αριστέα γιατί η δική της φλόγα της παρότρυνσης με ώθησε να βρεθώ και εγώ, ταπεινός προσκυνητής, στον μαγικό κόσμο της ποίησης.

Διαβάστε τα ποιήματα ΟΛΑ! Αξίζουν δικαιωματικά το χρόνο σας.


Ανακοίνωση-Ενημέρωση



Θυμάστε το διήγημα-συμμετοχή μου στην "Φωτοσυγγραφική Σκυτάλη #3". Ως πρώτη δημοσίευση είχε αναρτηθεί εδώ:   "Ακροπατώντας στο όνειρο" / Φωτοσυγγραφική Σκυτάλη #3

Μπορείτε, όσοι το επιθυμείτε, να διαβάσετε συνολικά το διήγημα σε μια επανέκδοσή του στην προσωπική μου σελίδα στο WATTPAD στο σύνδεσμο που ακολουθεί:

https://www.wattpad.com/story/185035606-%CE%B1%CE%BA%CF%81%CE%BF%CF%80%CE%B1%CF%84%CF%8E%CE%BD%CF%84%CE%B1%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%AC%CE%BA%CF%81%CE%B7-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%BF%CE%BD%CE%B5%CE%AF%CF%81%CE%BF%CF%85

Τρόπος σύνδεσης στην πλατφόρμα WATTPAD:
Χρησιμοποιείτε τον λογαριασμό σας Google account για να κάνετε log in στην πλατφόρμα ανάρτησης.

Χριστός Ανέστη και πολλές ευχές σε όλες και όλους.


52 σχόλια:

  1. Γιάννη μου, δεν είναι τυχαίο που σου αφιέρωσα το ποίημά μου "Ομιχλώδες πρωινό" στο "Ακροπατώντας στο όνειρο". Πραγματικά με μάγεψε.
    Όπως με μάγεψε και η συμμετοχή σου στο Συμπόσιο και "κρυφογελώ ένοχα" που δεν σε ψήφισα. Αλλά με τόσες συμμετοχές, τι να πρωτοψηφίσει κανείς? Χίλια μπράβο για την πρωτιά, φίλε μου. Πραγματικά την αξίζεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μία μου,
      αγαπητή μου φίλη. Δεν θέλω τώρα να έχεις, μήτε εσύ, μήτε κανείς, τέτοιο θέμα με τις ψήφους. Αλίμονο. Άλλωστε ναι, υπήρξαν υπέροχες συμμετοχές.
      Εγώ θέλω να σε ευχαριστήσω από καρδιάς για τα λόγια σου, τα αισθήματα και την παρουσία σου, γεγονός σημαντικό για μένα.
      Χριστός Ανέστη κορίτσι μου.

      Διαγραφή
  2. Γιάννη μου ένα μεγάλο μπράβο για ένα ακόμη καταπληκτικό ποίημα - βίωμα.
    Συγχαρητήρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιώργο αγαπητέ φίλε,
      σε ευχαριστώ για τα λόγια, τα αισθήματα και την παρουσία σου αγαπητέ φίλε. Από καρδιάς. Χρόνια πολλά.

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα, Γιάννη.
    Να πω μόνο πως πρώτα διάβασα το συνοδευτικό σου σημείωμα.
    Και πως με σεβασμό και ένα όλο και πιο έντονο σφίξιμο διάβασα τις γραμμές σου. Ακροπάτησα κι όμως κάτι δυνατό ένιωσα.
    Και πίσω από τις γραμμές αυτή η ανθρώπινη, επίμονη παραμονή στα πρόσωπα και στην πορεία τους, αυτό το "είμαι δίπλα και σε καταλαβαίνω, σε νιώθω", που το έχεις και ως άνθρωπος, να γεμίζει το συναίσθημα και να σε πλουτίζει.

    Ποιος είμαι για να έρχομαι και να δίνω συγχαρητήρια. Τη συγκίνησή μου δηλώνω μόνο. Να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Διονύση αγαπητέ φίλε και δάσκαλέ μας!
      Δεν θέλω να ακούσω ξανά από σένα τη φράση "ποιος είμαι για να έρχομαι....."
      Για μας όλους ξέρεις πολύ καλά τι είσαι! Ίσως να μην το έχεις συνειδητοποιήσει αλλά άσε να το νιώθουμε εμείς που ακουμπάμε στην καρδιά σου.

      Με συγκινούν τα λόγια σου. Πραγματικά. Δεν υπάρχει καλύτερο δώρο από το να μπορεί ο άνθρωπος να δίνει και να παίρνει πίσω την αγάπη και τη στήριξη. Είναι πολύ μεγάλο βίωμα.
      Σε ευχαριστώ πολύ ειλικρινά για τα όμορφα συναισθήματα που γέμισα.
      Χρόνια πολλά.

      Διαγραφή
  4. Γιάννη Καλημέρα.
    Το ποίημα μια ακτινογραφία της πραγματικότητας όπου με ακρίβεια περιγράφεται η ζωή που ξεφεύγει απ’ το αδράχτι της μοίρας και περνά με μεγάλη άνεση και ευαισθησία της εποχές της νιότης, της δημιουργίας, του ανέλπιδου έρωτα, του τέλους της ζωής.
    Κάθε εποχή με το δικό της ρόλο, το βάρος και την αξία των συναισθημάτων, την επιθυμία και την προσδοκία, την απουσία και τη διάψευση, την ανατροπή.
    Μέσα από δύσκολες διαδρομές ανιχνεύει τα όρια ανάμεσα στη ζωή, στο συναίσθημα και το θάνατο.
    Γλαφυρό, πλούσιο σε εικόνες, σκιαγραφεί χαρακτήρες που μας μοιάζουν, αιχμαλωτίζει τη σκέψη και συγχρόνως λυτρώνει.
    Στίχος που δεν βυθίζεται στο πένθος αλλά με μια γλυκιά μελαγχολία και πνευματική ωρίμανση απαλύνει την απουσία και αφήνει μια ιδιαίτερη αίσθηση για το ουσιώδες της ζωής, την μνήμη.
    Γιάννη Συγχαρητήρια! Συγκινημένη θα πω: Τι κι αν φεύγει το σώμα οι ψυχές δεν θα σβήσουν ποτέ. Απλά ΥΠΕΡΟΧΟ.
    Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννίκα μου,
      δεν ξέρω τι να πω με τα λόγια σου.
      Ξέρεις, έχω νιώσει ότι η συμμετοχή σου στην δικτυακή συντροφιά και στα δρώμενά της είναι ολοζώντανη, διαδραστική. Δεν περιορίζεται σε ένα απλό, όμορφο λόγο, που και αυτός έχει τη σημασία του.
      Η Συμμετοχή σου έχει το χαρακτήρα: "είμαι απέναντί σου, δίπλα σου κάθομαι και μιλάμε...συζητάμε...νιώθουμε" Και πόσο συγκλονιστικό είναι όλο αυτό.
      Να σε ευχαριστήσω ολόψυχα για αυτό που παίρνω από σένα και να φωνάξω ότι είμαι ευτυχισμένος που σε γνώρισα.

      Διαγραφή
    2. Γιάννη ο Όσκαρ Ουάιλντ είπε, στις μέρες μας οι άνθρωποι γνωρίζουν την τιμή του κάθε πράγματος και την αξία κανενός. Για μένα είναι τιμή που με δεχτήκατε στην γειτονιά, μου ανοίξατε την αγκαλιά σας και γνώρισα ανθρώπους με ήθος και αξίες. Χαίρομαι για τον βηματισμό μας δίπλα-δίπλα. Σας ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
    3. Για τον καθένα μας εδώ Αννίκα μου, είσαι ένα πολύτιμο ανθρώπινο δώρο και σε ευχαριστούμε πολύ.

      Διαγραφή
  5. "Πως γίνεται η αγάπη κάδρο ακίνητο κι ανέκφραστο να γίνει;
    Πως είναι ο θάνατος να παίρνει τη ζωή σου;
    Πως είναι εκείνη η ρόδινη αγκαλιά ανάμνηση να γίνει;"

    Αχ, Γιάννη μου. Από την πρώτη στιγμή που διάβασα τη συμμετοχή σου, στο μέιλ μου, ήξερα
    πως βασιζόταν σε πραγματικά γεγονότα. Σε γεγονότα και πρόσωπα δικά σου!
    Γνωρίζω την ιστορία σου, αλλά δεν μπορώ να μπω στη θέση σου, όσο και αν η ενσυναίσθηση
    θέλω να πιστεύω σε μένα είναι σε... πλήρη λειτουργία. Μόνο να υποπτευτώ λίγο, ίσως!

    Μπορώ όμως να κατανοήσω απόλυτα τη χαρά σου, για την ξεχωριστή αυτή διάκριση.
    Καλά κάνεις και διατηρείς ζωντανό το παιδί μέσα σου!

    Σε ευχαριστώ πολύ που πήρες την πρόκληση να γράψεις ποίηση τόσο σοβαρά κι έδειξες
    πως έκρυβες έναν ποιητή μέσα σου!
    Εδώ βρίσκεται η δική μου χαρά: να σας βγάζω τον ποιητή από μέσα σας. Να διαβάζουμε υπέροχους στίχους κάθε φορά! Είναι από τις πιο όμορφες στιγμές μου, στο χώρο του διαδικτύου!

    Να αποκαταστήσω ένα λάθος μου: είσαι ο δεύτερος άντρας που κερδίζει στο Συμπόσιο.
    Στο παρελθόν είχε νικήσει μια φορά και ο Πέτρος, ο ακυβέρνητος. Το είχα ξεχάσει η δόλια...
    που τελευταία παρουσιάζω κάτι κενάκια στη μνήμη μου!
    Όχι, ότι αλλάζει κάτι στη διάκρισή σου!

    Χρόνια πολλά και καλά και πάντα χαρές Γιάννη μου!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αριστέα μου,
      κατ΄αρχήν να "ψήσεις" τον Πέτρο να εμφανιστεί ξανά σε όλα αυτά τα δρώμενα. Μας λείπει γενικά η παρουσία του.
      Κατά δεύτερο, το έχω ξαναπεί. Δεν ντρέπομαι να πω ότι σε σένα χρωστάω την ταπεινή μου ποιητική δημιουργία. Στη δική σου πίστη και παρότρυνση και σε ευχαριστώ ολόψυχα για αυτό.
      Δεν μπορώ να αποκαλέσω "ποιητή" τον εαυτό μου γιατί το θεωρώ ...βαρύ. Στην παρέα μας έχουμε δοκιμασμένα κορίτσια-ποιήτριες υπέροχες με έργο πίσω τους.
      Παρ όλα αυτά ξαναλέω το χάρηκα! αυτή η αγάπη που εισέπραξα, όχι πως τις άλλες φορές δεν την είχα, είναι μοναδική.
      Αυτό το Πάσχα, αυτήν την Μ. Παρασκευή δεν θα την ξεχάσω στη ζωή μου. "Διάβασα" τη χαρά σου σε όλο αυτό ναι.
      Και επειδή είμαι από αυτούς που "εκτίθεμαι" φόρα-παρτίδα στα συναισθήματά μου, ακόμα και τώρα, κάποια δάκρυα με τα σχόλιά σας βρέχουν τα μάτια μου.
      Σε ευχαριστώ κορίτσι μου και θέλω πάντα να είσαι εδώ με τη φωτιά σου.
      Χρόνια Πολλά.

      Διαγραφή
  6. Στο Ακροπατώντας στο όνειρο
    (καθότι εγώ η άσχετη δεν ξέρω που να αφήσω σχόλιο-η τεχνολογία είναι λίγο σαν τα κινέζικα για μένα. Anyway!

    Λοιπόν! η μοίρα της Σιμώνης αρχίζει να γράφεται την στιγμή που αρχίζουν και οι εφιάλτες της που τοποθετούνται σε μια εποχή που οι ιστορίες με μεταφυσικό βάρος συνδέονται με την ιστορία ενός τόπου. Φορώντας το φόρεμα μιας άλλης οντότητας δοκιμάζεται με ένα ολότελα δραματικό τρόπο.
    Μια αληθοφανή ιστορία, θα μπορούσε να γίνει εξαίρετη ταινία, καλογραμμένη με μια βαρύνουσα σημασία στο θρύλο και στην έννοια του ανεξήγητου που πάντα γοητεύει. Οι θρύλοι ταξιδεύουν, αλλάζουν εποχές, πρόσωπα αλλά ζουν μέσα από την ύλη των ονείρων ψάχνοντας δικαίωση.
    Αβίαστα διαβάζεται (το διάβασα με μια καθισιά) αν και η πλοκή περνά σε δεύτερη μοίρα καθώς εστιάζεται στην ψυχοσύνθεση της Σιμώνης και της μυστηριώδους γυναίκας που μέσα από την τραγικότητα του παρελθόντος και μιας χρονικής ταύτισης εμπλέκονται οι ζωές τους με ένα άκρως ενδιαφέρον τέλος
    Τα περιγραφικά μέρη άριστα δοσμένα με έναν τρόπο που σε ταξιδεύουν και ελαφρύνουν την αγωνία και την ψυχολογική διέξοδο της ηρωίδας.
    Όμορφη η υπόθεση, αλλά στέκομαι στην απόδοση. Άριστη!!!
    Πολλά συγχαρητήρια!
    Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω ....μείνει να διαβάζω το σχόλιό σου Αννίκα μου!
      Να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ για τον πολύτιμο χρόνο σου να τον αφιερώσεις στο διήγημα.
      Δεν είχα αποπειραθεί να γράψω ένα διήγημα με μεταφυσικές, φανταστικές αναφορές. Προσπάθησα να το κάνω διακριτικά και να κρατήσω μεγάλο ποσοστό στην αληθοφάνεια.
      Σε λίγο καιρό θα ακολουθήσει μια επόμενη δημιουργία στο ίδιο είδος που και εκεί θα ήθελα φυσικά τη γνώμη σου.
      Ευχαριστώ αγαπημένη μου φίλη ειλικρινά. Με βοηθάς να γίνω καλύτερος άνθρωπος.

      Διαγραφή
  7. Γιάννη μου αρχικά τα χρόνια μου πολλά, οι πιο θερμές και γλυκές μου ευχές για τις Άγιες Μέρες είναι για σένα! Τα συγχαρητήρια μου που έλαμψε το ποίημα σου με την αξία του! Εσύ που παραπονιόσουν πως δεν τόχεις με την ποίηση, μας έχεις δώσει υπέροχα δείγματα των δυνατοτήτων σου! Πιστεύω πως και το θέμα ήταν τέτοιο που έψαξε τα εσώψυχα σου και τα ώθησε να βγουν στην επιφάνεια με τον τρόπο που εσύ ξέρεις! Μπράβο φίλε μου καλέ χαίρομαι αφάνταστα για σένα! Και για το μόνο που σε μαλώνω είναι πως σου είχα ζητήσει να με ενημερώσεις την δόλια μια και δεν είχα ίντερνετ! Τέλος πάντων σε συγχωρώ γιατί σε αγαπάω! Τα φιλιά μου και ξανά μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαίρη μου,
      ζητώ συγγνώμη για την αβλεψία μου. Ναι μου το είχες ζητήσει και η ευθύνη είναι δική μου 100%. Το μόνο ...ελαφρυντικό η ριζική αλλαγή του προγράμματός μου στις μέρες αυτές λόγω των γιορτών που με αποσυντόνισε εντελώς.

      Ναι, ξέρω ότι χάρηκες! το πιστεύω ακράδαντα! και σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Καιρό τώρα, κοντά σου, έχω βιώσει υπέροχες δημιουργίες σου, ποιήματά σου αλλά και το έναυσμα που μας δίνεις σε δράσεις και δημιουργίες.
      Να είσαι καλά, μέσα απ την καρδιά μου.
      Χρόνια σου πολλά.

      Διαγραφή
  8. Γιάννη μας... ήταν το πιο ιερό τρισάγιο που έκανες στη μνήμη τους. Όχι τόσο η συμμετοχή αυτή καθαυτή, μα όλη η επίπονη διαδικασία που βίωσες, να σκαλίσεις μνήμες, παλιές φωτογραφίες, στιγμές, συγκίνηση. Χάρηκα με τη χαρά σου και πόνεσα με τα κοινά βιωματικά μας σταυροδρόμια. Δεν έχουν όλοι το κουράγιο να σκάβουν παλιά τραύματα και να τα μετουσιώνουν σε λέξεις και ποίηση.
    Ο θαυμασμός και η αγάπη μου, υπερτερούν απ' τα "συγχαρητήρια" που οφείλω να σου εκφράσω. Ελπίζω αυτό το ποιητικό κάλεσμα της Αριστέας, να γίνει η θρυαλίδα για τις επόμενες συγγραφικές σου διαδρομές.
    Μια ευλογημένη και ανθοφορούσα πρωτομαγιά να σου ευχηθώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου,
      άγγιξες την αλήθεια. Ναι, ένα τρισάγιο μνήμης. Ένα βίωμα που αφορά τον εξόδιο χαιρετισμό του πατέρα μου. Κάτι που με είχε ταράξει τότε έντονα. Αυτοί οι συμβολισμοί και οι μεταπτώσεις της ζωής είναι συγκλονιστικοί. Πως τα φέρνει η ζωή πολλές φορές. Άλλα λογάς και σχεδιάζεις και άλλα συναντάς.
      Αυτό ήταν εκείνο που έφερε τη χαρά μου και την πυροδότησε σαν έκρηξη.
      Η Σύμπτωση των ημερών και η δική σας αγάπη.
      Σε ευχαριστώ για το κάλεσμα, για όλα, για τα συναισθήματά σου. Να είσαι καλά αγαπητή μου συνταξιδιώτισσα στον κόσμο της δημιουργίας.
      Καλή Πρωτομαγιά Μαρία μου.

      Διαγραφή
  9. Γιάννη μου συγχαρητήρια, με συγκίνησε το ποίημα-αφιέρωμά σου στα αγαπημένα σου πρόσωπα. Από την αρχή φάνηκε πως ήταν ένα βιωματικό ποίημα.
    Μου αρέσει πολύ η γραφή σου τόσο στον ποιητικό, όσο και στον πεζό λόγο. Δυστυχώς δεν κατάφερα να διαβάσω τις συμμετοχές στο συμπόσιο, αλλά τώρα τις διαβάζω στα blog του κάθε ενός και είναι καλύτερα.
    Να σου ευχηθώ χρόνια πολλά και ότι άλλο επιθυμείς.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ με τη σειρά μου Ελένη μου να σε ευχαριστήσω για ότι εκφράζεις εδώ. Για τα συναισθήματά σου, τα λόγια σου. Αυτά που μοιράζεσαι μαζί μας. Ειλικρινά σε ευχαριστώ πολύ. Χρόνια πολλά και καλή Πρωτομαγιά να έχεις.

      Διαγραφή
  10. Είναι οι στιγμές που η ψυχή μας θέλει να μιλήσει με όλο της το είναι. Ν’ αποδώσει τη φλόγα τής απώλειας που την καίει. Σε μια τέτοια στιγμή, Γιάννη, έγραψες αυτό το δυνατό ποίημα και απέδωσες έξοχα το συναξάρι τού «μαυροπόρφυρου ταξιδιού» τού λατρεμένου γεννήτορα.
    Το άξιζε αυτό το γραπτό. Και το ζωγράφισες με πυρωμένες λέξεις, απόδειξη ισχυρών ευγενών αισθημάτων.
    Έδωσες με τον καλύτερο τρόπο την τραγωδία, γιατί τραγωδία είναι αυτή η ιστόρηση. Με συγκίνησες πολύ, Γιάννη.
    Να γράψω άλλη μια φορά για τη μεγάλη προσφορά τής Αριστέας που γίνεται αιτία παραγωγής σπουδαίων γραπτών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να γράψεις! Να γράψεις για την Αριστέα Άρη μου. Και εγώ να πω ότι όντως βρήκες τον τρόπο που γεννήθηκε και δημιουργήθηκε αυτό εδώ το ποίημα. Τι ακριβώς το πυροδότησε.
      Με συγκινείς πάντα Άρη με την παρουσία σου εδώ, το έχω πει, για μένα, μεγάλη Τιμή και παρουσία.
      Να είσαι καλά.

      Διαγραφή
  11. Υποκλίνομαι με μεγάλο σεβασμό και διακριτική σιωπή το βαθύ σου συναίσθημα που έδωσε τροφή στη δημιουργικότητά σου. Προχωρώ στην απόλαυση της ανάγνωσης ή στην απόλαυση του ρυθμού που έχει το ποίημά σου. Έχεις προοδεύσει πολύ, και τώρα με μεγαλύτερη συγγραφική ωριμότητα καταφέρνεις να εκφράσεις με μεγαλύτερη πληρότητα τις σκέψεις και τα συναισθήματά σου. Πάντα οι συναισθηματικές μας παρακαταθήκες τροφοδοτούν την δημιουργικότητά μας.
    Μου άρεσε πολύ το ποίημά σου και η γνώμη μου είναι να συνεχίσεις να δουλεύεις πάνω σ'αυτό το είδος.
    Χριστός Ανέστη και καλή συνέχεια σε ό,τι άλλο ετοιμάζεις Γιάννη :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστός Ανέστη Μαρία μου!
      Ξέρεις ότι υπολογίζω και βαστώ με σεβασμό τη γνώμη σου. Τόσο συναισθηματικά γιατί στηρίζεις την όλη μου προσπάθεια και την παρακολουθείς χωρίς επιφύλαξη. Αλλά και λογοτεχνικά, καθώς γνωρίζω την συγγραφική σου αξία και δεινότητα, παρά το ότι την κρατάς διακριτικά σε απόσταση.
      Ένα μεγάλο ευχαριστώ με την καρδιά μου. Συνεχίζουμε Μαρία μου.

      Διαγραφή
  12. Πόσο δύσκολο είναι για πολλούς να μπορούν να μιλήσουν για αγαπημένα πρόσωπα που δεν βρίσκονται πια κοντά μας και αυτό μέσα από ένα ποίημα...
    Και εσύ το τόλμησες διπλά Γιάννη μου, πρώτα τιμώντας τους αγαπημένους σου στο κοιμητήριο και στη συνέχεια παίρνοντας μέρος σ' ένα συμπόσιο ποίησης... μπράβο καλέ μου φίλε, πολύ με συγκίνησες...
    Πολλά τα ΑΦιλιά μου και καλή πρωτομαγιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπως πολύ σωστά αγαπημένη μου Στεφανία λες, αυτό παντρεύτηκε. Η Γένεση του ποιήματος, η γραφή του, οι μεγάλες ώρες της μνήμης. Όλα αυτά δημιούργησαν έναν μεγάλο κύκλο συναισθημάτων με ένταση και νοσταλγία.
      Σε ευχαριστώ πάντα που ακουμπάς εδώ και στηρίζεις. Φιλιά πολλά καλή μου φίλη. Καλή Πρωτομαγιά.

      Διαγραφή
  13. " Του στερνού σου ταξιδιού η μεγάλη νύχτα" - και μου' λεγες πως δεν τα πας καλά με τίτλους - είναι ένα έπος ζωής με αποσπασματικούς σταθμούς ραψωδίες να συνθέτουν την έναρξη, την πορεία, τη λήξη. Πόση συγκίνηση μπορεί να χωρέσει και να μεταδώσει το έπος αυτό; όλη. Γι αυτό δίκαια και εύλογα κέρδισες και την καρδιά μας και την πρώτη θέση.
    Μέσα στους στίχους σου Γιάννη κάπου βρήκαμε να ταυτιστούμε, να προβάλλουμε τις μνήμες μας, να θυμηθούμε, να αναπολήσουμε με ελάχιστες διαφορές. Παντού η πορεία της ζωής λίγο πολύ ίδια είναι. Μέσα στα βιώματά σου βρήκαμε κι εμείς τις δικές μας ψηφίδες καλά κρυμμένες, αθέατες, αλλά δυναμικές στο παρασκήνιο.
    Σου καταθέτω το μεγάλο μου μπράβο γι αυτό το δύσκολό σου πόνημα και αναμένω κι άλλες διακρίσεις,ε; Επιμένεις πως δεν μπορείς να συναγωνίζεσαι ποιήτριες εδώ (;), συγγραφικές πένες αλλά ακόμη δεν υπάρχει στην τριτοβάθμια σχολή ποιητών, δημόσιο ή ιδιωτικό ΙΕΚ να σου θυμίσω ούτε επίσημη διάκριση του ποιητή από τον μη ποιητή. Τι κάνει κάποιον ποιητή ή συγγραφέα; Η απήχηση, η αποδοχή και το έργο. Μη σε ξανακούσω λοιπόν να αυτοτοποθετείσαι σε β' διαλογή γιατί στέκεσαι πάντα άξια στις επάλξεις. Νταξ;
    Συγχαρητήρια και παρ' τα πάνω σου!
    Φιλιά κι αγάπη :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννέτα μου!
      Κοίτα να δεις τώρα. Ομολογώ ότι είναι ίσως ο πρώτος μου, νομίζω, επιτυχημένος τίτλος, περιφραστικά δοσμένος. Γενικά δεν τα πάω καλά με τους τίτλους, ισχύει. Εδώ είχα έμπνευση. Ίσως ήταν η όλη δημιουργία που τυλίχτηκε σε αυτό το άρωμα.

      Ξέρω που βρίσκομαι όσον αφορά την ποίηση και τα πατήματά μου. Έχω την αυτογνωσία μου. Όμως υπόσχομαι, καθώς λες, να το προσπαθώ. Να το τολμώ. Πολλές ήταν οι συγκυρίες που έστερξαν για να δημιουργηθεί αυτό το ποίημα. Μια ευλογημένη ταύτιση συγκυριών.
      Το θέμα, βαρύ εξ ορισμού, η περίοδος, αρμονικά ταιριασμένη με το θέμα. Το μοτίβο ήταν έτοιμο. Στο πίσω μέρος του μυαλού πάντα το ανεκπλήρωτο να κλείσεις τα μάτια των αγαπημένων σου προσώπων. (Εδώ έχω να πω πολλά αλλά φοβάμαι στην κυριολεξία να τα πω!)
      Ένα μεγάλο βάρος. Ίσως δεν έδωσα στις στιγμές το βάρος που δικαιούνταν. Και έτσι παραμένει το κενό μεγάλο.
      Να σε ευχαριστήσω αγαπητή μου φίλη για κάθε σου λόγο, στήριξη, παρουσία, αύρα. Μέσα απ την καρδιά μου να το κάνω.
      Και να σου υποσχεθώ να γίνω καλύτερος.
      Χρόνια πολλά με την αγάπη μου.

      Διαγραφή
    2. Καλημέρα Γιάννη και Αννέτα!
      Ήρθα για να συνυπογράψω τα λόγια της αγαπητής Αννούσκας μας!
      Δεν αντέχω να ακούω ότι δεν είμαστε ποιητές, δεν είμαστε συγγραφείς, κλπ.....
      Όλοι όσοι γράφουμε με σεβασμό και καταθέτουμε τη ψυχούλα μας είμαστε ... Γιατί να μην είμαστε; Η πολλή ταπεινότητα θα μας φάει.
      Απλά δεν είμεθα λογοτέχνες. Για να πάρουμε αυτή την ετικετούλα, χρειάζεται να ψηθούμε για τα καλά! Να δώσουμε πολλά και διάφορα διαπιστευτήρια. Να χειριζόμαστε άψογα τη γλώσσα, τα σημεία στίξης ( και μετά να τα αγνοούμε, αν το θελήσουμε... ☺) και πολλά άλλα να φανταστώ ....

      Α, θα κάμω δρώμενο και θα σας ζητάω να μου αναπτύξετε το θέμα "Ποιητής εστί..." (κατά τα παλιά λευκώματα☺). Αλήθεια το λέω. Γιατί δεν είμαστε ποιητές ε; Πού ν απάω και τι άλλο πρέπει να κάνω για να δηλώνω ότι γράφω ποίηση; Γράφω από τα 17 μου. Έτσι θέλω να ξεσπάω εγώ....

      Φιλιάααααα!
      Καλή Πρωτομαγιά!

      Διαγραφή
    3. Και εγώ τις γουστάρω κάτι τέτοιες "εκρήξεις" Αριστέα μου! γιατί είναι αυθόρμητες και αυθεντικές.
      Καταλαβαίνω τι λέτε και οι δυό σας. Δεν υπάρχει "δίπλωμα" ή "πιστοποίηση" που να ορίζει κάποιον/κάποιαν ποιητή/ποιήτρια ή συγγραφέα.
      Σίγουρα υπάρχουν κάποια μέτρα και σταθμά. Αυτά που ορίζει η σωστή και καλολογική χρήση της γλώσσας μας. Εδώ θέλουμε δουλειά ναι και διάβασμα.
      Αλλά σαν υπάρχει η εσωτερική φωτιά όλα γίνονται.
      Ναι η ταπεινότητα είναι μέγα προτέρημα αλλά και η αυτοεκτίμηση και αυτοπεποίθηση το ίδιο. Αν τα συνδυάσουμε αρμονικά έχουμε μια καλή γέννα.
      Αριστέα μου φιλιά πολλά κορίτσι μου.
      Καλή Πρωτομαγιά να έχεις.

      Διαγραφή
  14. Χριστός Ανέστη και χρόνια πολλά.

    Διάβασα πολλές φορές τα ποιήματα αλλά από λάθος μου δεν πρόλαβα να ψηφίσω.
    Έκλαψα με το ποίημά σου φίλε Γιάννη.
    Και τώρα που διαβάζω τις εξηγήσεις σου και τα σχόλια, πάλι γεμίζουν τα μάτια μου δάκρυα.
    Να είσαι καλά κι ας είναι αναπαυμένοι οι αγαπημένοι σου.
    Τα συγχαρητήρια για την πρωτιά σου είναι λίγα.
    Καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το δάκρυ στα μάτια μιας φίλης. Δεν υπάρχει μεγαλύτερη τιμή για μένα. Το να προκαλείς τέτοιο συναίσθημα είναι κάτι μεγάλο πίστεψέ με Ρένα μου.
      Και θέλω να σε ευχαριστήσω για αυτό. Για τα συναισθήματά σου και τα λόγια σου.
      Βάλσαμο ακούγονται οι ευχές σου ειλικρινά. Για μένα το σημαντικό είναι η συμμετοχή ανάμεσα σε πρόσωπα που νιώθω να εκπέμπουν μια όμορφη και θετική αύρα.
      Σε ευχαριστώ πολύ από καρδιάς. Καλό μήνα καλή μου φίλη.

      Διαγραφή
  15. Όπου και να σε πιάσει κανείς φίλε μου εσύ λάμπεις από δημιουργία.Πρώτα Χριστός Ανέστη και μετά... ένα υπέροχο ολάνθιστο μήνα σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεωργία μου σε ευχαριστώ πολύ για κάθε σου ευχή και καλό λόγο. Να είσαι καλά ειλικρινά. Φιλιά.

      Διαγραφή
  16. Έχεις τον τρόπο να αγγίζεις, να συγκινείς και να μαγεύεις!!Συνέχισε είμαι σίγουρη θα φτάσεις πολύ μακρυά!!
    Καλό μήνα Γιάννη μου. Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Βιργινία μου,
      Χριστός Ανέστη και καλό μήνα καλή μου φίλη. Σε ευχαριστώ πολύ για τα συναισθήματα και τις ευχές. Είναι μονάκριβες. Να είσαι καλά. Μοσχοβολούν απ την αγάπη σου.

      Διαγραφή
  17. Γιάννη, πολλά συγχαρητήρια για το ποίημα και την πρωτιά. Οι στίχοι σου με άγγιξαν στην πρώτη ανάγνωση και το ξεχώρισα αμέσως.
    Το καλύτερο μνημόσυνο, να χωράμε στις σκέψεις μας (κι εν προκειμένω τους στίχους), τις μνήμες των αγαπημένων μας που δεν είναι πια στη ζωή.
    Σε φιλώ και σου εύχομαι πάντα επιτυχίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρίνα μου να είσαι καλά,
      σε ευχαριστώ πολύ καλή μου φίλη. Ειλικρινά συμφωνώ με τα λόγια και τις σκέψεις σου. Κρατώ τις ευχές σου ως καλό κατευόδιο για τη συνέχεια.
      Να είσαι καλά κορίτσι μου.

      Διαγραφή
  18. Ηταν ενα ξεχωριστό πονημα φιλε μας μίλησε κατευθειαν εκει που επρεπε βαθια μεσα στην καρδια..και το οτι ηταν βιωματικο αυτο το έκανε να ντυθεί με την αληθεια του και να απογειωθεί στα ματια μας..πηρε άλλη διασταση ακομα ποιο ουσιοδη.. τωτα που διαβαστηκε στον δικο σου χωρο..
    Εχω την εντυπωση ο΄τι οι δυνατες στιγμες καθε ανθρωπου είναι εκεινες που του βγαζουν τα πιο δυνατα συναισθηματα.. σε ευχαριστουμε για ότι ομορφο διαβασαμε..!!
    Να είσαι καλα και και να έχεις ενα ομορφο μηνα ..καλο σου βραδυ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρούλα μου,
      άνοιξες την καρδιά σου και κατέθεσες εδώ ένα μπουκέτο με όμορφα συναισθήματα. Σε ευχαριστώ ολόψυχα για αυτό. Χάρηκα ειλικρινά για αυτό που ένιωσες αλλά και τις ευχές σου.
      Πάντα κοντά μας πάντα και εδώ με την παρουσία σου. Καλό μήνα κορίτσι μου.

      Διαγραφή
  19. αυτό το πέρα δώθε του έρωτα με τον θάνατο ... έμμετρο και με ψαγμένες μέσα στις ψυχές λέξεις.. μάζευα λέξεις και λέξεις και τόσο όμορφες λέξεις αλλά να μου έμεινε η αφροσταλίδα ... αφροσταλίδα, δική σου λέξη σωστά?
    Δεν ξέρω τι άλλο να γράψω, να σαι καλά να γράφεις
    Σε φιλώ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σαν τι άλλο να έγραφες Μάνια μου κορίτσι μου μετά από τόσα όμορφα συναισθήματα που καταθέτεις εδώ; Νομίζω τα είπες όλα. Και λογοτεχνικές αναφορές και το κυριότερο συναισθήματα. Η Λέξη "αφροσταλίδα" αν είναι δική μου; Όχι Μάνια μου. Είναι παρμένη από κλασικό Έλληνα λογοτέχνη που λατρεύω.
      Σε ευχαριστώ πολύ κορίτσι μου για το πέρασμά σου εδώ.

      Διαγραφή
  20. Θέλω κι εγώ με τη σειρά μου να σας συγχαρώ για τη συμμετοχή σας “Του στερνού σου ταξιδιού η μεγάλη νύχτα”, που κέρδισε την πρωτιά στο 23ο Συμπόσιο Ποίησης.
    Εύχομαι να είστε πάντα γερός, δυνατός και να κρατείται τη σκυτάλη της ποίησης ψηλά!
    Καλό μήνα και καλή συνέχεια σε ότι κι αν κάνετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία αγαπητή φίλη ειλικρινά σε ευχαριστώ για το σχόλιο και την παρουσία σου εδώ. Να είσαι καλά. Χαίρομαι που πάντα είσαι παρούσα, δημιουργείς και το έργο σου μας γεμίζει ομορφιά. Σε ευχαριστώ απ την καρδιά μου.

      Διαγραφή
  21. Μπράβο, Γιάννη μου! Εύχομαι πάντα τέτοιες εμπνεύσεις κι έναν όμορφο μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλεξάνδρα μου κορίτσι μου.
      Να είσαι καλά. Καλό μήνα να έχουμε δημιουργικό, γεμάτο χρώμα.

      Διαγραφή
  22. Είναι ν' απορείς πώς από τόσο πόνο, σχεδόν πάντα, ξεπηδά κάτι όμορφο και δυνατό, πώς η αγάπη μεταμορφώνει τον πόνο. Μόνο σεβασμός και μεγάλη εκτίμηση για τα κότσια που 'χες να σταθείς απέναντι σ' αυτές τις θύμησες και να τις χωρέσεις σε λέξεις, Γιάννη μου. Κι αυτή η λυρικότητά σου, κάποιες λεξούλες-κομψοτεχνήματα... Μπράβο, και πάλι μπράβο για την διάκρισή σου, φίλε μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αναστασία μου!
      Ο Μεγάλος πόνος, οι μνήμες, η νοσταλγία, η απώλεια. Είναι πάντα συναισθήματα και καταστάσεις που ωθούν στα μονοπάτια της τέχνης. Πολλοί άνθρωποι βρήκαν στα πόδια της τη γιατρειά και την ανακούφιση.
      Τι να πω για τα λόγια σου. Για την κατάθεση της ψυχής σου. Σε ευχαριστώ απ την καρδιά μου που είσαι εδώ και δίνεις την αύρα σου.

      Διαγραφή
  23. Μπράβο σου!! Και δεν το χεις με την ποίηση και γελάωωωωωωωω χααχααα
    Το άξιζε το ποίημά σου να διακριθεί. Από τα αγαπημένα μου. Χαίρομαι πολύ. Αργησα να το δω γιατί ξέρεις ότι έλειπα. Και η απουσία ιντερνετ με άφησε στα σκοτάδια. Χάρηκα πολύ για τη διάκρισή σου και χειροκροτώ ακόμη. Συγκινητικό που άγγιξε καρδιές. Πάντα τέτοια. Γράφε...απλά γράφε!!!
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άννα μου καλώς όρισες καλή μου φίλη! Χρίστος Ανέστη και χρόνια Πολλά.
      Ξέρω ότι είσαι κοντά μου σε όλη αυτήν την προσπάθεια της συμμετοχής, της γραφής, της στήριξης και της παρατήρησης. Και σε ευχαριστώ για κάθε σου παρουσία.
      Χάρηκα πολύ που σου άρεσε από καρδιάς. Ναι, θα συνεχίσω, στο υπόσχομαι.
      Καλό μήνα με όμορφα χρώματα και στιγμές. Σε ευχαριστώ.

      Διαγραφή
  24. Άργησα, γιατί απουσίαζα...
    Ο λόγος έχει ανέβει σκάλες μέσα από αυτό το ποίημα και όπως είπα στης Αριστέας, άφησες να σε νικήσει η ποίηση. Σε έχει πάρει ήδη μαζί της σε άλλα μονοπάτια...
    Έτσι δε λέμε ποτέ "ποτέ" ;-)
    Καλή συνέχεια σε ό,τι καταπιάνεσαι, αν και δεν μπορώ να τα παρακολουθήσω παρά μόνο περιστασιακά.
    Ας μην ξεχνάμε ότι η γραφή είναι ένα από τα μέσα που απαλύνουν κάθε δύσκολο βίωμα.
    Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς όρισες Γλαύκη μου! Χριστός Ανέστη και χρόνια πολλά.
      Εγώ, γνωρίζω και σέβομαι τις ασχολίες σου και φυσικά τον χρόνο σου. Ξέρω ότι είσαι εδώ, ότι είσαι κοντά μας. Με το λόγο, την αύρα και τη συμμετοχή σου.
      Σε ευχαριστώ πολύ που δίνεις πάντα την ενθάρρυνση που έχει ανάγκη κάθε άνθρωπος να κάνει ένα παραπάνω μονοπάτι σε θέματα δημιουργίας.
      Σε ευχαριστώ με την καρδιά μου για τα αισθήματά σου. Να είσαι καλά κορίτσι μου.
      Καλό μήνα να έχεις.

      Διαγραφή