H ζωή είναι δώρο. Σαν ένα σπιτικό ηδύποτο σε ακριβό σκαλιστό ποτηράκι, γεμάτο γεύσεις

Σάββατο 19 Ιανουαρίου 2019

"Στη Λάθος Στιγμή" (Φωτογραφική Πρόσκληση 24)








Η Λάθος στιγμή

“Μα εγώ Άρη μου σε βλέπω σαν φίλο !”
ακούστηκαν τα λόγια της μαχαιριά. Ένιωσε τις ρίζες της καρδιάς του να κομματιάζονται σε χίλια δυό κομμάτια.
“Σε βλέπω σαν Φίλο !...”. Είπε τη φράση μόνος του δυνατά, μία ακόμα φορά. Να την ακούσει πάλι. Να την συνειδητοποιήσει. Έστεκε εκεί απέναντι από το Νεοκλασικό σπίτι της, ίσκιος μονάχος και παράξενος. Αντίκρυ του έστεκε η θάλασσα. Σκοτεινή, ανταριασμένη. Μέσα στην καρδιά εκείνης της νύχτας του χειμώνα. Συντροφιά με τις αναμνήσεις που επέστρεφαν σαν την καταιγίδα που παραφύλαγε στο πέλαγος απέναντι.

Έριξε μια ακόμα ματιά στο σπίτι της. Έστεκε εκεί απέναντι από τη λάμπα του δρόμου, μια όμορφη επιβλητική βίλα. Είχε αφήσει τη μοτοσυκλέτα του δίπλα στο φανάρι για να περπατήσει προς τα εκεί. Το βλέμμα του χαίδεψε τα παραθυρόφυλλά της, τις γλάστρες στο μπαλκόνι, την μεγάλη πόρτα φτιαγμένη από ξύλο. Εκείνη την πόρτα που διάβηκε εκείνη την άγρια νύχτα. Μια νύχτα σαν την αποψινή, άγρια, χειμωνιάτικη. Με τον ουρανό βαρύ, σαν την καρδιά του. Και τα αισθήματά του να βράζουν μέσα του καυτά και να τον λιώνουν όπως η υψικάμινος τα σκληρά μέταλλα.

Πριν εικοσιδύο χρόνια ! Πόσος καιρός ! Πόσοι χειμώνες κύλησαν από εκείνη τη νύχτα που άλλαξε η ζωή του συθέμελα. Που ο κόσμος έγινε μια κινούμενη άμμος απειλώντας να τον τραβήξει σε μια άγνωστη κάθοδο. Την νύχτα εκείνη που όλα στη ζωή του γράφονταν ξανά. Απ την αρχή ! Λες και δεν έζησε τίποτα πριν. Κι όμως εκείνη τη νύχτα ήταν που το παζλ απέκτησε το τελικό του σχήμα και μορφή. Μόνο που δεν ήξερε που θα το οδηγούσε η ζωγραφική της ζωής.

Η Εριέττα. Μια γλυκιά όμορφη νεαρή γυναίκα, ψηλόγλινη, με μαλλιά σκούρα μαύρα που έκαναν άπειρες μικρές-μικρές τόσα δα μπούκλες. Με τα εκφραστικά της μάτια και το χαμόγελο στα χείλη. Όλα ξεκίνησαν νωρίς το βράδυ. Σαν να το ζούσε μπροστά του. Ένα ημερολόγιο πίσω στο χρόνο.

“Εριέττα ! Τι έκπληξη είναι αυτή γλυκιά μου !”
“Θα με αφήσεις να περάσω κύριε Άρη ή θα με παρατήσεις εδώ έξω, δεν βλέπεις ; πω πω σήμερα, πάγωσα”
“Έλα πέρασε...”, την οδήγησε στο εσωτερικό του σπιτιού.
“Δεν πιστεύω να ενοχλώ ;”, τον ρώτησε καθώς κάθισε στον καναπέ τακτοποιώντας τα πράγματά της.
“Να ενοχλείς ; εσύ ; ε όχι δα !”
Ο Ουρανός είναι γεμάτος σύννεφα. Να δεις που θα το γυρίσει σε χιόνι !”
“Τόσο πολύ ;”
“Σίγουρα. Ήδη ρίχνει ψιλές νιφάδες”
“Τι να σου φέρω να σε ζεστάνω ;”
“Ένα κονιάκ θα μου έκανε καλό”
“Έφτασε”
Πήγε στο μπαρ απέναντι να ετοιμάσει τα ποτά. Η Εριέττα άπλωσε το βλέμμα της ολόγυρα σε μια απαλή βελούδινη ματιά. Πήρε στα χέρια της το μικρό ξύλινο καρουζέλ που έστεκε όμορφο επάνω στην βιβλιοθήκη. Κοίταξε  έξω στον κήπο και είπε:
“Αυτές σου οι τριανταφυλλιές ! Μέσα στην καρδιά του χειμώνα σαν νύφες ντυμένες στο λευκό και στο ροζ !”
“Α είναι οι λατρείες μου και το ξέρεις”, της απάντησε καθώς έφτασε κοντά της με τα ποτά.
Είδα και το ποδήλατό σου έξω ! Πες μου ότι το χρησιμοποιείς ακόμα ;”
“Καλά το λες ! Αχώριστος φίλος μου, πάντα”.
“Στην υγειά μας Άρη ! Καλώς σε βρήκα !”
“Καλώς όρισες Εριέττα !”
Η Κοπέλα άφησε το ποτήρι της στο τραπέζι, άνοιξε την τσάντα της και έβγαλε ένα μικρό κουτάκι όμορφα στολισμένο.
“Αυτό για σένα !”
“Τι κάνεις ; είσαι με τα καλά σου ; μα γιατί ;”
Τον κοίταξε στα μάτια, όμορφα εκφραστικά.
“Έτσι. Το είδα, μου άρεσε, το πήρα, ξέρω ότι σου αρέσουν αυτά τα καλλιτεχνικά όμορφα πράγματα”
“Τι είναι ;”
Άνοιξε να δεις. Ένα διακοσμητικό κουτί. Δια χειρός μιας εξαίρετης φίλης μου που κάνει τέτοια”
Το άνοιξε, με τα μάτια να λάμπουν, το απόλαυσε.
“Είναι τέλειο, σε ευχαριστώ γλυκιά μου”
Την πλησίασε, έσκυψε και τη φίλησε απαλά στο μάγουλο.

Στάθηκαν ο ένας απέναντι στον άλλο. Με ζεστασιά στην καρδιά. Γνώριμοι από την εφηβεία τους. Βουτηγμένοι στις αναζητήσεις της νιότης, στα μικρά και μεγάλα δράματα που χάραξαν αργότερα τη ζωή τους. Ανοιχτές αγκαλιές ο ένας για τον άλλον στα προβλήματά τους.

Εμείς παιδί μου δεν κάνουμε ο ένας έξω απ τον άλλο. Θα ήμασταν σαν τα ...ψάρια έξω απ το νερό”, του έλεγε πολλές φορές όταν συνειδητοποιούσαν το δέσιμό τους.
Μίλησαν για κείνους, για τις ζωές τους, τι τους βάραινε, τι τους σημάδευε.
“Κάτι μου είπες στο τηλέφωνο Άρη ! Για κάτι που σε βασανίζει, σε απασχολεί...”, τον ρώτησε.
“Ναι Εριέττα. Κάποτε ο πατέρας, μου μίλησε για κάποιο μεγάλο μυστικό. Ότι σαν ωρίμαζε ο χρόνος θα μου το έλεγε…
“Λοιπόν ;”
“Δεν πρόλαβε, άλλωστε θα στο είχα πει...”
“Τι φαντάζεσαι ότι μπορεί να είναι ;”
“Δεν ξέρω, εκείνο όμως που ξέρω είναι ότι μου έχει γίνει έμμονη ιδέα να μάθω….”
“Η Μητέρα σου ;”
“Δεν μου είχε πει τίποτα πριν πεθάνει. Βλέπεις όλα έγιναν τόσο γρήγορα...”
προσπάθησε να τον ηρεμήσει. Ησύχασε, όλα θα γίνουν.
“Εσύ πως είσαι τι κάνεις ;” την ρώτησε σαν να ήθελε να καταχωνιάσει την έγνοια του.
Το πρόσωπο της κοπέλας βάρυνε.
“Τι συμβαίνει ; Εριέττα μίλα μου !”
Είχε το νου του στο βλέμμα της, στα χείλη της. Η σχέση τους ήταν παράξενη. Μια ακροβασία ανάμεσα στον έρωτα και τη φιλία. Του άρεσε να την κοιτάζει στα μάτια, τόσο πολύ.
Του μίλησε, του άνοιξε την καρδιά της:
“Οι σχέσεις μου… τα αδιέξοδά μου… κάτι δεν κάνω καλά Άρη ! Δεν γίνεται, δεν μπορεί όλοι να έχουν άδικο και εγώ στον κόσμο μου… η μοναξιά. Δεν την αντέχω τη μοναξιά. Και αυτό με οδηγεί σε επώδυνους ...συμβιβασμούς...”
“Ησύχασε ! Άκου...”

Της μίλησε, άνοιξαν την καρδιά τους. Την ηρέμησε. Την έκανε να νιώσει διαφορετικά, ώριμα, σίγουρα. Έτσι που σαν ήρθε η ώρα να φύγει η διάθεσή της ήταν εντελώς διαφορετική.
“Φεύγεις ;”
Το ...Ωρολόγιον είναι αμείλικτο”, του είπε χαριτολογώντας.
Την αποχαιρέτισε κοιτώντας την να ξεμακραίνει έξω στο δρόμο τυλιγμένη στο παλτό της μέσα στο κρύο. Ένα κρύο που, χωρίς να ξέρει, απειλούσε και τις δικές του ώρες.
Γιατί εκείνη η νύχτα έμελε να είναι η μεγάλη νύχτα των αποκαλύψεων. Γιατί οι απαντήσεις που ζητούσε έφτασαν μπροστά του με ένα τρόπο τόσο απλό αλλά συνάμα και τόσο βίαιο.

Μια εφημερίδα ! Μια παλιά κιτρινισμένη εφημερίδα καταχωνιασμένη, διπλωμένη στο βάθος του συρταριού του γραφείου του. Οδηγημένο το χέρι του εκεί, άγνωστο από ποια μοίρα. Για να τον οδηγήσει στην αλήθεια.
Η φωτογραφία μιας γυναίκας στην κάτω σελίδα. Η είδηση για ένα τροχαίο θανατηφόρο ατύχημα που οδήγησε στο θάνατο εκείνη την όμορφη γυναίκα. Τα μάτια του πάγωσαν μπροστά στην εικόνα της. Κάπου αλλού είχε δει αυτήν την εικόνα ! Πολλές ναι, πολλές φορές ! Μα να ! Εκεί στο βάθος, στην ασημένια κορνίζα της βιβλιοθήκης. Έντρομος σηκώθηκε προς τα εκεί. Πήρε την κορνίζα μπροστά του. Κοίταζε τις δύο φωτογραφίες και όλο και περισσότερο έβλεπε μπροστά του την ίδια όμορφη γυναίκα. Και ύστερα ! Το όνομά της ! Ματίνα Αγραφιώτου ! Και ο συνοδηγός ! Το όνομα του συνοδηγού, ο Πατέρας του ! Σώος με σοβαρά τραύματα. Μαζί τους και ένα μικρό αγόρι. Το χέρι του έτρεμε. Το αγόρι σώθηκε. Το όνομά του …. Άρης ! 18 μηνών !
Όλα έγιναν γύρω του ένα χάος. Μια άναρχη εικόνα. Διάβασε, σκέφτηκε, σύγκρινε, αντιστοίχησε πράγματα και καταστάσεις και η αλήθεια ήρθε απρόσκλητη μπροστά του όπως δεν την είχε ποτέ φανταστεί.

Και τότε, ναι τότε… τίποτα δεν τον χωρούσε στο σπίτι. Όλα έγιναν εκεί μια φυλακή που τον έπνιγε. Ντύθηκε και βγήκε σχεδόν τρέχοντας στον χιονισμένο δρόμο. Η Χιονοθύελλα που είχε ξεσπάσει έπλεκε μπροστά του ένα κατάλευκο πέπλο. Μπήκε στο αυτοκίνητό του. Χωρίς να ξέρει το γιατί, βρέθηκε πίσω από τη μεγάλη ξύλινη αυτή πόρτα του σπιτιού της Εριέττας. Χτύπησε δυνατά.
Μια ανείπωτη αγωνία ζωγραφίστηκε στο πρόσωπό της καθώς τον είδε αλλόφρονα μπροστά της.
“Άρη ! Τι συμβαίνει ; τι έπαθες ;”
“Να περάσω μέσα ! Σε ικετεύω άφησέ με να περάσω μέσα !”
Δεν υπήρχε περίπτωση να του αρνηθεί. Το έκανε.
Βρέθηκαν στο σαλόνι του μεγάλου σπιτιού.
“Τι συμβαίνει ; πες μου ; είσαι σε άθλια κατάσταση ; τι έγινε μετά που έφυγα ;” του φώναξε παρακλητικά.
“Εριέττα ! Τα ανακάλυψα όλα ! Τα πάντα, αυτά που δεν ήξερα… όλα”
“Πες μου”
“Η Μητέρα μου…. Εριέττα… η πραγματική μου μητέρα… είναι άλλη...”
Η Κοπέλα έμενε ολόρθη εμβρόντητη ανίκανη να πει λέξη. Μόνο τον άκουγε και τον κοίταγε.
“Η Πραγματική μου μητέρα είναι ….. εκείνη η γυναίκα… η φωτογραφία…”
Της τα είπε όλα !
“Ω Θεέ μου !” συνέλαβε τον εαυτό της να ψιθυρίζει, την ίδια στιγμή που συνειδητοποίησε ότι έπρεπε να τον βοηθήσει να το διαχειριστεί.
“Κάτσε”, του είπε. Την ακολούθησε. Εκείνη συνέχισε:
“Καταλαβαίνω πως νιώθεις….”
“Ποιος είμαι Εριέττα ; από που έρχομαι ; ποια ήταν η γυναίκα που ήξερα όλα αυτά τα χρόνια σαν μητέρα μου ; ποια ήταν η Γυναίκα στο αυτοκίνητο εκείνο το βράδυ ; καταλαβαίνεις ;”
“Ναι”, του είπε αποφασιστικά και πρέπει να μαζέψεις τα συναισθήματά σου. Ότι κάνεις από εδώ και πέρα οφείλεις να το κάνεις μεθοδικά.
“Εριέττα !” είπε κοιτώντας την ίσια τα μάτια σχεδόν μέσα στην αγκαλιά της.
“Τι ;”
“Σ’ Αγαπώ Εριέττα ! Ναι ! Πάντα σ΄αγαπούσα !”
Η Γυναίκα έδειξε να ξαφνιάζεται, ένας κόμπος ανέβηκε στο λαιμό της. Δεν ήξερε πως να το διαχειριστεί όλο αυτό.
“Άρη σε παρακαλώ !”
“Εριέττα ! Σ’ αγαπώ ! Πάντα σ’ αγαπούσα ! Χρόνια τώρα ! Δεν σου λέω ψέμματα”, της φώναξε γεμάτος αγωνία.
“Δεν είπα γλυκέ μου ότι λες ψέμματα… απλά… να… άκου Άρη ! Εγώ… όλα αυτά τα χρόνια.. για μένα είσαι κάτι άλλο !”
“Τι Εριέττα ;”
“Για μένα είσαι κάτι μεγάλο, μια άλλη παρουσία στη ζωή μου, ένας Φίλος, ένας δικός μου άνθρωπος, έτσι σε βλέπω Άρη… και εγώ σ’ αγαπώ αλλά… “
Σηκώθηκε όρθιος. Έδειξε σαν να έχει πέσει παγωμένο νερό στο κορμί του.
“Μ’ Αγαπάς αλλά… πως γίνεται αυτό πες μου !” την άρπαξε απ τους ώμους.
“Άρη ! Τι είναι αυτό που σε κάνει να το λες αυτό τώρα ! Γιατί τώρα ; γιατί αυτή τη στιγμή ;” του φώναξε και αυτή με τη σειρά της “Ποτέ σου δεν αποφάσιζες να διεκδικήσεις ή να κάνεις κάτι την ώρα που έπρεπε Άρη ! Πάντα αναβλητικός, πάντα διστακτικός, πάντα με το φόβο και την ανασφάλεια. Πάρε επιτέλους μια πρωτοβουλία Άρη ! Πάλεψέ την !” φώναζε πλέον εκείνη.
..................................
Τα εκτυφλωτικά φώτα και η κόρνα ενός αυτοκινήτου τον επανέφεραν στην σημερινή πραγματικότητα, εικοσιδύο χρόνια μετά από εκείνη τη νύχτα.
Επανήλθε ταραγμένος στο σήμερα. Τραβήχτηκε στην άκρη του δρόμου. Οι αναμνήσεις διακόπηκαν βίαια όπως βίαια άλλαξε και η ζωή του εκείνη τη νύχτα.

Σήκωσε πάλι τα μάτια του. Το μεγάλο παράθυρο του νεοκλασικού σπιτιού ήταν φωτισμένο. Πίσω απ τις κουρτίνες είδε δύο ίσκιους. Μιας γυναίκας και ενός άντρα που ενώθηκαν σε μια αγκαλιά. Πάγωσε λίγο το βλέμμα του επάνω τους.

“Ελπίζω να είσαι ευτυχισμένη Εριέττα ! Γιατί η καρδιά σου το αξίζει ψυχούλα μου ! Καληνύχτα...”

Έριξε μια τελευταία ματιά στο παράθυρο. Ύστερα γύρισε απότομα την πλάτη του και κίνησε με γοργά βήματα στην μοτοσυκλέτα του. Ο Ήχος των στροφών της μεγάλης μηχανής συναγωνίζονταν τον θόρυβο του λυσσασμένου Βοριά εκείνης της νύχτας.


Το Διήγημά μου αυτό είναι η προσωπική μου συμμετοχή στο όμορφο Δικτυακό Δρώμενο που διοργανώνει η εξαίρετη φίλη μας, το "Δελφινάκι" μας στο blog του εδώ:


Το Δρώμενο αφορά το παλιότερο αντίστοιχο Φωτογραφικό Αλφάβητο στο οποίο είχαν επιλεγεί 24 λέξεις, μία για κάθε γράμμα του αλφάβητου. Πάνω σε αυτές τις λέξεις δημιουργήθηκε το παραπάνω διήγημα και αυτές ήταν:

Άρης, Βίλα, Γλάστρες, Δια χειρός, Εφημερίδα, Ζωγραφική, Ημερολόγιο, Θάλασσα, Ίσκιος, Καρουζέλ, Λάμπα, Μοτοσυκλέτα, Νεοκλασικό, Ξύλο, Ουρανός, Ποδήλατο, Ρίζες, Σύννεφα, Τριανταφυλλιά, Υψικάμινος, Φανάρι, Χιόνι, Ψάρια, Ωρολόγιον

Να ευχαριστήσω το Δελφινάκι για την όμορφη αυτή έμπνευσή του που μας έδωσε την ευκαιρία, μία ακόμα φορά να εκφράσουμε κάποια μας δημιουργία.




Και μην ξεχνιόμαστε αγαπητές Φίλες και Φίλοι. Εντός των ημερών, μας περιμένει η Συνέχεια της "ΕΛΟΥΑΖ".



42 σχόλια:

  1. Τί καταπληκτική ιστορία φίλε Γιάννη.
    Μόνο εσύ ξέρεις να γράφεις έτσι με τέτοια πλοκή.
    Περιμένω με αγωνία την Ελουάζ .
    Καλό σκ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πήγα να δω τις φωτογραφίες που είχες βάλει και είδα ότι συμμετέχω κι εγώ στην ιστορία με το Δια χειρός. 😊😊😊😊

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Ρένα μου,
      φυσικά και συμμετέχεις ! Στο γράμμα "Δ" δέσποζε η δημιουργία σου, το δώρο σου με τα δικά σου χέρια και την αγάπη σου. Σε ευχαριστώ πολύ για όλα. Φυσικά και έπεται η συνέχεια της "ΕΛΟΥΑΖ". Τα φιλιά μου.

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα σου. Ωραία ταίριαξες τις λέξεις. Και μας άφησες και σε αγωνία τι βρήκε για την καταγωγή του...αλλά δεν κατάλαβα γιατί τον κατηγόρησε ότι είναι αναβλητικός; Υπονοείς ότι κάποτε ένοιωθε ερωτικά απέναντι στον ήρωα;
    Γιάννη μου σε απολαύσαμε σε βάρος βέβαια της ΕΛΟΥΑΖ που περιμένουμε εναγωνίως...αλλά χαλάλι του γιατί είναι ωραίο διήγημα και οι περιγραφές σου πολύ ζωντανές
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άννα μου,
      κάναμε ναι ένα διάλλειμμα για να τιμήσουμε το δρώμενο στο Δελφινάκι μας.
      Η Ηρωίδα μας εδώ, η Εριέττα, αφήνει αιχμές ναι για την αναβλητικότητα του Άρη. Ίσως μέσα της υπήρχε η φωτιά του έρωτα αλλά περίμενε τη δική του πρωτοβουλία. Μια πρωτοβουλία, που ήρθε πολύ αργά σε ...λάθος στιγμή.
      Σε ευχαριστώ πολύ Άννα μου για τα λόγια και τα αισθήματά σου καλή μου φίλη.
      Καλό Σαββατοκύριακο να έχεις.

      Διαγραφή
  4. Πολύ καλά έπραξες και κάνεις διάλειμμα απ΄την Ελουάζ με την παραπάνω συμμετοχή σου...μόνο που δεν μπορώ να την διαβάσω γιατί τα γράμματα είναι ροζ και το φόντο ανοιχτό μπεζ, (μόνο οι λέξεις σε κόκκινο διαβάζονται) δεν ξέρω μήπως φταίει η οθόνη του pc μου ή τα ματάκια μου... κρίμα!

    ΑΦιλιά λιγάκι στεναχωρημένα αλλά χαμογελαστά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Α! μόλις επανήλθε το φόντο... πάω να σε διαβάσω και επανέρχομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Λοιπόν Γιάννη μου, είσαι πραγματικά ένας μαέστρος της πλοκής και της ατμοσφαιρικής αίσθησης!
    Στενάχωρο να βλέπεις τον άλλο ερωτικά και αυτός να σε βλέπει ως φίλο, αλλά ξεπερνιέται και μένει η αγάπη που όλα τα θεραπεύει, έτσι δεν είναι;
    ΑΦιλιά και ένα ακόμα μπράβο για την συμμετοχή σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στεφανία μου χαίρομαι που αποκαταστάθηκε το πρόβλημά σου. Δεν ξέρω τι γίνεται μερικές φορές με τα φόντα και τις γραμματοσειρές. Ο Κώδικας HTML μας κάνει καψόνια.
      Χάρηκα που σου άρεσε ! σίγουρα μένει η αγάπη, μεγάλο συναίσθημα, αέναο, διαχρονικό. Βέβαια η πικρία της ερωτικής απώλειας είναι και αυτή βασανιστική. Αλλά στη ζωή όλα πρέπει να αποτολμούνται έγκαιρα και στη σωστή στιγμή.
      Την αγάπη μου Στεφανία μου, να είσαι καλά.

      Διαγραφή
  7. Με καθήλωσε και τούτη η ιστορία σου Γιάννη μου. Κατάφερες με τις λέξεις της φωτογραφικής πρόκλησης να φτιάξεις μια ιστορία με πλούσια πλοκή και συναισθηματική φόρτιση. Μπράβο!
    Την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου,
      σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια και τα συναισθήματά σου. Για μένα φάρμακο και έναυσμα για συνέχεια της έμπνευσης και της δημιουργίας.
      Σε ευχαριστώ πολύ κορίτσι μου.

      Διαγραφή
  8. Τελικά είναι στο dna σου! Το ομολογώ πια! Μια υπέροχη ιστορία πάλι, που όμως μου τράβηξε την προσοχή σε δύο σημεία. Τι έγινε με το μυστικό του πώς το αντιμετώπισε τελικά και τι έμαθε; Και επίσης γιατί τον κατηγόρησε για αναβλητικό αφού τον αγαπούσε σαν αδελφό και σαν φίλο; Μου ξέφυγε κάτι; Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχα το ίδιο ρώτησα και εγώ χαααχαα

      Διαγραφή
    2. Αγαπημένη μου Μαίρη, κορίτσια μου.
      Μαίρη μου, σε ευχαριστώ κατ΄αρχήν ! από καρδιάς για την τιμή των λόγων σου. Χαίρομαι που σου άρεσε.
      Το μυστικό που ανακάλυψε ήταν ότι η πραγματική του μητέρα του ήρωά μας ήταν άλλη και είχε σκοτωθεί στο τροχαίο ατύχημα που αναφέρεται στην εφημερίδα. Στοιχεία παντελώς άγνωστα για αυτόν που πρέπει να ξεκινήσει να αναζητά για να βρει τις αλήθειες στη ζωή του.
      Από την άλλη, πολλές φορές ζούμε με έναν άλλον άνθρωπο, με τον οποίο έχουμε χτίσει μια σχέση στενή, ζωντανή, φιλική.
      Θέλω να πω ότι πιστεύω Μαίρη και Άννα μου, ότι πολλές μεγάλες φιλίες μεταξύ ανδρών και γυναικών έκρυβαν έναν λανθάνοντα έρωτα που δεν ομολογήθηκε ποτέ ! Αυτό μπορεί να συμβεί για μια σειρά λόγους. Αναβλητικότητα, ατολμία, δισταγμοί. Αυτό το γεγονός ήθελα να αποδώσω στην πλοκή.
      Σε ευχαριστώ ψυχή μου, να είσαι καλά.

      Διαγραφή
  9. Η ιστορία φωνάζει από μακριά "Γιάννης". Έχει μέσα όλους τους συμβολισμούς, όλες τις λέξεις κλειδιά που απαρτίζουν τον "δικό σου κόσμο". Νεοκλασικό, ποτό, απωθημένος έρωτας, ποδήλατο, φιλία, γυναίκα, προσωπικό δράμα... όλα όσα σε φορτίζουν σε προσωπικό επίπεδο είναι εδώ.
    Καταπιάνεσαι με ένα θέμα δύσκολο, αυτό της ερωτικής φιλίας που έχει ταλανίσει πολύ "ντουνιά" :) Γόρδιος δεσμός που λύνεται μόνο με σπαθί. Και το σπαθί πληγώνει βαθιά αν δεν σκοτώσει τελικά. Γιατί ο ένας είναι φίλος και ο άλλος ερωτευμένος. Ποτέ δεν βρίσκονται και οι δυο στην ίδια μεριά. Αν ήταν, δεν θα υπήρχε και δίλημμα, δεν θα υπήρχε και ιστορία για να διαβάζουμε τώρα.
    Καλογραμμένη, με το γνωστό πια αβυσσαλέο πάθος σου και τη συγκαταβατική μελαγχολία σου.
    Μου άρεσε :)
    Καλό Σαββατοκύριακο Γιάννη μου
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία !!!!!!!!
      ειλικρινά δεν έχω δύναμη να σχολιάσω κορίτσι μου !!! ειλικρινά δάκρυσα !!!
      αν θες να σου πω γιατί ; μα , έχεις μια απίστευτη δυνατότητα να εκφράσεις, δίκην κριτικής ανάλυσης και προσέγγισης, έναν ολάκερο εσωτερικό κόσμο.
      Ειλικρινά με συγκίνησες καλή μου φίλη.
      Και δεν χρειάζεται να επαναλάβω τις διακηρυγμένες σου αλήθειες που φωνάζουν στο σχόλιό σου για μια πιθανή τέτοια σχέση.
      Σε ευχαριστώ απ την καρδιά μου !!!

      Διαγραφή
  10. Για μένα δεν χρειάζονται σχόλια... ☺

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου !!!
      λιτό αλλά σαφέστατο !!! σε ευχαριστώ από καρδιάς. Να είσαι καλά !

      Διαγραφή
  11. Ευχαριστώ πολύ για την συμμετοχή
    Μου άρεσε πολλά η ιστορία και ο τρόπος που συνδύασες τις 24 λέξεις
    Δεν ήθελα να τελειώσει ήθελα να δω μετά τι έγινε μετά το σημείο που τελείωσες εννοώ
    Εγώ Ενομιζα όταν πήγε και της είπε όλα αυτά που ανακάλυψε
    Ενομιζα ότι ήταν να βρεθούν συγγενείς
    Έτσι ένοιωθα με το τρόπο που τα περιεγραφες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δελφινάκι μου !
      εμείς σε ευχαριστούμε για το όμορφο δρώμενό σου, που μας έδωσε την ευκαιρία να γράψουμε και να δημιουργήσουμε.

      Κοίτα τώρα μου δίνεις ιδέες !!! μου βάζεις ερεθίσματα για μια μελλοντική συνέχεια στο διήγημα. Όσον αφορά την ιδέα που είχες, την εντύπωση μάλλον, ειλικρινά δεν τη σκέφτηκα. Εξαίρετη η σκέψη σου δείχνει ότι το έχεις με τις ανατροπές.
      Σε ευχαριστώ πολύ καλή μου φίλη με όλη μου την καρδιά.

      Διαγραφή
  12. Καλησπέρα Γιάννη μου!
    Συγχαρητηρια για την συμμετοχή σου στο δρώμενο της φίλης μας,το Δελφινακι!
    Με καθήλωσε η ιστορία σου και ταιριάξεις τοσο ομορφα και τις 24 λέξεις!
    Μπραβο σου!! Η γραφή σου υπέροχη όπως παντα!!! Καλό Σ/Κ!! Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δήμητρα ευχαριστώ καλή μου φίλη. Να είσαι καλά. Κάθε σου λόγος γεμάτος προτροπή και ευγένεια. Προχωράμε μπροστά. Σε φιλώ.

      Διαγραφή
  13. Λοιπον το διάβασα με μια αγωνία και σφιγμένη καρδιά ....και ξέρεις γιατί; φοβήθηκα μη έρθει μια τρομερή αποκάλυψη . Να ενωθούν και μετά από μια φωτογραφία ή τα λεγόμενά της να αποκαλυφθεί ότι ήταν αδέλφια !!! Αντε ....ξέρεις τι σημαίνει αυτό βέβαια , βάζεις τον αναγνώστη μέσα στα γραφόμενά σου !!! Μπράβο Γιάννη μου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ισμήνη γλυκιά μου φίλη. Ένιωσα την αγωνία σου και την συμμερίζομαι. Ως πλοκή θα ήταν σε άλλα επίπεδα αλλά συναισθηματικά θα προκαλούσε ζητήματα. Όμως η ζωή δεν ξέρεις πως τα φέρνει. Σε ευχαριστώ που είσαι πάντα εδώ με την παρουσία σου.
      Απ την καρδιά μου.

      Διαγραφή
  14. Ποσο όμορφο!!! Ειναι Ανατρεπτικό. Άλλο περιμένεις κι άλλο έρχεται Κι αυτό είναι που το κάνει μοναδικό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειρήνη μου καλή μου φίλη, ευχαριστώ ψυχή μου για τα καλά σου λόγια. Μου δίνουν δύναμη και θετική ενέργεια πάντα. Όπως και η παρουσία σου. Σε φιλώ και εύχομαι όμορφο Σ/Κ.

      Διαγραφή
  15. Εκτός από δεινός σεναριογράφος και σκηνοθέτης, είσαι και μέγας ψυχολόγος Γιάννη!
    Ακόμα και το ότι έγραψες με τους όρους του φωτογραφικού αλφάβητου, το κάνει ακόμα πιο δύσκολο. Πολλά συγχαρητήρια Γιάννη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άχ βρε Μαρία μου,
      μακάρι να ήμουνα έστω και λίγο από αυτά που ανέφερες. Σεναριογράφος ή σκηνοθέτης. Άφησέ με να το ονειρεύομαι. Είναι όμορφο. Αν μάλιστα συνοδεύεται από τα δικά σου λόγια και αισθήματα γίνεται ακόμα ωραιότερο.
      Ευχαριστώ καρδιά μου, να είσαι καλά. Καλή Κυριακή να ξημερώσεις.

      Διαγραφή
  16. Αναρωτιέμαι σε αυτές τις περιπτώσεις που υπάρχει ανάμεσα σε άτομα αντιθέτου φύλου μια φιλία που κρύβει έναν έρωτα, πότε σταματάς να τον αγαπάς; Σταματάς όταν βαριέσαι την αναβλητικότητα του και παίρνεις κάποιον άλλον; Όταν ο μέχρι πρότινος αναβλητικός σου εξομολογείται πως σε αγαπάει, του λες ''ω σε παρακαλώ καθυστέρησες, τώρα δεν γίνεται, σε αγαπούσα αλλά έπεσες θύμα γομολάστιχας;'' Δηλαδή τι σόι αγάπη είναι αυτή που σβήνει έτσι εύκολα; Μήπως τελικά καλά κάνει και δεν εκδηλώνεται; Γιατί αν δεν ναυαγήσει σήμερα θα ναυαγήσει αύριο; Και μήπως είναι πιο πολύ η κοντινή σχέση και το δέσιμο κι όχι αγάπη; Απλά πιστεύω πως αν μια αγάπη δεν βρίσκει τρόπο να εκδηλωθεί αμοιβαία, τότε ίσως να είναι κάτι που πλάστηκε στη φαντασία! Τι λες εσύ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαίρη μου....
      χαίρομαι που ανοίγεις το θέμα σε όλες του τις πτυχές με ωριμότητα.
      Δύσκολο θέμα πανάθεμά το.
      Έχει τύχει ναι, δύο άνθρωποι, άντρας-γυναίκα, να ζούνε μαζί πράγματα για καιρό. Ανάμεσα σε αυτά και σχέσεις. Που για διαφόρους λόγους δεν ευόδωσαν. Αλλά αυτοί εκεί μαζί. Στηρίγματα αμοιβαία. Με λίγα λόγια φίλοι.
      Σε πολλές τέτοιες περιπτώσεις, ακροβατεί ένας λανθάνων έρωτας. Ένας έρωτας που κανείς εκ των δύο δεν κάνει το βήμα να τον ομολογήσει, να τον καταθέσει. Επίσης παίζει αυτός ο έρωτας να είναι μονομερής. Και την στιγμή που θα εκδηλωθεί να μείνει μετέωρος στο κενό.

      Ας πάμε λίγο στο διήγημά μας.
      Άραγε είναι έρωτας αυτό που νιώθει ο Άρης ή απελπισία ; είναι συνειδητοποιημένη ερωτική έλξη ή είναι παρόρμηση της στιγμής να βρεθεί "αλλιώς" με την μέχρι τώρα φίλη του καθώς η ένταση των στιγμών πέφτει και τον πλακώνει ;.
      Απ την άλλη επίσης η Εριέττα γιατί δεν έκανε και εκείνη κάποιο βήμα ; Ίσως κλασική γυναίκα περίμενε;

      Αυτό που αναφέρεις στο τέλος "μήπως είναι πιο πολύ η κοντινή σχέση και το δέσιμο κι όχι αγάπη;" ε αυτό νομίζω ότι ισχύει Μαίρη μου.
      Μια φαντασίωση ίσως και της στιγμής. Ο Άρης νιώθει να χάνει την ισορροπία του στη ζωή του. Αναζητά ένα σημείο αναφοράς. "Πρέπει" να χτίσει κάτι να κρατηθεί. Τι ; μια σχέση ! έναν σύντροφο. Γιατί άραγε προτιμά έναν ερωτικό σύντροφο από μια δοκιμασμένη φίλη ; η ασάφεια στο μυαλό του τον κάνει να ζει σε ένα βέρτιγκο. Να μην μπορεί να ξεχωρίσει τι ακριβώς του συμβαίνει.
      Και στήνει μόνος του καταστάσεις στο μυαλό του.

      Καλή μου φίλη. Πόσο χαίρομαι για τέτοιες κουβέντες δεν ξέρεις ! τις λατρεύω. Και σε ευχαριστώ που ένιωσες την ανάγκη να το συζητήσουμε εδώ.
      Όμορφο βράδυ να έχεις.

      Διαγραφή
  17. Καλημέρα, Γιάννη,

    Συμφωνώ με όσα έγραψε η Μαρία Γ. πιο πάνω. Διαβάζοντας αυτά που γράφεις, σιγά σιγά μπορεί να διαπιστώσει κανείς ένα προσωπικό σου στίγμα πολύ έντονο, πολύ χαρακτηριστικό. Και η ένταση είναι ένα από τα πιο δυνατά σου σημεία. Η ένταση της πλοκής, των συναισθημάτων των ηρώων.
    Πίσω από τις ιστορίες σου υποθέτω και την ευχαρίστησή σου, της σύνθεσης, της κατασκευής, και χαίρομαι διπλά γι' αυτό.
    Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Διονύση μου,
      τώρα μιλάτε εσείς ! και ξέρετε ότι για μένα η γνώμη σας είναι όχι απλά σεβαστή αλλά και διαμορφωτική καθώς μου δείχνει την εικόνα μου εκφραστικά , θεματολογικά προς τα έξω.
      Προσπαθώ να δοκιμάσω πράγματα, ύφος, θέματα. Να κάνω ανοίγματα. Βέβαια, πίσω από όλες αυτές τις προσπάθειες δεν παύει να υπάρχει ένας συγκεκριμένος πυρήνας με όσα αναφέρεις.
      Σε ευχαριστώ Διονύση μου καθώς έχω ακόμα έναν φίλο του οποίου τη γνώμη περιμένω με βαρύνουσα σημασία.
      Καλή Κυριακή αγαπητέ μου φίλε.

      Διαγραφή
  18. Ναι, δεν λέω, υπέροχη η ιστορία αυτή, αλλά ενίσταμαι, διότι έφτασα στο τέλος του 8ου κεφαλαίου της Ελουάζ και περιμένω με αγωνία τη συνέχεια!
    Αχ μην με αφήσετε να περιμένω πολύ!
    Καλό βράδυ κύριε Πιτ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αρτίστα γλυκιά μου !
      όχι δεν θα περιμένεις πολύ. Ετοιμάσου για τα επόμενα επεισόδια. Ανεβαίνουν σε λίγες μέρες.
      Καλή μου φίλη. Σε ευχαριστώ πολύ για όλα σου. Για την παρουσία, το χιούμορ, τη στήριξη. Τα φιλιά και τις ευχές μου για καλή βδομάδα.

      Διαγραφή
  19. Καλησπέρα Γιάννη μου !! Στην ιστορία σου που έχει τη σφραγίδα σου κάπου φοβήθηκα και εγώ μια συγγενική σχέση μεταξύ των πρωταγωνιστών !!
    Βέβαια και μένα πάντα με προβληματίζει η αναβλητικότητα όταν μέσα στον Αρη υπάρχει έντονο ερωτικό στοιχείο !1 Μήπως με τα χρόνια γίνεται εμμονή και έτσι αυτός ο άντρας ταλανίζεται ;;; Ενας δυνατός έρωτας μπορεί να περιμένει τόσα χρόνια ;; Νομίζω όχι αφού πλέον ξεκάθαρα η φίλη του έχει δώσει το δικό της στίγμα!!
    Περιμένω και εγώ την Ελουάζ , αφού έχω διαβάσει όλα τα κεφάλαια!!
    Την αγάπη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νικόλ μου,
      ξέρω πάντα ότι είσαι κοντά μου εδώ σε κάθε μου δημιουργική απόπειρα. Και αυτό το εκτιμώ αφάνταστα και το εισπράττω σαν στήριξη και αγάπη.
      Είναι σίγουρο ότι ο Άρης βρέθηκε σε μια θύελλα που δεν μπόρεσε εύκολα να την διαχειριστεί. Έτσι, από αγωνία του προέκυψε να εκφραστεί με τον τρόπο αυτό στην Εριέττα. Μια έκφραση απελπισίας, αγωνίας. Πόσες φορές στη ζωή μας δεν έχουμε ζήσει τέτοια βιώματα ε ;

      Ναι η Ελουάζ μας περιμένει τις αμέσως επόμενες ημέρες.
      Ένα μεγάλο ευχαριστώ από μένα Νικόλ μου. Καλή σου βδομάδα.

      Διαγραφή
  20. Παρά πολύ ωραία και καλογραμμένη ιστορία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστίνα μου, σε ευχαριστώ πολύ καλή μου φίλη. Χαίρομαι που σου άρεσε. Καλό βράδυ.

      Διαγραφή
  21. Γιάννη σε θαυμάζω πραγματικά!
    Υπέροχη η ιστορία σου, γεμάτη ένταση!
    Ανυπομονώ να έρθει το Σαββατοκύριακο για να συνεχίσω με τα κεφάλαια που έχω χάσει από την Ελουάζ!
    Φιλιά πολλά και καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω Μαρία μου ! τι λες τώρα ! εντάξει, δεν είμαι δα και για ...θαυμασμό. Τι να πω, σε ευχαριστώ πολύ καλή μου φίλη.
      Πάρε το χρόνο σου, η νουβέλα είναι εδώ, δεν θα φύγει. Στη διάθεσή σου όποτε το επιθυμείς.
      Εγώ να σε ευχαριστήσω απ την καρδιά μου για τα λόγια και τα αισθήματά σου.
      Καλό βράδυ.

      Διαγραφή
  22. Φίλε μου, είναι τέτοια η γραφή σου, που, άπαξ και τα μάτια ξεκινήσουν να σαρώνουν τις γραμμές σου, δεν γίνεται να φύγουν από εκεί μέχρι να φτάσουν και στη τελευταία λέξη. Μεγάλο κεφάλαιο το απωθημένο, ο μονόπλευρος έρωτας. Βασανιστήριο! Μπράβο για την έμπνευση και τη χορταστική γραφή. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αναστασία γλυκιά μου σε ευχαριστώ πολύ.
      Να πάρω την αύρα σου, να την κρατήσω εφόδιο για το μέλλον. Πράγματι, το απωθημένο, ο ανεκπλήρωτος έρωτας, ο δισταγμός, η αμφιβολία είναι βιώματα που πέφτουν πάνω σου βασανιστικά.
      Σε ευχαριστώ πολύ κορίτσι μου. Φιλιά.

      Διαγραφή